Čehi in njihova nova Škoda

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Čehi in njihova nova Škoda

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Na češkem forumu sem našel ta "Messerschmidt":

http://www.railpage.net/modules/news/ar ... oryid=1872
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Odgovor Napisal/-a bart »

Zanimivo!


Malo nižje je filmček.

To je kar zmogljiva in hitra škoda.

Jernej
P.S. Adria transport colors. press
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 13:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ampak zanimivo, da so se na Srbskem forumu razpisali o primerjavi Traxx-a, Helge, Taurusa in Škode pa ne blesti preveč. Še vedno imam občutek, da so vsi najbolj navdušeni nad Helgami - seveda gledajoč na performanse. In vse skupaj še podkrepili z diagrami, ki s mimogrede zame le čarovnija in jih niti ne znam interpretirati Slika Klikni tukaj!
Goran
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Odgovor Napisal/-a bart »

Za razne diagrame in ankete, ter podobne promocijske prijeme velja: "Povej kaj hočeš (naročnik), da lahko pravilno obrnem (izvršitelj)."

Zato se ne "sikirat".

Jernej
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ko človek pogleda srbski forum ugotovi precejšno strokovnost forumašev akterjev na tem forumu. Istočasno pa se seveda čudi, čemu nakup lokomotiv 541 za Vmax = 230 km/h (cca 2x hitreje od najvišje dovoljene progovne hitrosti na cca 20 km slovenskih prog), ki se pretežno uporabljajo za vleko tov. vlakov na SŽ z Vmax = 75 km/h.
Resda je potrebno misliti v prihodnost, vendar bodo takrat, ko bodo na progah v SI in okolici hitrosti nad 160 km/h, lokomotive 541 že stare (da ne rečem zastarele), poleg tega, pa na hrbtenici JŽI infrastrukture (ZM-Šentilj) tako in tako ne smejo voziti, kar pa bo pri tempu remonta (8km dvotirne proge na leto) trajalo skorajda polovico amortizacijske dobe lokomotiv.

LPL
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 18:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ljubitelj napisal/-a:Ko človek pogleda srbski forum ugotovi precejšno strokovnost forumašev akterjev na tem forumu. Istočasno pa se seveda čudi, čemu nakup lokomotiv 541 za Vmax = 230 km/h (cca 2x hitreje od najvišje dovoljene progovne hitrosti na cca 20 km slovenskih prog), ki se pretežno uporabljajo za vleko tov. vlakov na SŽ z Vmax = 75 km/h.
Resda je potrebno misliti v prihodnost, vendar bodo takrat, ko bodo na progah v SI in okolici hitrosti nad 160 km/h, lokomotive 541 že stare (da ne rečem zastarele), poleg tega, pa na hrbtenici JŽI infrastrukture (ZM-Šentilj) tako in tako ne smejo voziti, kar pa bo pri tempu remonta (8km dvotirne proge na leto) trajalo skorajda polovico amortizacijske dobe lokomotiv.

LPL
A si ti že slišal, da vozijo lokomotive 541 po celi Avstriji in bodo v bodočnosti zagotovo zavile še malo severneje :?:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 23:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

O strokovnosti članov tega in njihovega foruma ni prav nihče kvalificiran, da bi sploh debatiral, kaj šele ocenjeval le to :!: :!: :!:

Eden izmed njihovih moderatorjev ima že v naprej predsodek pred Taurus lokomotivami in to zgol zaradi oblike, to doda še nekaj o strokovnosti.

Zakaj so kupljene take lokomotive pri nas, tudi ni naše področje. Tako pač je :!:

Ni komentar, temveč vzporednica. Vse dosedajšne e lokomotive so bile kupljene pred mnogimi leti, pa jih še večina služi dobro, upam da bo tako tudi z lokomotivami serije 541. Morda pa kdaj razvijejo tudi kaj večjo hitrost kot jo sedaj in to na naših tirih.

Verjetno se bo vozilo tudi v odklon preko kretnic z večjo hitrostjo, kar je bila tu na tem forumu nekoč zapisana tvoja želja.

Nikar pljuvati vse in vsepovprek. Tudi Pendolinoti trenutno ne služijo tako kot bi morali, verjetno bodo v prihodnje. Prikličite v spomin kakšne težave so bile v začetku z Gomulkami, ob izteku svoje življenske dobe se pa kažejo v svoji najboljši luči. Ravno tako se nekaj podobnega dogaja Z Desiroji.Sam da jih dobijo v roke naši mojstri v CD Ljublana in jih prilagodijo, potem lavfa vse kot podmazano :!:
Tine
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 22:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:Ko človek pogleda srbski forum ugotovi precejšno strokovnost forumašev akterjev na tem forumu. Istočasno pa se seveda čudi, čemu nakup lokomotiv 541 za Vmax = 230 km/h (cca 2x hitreje od najvišje dovoljene progovne hitrosti na cca 20 km slovenskih prog), ki se pretežno uporabljajo za vleko tov. vlakov na SŽ z Vmax = 75 km/h.
Resda je potrebno misliti v prihodnost, vendar bodo takrat, ko bodo na progah v SI in okolici hitrosti nad 160 km/h, lokomotive 541 že stare (da ne rečem zastarele), poleg tega, pa na hrbtenici JŽI infrastrukture (ZM-Šentilj) tako in tako ne smejo voziti, kar pa bo pri tempu remonta (8km dvotirne proge na leto) trajalo skorajda polovico amortizacijske dobe lokomotiv.

LPL
Iskanje dlake v jajcu...pressSlika

Brez veze komentirat...
Tin€ napisal/-a:O strokovnosti članov tega in njihovega foruma ni prav nihče kvalificiran, da bi sploh debatiral, kaj šele ocenjeval le to :!: :!: :!:

Eden izmed njihovih moderatorjev ima že v naprej predsodek pred Taurus lokomotivami in to zgol zaradi oblike, to doda še nekaj o strokovnosti.

