Darilo novega voznega reda Trenitalia
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Darilo novega voznega reda Trenitalia
Kot vsi dobro vemo, se ob spremembi voznega reda marsikaj izgubi in marsikaj pridobi (ponavadi pri nas velja prva varijanta).
No tokrat smo pridobili nekaj novega. Od 8.decembra ne vozi več v Trst iz Turina ICplus vlak. Zamenjal ga je ESCity vlak. No vprašali boste kje je razlika......
V CENI seveda, saj vagoni so tisti IC vlakov malo pošminkani, res je pa da ti vlaki imajo DVE lokomotivi...
No danes ob odmoru za kosilo, sem bil namenjen na morje...
ni bilo prav najlepše za kopanje...
Pa še tastara je švigala s povprečno 55 kmh
Zato sem šel do Miramara in počakal v zasedi (ja zasedi, nimaš kam se skrit pred tastaro), da pripelje mimo novi vlakec (ima samo 10 vagonov).
Prej je iz Trsta pripejal regionalec
in jo popihal v Benetke
Potem pa se je prikazal
No kot vidite imajo ti vlaki dve lokomotivi in 10 vagonov. Ta sestava je fiksna in jo ne nikoli spremenijo, razen posebnih potreb (zaradi tega ima na čelu in u riti tisti rumeno/črni krogec). Navadno je aktivna lokomotiva na sklepu vlaka, tista na čelu pa samo krmili, za povratno vožnjo si zamenjata vlogi. Te lokomotive (sedaj E414, prej E404 1.serija) so prvotno bile vklujučene v Eurostar vlake; ker so pa te enosistemske (3kV) in Eurostari sedaj divjajo samo po AV progah, kjer je napetost 25kVac, so jih odstanili in adaptirali za vleko navadnih vlakov.
Aktivna je samo ena od dveh lokomotiv, čeprav vozna mreža bi prenesla obe. Moč ene take lokomotive je 4,4MW, tehtajo pa samo 68t, Vmax je 200kmh. Uporaba druge lokomotive je dovoljena samo v posebnih slučajih (drsenje), čeprav do takega primera ni še prišlo (porivanje zgleda učinkovitejše). Ko sta obe aktivni, ni potreba da je prisotno osebje na obeh mašinah (telekomanda), max črpan tok iz omrežje je omejen na 1200A (ki pomeni čez 7MW, ni slabo )
Aja. Za konec, takoj ko je EScity se skadil iz oddelka se je prikazal zmaj
No tokrat smo pridobili nekaj novega. Od 8.decembra ne vozi več v Trst iz Turina ICplus vlak. Zamenjal ga je ESCity vlak. No vprašali boste kje je razlika......
V CENI seveda, saj vagoni so tisti IC vlakov malo pošminkani, res je pa da ti vlaki imajo DVE lokomotivi...
No danes ob odmoru za kosilo, sem bil namenjen na morje...
ni bilo prav najlepše za kopanje...
Pa še tastara je švigala s povprečno 55 kmh
Zato sem šel do Miramara in počakal v zasedi (ja zasedi, nimaš kam se skrit pred tastaro), da pripelje mimo novi vlakec (ima samo 10 vagonov).
Prej je iz Trsta pripejal regionalec
in jo popihal v Benetke
Potem pa se je prikazal
No kot vidite imajo ti vlaki dve lokomotivi in 10 vagonov. Ta sestava je fiksna in jo ne nikoli spremenijo, razen posebnih potreb (zaradi tega ima na čelu in u riti tisti rumeno/črni krogec). Navadno je aktivna lokomotiva na sklepu vlaka, tista na čelu pa samo krmili, za povratno vožnjo si zamenjata vlogi. Te lokomotive (sedaj E414, prej E404 1.serija) so prvotno bile vklujučene v Eurostar vlake; ker so pa te enosistemske (3kV) in Eurostari sedaj divjajo samo po AV progah, kjer je napetost 25kVac, so jih odstanili in adaptirali za vleko navadnih vlakov.
Aktivna je samo ena od dveh lokomotiv, čeprav vozna mreža bi prenesla obe. Moč ene take lokomotive je 4,4MW, tehtajo pa samo 68t, Vmax je 200kmh. Uporaba druge lokomotive je dovoljena samo v posebnih slučajih (drsenje), čeprav do takega primera ni še prišlo (porivanje zgleda učinkovitejše). Ko sta obe aktivni, ni potreba da je prisotno osebje na obeh mašinah (telekomanda), max črpan tok iz omrežje je omejen na 1200A (ki pomeni čez 7MW, ni slabo )
Aja. Za konec, takoj ko je EScity se skadil iz oddelka se je prikazal zmaj
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Bravo zbowe. Še kakšen foto-špancir po burji, pa bož zagotovo imel reumo v kolenih in ne le "cuh na kaluneh".
Zanimiva sestava. Mi bi koj rekli, da je tu le ena lokomotiva + krmilni vagon.
Vsekakor je porivanje vlaka bolj zanesljivo v slabih adhezijskih pogojih, kot pa vleka. Namreč, do pogonskih koles pride že suha šina in ...... gasaaa!!!:saluti
Slike pa ....
Zanimiva sestava. Mi bi koj rekli, da je tu le ena lokomotiva + krmilni vagon.
Tole mi ni čisto jasno. Teh 1200 Amperov je dovoljeno za posamezno lokomotivo, kar pa seveda ni priporočljivo, mar ne?max črpan tok iz omrežje je omejen na 1200A (ki pomeni čez 7MW, ni slabo)
Vsekakor je porivanje vlaka bolj zanesljivo v slabih adhezijskih pogojih, kot pa vleka. Namreč, do pogonskih koles pride že suha šina in ...... gasaaa!!!:saluti
Slike pa ....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Ne, v notranjosti ni več kupejev, je vse tako po moderno... open space.
Meni (če ne falim) se mi zdi da so štiri varjante ES vlakov:
ESAV Fast To so non-stop vlaki iz Rima v Milan in obratno po AV progi (Vmax=300 kmh)
ESAV To vlaki iz Neaplja v Rim, Rim - Milan in obratno, ki se ustavijo tudi v Firencah i Boloniji (Vmax=300 kmh) po AV progi
ES To so ta stari Eurostari, ustavljajo pogosto, vozijo bodisi po AV progah kot po navadnih progah (Vmax=250kmh)
ES City Ti ne vozijo po AV progah. Vmax=200kmh
Meni (če ne falim) se mi zdi da so štiri varjante ES vlakov:
ESAV Fast To so non-stop vlaki iz Rima v Milan in obratno po AV progi (Vmax=300 kmh)
ESAV To vlaki iz Neaplja v Rim, Rim - Milan in obratno, ki se ustavijo tudi v Firencah i Boloniji (Vmax=300 kmh) po AV progi
ES To so ta stari Eurostari, ustavljajo pogosto, vozijo bodisi po AV progah kot po navadnih progah (Vmax=250kmh)
ES City Ti ne vozijo po AV progah. Vmax=200kmh
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Menda ETR 600 že vozijo kot vlaki Frecciargento (je to morda isto kot ES Fast?), ne vem pa, ali bodo vozili tudi v Trst.
ETR 610 pa so še v testni fazi in zaradi zamude pri njihovi dobavi ima družba Cisalpino težave z organizacijo novega voznega reda. Bodo pa verjetno vozili tudi na relaciji Basel - Trst.
ETR 610 pa so še v testni fazi in zaradi zamude pri njihovi dobavi ima družba Cisalpino težave z organizacijo novega voznega reda. Bodo pa verjetno vozili tudi na relaciji Basel - Trst.