Čehi in njihova nova Škoda
Čehi in njihova nova Škoda
Na češkem forumu sem našel ta "Messerschmidt":
http://www.railpage.net/modules/news/ar ... oryid=1872
http://www.railpage.net/modules/news/ar ... oryid=1872
Ampak zanimivo, da so se na Srbskem forumu razpisali o primerjavi Traxx-a, Helge, Taurusa in Škode pa ne blesti preveč. Še vedno imam občutek, da so vsi najbolj navdušeni nad Helgami - seveda gledajoč na performanse. In vse skupaj še podkrepili z diagrami, ki s mimogrede zame le čarovnija in jih niti ne znam interpretirati Klikni tukaj!
Goran
Ko človek pogleda srbski forum ugotovi precejšno strokovnost forumašev akterjev na tem forumu. Istočasno pa se seveda čudi, čemu nakup lokomotiv 541 za Vmax = 230 km/h (cca 2x hitreje od najvišje dovoljene progovne hitrosti na cca 20 km slovenskih prog), ki se pretežno uporabljajo za vleko tov. vlakov na SŽ z Vmax = 75 km/h.
Resda je potrebno misliti v prihodnost, vendar bodo takrat, ko bodo na progah v SI in okolici hitrosti nad 160 km/h, lokomotive 541 že stare (da ne rečem zastarele), poleg tega, pa na hrbtenici JŽI infrastrukture (ZM-Šentilj) tako in tako ne smejo voziti, kar pa bo pri tempu remonta (8km dvotirne proge na leto) trajalo skorajda polovico amortizacijske dobe lokomotiv.
LPL
Resda je potrebno misliti v prihodnost, vendar bodo takrat, ko bodo na progah v SI in okolici hitrosti nad 160 km/h, lokomotive 541 že stare (da ne rečem zastarele), poleg tega, pa na hrbtenici JŽI infrastrukture (ZM-Šentilj) tako in tako ne smejo voziti, kar pa bo pri tempu remonta (8km dvotirne proge na leto) trajalo skorajda polovico amortizacijske dobe lokomotiv.
LPL
A si ti že slišal, da vozijo lokomotive 541 po celi Avstriji in bodo v bodočnosti zagotovo zavile še malo severnejeLjubitelj napisal/-a:Ko človek pogleda srbski forum ugotovi precejšno strokovnost forumašev akterjev na tem forumu. Istočasno pa se seveda čudi, čemu nakup lokomotiv 541 za Vmax = 230 km/h (cca 2x hitreje od najvišje dovoljene progovne hitrosti na cca 20 km slovenskih prog), ki se pretežno uporabljajo za vleko tov. vlakov na SŽ z Vmax = 75 km/h.
Resda je potrebno misliti v prihodnost, vendar bodo takrat, ko bodo na progah v SI in okolici hitrosti nad 160 km/h, lokomotive 541 že stare (da ne rečem zastarele), poleg tega, pa na hrbtenici JŽI infrastrukture (ZM-Šentilj) tako in tako ne smejo voziti, kar pa bo pri tempu remonta (8km dvotirne proge na leto) trajalo skorajda polovico amortizacijske dobe lokomotiv.
LPL
LEP DAN
Igor
Igor
O strokovnosti članov tega in njihovega foruma ni prav nihče kvalificiran, da bi sploh debatiral, kaj šele ocenjeval le to
Eden izmed njihovih moderatorjev ima že v naprej predsodek pred Taurus lokomotivami in to zgol zaradi oblike, to doda še nekaj o strokovnosti.
Zakaj so kupljene take lokomotive pri nas, tudi ni naše področje. Tako pač je
Ni komentar, temveč vzporednica. Vse dosedajšne e lokomotive so bile kupljene pred mnogimi leti, pa jih še večina služi dobro, upam da bo tako tudi z lokomotivami serije 541. Morda pa kdaj razvijejo tudi kaj večjo hitrost kot jo sedaj in to na naših tirih.
Verjetno se bo vozilo tudi v odklon preko kretnic z večjo hitrostjo, kar je bila tu na tem forumu nekoč zapisana tvoja želja.
Nikar pljuvati vse in vsepovprek. Tudi Pendolinoti trenutno ne služijo tako kot bi morali, verjetno bodo v prihodnje. Prikličite v spomin kakšne težave so bile v začetku z Gomulkami, ob izteku svoje življenske dobe se pa kažejo v svoji najboljši luči. Ravno tako se nekaj podobnega dogaja Z Desiroji.Sam da jih dobijo v roke naši mojstri v CD Ljublana in jih prilagodijo, potem lavfa vse kot podmazano
Eden izmed njihovih moderatorjev ima že v naprej predsodek pred Taurus lokomotivami in to zgol zaradi oblike, to doda še nekaj o strokovnosti.
