Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Objavljeno: 14.12.2018, 21:35
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Zakaj bi se, če imamo Žive?Benny napisal/-a:Upam da se bodo tudi SŽ odločile za Vectrone.
Baje SŽ misli zamenjati 363 z novimi večsistemskimi lokomotivami...TGV Lyria napisal/-a:Zakaj bi se, če imamo Žive?Benny napisal/-a:Upam da se bodo tudi SŽ odločile za Vectrone.
Po prodaji deleža v tovornem(ki je v zakljućni fazi), bodo šli v nabavo 15 večistemskih lokomotiv-ker jih trenutno primanjkuje. Saj je bilo že veliko člankov na to temo v zadnjem času.TGV Lyria napisal/-a:Zakaj bi se, če imamo Žive?Benny napisal/-a:Upam da se bodo tudi SŽ odločile za Vectrone.
Če verjameš ali ne, 32 Živ je premalo. V sektorju tovorni promet je že danes mesarsko klanje, prevozniki so vedno bolj agresivni pri dobivanju tovora, privatniki znižujejo ceno na ntkm. Da si konkurenčen in obdržiš tovor, moraš voziti vedno več čez mejo...kar pa SŽ ne morejo pokriti samo z 32 lokomotivami, pravzaprav ne morejo pokriti niti obstoječe stanje, zato je v najemu en Vectron od ELL-ja....Ostali vozni park je žal v slabem stanju, dviguje stroške in je nekonkurenčen, ker so SŽ povsem odvisne od mednarodnega tovornega prometa. Dobršen del tovora pa že danes gre mimo Slovenije, zaradi boljših obvoznih poti in konkurence luk.TGV Lyria napisal/-a:Zakaj bi se, če imamo Žive?Benny napisal/-a:Upam da se bodo tudi SŽ odločile za Vectrone.
Kaj pa Newag Griffin in Dragon?Re 4/4 napisal/-a:Kar pa se tiče Vectrona....Ja, on sam pravi: C'est ma tournée. V sektorju štiriosnih tovornih lokomotiv dobesedno ni konkurence. Lahko izbiraš samo med njim ali pa čakaš mesece, da v vsaki državi odobrijo kakšno drugo lokomotivo, ker je Siemens edini resno vzel liberalizacijo in je Vectron edina lokomotiva že odobrena v večini državah, kar je danes skoraj pogoj za nakup. Še pri šestosnih je kriza. Čeprav so trije proizvajalci, nobena ni registrirana v tem delu Evrope. Še Švicarji so obupani, ker ne najdejo zamenjave za Re 6/6.
Kdo pa postavlja mejo, do kod se sme iti. Prevoznik sam, torej lahko mirne duše spremeni predpis, in SŽ vleka so ga kar nekajkrat. Seveda stalno čakajo, da bodo videli koliko vlakov se bo strgalo RCG, pa se ni vsaj pri nas menda še noben, oziroma sem nekoč dobil odgovor, da se strgajo predvsem pri premiku.Če verjameš ali ne, 32 Živ je premalo. V sektorju tovorni promet je že danes mesarsko klanje, prevozniki so vedno bolj agresivni pri dobivanju tovora, privatniki znižujejo ceno na ntkm. Da si konkurenčen in obdržiš tovor, moraš voziti vedno več čez mejo...
Torej se ponavlja zgodba o interoperabilnosti lokomotiv SŽ tudi na Avstrijski strani, kakor se je nekoč na Italijanski?.... morda tudi ponovna možnost interopabilnosti z ÖBB,...
Njegova modela nista registrirana v nobeni drugi državi, razen na Poljskem. Bi te lažje razumel, če bi vprašal za Romunski Softronic. Švedi so navdušeni nad njunima lokomotivama, ampak...ne delajo jih za 3 kV, so pa dobile dovovljenje za Avstrijo.smok1 napisal/-a:
Kaj pa Newag Griffin in Dragon?
Predpise oziroma mejo si postavi prevoznik sam. Za nepravilno/preveliko obremenitev pa odgovarja tudi sam. Ravno me je @smok1 spomnil. Green Cargo iz Švedske testira, do kam lahko obremeni svoji novi romunski lokomotivi. Iz glave se spomnim 2700 ton, potem so šli testirati 3000 ton, pa pravijo, da to še ni končna obremenitev, da so še rezerve.Ljubitelj napisal/-a:
Kdo pa postavlja mejo, do kod se sme iti. Prevoznik sam, torej lahko mirne duše spremeni predpis
Vprašanje, če bo. Povprečna zamuda tovornega vlaka s strani SŽ je bila v letu 2017 trimestna številka minut na 100 km. Je javna ni pa rekordna so zapisane v letnem poročilu. Iz tega je propadla prva interoperabilnost.Torej se ponavlja zgodba o interoperabilnosti lokomotiv SŽ tudi na Avstrijski strani, kakor se je nekoč na Italijanski?
Kolikor mi je znano je edina interopabilnosti ki trenutno poteka med Sž in öbb na mednarodnih vlakih, torej na mimari vozi njihova 1216 v dobovo in nazaj, na ostalih naša 541 v Villach in nazaj. Če preračunamo kilometre je nekako tam tam.Ljubitelj napisal/-a:Torej se ponavlja zgodba o interoperabilnosti lokomotiv SŽ tudi na Avstrijski strani, kakor se je nekoč na Italijanski?.... morda tudi ponovna možnost interopabilnosti z ÖBB,...
Da ne bo hude krvi. 541 v tujini je lastna vleka SŽ-TP, strojevodja pa je najet. Vozijo do češke meje (z izredno pošiljko hladne 541 ali dve po štajerki), Hallein in parkiranje na postaji Salzburg...če sta prosti se še posodita. Kalcit na Hrvaško, ter žito z 664 od HR-HU meje čez Čakovec. Kako je pa s tistim, da bi 6 strojevodij iz Slo imelo licenco tudi za Avstrijo pa ne vem. Na Hrvaškem pa so Slovenci.desiro napisal/-a: Naše 541 zahajajo v München in Hallein izključno na vlakih drugih prevoznikov...
To pomeni da ima Sž-Tp licenco za prevoznika na infrastukturi öBB?Re 4/4 napisal/-a:Da ne bo hude krvi. 541 v tujini je lastna vleka SŽ-TP, strojevodja pa je najet. Vozijo do češke meje (z izredno pošiljko hladne 541 ali dve po štajerki), Hallein in parkiranje na postaji Salzburg...če sta prosti se še posodita. Kalcit na Hrvaško, ter žito z 664 od HR-HU meje čez Čakovec. Kako je pa s tistim, da bi 6 strojevodij iz Slo imelo licenco tudi za Avstrijo pa ne vem. Na Hrvaškem pa so Slovenci.desiro napisal/-a: Naše 541 zahajajo v München in Hallein izključno na vlakih drugih prevoznikov...