Darilo novega voznega reda Trenitalia

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Darilo novega voznega reda Trenitalia

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Kot vsi dobro vemo, se ob spremembi voznega reda marsikaj izgubi in marsikaj pridobi (ponavadi pri nas velja prva varijanta).

No tokrat smo pridobili nekaj novega. Od 8.decembra ne vozi več v Trst iz Turina ICplus vlak. Zamenjal ga je ESCity vlak. No vprašali boste kje je razlika......


V CENI seveda, saj vagoni so tisti IC vlakov malo pošminkani, res je pa da ti vlaki imajo DVE lokomotivi...

No danes ob odmoru za kosilo, sem bil namenjen na morje...

ni bilo prav najlepše za kopanje...
Slika
Pa še tastara je švigala s povprečno 55 kmh

Zato sem šel do Miramara in počakal v zasedi (ja zasedi, nimaš kam se skrit pred tastaro), da pripelje mimo novi vlakec (ima samo 10 vagonov).

Prej je iz Trsta pripejal regionalec
Slika
in jo popihal v Benetke
Slika

Potem pa se je prikazal
Slika
Slika
Slika

No kot vidite imajo ti vlaki dve lokomotivi in 10 vagonov. Ta sestava je fiksna in jo ne nikoli spremenijo, razen posebnih potreb (zaradi tega ima na čelu in u riti tisti rumeno/črni krogec). Navadno je aktivna lokomotiva na sklepu vlaka, tista na čelu pa samo krmili, za povratno vožnjo si zamenjata vlogi. Te lokomotive (sedaj E414, prej E404 1.serija) so prvotno bile vklujučene v Eurostar vlake; ker so pa te enosistemske (3kV) in Eurostari sedaj divjajo samo po AV progah, kjer je napetost 25kVac, so jih odstanili in adaptirali za vleko navadnih vlakov.
Aktivna je samo ena od dveh lokomotiv, čeprav vozna mreža bi prenesla obe. Moč ene take lokomotive je 4,4MW, tehtajo pa samo 68t, Vmax je 200kmh. Uporaba druge lokomotive je dovoljena samo v posebnih slučajih (drsenje), čeprav do takega primera ni še prišlo (porivanje zgleda učinkovitejše). Ko sta obe aktivni, ni potreba da je prisotno osebje na obeh mašinah (telekomanda), max črpan tok iz omrežje je omejen na 1200A (ki pomeni čez 7MW, ni slabo 8) )

Aja. Za konec, takoj ko je EScity se skadil iz oddelka se je prikazal zmaj
Slika
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Bravo zbowe. Še kakšen foto-špancir po burji, pa bož zagotovo imel reumo v kolenih in ne le "cuh na kaluneh". :lol:

Zanimiva sestava. Mi bi koj rekli, da je tu le ena lokomotiva + krmilni vagon.
max črpan tok iz omrežje je omejen na 1200A (ki pomeni čez 7MW, ni slabo)
Tole mi ni čisto jasno. Teh 1200 Amperov je dovoljeno za posamezno lokomotivo, kar pa seveda ni priporočljivo, mar ne?
Vsekakor je porivanje vlaka bolj zanesljivo v slabih adhezijskih pogojih, kot pa vleka. Namreč, do pogonskih koles pride že suha šina in ...... gasaaa!!!:saluti



Slike pa .... Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ja, točno, 1200A za posamezno lokomotivo, mreža naj bi prenesla 2400A brez težav, večja poraba bi dajala težave.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

zbowe , čestitke. Zanimiv vlak in upam ,da je tvoja glava imela pokrivalo. Ker zasede znajo bit zzeeeelllooooo dolge. :wink:


MMG- slike pa super-kot vedno.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

cokla napisal/-a:upam ,da je tvoja glava imela pokrivalo
Je treba imet ta prav štamp, pa ti tastara ne pride do živga 8) :lol:

Super zanimive slikce....dej, še kdaj merendo tako fajn izkoristi
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

igor72 napisal/-a:
cokla napisal/-a:upam ,da je tvoja glava imela pokrivalo
Je treba imet ta prav štamp, pa ti tastara ne pride do živga 8) :lol:

Če dobro pogledaš, držal se je za ograjo. In to z rokami in nogami. Med zobmi pa jermenček od fotoaparata. Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Hehehe

Dolfe pa Igor, saj me poznata, burja ima kaj pihat preden mi pride do živga, kaj pa za me odnest .... :) :)
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Lep vlak. Sam sem se dolgo spraševal, kakšni vlaki sploh so ES City.
Kako pa so uredili notranjost? So to še vedno kupe vagoni ali so urejeni kako drugače?
In še eno vprašanje: kakšni vlaki so v novem voznem redu ES Fast in ES AV Fast (sedaj imajo menda italijanski Eurostari kar 5 različic)?
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ne, v notranjosti ni več kupejev, je vse tako po moderno... open space.

Meni (če ne falim) se mi zdi da so štiri varjante ES vlakov:

ESAV Fast To so non-stop vlaki iz Rima v Milan in obratno po AV progi (Vmax=300 kmh)
ESAV To vlaki iz Neaplja v Rim, Rim - Milan in obratno, ki se ustavijo tudi v Firencah i Boloniji (Vmax=300 kmh) po AV progi
ES To so ta stari Eurostari, ustavljajo pogosto, vozijo bodisi po AV progah kot po navadnih progah (Vmax=250kmh)
ES City Ti ne vozijo po AV progah. Vmax=200kmh
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ampak v voznem redu FS je na relacijah iz Rima v Genovo, Verono, Lecce in Rimini vlak označen kot ES Fast. Kakšen vlak naj bi to bil?
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ja, imaš prav. To so vlaki Eurostar z manjšim številom postankov.
Za te vlake se uporablja vlake z aktivno nagibno tehniko (ETR485 in ETR600)
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
FS E464
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 28.08.2006, 19:28

Odgovor Napisal/-a FS E464 »

Ali vlaki ETR600 in ETR610 že vozijo ali so še vedno poskusne vožnje?
In.. Kolikšna je možnost da pride ETR600 v Trst?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Menda ETR 600 že vozijo kot vlaki Frecciargento (je to morda isto kot ES Fast?), ne vem pa, ali bodo vozili tudi v Trst.
ETR 610 pa so še v testni fazi in zaradi zamude pri njihovi dobavi ima družba Cisalpino težave z organizacijo novega voznega reda. Bodo pa verjetno vozili tudi na relaciji Basel - Trst.
Odgovori