Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Vsi verjetno veste, da je danes v nekdanji tržaški postaji Sv. Andrej, sedaj pa Campo Marzio, železniški muzej.
Najprej si poglejmo, kako izgleda postaja danes...
Danes je na postaji železniški muzej, ki je izdal leta 2007 knjigo: Il Museo Ferroviario di Trieste Campo Marzio...
http://www.ferramatori.it/ferramatori/i ... i&Itemid=5
Naslovnica iz zgornjega linka izgleda takole:
Tudi stala ni točno tam kot sedanja postaja...
Počasi se je promet začel povečevati, ko se je leta 1902 priključila "Parenzana", posebej pa še leta 1906, ko je tukaj bila zadnja postaja Bohinjke /"Transalpina"/.
Zgraditi je bilo potrebno novo postajo, ki so jo gradili med leti 1903 in 1910.
V knjigi je poleg opisa muzeja tudi zgodovina obeh tržaških železniških postaj in vseh prog...
Za postajo Sv. Andrej piše, da je bila prva zgrajena kot končna postaja proge Hrpelje-Trst leta 1887, takrat pa so zgradili še povezavo s postajo južne železnice v Trstu.
Izgledala pa je takole...
Novozgrajena postaja pa je izgledala takole...
Leta 1906 se je preimenovala vDržavni kolodvor Trst /Triest Staatsbahnhof/ Trieste Stazione dello Stato/.
Takoj po drugi svetovni vojni, ko je železnica prišla v roke italijanskih državnih železnic, se je preimenovala postaja v Trieste Campo Marzio.
Leta 1935 se je zaustavila "Parenzana", po letu 1945 ni bilo več prometa po Bohinjki, leta 1959 pa so ukinili še progo do Hrpelj, tako da je postaja izgubila vse potnike...
Iz ptičjega pogleda pa izgleda takole...
Mi pa se malo razglejmo po okolici...
Čez cesto je BAR in svetilnik za vstop v luko...
Nisem sam, ki fotografira...konkurenca ne miruje...
Ah, to je bil le posnetek za spomin...
Na drugi strani zaliva je železniška postaja Trst.
Še en pogled na obalo...
...in odpravim se proti vhodu v muzej...
Ja, danes je zaprto...se je potrebno pred obiskom pozanimati, kdaj je odprto...
Pogledam si lahko le še tablo muzeja od blizu...
Fotografiram pa nekaj eksponatov skozi ograjo...
Vhod je prepovedan...
...kljub temu pa se da skozi ograjo posneti drezine...
...muzejske eksponate...
(v ozadju je ladja v pristanišču...do nje še pridemo)
...ter še enkrat drezini...
Najprej si poglejmo, kako izgleda postaja danes...
Danes je na postaji železniški muzej, ki je izdal leta 2007 knjigo: Il Museo Ferroviario di Trieste Campo Marzio...
http://www.ferramatori.it/ferramatori/i ... i&Itemid=5
Naslovnica iz zgornjega linka izgleda takole:
Tudi stala ni točno tam kot sedanja postaja...
Počasi se je promet začel povečevati, ko se je leta 1902 priključila "Parenzana", posebej pa še leta 1906, ko je tukaj bila zadnja postaja Bohinjke /"Transalpina"/.
Zgraditi je bilo potrebno novo postajo, ki so jo gradili med leti 1903 in 1910.
V knjigi je poleg opisa muzeja tudi zgodovina obeh tržaških železniških postaj in vseh prog...
Za postajo Sv. Andrej piše, da je bila prva zgrajena kot končna postaja proge Hrpelje-Trst leta 1887, takrat pa so zgradili še povezavo s postajo južne železnice v Trstu.
Izgledala pa je takole...
Novozgrajena postaja pa je izgledala takole...
Leta 1906 se je preimenovala vDržavni kolodvor Trst /Triest Staatsbahnhof/ Trieste Stazione dello Stato/.
Takoj po drugi svetovni vojni, ko je železnica prišla v roke italijanskih državnih železnic, se je preimenovala postaja v Trieste Campo Marzio.
Leta 1935 se je zaustavila "Parenzana", po letu 1945 ni bilo več prometa po Bohinjki, leta 1959 pa so ukinili še progo do Hrpelj, tako da je postaja izgubila vse potnike...
Iz ptičjega pogleda pa izgleda takole...
Mi pa se malo razglejmo po okolici...
Čez cesto je BAR in svetilnik za vstop v luko...
Nisem sam, ki fotografira...konkurenca ne miruje...
Ah, to je bil le posnetek za spomin...
Na drugi strani zaliva je železniška postaja Trst.
Še en pogled na obalo...
...in odpravim se proti vhodu v muzej...
Ja, danes je zaprto...se je potrebno pred obiskom pozanimati, kdaj je odprto...
Pogledam si lahko le še tablo muzeja od blizu...
Fotografiram pa nekaj eksponatov skozi ograjo...
Vhod je prepovedan...
...kljub temu pa se da skozi ograjo posneti drezine...
...muzejske eksponate...
(v ozadju je ladja v pristanišču...do nje še pridemo)
...ter še enkrat drezini...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Postajo je v Campo Marzio leta 1923 preimenoval Mussolini oz. po njegovih navodilihželezocestnik napisal/-a: Takoj po drugi svetovni vojni, ko je železnica prišla v roke italijanskih državnih železnic, se je preimenovala postaja v Trieste Campo Marzio.
Vsako sredo in soboto od 9. do 13. ure, prejšnjo sredo sem hotel iti, pa sem zamudilželezocestnik napisal/-a:Ja, danes je zaprto...se je potrebno pred obiskom pozanimati, kdaj je odprto...
LINK
Ko sem bil nazadnje tam, so bila ta vrata zaprta, pa sem šel mimo pristaniščnih objektov in lepo prišel notri, saj ni nič zagrajeno.železocestnik napisal/-a:http://www.shrani.si/f/26/uD/1LOjIo09/t ... 09-021.jpg
Vhod je prepovedan...
Pa med 2. sv. vojno je postaja izgubila tudi železno strešno konstrukcijo.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Ja, res sem narobe napisal...čeprav mislil sem dobro...oziroma če povem po pravici sem napačno prepisoval...vrstice so se začele kriviti...AH14 napisal/-a:Postajo je v Campo Marzio leta 1923 preimenoval Mussolini oz. po njegovih navodilihželezocestnik napisal/-a: Takoj po drugi svetovni vojni, ko je železnica prišla v roke italijanskih državnih železnic, se je preimenovala postaja v Trieste Campo Marzio.
Narobe prepisano iz: http://www.scopriretrieste.org/stazione ... marzio.htm
(lepo piše leta 1923, kar sem prevedel v :"takoj, ko je železnica prišla v roke italijanskih državnih železnic"...za ostalo ne odgovarjam )
Ja, to je bil del sistematičnega poiitalijančevanja...spremenili so imena in priimke Slovencev od Triglava pa do Trsta...in tudi imena krajev...naša dolžnost je, da čimdalj časa obdržimo stara slovenska imena, ki dokazujejo, da so nekoč in da še vedno tu živijo Slovenci...sicer vedno manj...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Kolikor mi je znano je littorina tale motornik:karbidovka napisal/-a:Na predzadnji fotki, desna garnitura.
A je tisto "litorina"?
Že dolgo je nisem videl.
Verjetno pa ni edini, saj so na Hrvaškem imeli elektromotorni vlak, sila podoben gomuljki z enakim imenom...
Na wiki pa sem našel tudi tole stran na temo littorina: Automotrice ALn 556
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Samo nekaj preverjam: so te vlaki (vagoni,drezine, lokomotive), ki jih je "na skrivaj" poslikal železocestnik v sklopu muzeja ali je to "le propadajoče" staro železo, ki naj bi bilo zaprto javnosti...
Kaj pa se da videti še v muzeju (italijansko namreč ne razumem), verjetno kakšne stare slike in oprema s postaje?
Hvala za odgovore!
Kaj pa se da videti še v muzeju (italijansko namreč ne razumem), verjetno kakšne stare slike in oprema s postaje?
Hvala za odgovore!
Aljaž
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Vse je last muzeja, če ne razumeš italijanščine, kot npr. jaz, pa besedilo skopiraš v google translate (http://translate.google.com/ )in ti prevede.leteči vlak napisal/-a:Samo nekaj preverjam: so te vlaki (vagoni,drezine, lokomotive), ki jih je "na skrivaj" poslikal železocestnik v sklopu muzeja ali je to "le propadajoče" staro železo, ki naj bi bilo zaprto javnosti...
Kaj pa se da videti še v muzeju (italijansko namreč ne razumem), verjetno kakšne stare slike in oprema s postaje?
Hvala za odgovore!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Železniš� postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
AH 14 hvala za nasvet. Zelo dobro prevede - skoraj vse mi je jasno.
Tam omenja tudi to, da imajo v muzeju maketo - je to www.miniaturna-zeleznica.com/Trst.htm ?
Tam omenja tudi to, da imajo v muzeju maketo - je to www.miniaturna-zeleznica.com/Trst.htm ?
Zadnjič spremenil leteči vlak, dne 02.05.2009, 21:02, skupaj popravljeno 2 krat.
Aljaž
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Nisem še bil v muzeju, samo zunaj, mislim pa da je to ta maketa, bo povedal kdo ki je že bil notri.
