Od Milana do Rima tri ure in pol

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a space »

kakšne slike trase??
36-048
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 92
Pridružen: 21.11.2007, 18:09

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a 36-048 »

zadnje dni sem se nekoliko vozil po sluzbenih opravkih po italiji, tako da lahko nekaj povem o AV - frecciarossa in podobno.
kar se tocnosti tice:
milano - firenze: odhod +32 min, prihod +51 min
firenze - milano: prihod +10 min
italijanski kolega, ki zadnje case veliko uporablja AV pravi, da v zadnjih 2 mesecuh ni se nikoli prispel tocno po urniku, in to kamorkoli.
pa se nekaj: cena za 2^ razred je mi-fi je 52,00 euro, cemur pa je ze konkurenci tudi osebni avtomobil; o povracilu stroskov za zamudo pa raje ne bi govoril (se mi dvigne pritisk)
dejstvo je tudi, da so kompozicije slabo vzdrzevane in imajo vsled tega stalne okvare, npr. neuporabna stranisca, vrata itd.
hkrati z uvedbo AV so tudi drasticno ukinili vecino IC-ejev, tako da so uporabniki brez moznosti izbiranja vlakov - ostanejo na razpolago samo regionalni ali AV.

zadnje novice so pa, da se bo cena vozovnice spreminjala z uro odhoda - bomo videli.

pa se ena o cisalpino: vagoni so uvrsceni v IC od trenitalia, vkljucno z razpadajoco notranjostjo - niso se potrudili niti toliko da bi odstranili napise cisalpino (tocneje, na zunanjih stenah so odstranili folijo z napisom, ne pa tudi lepilo tako da je sedaj z umazanijo napisano cisalpino - notranjost pa je ostala nedotaknjena)

po vsem temu pa sem imel priloznost, da si uradno ogledam gradbisce nove podzemeljske zel. postaje v torinu p.susa - zelo zanimiv in lep projekt.
predvidenih je 6 tirov v etazi -3 (nizje je se podzemeljska zeleznica) - 4 tire so ze realizirali in so v uporabi.
bo tudi postaja za AV ( 2 tira) za trenitalia in ntv.

pa se link do projekta (razpisan je bil natecaj): http://www.archiportale.com/news/2010/0 ... 793_3.html
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Oprosti, si pričakoval kaj več?
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
36-048
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 92
Pridružen: 21.11.2007, 18:09

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a 36-048 »

kar se tice AV da, kar se tice torina je pa boljse kot sem si predstavljal.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Po zgledu Post-TGV, gredo tudi Italijani v to smer.

http://www.railwaygazette.com/news/high ... eight.html

Še original v Italijanščini.

http://www.mercitaliarail.it/mir/Mercit ... a-velocita
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Po zgledu Post-TGV, gredo tudi Italijani v to smer.

http://www.railwaygazette.com/news/high ... eight.html

Še original v Italijanščini.

http://www.mercitaliarail.it/mir/Mercit ... a-velocita
Jaz pa srčno upam, da ne grepo v smeri TGV la Poste. So že skoraj 3 leta preminuli, https://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_TGV_La_Poste.
In mid-2015, La Poste ended TGV postal services, shifting mail services to swap bodies instead as part of a major logistics restructuring and expansion which the trainsets were not capable of handling.[4][1] Additionally, the demand for fast overnight mail services has been decreasing in recent years. The final service was on 27 June 2015 between Cavaillon (Marseilles) and Charolais (Paris).[4] La Poste originally was seeking a buyer for the fleet,[4] however in December 2016 three trainsets were dismantled by SME (Société Métallurgique d'Épernay)[5] leaving only a half spare trainset left.
LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Trenitaila ni uspela z željo (prestižem), da bi med Milanom in Rimom vozili 350 km/h, z novim voznim redom, saj je cena testiranj pri 350 km/h + 10 % toleranca za ASNF previsoka. Prav tako prihranek časa ne odtehta ekonomskega vidika. Največja težava pa je uskladitev s "počasnejšimi" vlaki.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Menda so tako proga Milano - Firence, kot tudi sami vlaki testirani do 400 km/h. Bravo Italijani. Sem kar ponosen na naše Fiate, da so bili narejeni v taki državi.
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Menda so tako proga Milano - Firence, kot tudi sami vlaki testirani do 400 km/h. Bravo Italijani. Sem kar ponosen na naše Fiate, da so bili narejeni v taki državi.
Khm, kakšni Italijani? :D Vse garniture, ki vozijo na tej relaciji so načrtovali tujci. Italijani so samo švasal. Krmilni členi na ETR 500 pa so od Bombardierja, čeprav je bila prva generacija povsem Italijanska. Ostale prihajajo iz Alstom, Bombardier in Hitachi tovarn v Italiji. Italijani sami pred tem niso znali narediti nič, kar bi delalo.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Menda so tako proga Milano - Firence, kot tudi sami vlaki testirani do 400 km/h. Bravo Italijani. Sem kar ponosen na naše Fiate, da so bili narejeni v taki državi.
Khm, kakšni Italijani? :D Vse garniture, ki vozijo na tej relaciji so načrtovali tujci. Italijani so samo švasal. Krmilni členi na ETR 500 pa so od Bombardierja, čeprav je bila prva generacija povsem Italijanska. Ostale prihajajo iz Alstom, Bombardier in Hitachi tovarn v Italiji. Italijani sami pred tem niso znali narediti nič, kar bi delalo.
Tu ti pa ne dam prav. ETR 500 je italijanski, narejen v sodelovanju med italijanskimi podjetji, konzorcij se je imenoval TREVI (Treno Veloce Italiano). Nove lokomotive ETR 500 so narejene v istem sodelovanju, le da so takrat večino teh podjetij že pokupili tujci, zato sta udeležena tudi Alstom in Bombardier. Prav tako so vsi Pendolini italijanski, tudi če imajo značko Alstom - ker je ta kupil Fiat Ferroviaria, tehnika v Pendolinu je še vedno Fiatova. Prav tako je Frecciarossa 1000 delno italijanska (Ansaldo Breda), pa tudi "novi" maček v žaklju z imenom ETR 700 je v celoti Ansaldov.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Vidim, da nisi razumel. Italijnskega načrtovanja že dolgo ni več. [-X Dal ti bom vzorčen primer. Bombarider Traxx DC za MIR, ki bo narejen v Italiji, je bil razvit kje? Tisto, kar se še razvija v Italiji je način dela, ki so ga prinesli Alstom, Bombardier, Hitachi in še kdo. Tudi dobaviteljska veriga se je spremenila. In tu je vsa poanta.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:Vidim, da nisi razumel. Italijnskega načrtovanja že dolgo ni več.
ETR 500 je definitivno bil v celoti načrtovan v Italiji, vključno z novimi mašinami. Pendolino pa tudi, ne glede ali naša generacija, Nuovo ali EVO.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Vidim, da nisi razumel. Italijnskega načrtovanja že dolgo ni več.
ETR 500 je definitivno bil v celoti načrtovan v Italiji, vključno z novimi mašinami. Pendolino pa tudi, ne glede ali naša generacija, Nuovo ali EVO.
Je kateri izmed teh naštetih zmožen 400 km/h, kot je ponosen @preglednik? ETR 500 druge generacije, je delo Bombardierja in je samo nadgradnja prve generacije (ki je res čisto delo Italijanov), in jo je Bombardier spremenil v serijo e 414.
AGV 575 je Alstom, ETR 400 pa je projekt Bombardierja. Sestavljal pa jih je AnsaldoBreda, ki je danes del Hitachija.


