Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS
Objavljeno: 02.02.2019, 13:14
Vozom iz Beograda do Novog Sada ponovo tek od 2022. godine
http://rs.n1info.com/Biznis/a456897/Obu ... PgK9Yz9DI8
http://rs.n1info.com/Biznis/a456897/Obu ... PgK9Yz9DI8
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
https://www.danas.rs/ekonomija/brzi-voz ... za-srbiju/mkx napisal/-a:...pomanjkanje vzdrževanja (tudi investicijskega).
In kolikšne so možnosti da bo vozil v teh sedmih državah? Predvsem zato, ker so neuradno denar za nakup dodatnih osmih Vectronov odvzeli iz kupa, ki je bil predviden za revizijo serije 461. Poleg tega vemo, kakšna je miselnost z vzdrževanjem dol.maxima napisal/-a:Vectroni imajo/bodo imeli dovoljenje za D, A, BG, SLO, SRB, H in HR
Če se prav spomnim, so ŽS kredite za nakup lokomotiv, ter elektromotornikov dobile že pred več let, celo 10, in jih šele zdaj izkoriščajo. Zaradi tega nisem prepričan da so denar za nakup Vectronov odvzeli od sredstev za revizijo Romunk - razen če niso tako naredili v primeru dodatnih 8 lokomotiv. Čeprav je vzdrževanje slabo, je spet treba obnavljati vozni park, kajne? Romunke in ASEE ne zadostujejo po potrebam, ter jih še ni treba odpisovati (posebno ne Romunk).Re 4/4 napisal/-a:In kolikšne so možnosti da bo vozil v teh sedmih državah? Predvsem zato, ker so neuradno denar za nakup dodatnih osmih Vectronov odvzeli iz kupa, ki je bil predviden za revizijo serije 461. Poleg tega vemo, kakšna je miselnost z vzdrževanjem dol.
Da, kredit je star, še iz časov, ko je bil ŽS kot eno, danes so 3 ali 4 firme znotraj ŽS-ja. Bilo je tako, da so takrat za potrebe SV-ja in Carga želeli s tem kreditom kupiti večsistemske. Ko so se razdelili so očitno pri Cargu ostali s to idejo. Pri Srbija voz bo pa potrebno nekaj še za 200 km/h kupit, razen. če bodo Stadlerje tja poslali... In ja teh dodatnih 8 Vectronov, je denar, ki je bil najprej namenjen revizijam 461. Zato me zanima, koliko jih bo sploh šlo (tako čez palec) čez mejo, sploh glede na slabo vzdževanje in malo višje cene rezervnih delov za Vectrone. Ali bodo drugače samo zamenjali 461 za smer Bar?jž 363 napisal/-a: Če se prav spomnim, so ŽS kredite za nakup lokomotiv, ter elektromotornikov dobile že pred več let, celo 10, in jih šele zdaj izkoriščajo. Zaradi tega nisem prepričan da so denar za nakup Vectronov odvzeli od sredstev za revizijo Romunk - razen če niso tako naredili v primeru dodatnih 8 lokomotiv. Čeprav je vzdrževanje slabo, je spet treba obnavljati vozni park, kajne? .
Hitrost izvedbe del je predvsem odvisna od cene, pri nas se po večini dela počasi, ker je glavni pogoj za pridobitev posla, najnižja cena. Da naši gradbeniki znajo smo lahko pred kratkim videli na šentiljskem koncu, ampak tokrat je izjemoma naročnik(država) plačal 30% več. Najboljši dokaz pa so zasebne investicije, samo poglejte kako hitro je Pomgrad zgradil Magnino lakirnico v Hočah ali pa CGP Yaskawino tovarno v Kočevju, itd.Ljubitelj napisal/-a:Rusi pač znajo enostavno in hitro. Kaj ko bi se naši gradbeniki kaj naučili?