Od Milana do Rima tri ure in pol

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1187
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Od Milana do Rima tri ure in pol

OdgovorNapisal/-a zbowe » 17.12.2008, 13:51

Od 14.12 je odprta za redni promet AV proga med Milanom in Rimom, proga je testirana za 370 kmh, vlaki ETR500 Frecciarossa pa na njej lahko vozijo 300kmh. Varnostni sistem je ERMTS, napetost 25kV 50Hz.

Voznja iz Milana Centrale do Rima Termini traja 3 ure in pol. V urniku so non-stop vlaki Milan-Rim in Milan-Neapelj in vlaki z enim postankom (Bologna). Poleg teh so se navadni Eurostar (Frecciaargento), ki s Vmax 250 kmh se pogostejse vstaljajo.

Vceraj je non-stop Eurostar Rim-Milan prisel v Milan v 3 urah in 23 minut.

Uporabljene garniture so:
ETR500AV 12 vagonov (Frecciarossa)
ETR500PLT 10 vagonov (Frecciarossa)
ETR485 9 elementov (Frecciargento)
ETR600 7 elementov (Frecciargento)

ETR485 in ETR600 vozijo na teh progah brez nagibne tehnike.

Aprila bo Alstom pripeljala prvega AGV za druzbo NTV, ki bo nudila priblizno iste povezave kot Trenitalia. Upanje nove druzbe je da AGV dobi dovolilnico za 350kmh, to bo pa zelo tezko, ker bi to pomenilo certifikacijo proge za vsaj 400kmh, RFI pa nima takih projektov (tudi ker bi to pomenilo potrebo po novem predoru pod Apenini, ker sedanji ima samo eno "luknjo").

Na zalost :( :( jaz ne bom tega vlaka vozu.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 17.12.2008, 14:29

zbowe napisal/-a:
Na zalost :( :( jaz ne bom tega vlaka vozu.



Ajej! Se ni izšlo??? :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1187
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zbowe » 17.12.2008, 17:01

Ne. Sporocili so mi, da so imeli prednost tisti z solanjem na tehnicih zavodih (jaz sem se solal na poklicnem, ker tukaj slovenskega tehnicnega zavoda za elektrotehniko ni) in da vsekakor imajo ze dovolj osebja. Drzali me bojo v postev za naslednjega (ja,ja, kaku da ne :old )
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6488
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 17.12.2008, 21:00

Zbowe,
čedalje več hitrih prog se v Italiji gradi s 25kV omrežjem. Kaj se kaj predvideva postopna zamenjava obstoječega omrežja v nadaljnih nekaj desetletjih ali tak sistem ostaja zgolj za hitre proge?
Goran
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1460
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

OdgovorNapisal/-a Dino S » 17.12.2008, 21:47

Trenutno imajo samo za hitre proge, imajo pa v načrtu tudi hitro progo proti Sloveniji (ne navadno, hitro!!!).
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6488
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 17.12.2008, 21:53

In potem prideš z vlakom v Slovenijo na 70 km/h, potniku pa se zdi, da peš hodi :mrgreen: Torej g. minister Vlačič, čas je, da se začne graditi nova proga od Italije v notranjost, če nič drugega pa za počasen prehod iz 300km/h na 70 km/h :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pa brez zamere - sam potihem upam, da se bo s to vlado končno kaj začelo dogajati v tej smeri. Pod Žerjavom se je že dobro začelo, naj se še naprej nadaljuje ;)
Goran
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1187
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zbowe » 18.12.2008, 0:10

Gorchi napisal/-a:Zbowe,
čedalje več hitrih prog se v Italiji gradi s 25kV omrežjem. Kaj se kaj predvideva postopna zamenjava obstoječega omrežja v nadaljnih nekaj desetletjih ali tak sistem ostaja zgolj za hitre proge?


Tale sistem bo ostal samo za hitre proge, vse ostalo bo ostalo na 3kVdc. Spreminjanje sistema bi bilo predrago in tudi nesmiselno. nove lokomotive (naprimer E464, katerih je sedaj preko 400) so dokazale, da z novimi elektronikami se da odlično krmiliti tudi asinhronske motorje.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
363.007

OdgovorNapisal/-a 363.007 » 19.12.2008, 14:43

tudi slikci stran na netu; www.ferrovie.it glej EuroStar :)

lp.Miro
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4518
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

OdgovorNapisal/-a igor72 » 31.12.2009, 12:00

zbowe napisal/-a:
Aprila bo Alstom pripeljala prvega AGV za druzbo NTV, ki bo nudila priblizno iste povezave kot Trenitalia. Upanje nove druzbe je da AGV dobi dovolilnico za 350kmh, to bo pa zelo tezko, ker bi to pomenilo certifikacijo proge za vsaj 400kmh, RFI pa nima takih projektov (tudi ker bi to pomenilo potrebo po novem predoru pod Apenini, ker sedanji ima samo eno "luknjo").

Na zalost :( :( jaz ne bom tega vlaka vozu.


Ker se @zbowe-ju ni uresničila želja, je pisal pismo dedku Mrazu in evo......: :mrgreen:

Francoski kolegi poročajo, da :rudolf pravkar proti Italiji vleče testnega AGV-ja s številko 001
LEP DAN
Igor
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 585
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

OdgovorNapisal/-a trocken » 31.12.2009, 23:00

Po novem voznem redu vozijo "freccierosse" med Rimom in Milanom, tiste brez postankov celo manj kot tri ure, točneje 2 uri in59 minut!
Ima pa povezavo z Rimom s hitrim vlakom tudi Videm, Trst pa menda ne.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1187
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

OdgovorNapisal/-a zbowe » 02.01.2010, 13:43

Niti Videm nima AV povezave, ostal je en Eurostar "FrecciaArgento" (ETR485). Trst je zgubil poleg povezave z Rimom, tudi direktno povezavo s Turinom, v zameno pa je dobil tri nove povezave z Milanom (Frecciabianca ex-ESCI), ena taka pa je zamenjala Cisalpino, katerga so ukinili 13.decembra.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 02.01.2010, 15:17

Torej se dela na tem, da bo Trst spet naš!Slika

zbowe, en star passport šparam zate. Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 585
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

OdgovorNapisal/-a trocken » 03.01.2010, 14:22

ena taka pa je zamenjala Cisalpino, katerga so ukinili 13.decembra.


Zbowe, zakaj so tako nenadno ukinili vse povezave pod imenom Cisalpino. Bila je to dobra ponudba, uvajali so nove vlake, nato pa kar nenadoma ob menjavi voznega reda obvestilo na spletni strani, da se vse skupaj ukinja ??!! Podobno so storili že ob ukinitvi Casanove, vendar so tukaj vlaki ostali, ukinili pa so že prepoznavno blagovno znamko.
Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 336
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

OdgovorNapisal/-a CC 6500 » 04.01.2010, 14:01

Cisalpino je bila mešana železniška družba med italijanskimi in švicarskimi železnicami, ki je pred kratkim propadla. Zato so vlaki pod oznako CIS ukinjeni. Razlog za propad mi je neznan mogoče bo vedel zbowe.
Brižita je mašina, ki ji ni para

Lp Kristjan
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 629
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

OdgovorNapisal/-a Florjan » 04.01.2010, 22:22

Mešana družba 50/50 %, slabo vodenje družbe in rezultat je znan. Naš pregovor pravi: "da v španoviji še pes crkne". Pa še taka statistika:
http://www.cessoalpino.com/en/2009/trains/18/

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov