avstrijski muzejski vlak v soboto 18. oktobra 2008
avstrijski muzejski vlak v soboto 18. oktobra 2008
bo začel vožnjo v Beljaku, jo nadaljeval preko Feldkirchna na Koroškem in Celovca, do Jesenic, Nove Gorice, Krepelj, Repentabora in Opčin do Trsta, v nedeljo pa se bo vračal po italijanski strani od Trsta do Beljaka.
Približno pa to to potekalo takole:
začetek vožnje v Beljaku ob 7.15,
Ossiachersee 7.31,
Feldkirchen 7.46 / 7.48
St. Veit a.d. G. 8.25 / 8.45
Celovec 9.10 / 9.13
Podrožca 10.20 / 10.28
Jesenice 10.48 / 11.31
Bled Jezero 11.45 / 12.07
Podbrdo 12.37 / 12.42
Nova Gorica 13.48 / 14.10
Kreplje 14.58 / 15.02
Repentabor 15.10
Opčine 15.18 / 16.00
Trst - Sveti Andrej 16.23 / 17.13
Trst - glavna 17.30
Od Beljaka do Jesenic naj bi vlak peljali parna lokomotiva OBB 93.1332 in dizel OBB 2043,
od Jesenic do Opčin bosta vlak peljali 25-026 in 33-037,
od Opčin v Trst bo vlak peljala FS 626 električna lokomotiva, ki bo vlak v nedeljo peljala iz Trsta po Kanalski dolini do Trbiža, potem pa bo vlak naprej peljala OBB 1044.
še sestava vlaka:
Dih (40 81 94-32 937-6) Generatorwagen = ÖBB PV AG
SRz (ex ÖBB 50 81 29-35 406-6) = Fa. WCS GmbH
SRz (ex ÖBB 50 81 29-35 403-3) = Fa. WCS GmbH
SRmz (51 81 09-30 001-3) = Fa. WCS GmbH
Wmsz (ex ÖBB 51 81 95-30 010-9) = Fa. WCS GmbH
SRmz (ex ÖBB 80 81 97-32 943-2) = Fa. WCS GmbH
SRz (ex ÖBB 50 81 29-35 430-6) = Fa. WCS GmbH
SRz (ex ÖBB 50 81 29-35 420-7) = Fa. WCS GmbH
SRz (ex ÖBB 50 81 29-35 433-0) = Fa. WCS GmbH
M.
Približno pa to to potekalo takole:
začetek vožnje v Beljaku ob 7.15,
Ossiachersee 7.31,
Feldkirchen 7.46 / 7.48
St. Veit a.d. G. 8.25 / 8.45
Celovec 9.10 / 9.13
Podrožca 10.20 / 10.28
Jesenice 10.48 / 11.31
Bled Jezero 11.45 / 12.07
Podbrdo 12.37 / 12.42
Nova Gorica 13.48 / 14.10
Kreplje 14.58 / 15.02
Repentabor 15.10
Opčine 15.18 / 16.00
Trst - Sveti Andrej 16.23 / 17.13
Trst - glavna 17.30
Od Beljaka do Jesenic naj bi vlak peljali parna lokomotiva OBB 93.1332 in dizel OBB 2043,
od Jesenic do Opčin bosta vlak peljali 25-026 in 33-037,
od Opčin v Trst bo vlak peljala FS 626 električna lokomotiva, ki bo vlak v nedeljo peljala iz Trsta po Kanalski dolini do Trbiža, potem pa bo vlak naprej peljala OBB 1044.
še sestava vlaka:
Dih (40 81 94-32 937-6) Generatorwagen = ÖBB PV AG
SRz (ex ÖBB 50 81 29-35 406-6) = Fa. WCS GmbH
SRz (ex ÖBB 50 81 29-35 403-3) = Fa. WCS GmbH
SRmz (51 81 09-30 001-3) = Fa. WCS GmbH
Wmsz (ex ÖBB 51 81 95-30 010-9) = Fa. WCS GmbH
SRmz (ex ÖBB 80 81 97-32 943-2) = Fa. WCS GmbH
SRz (ex ÖBB 50 81 29-35 430-6) = Fa. WCS GmbH
SRz (ex ÖBB 50 81 29-35 420-7) = Fa. WCS GmbH
SRz (ex ÖBB 50 81 29-35 433-0) = Fa. WCS GmbH
M.
To ti bo verjetno bolj težko uspelo, saj je organizatorSignal napisal/-a:Je še prostor in ali je možno vstopiti na Jesenicah?
tuje zemlje list
LEP DAN
Igor
Igor
Signal napisal/-a:@igor72, hvala za link.
Ob tem se postavlja vprašanje, zakaj naši ne organizirajo podobne vožnje.
