ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Srbi kupujejo 8 Siemensovih plastik-fantastik lokomotiv.
http://www.seebiz.eu/srbija-kargo-kupuj ... ar-175223/
http://www.seebiz.eu/srbija-kargo-kupuj ... ar-175223/
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Vectrone kupujejo ali kake rabljene? Bodo prišli tudi do Slovenije kdaj?
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Najbrž gre za Vectrone, saj je to trenutna Siemensova ponudba, kajne? Po nekaterih prejšnjih govoricah, planirane so predvsem za severne relacije, proti Madžarski in Slovaški. Zato so izbrali večsistemsko varianto - čeprav je Srbija popolnoma okrožena z 25Kv železnicami.maxima napisal/-a:Vectrone kupujejo ali kake rabljene? Bodo prišli tudi do Slovenije kdaj?
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/29 ... _content=1
http://www.telegraf.rs/vesti/srbija/296 ... saobracaja
S 1. 7. 2018 za vedno zapirajo glavno železniško postajo Beograd, železniški promet bo preusmerjen preko postaj Topčider in Beograd Centar.
http://www.telegraf.rs/vesti/srbija/296 ... saobracaja
S 1. 7. 2018 za vedno zapirajo glavno železniško postajo Beograd, železniški promet bo preusmerjen preko postaj Topčider in Beograd Centar.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Pozdravljeni! Imam eno vprašanje. Mogoče kdo ve, katera lokomotiva je bila JŽ 443? Google ne najde nič. Sprašjem zato, ker ima ŽS serijo 444. Zanima me tudi, kakšna je razlika med 441 in 444?
Hvala za odgovor.
Hvala za odgovor.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Več o 441 na https://sh.wikipedia.org/wiki/J%C5%BD_serija_441JŽ/ŽS serija 441 je monofazna električna lokomotiva, konstruktor ovog tipa je ASEA iz Švedske. Isporučilac lokomotive bila je grupa Traktion junion koju su sačinjavali: ASEA, Sečeron i Elen junion. Lokomotive 441 nalaze se u eksploataciji u Železnicama Srbije. Licencu za proizvodnju ovih lokomotiva preuzela je zagrebačka fabrika "Rade Končar" 1970. godine u saradnji sa "MIN-om" iz Niša. Ova električna lokomotiva serije 441 je popularno nazvana "Šveđanka“.
kaj je 443 serija: http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... Lokomotive serije 443 se koriste u termoelektrani Obrenovac.Proizvedene su u Škodi i ima ih 8 ili 10 komada.Lokomotive manevru rade bez strojovođe,jer upravljanje putem daljinske komande vrše operateri(dispačeri) postavnice TENTa.
Još takve lokomotive koristi i BDŽ gdje je serija 61.
Koliko je meni poznato samo su kod nas na ŽS rekonstuirane lok.441 pretvorene u lok.444,a za BH nešto je rađeno kao podserija 441-900.
Pozdrav iz SUB.! [/quote]
Serija 444 je tiristorizirana 441, več na https://en.wikipedia.org/wiki/%C5%BDS_series_444
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Hvala za odgovor. ŽS Vectron bo imel številko 541 ali bo kako drugače?
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Če bi šlo po uradnih pravilih o oštevilčenju serij lokomotiv, bi vsekakor prva večsistemska lokomotiva na ŽS-ju morala imeti številko 541. Če se ne motim, so v veljavi še vedno pravila o oštevilčenju vozil iz časov JŽ-ja.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Predstavniki ŽS Karga so nedavno obiskali proizvodne prostore Siemensovih Vectronov v Münchu: http://srbcargo.rs/sr/zapocelo-ispitiva ... u-minhenu/
Prva probna vožnja planirana je 14. decembra ove godine, kada je predviđeno da tome prisustvuju i naši predstavnici.
Aljaž
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Očitno so se Srbi odločili za nemško oštevilcevanje... http://srbcargo.rs/sr/zapocelo-ispitiva ... Q.facebook
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Ni rečeno, končna številka se lahko napiše tudi šele po dostavi k naročniku. Če se prav spomnim, so imele tudi Karavele, ki so jih predelali v Gredlju (skupaj z NREC) za Maroko, napisano HŽ številko.
LP, Metod
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Dajmo reči pravilno. Lokomotiva je registrirana v Nemčiji.maxima napisal/-a:Očitno so se Srbi odločili za nemško oštevilcevanje...
91 80 6193 903-2
91 je UIC koda za elektro lokomotivo z 100 km/h in več(92 dizelska)
80 UIC koda za Nemčijo
*6 elektro lokomotiva za hitrost 100 km/h
193 sem že razložil v temi Traxx 3
903 številka modela
2 kontrolna številka
Na koncu pa so še črke, ki pomenijo država registracije-kratica lastnika.
*UIC koda zahteva štirimestno številko serije, zato za poenostavitev države dodajo poljubno številko pred serijo. Za Nemčijo je elektro 6. Dizlske lokomotive z motorjem z notranjim izgorevanjem pa imajo številko 1 pred serijo. Potem pa so še možne 0, 3, 5 in 8.
Glede na tabelico ob strani je verjetno ne bodo spreminjali. Je veliko lažje imeti uveljavljeno številko pri interoperabilnosti, kot priti s svojo. Primer za srbsko označevanje 541-001 od 008. Problem lahko pride, če je že porabljenih vseh 999 številk.mkx napisal/-a:Ni rečeno, končna številka se lahko napiše tudi šele po dostavi k naročniku.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
No takole je: Vsaka lokomotiva, ki je homologirana za vožnjo po Nemčiji (vgrajen njihov varnostni paket), mora imeti številko serije, ki velja za sistem označevanja v Nemčiji. Torej, tudi, če se Srbi odločijo za spremembo oštevilčenja za svojo državo (to je ŽS 541-002 za tistega na sliki) ima ta Vectron še vedno tudi oznako 193-902 in je veljavna izključno v Nemčiji in je ni mogoče izbrisati ali registrirati z njo drugega Vectrona, vse dokler velja homologacija za dotično lokomotivo. Ko se registrira 999 komadov Vectrona v Nemčiji, se prodaja lokomotiv ustavi ali pa se uvede nova številka serije.maxima napisal/-a:Očitno so se Srbi odločili za nemško oštevilcevanje...
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Se močno bojim, da se to v Evropi še ni dogodilo. 999 lokomotiv ene serije, pa če še vzamemo v račun izgubo zaradi podserij, se mi zdi da je 999 številk še vedno kar ustrezo.....Ko se registrira 999 komadov Vectrona v Nemčiji, se prodaja lokomotiv ustavi ali pa se uvede nova številka serije.