Letos nova parlok v Nemčiji

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Letos nova parlok v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

V Meiningenu končujejo novo parlok po več kot 50-tih letih. Je ozkotirna 900mm in bo namenjena za turistične vožnje.
http://www.help.ch/newsflashartikel.cfm ... arm=detail
http://www.fwmeiningertageblatt.de/nach ... 799,899271
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a Tono »

Zdravo,

nedavno me je moj dobri prijatelj iz Anglije, ki je sicer tudi strasten zbiralec železniških modelov in igrač (kot npr. Moskabel, http://www.davestrains.com/sovfaqs.html) opozoril, da v Veliki Britaniji gradijo novo parno lokomotivo pod oznako A1 in mi poslal link

http://www.a1steam.com/

Pojasnil mi je, da v VB vozi precej parnih lokomotiv, vendar so vožnje omejene zgolj na muzejske ali lokalne/privatne proge ter da na glavno omrežje ne smejo zaradi varnostnih zadržkov.

A1 je bila zgrajena ravno z namenom voženj po glavnem omrežju ter je opremljena z usretzno varnostno opremo.

Očitno so tudi pri izdelavi A1 zraven imeli prste tudi mojstri iz DB delavnice Meiningen. No, pri nas pa TVT s 146-letno tradicijo zapira vrata.

Lp,

Tono
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Tono, kdaj si zvedel za novico? Jaz sem slučajno to videl na Discovery Science pred nekaj meseci ;) In novico je andersley potrdil v tejle temi. ;)

Kar se pa TVT Nova tiče je pa to za slovenske železnice svoje sorte tragedija, ne samo ker gre v maloro podjetje, lahko se zgodi da tudi načrti nekaterih naših vozil (kanarček, mercedes)...
Goran
parna
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 484
Pridružen: 17.03.2008, 20:01

Odgovor Napisal/-a parna »

Prav lepo je slišati,da se gradijo parne lokomotive,v Švici in VB,in drugod,zdaj ko je recesija .Po recesiji pa navadno sledi naftna kriza,in se "špara" z gorivom,in para lahko spet zavlada svetu.V Zimbabveju vozijo Garrattovke od 80.let,ko so jih obudili v življenje,in s protema izločili dizle.
TVT v Mariboru,pa je žal žrtev napačnih vladnih ukrepov in recesije,kateri žal ni videti konca,v teh časih bi bilo prav lepo videti parne lokomotive v prometu.TVT pa se je spremenil v nekakšno žrtveno jagnje,in nikoli več ne bodo po tirih vozili Kanarčki in Mercedesi,temveč ji bomo lahko preimenovali po nepametnih politikih in njihovih neumnih odločitvah,saj se vsi za odpuščanje delavcev zgovarjajo na recesijo,in nato,da se to dogaja vsepovsod po svetu.Še pomnite Jugoslavije v 60/70 letih ko smo bili veseli služb in dela,lepo smo se imeli,ozili smo fičke,kadete,DKW-je ..... 1964-tega pa je na naše tire prišla prva Gomulka.

Kriza kaže zobe že dolgo časa,propadajo podjetja vlada pa ne daje pomoči.
Vse se reši če se rešit da,če je volja.

Lp.[/GVideo]
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a Tono »

Gorči,

za A1 sem izvedel pred par dnevi. Prijatelj, ki mi je to povedal, dela v firmi, s katero poslovno sodelujem. Je pravi zaljubljenec v železnico, in naslednjič, ko pride v Slovenijo, greva direktno v muzej. Nazadnje pa sva obiskala pragersko Katico.

Povedal je še, da baje gresta s šefom na otvoritveno vožnjo A1. Izgleda sta donirala sredstva, ker je prva fura namenjena financerjem. Moram ga malo zaslišati.

Lp,

Tono
Odgovori