Od Milana do Rima tri ure in pol
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Od Milana do Rima tri ure in pol
Sicer nisem ravno za Italijane, in kadarkoli jih srečujem v prometu na cesti ali pa v gostilni, me prime da bi...
Ampak vlaki jim šibajo in železnice imajo zrihtane. Sicer pa, kdo jim je gradil omrežje ki dopušča hitrosti do 400 km/h. Morda Kitajci?
Ampak vlaki jim šibajo in železnice imajo zrihtane. Sicer pa, kdo jim je gradil omrežje ki dopušča hitrosti do 400 km/h. Morda Kitajci?
preglednik
Re: Od Milana do Rima tri ure in pol
Idejni projekt je iz leta 1988. Kje so bili takrat Kitajci?
Saj večina nas ne ve, ampak, ko so začeli načrtovati je izbruhnil škandal Tangentopolija. Potem, tam v začetku 90' so sprejeli, kako in kaj. Načrtovali pa so konzorci Italijanskih podjetij, pod budnim očesom in željah firme, ki jo je ustanovila takratna FS.
Grandje prog so pa se podaljševale in dražile v nedogled... Na spletu se najde, da je AV proga med Milanom in Bologno dražja za 2 milijardi evrov, od prvotnih načrtov. Časovno pa bila v zamudi več kot 2 leti. Dolžina proge pa je samo 200 km.
Bologna-Firence pa dražja za 4 milijarde evrov. Pri zadnjem je treba poudariti, da je prvotna cena bila določena davnega leta 91. Realna cena leta 2008 je bila 67 milijonov evrov na kilometer.
Saj večina nas ne ve, ampak, ko so začeli načrtovati je izbruhnil škandal Tangentopolija. Potem, tam v začetku 90' so sprejeli, kako in kaj. Načrtovali pa so konzorci Italijanskih podjetij, pod budnim očesom in željah firme, ki jo je ustanovila takratna FS.
Grandje prog so pa se podaljševale in dražile v nedogled... Na spletu se najde, da je AV proga med Milanom in Bologno dražja za 2 milijardi evrov, od prvotnih načrtov. Časovno pa bila v zamudi več kot 2 leti. Dolžina proge pa je samo 200 km.
Bologna-Firence pa dražja za 4 milijarde evrov. Pri zadnjem je treba poudariti, da je prvotna cena bila določena davnega leta 91. Realna cena leta 2008 je bila 67 milijonov evrov na kilometer.
Re: Od Milana do Rima tri ure in pol
Vidim, da ste vsi pozabili na design vlakov. Tu pa so Italijani prvi, tako kot pri avtih.
Re: Od Milana do Rima tri ure in pol
Stvar okusa...Sicer pa, kdaj pa je bil sploh nazadnje kakšen italjanski avto, avto leta v Evropi...trocken napisal/-a:...Tu pa so Italijani prvi, tako kot pri avtih.
Re: Od Milana do Rima tri ure in pol
...Fiat 125... Pele
Re: Od Milana do Rima tri ure in pol
Par dni nazaj sem se peljal mimo Pistoie ... na dvorišču HRI sta stali dve garnituri V250, ena precej razdrta, druga je bila videti kompletna, in dve garnituri BR class 802 (Hitachi AT300 za GWR), ena kompletna, pri drugi so bili posamezni členi "razmetani" po dvorišču. In meni osebno je AT300 dosti lepša garnitura kot pa Ansaldo-Breta V250.trocken napisal/-a:Vidim, da ste vsi pozabili na design vlakov.
Ampak, kot so že drugi napisali, design je popolnoma subjektivna stvar in o njej je težko postaviti kategorično izjavo, ki bi prenesla objektivno preverjanje.
LP, Metod
Re: Od Milana do Rima tri ure in pol
Zanimivo razmišljanje, sam trdim, da je design vreden toliko, kolikor ti ga uspe prodati. In Italijani so v tem mojstri, tako v izdelavi, kot v prodaji.mkx napisal/-a:Par dni nazaj sem se peljal mimo Pistoie ... na dvorišču HRI sta stali dve garnituri V250, ena precej razdrta, druga je bila videti kompletna, in dve garnituri BR class 802 (Hitachi AT300 za GWR), ena kompletna, pri drugi so bili posamezni členi "razmetani" po dvorišču. In meni osebno je AT300 dosti lepša garnitura kot pa Ansaldo-Breta V250.trocken napisal/-a:Vidim, da ste vsi pozabili na design vlakov.
Ampak, kot so že drugi napisali, design je popolnoma subjektivna stvar in o njej je težko postaviti kategorično izjavo, ki bi prenesla objektivno preverjanje.
Re: Od Milana do Rima tri ure in pol
Moram priznati, da je uspešnost prodajanja designa dober način objektivnega preverjanja. Je pa vprašanje koliko je design v današnjih časih sploh še pomemben pri izbiri. Pri izbiri V250 na Nizozemskem menda ne kaj dosti (menda je bila glavna nizka cena), design teh garnitur pa mene še najbolj spominja na tradicionalne Nizozemske vlake in vsaj mene ne spominja kaj dosti na ostale Freccie (in predhodne generacije ETR).trocken napisal/-a:Zanimivo razmišljanje, sam trdim, da je design vreden toliko, kolikor ti ga uspe prodati. In Italijani so v tem mojstri, tako v izdelavi, kot v prodaji.mkx napisal/-a:Ampak, kot so že drugi napisali, design je popolnoma subjektivna stvar in o njej je težko postaviti kategorično izjavo, ki bi prenesla objektivno preverjanje.
LP, Metod
Re: Od Milana do Rima tri ure in pol
Italo (NTV) in Frecciarossa (Trenitalia) pokopala Alitalio:
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/tu ... lio/597675
Število poslovnih potnikov se je v desetletju od 2008 do 2018 na relaciji Milano - Rim početverilo.
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/tu ... lio/597675
Število poslovnih potnikov se je v desetletju od 2008 do 2018 na relaciji Milano - Rim početverilo.