ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Vozom iz Beograda do Novog Sada ponovo tek od 2022. godine
http://rs.n1info.com/Biznis/a456897/Obu ... PgK9Yz9DI8
http://rs.n1info.com/Biznis/a456897/Obu ... PgK9Yz9DI8
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Na njihovi (ŽS) infrastrukturi se dogaja, žal tudi to http://www.juznevesti.com/Drushtvo/Cist ... jgDc5Vb3x0 in to kar trikrat v enem mesecu. V kolikor boste kliknili na povezavo, boste lahko prebrali tudi zapise o predhodnih ID-jih.
Zakaj se to dogaja/ponavlja pa si lahko samo mislimo, marsikaj se da prebrati tudi med vrsticami.
Zakaj se to dogaja/ponavlja pa si lahko samo mislimo, marsikaj se da prebrati tudi med vrsticami.
Tine
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Razlog za ponavljanje ID niti ni neka skrivnost in ni potrebno branje med vrsticami: pomanjkanje vzdrževanja (tudi investicijskega). Ki pa najbrž ni samo posledica ravnanja direktorjev Infrastrukture.
Žalostno je to, da je v (malo manj?) slabem stanju precej prog v Srbiji, tudi mednarodno pomembnih (recimo Niš-Dimitrovgrad na Bolgarski meji, kjer je povprečna hitrost "ekspresnega" vlaka pod 30 km/h...)
Žalostno je to, da je v (malo manj?) slabem stanju precej prog v Srbiji, tudi mednarodno pomembnih (recimo Niš-Dimitrovgrad na Bolgarski meji, kjer je povprečna hitrost "ekspresnega" vlaka pod 30 km/h...)
LP, Metod
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
https://www.danas.rs/ekonomija/brzi-voz ... za-srbiju/mkx napisal/-a:...pomanjkanje vzdrževanja (tudi investicijskega).
Na drugi strani pa ta ista država razmišlja, enako kot marsikdo tukaj na forumu. Rezultat pa bil na koncu popolnoma enak v Sloveniji, kot je v Srbiji. Ampak 200 km/h mora bit, četudi se druge proge podirajo.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Beograd - Budimpešta
by; Аполон, https://www.skyscrapercity.com/showpost ... tcount=148
Uklanjanje 2. i 4. koloseka u stanici Sremski Karlovci
Radovi na izgradnji dvokolosečnog železničkog mosta kod Beške
Radovi u Inđiji
Demontaža kontaktne mreže pored vijadukta Čortanovci koji je u izgranji
Rekonstrukcija železničke stanice Novi Beograd
by Bukira
by; Аполон, https://www.skyscrapercity.com/showpost ... tcount=148
Uklanjanje 2. i 4. koloseka u stanici Sremski Karlovci
Radovi na izgradnji dvokolosečnog železničkog mosta kod Beške
Radovi u Inđiji
Demontaža kontaktne mreže pored vijadukta Čortanovci koji je u izgranji
Rekonstrukcija železničke stanice Novi Beograd
by Bukira
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Vectroni imajo/bodo imeli dovoljenje za D, A, BG, SLO, SRB, H in HR
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
In kolikšne so možnosti da bo vozil v teh sedmih državah? Predvsem zato, ker so neuradno denar za nakup dodatnih osmih Vectronov odvzeli iz kupa, ki je bil predviden za revizijo serije 461. Poleg tega vemo, kakšna je miselnost z vzdrževanjem dol.maxima napisal/-a:Vectroni imajo/bodo imeli dovoljenje za D, A, BG, SLO, SRB, H in HR
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Po veh slikah sodeč imam občutek da se bodo čez 5-10 let vozili hitreje kot pa mi.
preglednik
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Kako dolgo se bodo pa vozili hitreje? Potrebno bo vrniti vse kredite, denarja za vzdrževanje pa ne bo. Ker ga ni niti danes. Vse proge, ki gredo v remont so ruski krediti. Poleg tega ima danes Željeznice Srbije delno blokiran žiro račun. Pa vračanje kreditov za Vectrone, pa krediti za nove garniture, ki še pridejo, zamenjava serije 461... Heh, samo 200 km/h se bo dalo do Budimpešte, verjetno za mlade izobražene, ki bodo lahko kupili enosmerno vozovnico.
Ni vse tako ok.
Ni vse tako ok.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Če se prav spomnim, so ŽS kredite za nakup lokomotiv, ter elektromotornikov dobile že pred več let, celo 10, in jih šele zdaj izkoriščajo. Zaradi tega nisem prepričan da so denar za nakup Vectronov odvzeli od sredstev za revizijo Romunk - razen če niso tako naredili v primeru dodatnih 8 lokomotiv. Čeprav je vzdrževanje slabo, je spet treba obnavljati vozni park, kajne? Romunke in ASEE ne zadostujejo po potrebam, ter jih še ni treba odpisovati (posebno ne Romunk).Re 4/4 napisal/-a:In kolikšne so možnosti da bo vozil v teh sedmih državah? Predvsem zato, ker so neuradno denar za nakup dodatnih osmih Vectronov odvzeli iz kupa, ki je bil predviden za revizijo serije 461. Poleg tega vemo, kakšna je miselnost z vzdrževanjem dol.
Če ne bi bilo Stadlerjevih garnitur, bi potniški promet znotraj Srbije bil poplnoma ustavljen, saj je pred tem stanje bilo zelo kritično. Kod je sicer v mednarodnem (potniškem) prometu.
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Da, kredit je star, še iz časov, ko je bil ŽS kot eno, danes so 3 ali 4 firme znotraj ŽS-ja. Bilo je tako, da so takrat za potrebe SV-ja in Carga želeli s tem kreditom kupiti večsistemske. Ko so se razdelili so očitno pri Cargu ostali s to idejo. Pri Srbija voz bo pa potrebno nekaj še za 200 km/h kupit, razen. če bodo Stadlerje tja poslali... In ja teh dodatnih 8 Vectronov, je denar, ki je bil najprej namenjen revizijam 461. Zato me zanima, koliko jih bo sploh šlo (tako čez palec) čez mejo, sploh glede na slabo vzdževanje in malo višje cene rezervnih delov za Vectrone. Ali bodo drugače samo zamenjali 461 za smer Bar?jž 363 napisal/-a: Če se prav spomnim, so ŽS kredite za nakup lokomotiv, ter elektromotornikov dobile že pred več let, celo 10, in jih šele zdaj izkoriščajo. Zaradi tega nisem prepričan da so denar za nakup Vectronov odvzeli od sredstev za revizijo Romunk - razen če niso tako naredili v primeru dodatnih 8 lokomotiv. Čeprav je vzdrževanje slabo, je spet treba obnavljati vozni park, kajne? .
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Rusi pač znajo enostavno in hitro. Kaj ko bi se naši gradbeniki kaj naučili?
Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Hitrost izvedbe del je predvsem odvisna od cene, pri nas se po večini dela počasi, ker je glavni pogoj za pridobitev posla, najnižja cena. Da naši gradbeniki znajo smo lahko pred kratkim videli na šentiljskem koncu, ampak tokrat je izjemoma naročnik(država) plačal 30% več. Najboljši dokaz pa so zasebne investicije, samo poglejte kako hitro je Pomgrad zgradil Magnino lakirnico v Hočah ali pa CGP Yaskawino tovarno v Kočevju, itd.Ljubitelj napisal/-a:Rusi pač znajo enostavno in hitro. Kaj ko bi se naši gradbeniki kaj naučili?