Vse nove garniture iz tovarne ex Fiat Ferroviaria, oziroma Alstom Ferroviaria so pa projekt Alstoma.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a:ETR 500 druge generacije, je delo Bombardierja in je samo nadgradnja prve generacije (ki je res čisto delo Italijanov), in jo je Bombardier spremenil v serijo e 414.
Od kje ti ta dezinformacija? ETR 500 je bil vedno načrtovan v istem konzorciju, le da so firme iz prve generacije pokupili tujci. Bombardier je npr. kupil ABB Tecnomasio, tudi Fiat in Firema sta šla pod tuje lastništvo. Glavnino vsega dela pri ETR 500 pa je opravil Ansaldo Breda, ki je ob nastanku druge generacije še vedno bil italijanski in ne japonski. Tudi izdelali so ga v Bredinih obratih v Pistoii.
In druga stvar: E414 nima nobene zveze z drugo generacijo ETR 500, temveč s prvo. To je oznaka za enosistemske lokomotive iz prve generacije, ki so jih nato spojili s klasičnimi vagoni kot vlak Eurostar City oz. kasneje Frecciabianca. Lokomotive ETR 500 imajo - in so vedno imele - oznako E404.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Od Milana do Rima tri ure in pol

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Joj, ko se gre na stran pot, namesto bistvo...
Še enkrat, potem pa konec od mene. @Preglednik je napisal za vlake, ki zmorejo 400 km/h. Italijani niso načrtovali nobenega. (Narisat na papir je nekaj drugega, kot potem naravna velikost). AGV 575, sem že povedal. Projekt Alstoma. ETR 400 je delo Bombardierja. Anslado je samo sestavil, kar je dobil na mizo. Ostalih high-speed vlakov za 400 km/h ni več.
Za ETR 500. Malo sem čudno napisal. Prva generacija, kot si že povedal je bila delo Italijanov. Ampak to generacijo, je potem predelal Bombardier v e 414. Druga generacija, drži, da ima koncept prve generacije. Vendar je noter že stopil Bombardier, kar lahko prebereš v spodnji povezavi.

https://www.bombardier.com/en/media/new ... ercom.html
Bombardier Transportation, a global leader in rail technology, offers the broadest portfolio in the rail industry and delivers innovative products and services that set new standards in sustainable mobility. Bombardier is one of the most important manufacturers of rolling stock in Italy and is involved in some of the country’s most important rail projects. These include Trenitalia’s various types of electric locomotives, the V300ZEFIRO and ETR500 (as a member of the Trevi consortium

Zakaj je vstopil? Ker je eden redkih, ki zna narediti/načrtovati garniture, ki gredo več kot 300 km/h. Kar lahko vidiš pri ICE garniturah. Edini, ki zmore 300 km/h je ICE 3, v katerega je stopil Bombardier. In še ena stvar
Bombardier has enabled some of the most prestigious very high speed developments in Europe, including four TGV series in France, the AVE S-102 and AVE S-130 in Spain, the ICE family in Germany and the ETR 500 in Italy.
In mogoče se nam zdi, da je Bombardier manjši, kot Siemens. Ampak ni. Na področju vseh tipov garnitur ima 15 % delež v svetu. Več ima samo Alstom 17 %. Siemens ima samo 8 %. Vmes je še Stadler s 14 %.

Kako dobri so v razvoju Italijani se je videlo v AnsaldoBreda V250. Katero je sedaj moral predelati Hitachi, kar je stalo 30 milijonov evrov.
Odgovori