Zakaj so kupljene take lokomotive pri nas, tudi ni naše področje. Tako pač je :!:

Ni komentar, temveč vzporednica. Vse dosedajšne e lokomotive so bile kupljene pred mnogimi leti, pa jih še večina služi dobro, upam da bo tako tudi z lokomotivami serije 541. Morda pa kdaj razvijejo tudi kaj večjo hitrost kot jo sedaj in to na naših tirih.

Verjetno se bo vozilo tudi v odklon preko kretnic z večjo hitrostjo, kar je bila tu na tem forumu nekoč zapisana tvoja želja.

Nikar pljuvati vse in vsepovprek. Tudi Pendolinoti trenutno ne služijo tako kot bi morali, verjetno bodo v prihodnje. Prikličite v spomin kakšne težave so bile v začetku z Gomulkami, ob izteku svoje življenske dobe se pa kažejo v svoji najboljši luči. Ravno tako se nekaj podobnega dogaja Z Desiroji.Sam da jih dobijo v roke naši mojstri v CD Ljublana in jih prilagodijo, potem lavfa vse kot podmazano :!:

Se strinjam...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ljubitelj :!:
Po tvoji logiki bi potemtakem morali najprej zgraditi nove proge za hitrosti 160 km/h (večje hitrosti v Sloveniji roko na srce ne rabimo, ker smo pač premajhni...) in šele potem kupiti nove loke :?: :?: :?:
Se pravi, da bi potem tja do leta 2020 vozili z vsega skupaj 38 brižitami in nekaj mopedi (- revizije in okvare...). Pa daj ga no lomit, koliko si star da tako razmišljaš :? Vozni park je pač potrebno obnavljati, saj je naš že preklemano iztrošen....

Zakaj pa ti kupuješ vedno nov in boljši avtomobil za ceste, ki se ne obnavljajo in so hitrosti na njih že 50 let enake :?:

Take pametnjakoviče rabijo predvsem na ministrstvu za promet (in na forumu, ki ga omenjaš), na tem forumu jih pač ne..... (ker žal nismo zadosti strokovno podkovani... :roll: )

:lol:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Reagan 664:
Ljubitelj
Po tvoji logiki bi potemtakem morali najprej zgraditi nove proge za hitrosti 160 km/h (večje hitrosti v Sloveniji roko na srce ne rabimo, ker smo pač premajhni...) in šele potem kupiti nove loke
Se pravi, da bi potem tja do leta 2020 vozili z vsega skupaj 38 brižitami in nekaj mopedi (- revizije in okvare...). Pa daj ga no lomit, koliko si star da tako razmišljaš Vozni park je pač potrebno obnavljati, saj je naš že preklemano iztrošen....

Zakaj pa ti kupuješ vedno nov in boljši avtomobil za ceste, ki se ne obnavljajo in so hitrosti na njih že 50 let enake

Take pametnjakoviče rabijo predvsem na ministrstvu za promet (in na forumu, ki ga omenjaš), na tem forumu jih pač ne..... (ker žal nismo zadosti strokovno podkovani... )
Jaz predvsem mislim, da je potrebna skladnost med infrastrukturo in voznimi sredstvi, vključno z možnostjo vzdrževanja (Pendolino). Verjetno se da dobiti cenejše lokomotive, primerne za tovorni promet in potniški promet z v dalnji bodočnosti predvideno Vmax = 160 km/h, pa s podobnimi vlečnimi karakteristikami. Predvidevam, da je kar nekaj razlike med Živami in Helgami v ceni.
Kar se pa tiče avtomobilov, so tako rekoč vsi na trgu dostopni prehitri glede na zmožnosti človeka-šoferja. Tako se sam prav ponosno vozim s skoraj 34 l starim VW in vzbujam vsesplošno pozornost/zavist. (ga je pač treba vzdrževati, da je lepši kot nov).
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Odgovor Napisal/-a space »

In kako služijo Desiroji in Taurusi? :?:
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 22:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

space napisal/-a:In kako služijo Taurusi? :?:
Po mojih iskušnjah -zelo dobro.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

Ljubitelj napisal/-a: Jaz predvsem mislim, da je potrebna skladnost med infrastrukturo in voznimi sredstvi, vključno z možnostjo vzdrževanja (Pendolino). Verjetno se da dobiti cenejše lokomotive, primerne za tovorni promet in potniški promet z v dalnji bodočnosti predvideno Vmax = 160 km/h, pa s podobnimi vlečnimi karakteristikami. Predvidevam, da je kar nekaj razlike med Živami in Helgami v ceni.
...pridi za EN dan na "Gorenjko", pa ti bo JASNO zakaj Taurus -541- in nič drugega.... :idea: .....

....interoperabilnost se greš najlažje z ENAKIMI vlečnimi in voznimi sredstvi... :!: :!: :!: ....

...najbrž se da dobit kaka simpl jajca ceneje........kako jih boš pa spravil v sprego s Taurusi in kooperiral s sosedi... :?: :?: :?: ...
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

@ljubitelj - To, da če ima elok 541 na števcu 200 km/h, gre pa "samo" 75 km/h še ne pomeni, da je lokomotiva neizkoriščena. Važna je njena vlečna sila. Kot fizik verjetno veš, da s hitrostjo vlečna sila pada..... Na naših "gorskih" progah je v eni smeri problem vzpon, na drugi pa zavorni %.
Glede na nove proge pri nas ne bomo nikoli vozili več kot 160 km/h. Tej hitrosti se bodo približali le potniški vlaki (z nagibno se da načeloma peljati 1/3 hitreje).
Odgovori