DB uspešno testirala kilometrski vlak

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1187
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zbowe » 03.12.2008, 8:50

Ja ja kako da ne.... Take vlake si lahko dandanes privoscijo samo tiste drzave, ki imajo proge namenjene samo tovornim vlakom.

Tukaj pri nas (tukaj, na faljeni strani meje), kjer vtaknejo tovorni vlak v "luknjo" vsakih dvajset minut voznje, da pusti prednost potniskemu, bi hotel videti kje bi dobili tako "veliko" lukjno.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 03.12.2008, 9:00

Pa ne samo to. Rabijo ravnino. Največ 3‰ odločilnega vzpona.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 03.12.2008, 9:21

Najbrž @železocestnik ne ve, da se ta tema ponavlja. Malce sem pobrskal po "mega arhivu" in našel tole ......



1. Del:

2. Del:


Avtor zapiska je Karol Rustja.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 356
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

OdgovorNapisal/-a kamerad » 03.12.2008, 11:08

:shock: Pa te pokliče dispečer in te razveseli,da ti 252ti vagon močno zavira :lol: :lol: In veselo pot pod noge kaj je to 2500 metrov,šala mala!! :lol: :lol:




LP
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 03.12.2008, 11:26

kamerad napisal/-a::shock: Pa te pokliče dispečer in te razveseli,da ti 252ti vagon močno zavira :lol: :lol: In veselo pot pod noge kaj je to 2500 metrov,šala mala!! :lol: :lol:


LP




Čez kakšno uro iskanja pa te še enkrat razveseli in reče: "menda se mu je samo zdelo ....... " :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a Tono » 03.12.2008, 11:29

Pol pa si bo treba v kabini lokomotive kak mountainbajk s sabo vozit. Z biciklinom gre hitreje :)

lp,

Tono
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3520
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 03.12.2008, 15:42

Kamerad, Grm Ludvika bi pa skoraj moral poznati, saj sta bila iz iste KS. G.Grm je žal že pokojni.
Tine
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

OdgovorNapisal/-a primožflori » 03.12.2008, 16:30

Pozabili ste omenit postajo Grahovo, ki ma dolg tir 700m :D
Uporabniški avatar
kamerad
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 356
Pridružen: 27.03.2008, 19:16
Kraj: dežela cvička

OdgovorNapisal/-a kamerad » 04.12.2008, 18:20

Kdo ne bi poznal ŽBUNA (Ludvika) Smo bli za šankom pa je nažgan bolj obvladal mašine kot mi iz šole (trezni :lol: :lol: :lol: )
buh mu dj večn pokoj
Ne najdem pa ravno povezave z dolžino vlaka Tine !!! :wink:





LP
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 04.12.2008, 18:31

kamerad napisal/-a:Kdo ne bi poznal ŽBUNA (Ludvika) Smo bli za šankom pa je nažgan bolj obvladal mašine kot mi iz šole (trezni :lol: :lol: :lol: )
buh mu dj večn pokoj
Ne najdem pa ravno povezave z dolžino vlaka Tine !!! :wink:


LP



Kamerad, klikni na cifro: 2. Del in ga preberi. Slika



Dolfe napisal/-a:............

2. Del:


Avtor zapiska je Karol Rustja.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

OdgovorNapisal/-a parna » 04.12.2008, 18:42

Pri nas na Prelogah smo vlekli v Celje zelo dolgi vlak,ne predstavljam si da je vlak kilometrski,in počasi sopiha po progi,saj pri tem stroj trpi.Pri nas je štel najdaljši vlak le ubogih 56 vagonov.Zo so bili drugi časi okrog leta 1969/70.

Lep pozdrav.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4179
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB uspešno testirala kilometrski vlak

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.11.2009, 21:33

Vlak je bil dolg 7,353 km
8 lokomotiv je vleklo 682 vagonov, vse skupaj pa je "vagalo" 100.000 ton


Malo sem gledal po netu, kako jim uspe prepeljevati v Avstraliji 10 milj dolge vlake s 100.000 tonami bruto teže in 8 lokomotivami. Sestava je bila 2+168+2+168+2+168+1+178+1. Odgovor je "Distributed Power" tehnologija, kjer se daljinsko krmili lokomotive v vlaku (po kablu za ECP , elektronsko kontrolirane pnevmatske zavore) ali radijsko. Sistem poznan pod imenom LOCOTROL je v uporabi od 60 let prejšnega stoletja, dobavlja pa ga GE Transportation Systems (GETS). Uporabljajo ga vse pomembne železnice za masovni transport, CP, BNSF, UP, WestRail (AUS), Queensland (AUS), Mehika....
Sistem omogoča tudi take detalje, da del vlaka lokomotive vlečejo v klanec, del vlaka pa zavira po klancu navzdol.....
Podoben sistem se uporablja tudi za daljinsko vodenje na ranžirnih postajah. Tako so naprimer vse premikalke na postajah z grbino na CP vodene daljinsko.