Zakaj so kupljene take lokomotive pri nas, tudi ni naše področje. Tako pač je
Ni komentar, temveč vzporednica. Vse dosedajšne e lokomotive so bile kupljene pred mnogimi leti, pa jih še večina služi dobro, upam da bo tako tudi z lokomotivami serije 541. Morda pa kdaj razvijejo tudi kaj večjo hitrost kot jo sedaj in to na naših tirih.
Verjetno se bo vozilo tudi v odklon preko kretnic z večjo hitrostjo, kar je bila tu na tem forumu nekoč zapisana tvoja želja.
Nikar pljuvati vse in vsepovprek. Tudi Pendolinoti trenutno ne služijo tako kot bi morali, verjetno bodo v prihodnje. Prikličite v spomin kakšne težave so bile v začetku z Gomulkami, ob izteku svoje življenske dobe se pa kažejo v svoji najboljši luči. Ravno tako se nekaj podobnega dogaja Z Desiroji.Sam da jih dobijo v roke naši mojstri v CD Ljublana in jih prilagodijo, potem lavfa vse kot podmazano
Tine
Iskanje dlake v jajcu...pressLjubitelj napisal/-a:Ko človek pogleda srbski forum ugotovi precejšno strokovnost forumašev akterjev na tem forumu. Istočasno pa se seveda čudi, čemu nakup lokomotiv 541 za Vmax = 230 km/h (cca 2x hitreje od najvišje dovoljene progovne hitrosti na cca 20 km slovenskih prog), ki se pretežno uporabljajo za vleko tov. vlakov na SŽ z Vmax = 75 km/h.
Resda je potrebno misliti v prihodnost, vendar bodo takrat, ko bodo na progah v SI in okolici hitrosti nad 160 km/h, lokomotive 541 že stare (da ne rečem zastarele), poleg tega, pa na hrbtenici JŽI infrastrukture (ZM-Šentilj) tako in tako ne smejo voziti, kar pa bo pri tempu remonta (8km dvotirne proge na leto) trajalo skorajda polovico amortizacijske dobe lokomotiv.
LPL
Brez veze komentirat...
Tin€ napisal/-a:O strokovnosti članov tega in njihovega foruma ni prav nihče kvalificiran, da bi sploh debatiral, kaj šele ocenjeval le to
Eden izmed njihovih moderatorjev ima že v naprej predsodek pred Taurus lokomotivami in to zgol zaradi oblike, to doda še nekaj o strokovnosti.
Zakaj so kupljene take lokomotive pri nas, tudi ni naše področje. Tako pač je
Ni komentar, temveč vzporednica. Vse dosedajšne e lokomotive so bile kupljene pred mnogimi leti, pa jih še večina služi dobro, upam da bo tako tudi z lokomotivami serije 541. Morda pa kdaj razvijejo tudi kaj večjo hitrost kot jo sedaj in to na naših tirih.
Verjetno se bo vozilo tudi v odklon preko kretnic z večjo hitrostjo, kar je bila tu na tem forumu nekoč zapisana tvoja želja.
Nikar pljuvati vse in vsepovprek. Tudi Pendolinoti trenutno ne služijo tako kot bi morali, verjetno bodo v prihodnje. Prikličite v spomin kakšne težave so bile v začetku z Gomulkami, ob izteku svoje življenske dobe se pa kažejo v svoji najboljši luči. Ravno tako se nekaj podobnega dogaja Z Desiroji.Sam da jih dobijo v roke naši mojstri v CD Ljublana in jih prilagodijo, potem lavfa vse kot podmazano
Se strinjam...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Ljubitelj
Po tvoji logiki bi potemtakem morali najprej zgraditi nove proge za hitrosti 160 km/h (večje hitrosti v Sloveniji roko na srce ne rabimo, ker smo pač premajhni...) in šele potem kupiti nove loke
Se pravi, da bi potem tja do leta 2020 vozili z vsega skupaj 38 brižitami in nekaj mopedi (- revizije in okvare...). Pa daj ga no lomit, koliko si star da tako razmišljaš Vozni park je pač potrebno obnavljati, saj je naš že preklemano iztrošen....
Zakaj pa ti kupuješ vedno nov in boljši avtomobil za ceste, ki se ne obnavljajo in so hitrosti na njih že 50 let enake
Take pametnjakoviče rabijo predvsem na ministrstvu za promet (in na forumu, ki ga omenjaš), na tem forumu jih pač ne..... (ker žal nismo zadosti strokovno podkovani... )
Po tvoji logiki bi potemtakem morali najprej zgraditi nove proge za hitrosti 160 km/h (večje hitrosti v Sloveniji roko na srce ne rabimo, ker smo pač premajhni...) in šele potem kupiti nove loke
Se pravi, da bi potem tja do leta 2020 vozili z vsega skupaj 38 brižitami in nekaj mopedi (- revizije in okvare...). Pa daj ga no lomit, koliko si star da tako razmišljaš Vozni park je pač potrebno obnavljati, saj je naš že preklemano iztrošen....
Zakaj pa ti kupuješ vedno nov in boljši avtomobil za ceste, ki se ne obnavljajo in so hitrosti na njih že 50 let enake
Take pametnjakoviče rabijo predvsem na ministrstvu za promet (in na forumu, ki ga omenjaš), na tem forumu jih pač ne..... (ker žal nismo zadosti strokovno podkovani... )
Jaz predvsem mislim, da je potrebna skladnost med infrastrukturo in voznimi sredstvi, vključno z možnostjo vzdrževanja (Pendolino). Verjetno se da dobiti cenejše lokomotive, primerne za tovorni promet in potniški promet z v dalnji bodočnosti predvideno Vmax = 160 km/h, pa s podobnimi vlečnimi karakteristikami. Predvidevam, da je kar nekaj razlike med Živami in Helgami v ceni.Reagan 664:
Ljubitelj
Po tvoji logiki bi potemtakem morali najprej zgraditi nove proge za hitrosti 160 km/h (večje hitrosti v Sloveniji roko na srce ne rabimo, ker smo pač premajhni...) in šele potem kupiti nove loke
Se pravi, da bi potem tja do leta 2020 vozili z vsega skupaj 38 brižitami in nekaj mopedi (- revizije in okvare...). Pa daj ga no lomit, koliko si star da tako razmišljaš Vozni park je pač potrebno obnavljati, saj je naš že preklemano iztrošen....
Zakaj pa ti kupuješ vedno nov in boljši avtomobil za ceste, ki se ne obnavljajo in so hitrosti na njih že 50 let enake
Take pametnjakoviče rabijo predvsem na ministrstvu za promet (in na forumu, ki ga omenjaš), na tem forumu jih pač ne..... (ker žal nismo zadosti strokovno podkovani... )
Kar se pa tiče avtomobilov, so tako rekoč vsi na trgu dostopni prehitri glede na zmožnosti človeka-šoferja. Tako se sam prav ponosno vozim s skoraj 34 l starim VW in vzbujam vsesplošno pozornost/zavist. (ga je pač treba vzdrževati, da je lepši kot nov).
...pridi za EN dan na "Gorenjko", pa ti bo JASNO zakaj Taurus -541- in nič drugega.... .....Ljubitelj napisal/-a: Jaz predvsem mislim, da je potrebna skladnost med infrastrukturo in voznimi sredstvi, vključno z možnostjo vzdrževanja (Pendolino). Verjetno se da dobiti cenejše lokomotive, primerne za tovorni promet in potniški promet z v dalnji bodočnosti predvideno Vmax = 160 km/h, pa s podobnimi vlečnimi karakteristikami. Predvidevam, da je kar nekaj razlike med Živami in Helgami v ceni.
....interoperabilnost se greš najlažje z ENAKIMI vlečnimi in voznimi sredstvi... ....
...najbrž se da dobit kaka simpl jajca ceneje........kako jih boš pa spravil v sprego s Taurusi in kooperiral s sosedi... ...
@ljubitelj - To, da če ima elok 541 na števcu 200 km/h, gre pa "samo" 75 km/h še ne pomeni, da je lokomotiva neizkoriščena. Važna je njena vlečna sila. Kot fizik verjetno veš, da s hitrostjo vlečna sila pada..... Na naših "gorskih" progah je v eni smeri problem vzpon, na drugi pa zavorni %.
Glede na nove proge pri nas ne bomo nikoli vozili več kot 160 km/h. Tej hitrosti se bodo približali le potniški vlaki (z nagibno se da načeloma peljati 1/3 hitreje).
Glede na nove proge pri nas ne bomo nikoli vozili več kot 160 km/h. Tej hitrosti se bodo približali le potniški vlaki (z nagibno se da načeloma peljati 1/3 hitreje).