Lp Signal
ker je vprašanje, koliko bi bilo prijavljenih - primer lani novembra je peljal muzejc iz Ljubljane v Maribor in je bil kar zaseden, da ne bi vlak stal v Mb celo popoldne je bila organizirana vožna do Ptuja in nazaj ...... a za 10 ljudi je niso izpeljali ........
in koliko misliš bi bilo prijav za podobno vožnjo ? in s podobno ceno .....
sicer sem vas pa želel samo obvestiti, da bo vožnja in da bo možno slikat obe parni lokomotivi na enem vlaku, ne da bomo polemizirali ... kako bi, če bi in ali bi, če bi ........
M.
organiziraj in ne kritiziraj ....... se bomo z veseljem pridružili vožnjiSignal napisal/-a:Kdaj bo vožnja ... - Kreplje - Repentabor - Opčine - Sv. Andrej?Gorchi napisal/-a: . . .
Kam recimo? Naši dve turistični agenciji organizirata nekaj zanimivih vlakov na leto poleg onega na Bohinjski progi...
Sam sebi lahko odgovorim: "Nikoli.".
Enoličen program naše agencije!
Veliko lažje je organizirat vožnje pri nas kot pa z izletom v tujino. Na Hrvaško verjetno še lep čas ne bo zapeljala nobena izmed naših parnih lokomotiv, za Hrvaško in Italijo bi pa morali menjati lokomotivo. Ampak kolikor sem videl, so taki izleti potem tudi primerno dragi. Če se spomniš onega februarskega z Eisenbahnromantik, je bila cena čez 1000 EUR, resda za precejšnjo razdaljo, 3 dnevni izlet... Ampak četudi bi bil vlak iz Jesenic preko Ljubljane do Trsta in nazaj, mogoče celo z ogledom Tržaškega žel. muzeja, dvomim, da bi bil kaj manj kot 200 EUR. Potem se že postavlja vprašanje, koliko ljudi bi šlo na izlet...? Sicer pa namig za morebitne opazovalce tega foruma s strani teh agencij je dan, bomo videli
Goran
Na žalost velja, kot je zapisal @Gorchi. Težava je tudi slovenska nižja kupna moč in odnos nas Slovencev do železnice na sploh.
@milchy je napisal: organiziraj in ne kritiziraj ....... se bomo z veseljem pridružili vožnji
Ampak agencije so zato tukaj, da organizirajo...
Kaj pa možnost sodelovanja naše z avstrijsko?
Glede kritiziranja: Nisem kura in ne znam nesti jajc, toda znam ločiti jajce od "klopotca".
Prijeten dan
Signal
avstrijsko
@milchy je napisal: organiziraj in ne kritiziraj ....... se bomo z veseljem pridružili vožnji
Ampak agencije so zato tukaj, da organizirajo...
Kaj pa možnost sodelovanja naše z avstrijsko?
Glede kritiziranja: Nisem kura in ne znam nesti jajc, toda znam ločiti jajce od "klopotca".
Prijeten dan
Signal
avstrijsko
Signal napisal/-a:Na žalost velja, kot je zapisal @Gorchi. Težava je tudi slovenska nižja kupna moč in odnos nas Slovencev do železnice na sploh.
@milchy je napisal: organiziraj in ne kritiziraj ....... se bomo z veseljem pridružili vožnji
Ampak agencije so zato tukaj, da organizirajo...
Kaj pa možnost sodelovanja naše z avstrijsko?
Glede kritiziranja: Nisem kura in ne znam nesti jajc, toda znam ločiti jajce od "klopotca".
Prijeten dan
Signal
Signal, moj namen je bil obvestilo, da bodo zainteresirani lahko slikali, ne pa polemiziranje o turističnih agencijah ..... najbolj da se na te agencije obrneš z direktnim vprašanjem in kot sem že napisal, tudi sam se bom z veseljem udeležil take organizirane vožnje (sploh če boš ti imel kaj zraven)milchy napisal/-a:Signal napisal/-a:@igor72, hvala za link.
Ob tem se postavlja vprašanje, zakaj naši ne organizirajo podobne vožnje.
Lp Signal
sicer sem vas pa želel samo obvestiti, da bo vožnja in da bo možno slikat obe parni lokomotivi na enem vlaku, ne da bomo polemizirali ... kako bi, če bi in ali bi, če bi ........
M.
M.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
@Milchy HVALA !!!
Kar se organizacije tice, mislim, da je problem tudi voznja po italijanski strani Bohinjke. Ce ne zgresim, je znesek, ki ga RFI zahteva, se kar velik.
Kar se organizacije tice, mislim, da je problem tudi voznja po italijanski strani Bohinjke. Ce ne zgresim, je znesek, ki ga RFI zahteva, se kar velik.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
drži ...... prvi vagon v sestavi vlaka je generatorski vagon, da imajo v vagonih klimo in ta vagon se v nedeljo ne bo smel peljat z vlakom po italijanskih progah, ampak se bo peljal po naših in se kasnje vrnil v Avstrijozbowe napisal/-a:@Milchy HVALA !!!
Kar se organizacije tice, mislim, da je problem tudi voznja po italijanski strani Bohinjke. Ce ne zgresim, je znesek, ki ga RFI zahteva, se kar velik.
M.
upam na čimveč dobrih slik ......