Kar se pa tiče strahu pred zavornim poiskusom samo to, da ECP zavore omogočajo vožnjo iz zahodne na vzhodno obalo ZDA ali Kanade brez zavornega poiskusa....

Toliko k novici o testiranju km vlaka, ki v svetu ne vzbuja pozornosti, diši pa na odkrivanje "tople vode".

LPL
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3520
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: DB uspešno testirala kilometrski vlak

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 03.11.2009, 21:50

Ljubitelj, meni osebno je zelo žal, da nisi ti kje v vrhu EU-ja kateri bi imel vsaj najmanj pod sabo resor imenovan železnice. Verjetno bi se s kakšno direktivo upoštevalo tudi tvoje razmišljanje o napredku glede najšibkejšega člena pri prevozu tovora na železnici.

Se popolnoma strinjam vsaj z nekaterimi tvojimi navedbami na tem forumu, žal ne z veliko večino, katere so bile napisane s tvoje strani v smislu izbolšanja razmer na železnici (tu mislim na splošno v Evropi in ne zgolj na SŽ).

Po drugi strani me pa bega eno dejstvo, da si zelo slab poznavalec "naših" železniških razmer. Tisto, da si imel težave z lokacijo postajališča v Šentlovrencu, bi ti še nekako oprostil (v kolikor si spraševal domačine, ti tega ne morem oprostiti, saj to ne more držati), ampak, da si pa zgrešil potniško blagajno v Trebnjem, je pa kiks brez primere, seveda za poznavalca :!:
Tine
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4179
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB uspešno testirala kilometrski vlak

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 04.11.2009, 9:46

Tin€:
Tisto, da si imel težave z lokacijo postajališča v Šentlovrencu, bi ti še nekako oprostil (v kolikor si spraševal domačine, ti tega ne morem oprostiti, saj to ne more držati), ampak, da si pa zgrešil potniško blagajno v Trebnjem, je pa kiks brez primere, seveda za poznavalca


Nejevernemu Tin€-tu:

a) Postajo Ljubljana razumen človek išče v Ljubljani pa ne v Kranju, po analogiji išče postajališče Šentlovrenc v Šentlovrencu (kjer je pravzaprav prav primerno mesto za postajališče pri cestnem prehodu) in ne nekje na polju blizu zaselka Dolnje Prapreče, ki premore po zemljevidih 1:25.000 /1.50.000 8 hiš.

b) Kaj naredi potnik na postaji, ki je ne pozna do obisti, ko se znajde pred blagajno, na kateri piše da je zaprta v določenem časovnem obdobju. Odgovor forumašev je bil v stilu:

"(Butec) a ne veš da se v tem primeru kupi karto pri prometniku :lol: "

Letos poleti pa pridem popoldne na postajo v Zagorju. Blagajna je bila zaprta in hočem kupiti karto pri prometniku. Odgovor (sicer ni bil v tem stilu, sva prijazno poklepetala):

"(Butec) a ne veš da se v tem primeru kupi karto na vlaku :lol:

Upam, da ti je zdaj jasno kakšne klatiš. Ker vse tako dobro veš, pojdi malo po svetu, tudi po drugih kontinentih, dobro se razglej in primerjaj s stanjem pri nas. Potem pa napiši podrobno poročilo o opažanjih. Nakar boš solil pamet recimo popotnikom, za kar se nekako smatram, saj sem v svoji režiji prepotoval brez težav v smislu goraj citiranih, številne države po vseh kontinentih, razen Antarktike in Oceanije.

LPL
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: DB uspešno testirala kilometrski vlak

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 04.11.2009, 18:47

Ljubitelj napisal/-a:....... Nakar boš solil pamet recimo popotnikom, za kar se nekako smatram, saj sem v svoji režiji prepotoval brez težav v smislu goraj citiranih, številne države po vseh kontinentih, razen Antarktike in Oceanije.

LPL


...... In vedno pricapljal nazaj v Slovenijo. Le zakaj, le zakaj? Slika

Najbrž zato ker je tu najlepše, najboljše pa še udrihaš lahko po nas, nerazgledanih revežih. :!:

lp
Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov