DB ima probleme z ICE-ji (tudi Siemens, Bombardier, Alstom)

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4179
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: DB ima probleme z ICE-ji (tudi Siemens, Bombardier, Alstom)

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 08.01.2010, 21:56

DB nima problema samo z ICE vlaki. Po najnovejših podatki ji preti tudi izguba monopola nad Berlinskim S-Bahnom zaradi številnih nepravilnosti (breakdowns), ki so izbile sodu dno v letu 2008. Izgleda, da tudi monopoli niso več večni.

LPL
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8896
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: DB ima probleme z ICE-ji (tudi Siemens, Bombardier, Alstom)

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 20.02.2010, 0:02

Po pisanju Berliner Zeitung se je zgodba o lomu pogonske gredi ICE-ja začela odvijati...

DB so morale pošiljati ICE-je na kontrolo gredi vsake 30.000 km in ne 300.000 km kot je predvidel proizvajalec.

Izkazalo se je, da je vse kar smo zapisali na začetku teme, res:

železocestnik napisal/-a:
Konstrukterji vlaka ICE 3 so uporabili jeklo vrste 34CrNiMo6, kar jim je omogočilo, da so "prišli skozi" izračun s premerom gredi 160 mm na najtanjšem delu - kar pa je pomenilo dobra 2 cm (20 mm) manj kot pri enaki konstrukciji iz konvencionalnega jekla.


Do sedaj še nihče ni to rekel javno, vendar se v branži širi mnenje:
Cr-NI-Mo jekla so zabloda. Za dokaz prikazujejo, kako se je začel obnašati Siemens: za Španijo so razvili S-103 (razvoj iz ICE 3), ravno tako je 13 vlakov druge generacije za nemške železnice (DB) dobavil z osmi iz konvencionalnega jekla EA4T. Te osi so na mnogih delih debelejše za preko 2 cm kot osi iztirjenega ICE 518 in do sedaj niso na njih opazili nobenih razpok.


Tudi pri konstruiranju osi so se Francozi odpovedali napredku. Ostali so pri konvencionalnih jeklih in tudi bogato dimenzioniranih: na sedežu koles znaša premer 212 mm. Proizvajalec firma Alstom meni, da so preizkusi z ultrazvokom teh njihovih vlakov nepotrebni. Priporočajo pregled osi z ultrazvokom le pri menjavi koles, to pa je vsake 2 milijona kilometrov.


Torej se bodo nove pogonske gredi izdelale iz konvencionalnega materiala EA4T z večjim premerom.

Gredi bodo zamenjali na 67 vozilih ICE-3, ki sta jih zgradila Siemens in Bombardier ter na 67 vozilih ICE-T(nagibniki), ki sta jih zgradila Siemens in Alstom.

Stroški zamenjave gredi se bodo delili med DB in proizvajalci.
S to akcijo bo DB rešila več kot polovico vlakov flote ICE-jev, ki znaša 200 ICE-jev.

DB ocenjuje, da bodo stroški pogostejših kontrol gredi in zamenjave gredi znašali skupno okoli 350 milijonov €.

vir:
http://www.berlinonline.de/berliner-zei ... 156214.php

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov