Stran 2 od 29
Objavljeno: 02.06.2008, 21:23
Napisal/-a ivy
Objavljeno: 10.06.2008, 15:58
Napisal/-a ivy
Objavljeno: 10.06.2008, 20:33
Napisal/-a holding
....
....dobri so, tile sosedi v Špilju.....kljub borim petim tirom jim uspe v 24-ih urah "prebaviti" 40 tovornih in 10 potniških vlakov......
...
Objavljeno: 10.06.2008, 22:07
Napisal/-a Griffith
Pa kod je ta Špilj? Zdej grem pa prou na zemljevid pogledat.
Objavljeno: 10.06.2008, 22:18
Napisal/-a 541
Griffith napisal/-a:Pa kod je ta Špilj? Zdej grem pa prou na zemljevid pogledat.
Potem išči Spielfeld Strass, prva avstrijska postaja po meji na progi Maribor - Gradec.
Objavljeno: 10.06.2008, 22:46
Napisal/-a Griffith
TNX! Šele zdele sem najdu.
Če premalo pribljižaš ti ga sploh ne napiše.
Objavljeno: 27.07.2008, 2:09
Napisal/-a ivy
Objavljeno: 27.07.2008, 17:53
Napisal/-a Dolfe
ivy napisal/-a:
Nevarno delo
Peter
Lepo prikazani premikaški detajli, ivy. In seveda, vse ostalo.
Morda še, kot zanimivost. Prostor med stikajočimi odbojniki, kjer stoji premikač, se imenuje
"bernski prostor", katerega predpisane dimenzije morajo biti zagotovljene.
lp
Dolfe
Objavljeno: 27.07.2008, 20:26
Napisal/-a ivy
Kaj ni mogoče prepovedano stati, zmes med lokomotivo in vagoni, ko se ta približuje
Objavljeno: 27.07.2008, 20:39
Napisal/-a cokla
ivy napisal/-a:Kaj ni mogoče prepovedano stati, zmes med lokomotivo in vagoni, ko se ta približuje
Jp.
Objavljeno: 28.07.2008, 7:08
Napisal/-a 541
cokla napisal/-a:ivy napisal/-a:Kaj ni mogoče prepovedano stati, zmes med lokomotivo in vagoni, ko se ta približuje
Jp.
Zaradi pluga. Zato pa lokomotive, ki so namenjene pretežno premiku, nimajo plugov. Ali se motim?
Objavljeno: 28.07.2008, 7:38
Napisal/-a Dolfe
541 napisal/-a:cokla napisal/-a:ivy napisal/-a:Kaj ni mogoče prepovedano stati, zmes med lokomotivo in vagoni, ko se ta približuje
Jp.
Zaradi pluga. Zato pa lokomotive, ki so namenjene pretežno premiku, nimajo plugov. Ali se motim?
Premikač pred spetjem lahko stoji v tiru, če se vozovi, oz. lokomotiva, približuje z manj kot 5 km/h na stoječa ali premikajoča se vozila.
Spenjanje lokomotive s plugom, ali vozmi, na katerih je presežen naklad pa se mora opraviti le v mirujočem stanju vozil.
Praviloma premikalne lokomotive brez pluga zahteva le ranžirna postaja Zalog. Zaradi specifičnosti dela pač.
MMG, nekdaj so bili zelo občutljivi, če je na delo prišla lokomotiva s plugom. Praviloma so jo takoj zavrnili. No, danes, ko je kronično pomankanje premikalk, vzamejo prav vse, da je le primerno za premik. V sili hudič tudi muhe žre, pravijo.
lp
Dolfe
Objavljeno: 28.07.2008, 11:37
Napisal/-a hulk
Dolfe napisal/-a:
Morda še, kot zanimivost. Prostor med stikajočimi odbojniki, kjer stoji premikač, se imenuje "bernski prostor", katerega predpisane dimenzije morajo biti zagotovljene.
lp
Dolfe
Dolfe kaj pa dimenzije premikača? Ali so te tudi predpisane?
Kaj pomagajo predpisane dimenzije "bernskega prostora", če tam uleti izvenserijski rahlo predimenzioniran premikač.
Objavljeno: 28.07.2008, 12:28
Napisal/-a Dolfe
hulk napisal/-a:Dolfe napisal/-a:
Morda še, kot zanimivost. Prostor med stikajočimi odbojniki, kjer stoji premikač, se imenuje "bernski prostor", katerega predpisane dimenzije morajo biti zagotovljene.
lp
Dolfe
Dolfe kaj pa dimenzije premikača? Ali so te tudi predpisane?
Kaj pomagajo predpisane dimenzije "bernskega prostora", če tam uleti izvenserijski rahlo predimenzioniran premikač.
N'č bat. Da ni predimenzioniranih, poskrbijo kar na Celovški.
Sicer pa mora imeti premikač tudi svojo "pravo" težo. Ne sme biti kot kašen "spomenik lakote". Saj bi se lahko še prelomil, pri obešanju kuple.
Objavljeno: 29.07.2008, 20:40
Napisal/-a ivy
Hvala za odgovore!
Me pa še vedno zanima, od kod izhaja izraz "bernski prostor"