Linka pa ne odpre, popravi http://www.miniaturna-zeleznica.com/Trst.htm//url v http://www.miniaturna-zeleznica.com/Trst.htm
Linka pa ne odpre, popravi http://www.miniaturna-zeleznica.com/Trst.htm//url v http://www.miniaturna-zeleznica.com/Trst.htm
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Odpravil sem se nazaj in naokoli zgradbe...
Celotna fasada...
...na kateri pa me zmoti grafit...
Grafit ni od včeraj, ni pa toliko star, da bi odpadel skupaj z ometom...
Za vogalom pa še en grafit..."Forze nuove"...ja, ja...poznamo kakšne...
Ali se jih naj tile bojijo ali obratno?
Leta 2007 se je nepremičnina (postaja) prodajala...ali je to že rezultat prodaje?
Novogradnja...
Malo poškilim po dvorišču...na tirih so še vedno parkirani vagoni...
Malo približam...
Grem naokoli...mimo kopališča...
...in dospem do odprtih vrat, brez napisa, da je vstop prepovedan. Če ni prepovedan, je dovoljen! Logika velja za MRS!
Z rampe stopim na star vagon...levo je novogradnja, naravnost pa postaja Sv. Andrej...
Kjerkoli sem, posnamem tudi kakšno kretnico...takole izgledajo italijanske...me zanima, če bi jo znal Gorchi aktivirat
Pogled v smeri izvoza iz postaje...včasih je menda bilo 24 tirov...
V ozadju lokomotiva, v ospredju rezervni deli...
Pogled na našo postajo...
...z zaključnim stebrom...
Za ograjo pa pristanišče z ladjo za prevoz kontejnerjev...seveda kontejnerje prevažajo s tovorjaki...
Celotna fasada...
...na kateri pa me zmoti grafit...
Grafit ni od včeraj, ni pa toliko star, da bi odpadel skupaj z ometom...
Za vogalom pa še en grafit..."Forze nuove"...ja, ja...poznamo kakšne...
Ali se jih naj tile bojijo ali obratno?
Leta 2007 se je nepremičnina (postaja) prodajala...ali je to že rezultat prodaje?
Novogradnja...
Malo poškilim po dvorišču...na tirih so še vedno parkirani vagoni...
Malo približam...
Grem naokoli...mimo kopališča...
...in dospem do odprtih vrat, brez napisa, da je vstop prepovedan. Če ni prepovedan, je dovoljen! Logika velja za MRS!
Z rampe stopim na star vagon...levo je novogradnja, naravnost pa postaja Sv. Andrej...
Kjerkoli sem, posnamem tudi kakšno kretnico...takole izgledajo italijanske...me zanima, če bi jo znal Gorchi aktivirat
Pogled v smeri izvoza iz postaje...včasih je menda bilo 24 tirov...
V ozadju lokomotiva, v ospredju rezervni deli...
Pogled na našo postajo...
...z zaključnim stebrom...
Za ograjo pa pristanišče z ladjo za prevoz kontejnerjev...seveda kontejnerje prevažajo s tovorjaki...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Več fotografij nimam. Če je že kdo bil v muzeju, naj jih prilepi.
Muzej vam lahko pokaže:
- 10 parnih lokomotiv (od leta 1911 do 1943)
- 2 električni lokomotivi
- 4 diesel premikalke
- 3 železniške vagone
- 5 tramvajev
- 1 vozilo iz tramvajske proge Opčina
ter "Panzer" dresino...
V halah pa imajo na ogled različne zbirke...in naprave...od zapornice do gasilske brizgalne
Prepisal iz zgoraj omenjene knjige...
Muzej vam lahko pokaže:
- 10 parnih lokomotiv (od leta 1911 do 1943)
- 2 električni lokomotivi
- 4 diesel premikalke
- 3 železniške vagone
- 5 tramvajev
- 1 vozilo iz tramvajske proge Opčina
ter "Panzer" dresino...
V halah pa imajo na ogled različne zbirke...in naprave...od zapornice do gasilske brizgalne
Prepisal iz zgoraj omenjene knjige...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Ne, to ni "litorina". To je turistični vlak "Rondo", ki je vozil med počitnicami med postajo Sv. Andrej in postajo Opčine.karbidovka napisal/-a:Na predzadnji fotki, desna garnitura.
A je tisto "litorina"?
Že dolgo je nisem videl.
Link: http://www.trieste.com/vacanze/itinerar ... rozza.html
Pred odhodom iz muzeja...iz zgoraj omenjene knjige...
Vlak je sestavljen iz FS 540 in FS 840
...in še ena fotka na postaji Opčina iz linka..http://www.railfaneurope.net/pix/it/ele ... LOPI_1.jpg
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Prvotna postaja Svetega Andreja je stala tam, kjer je sedaj postaja "Campo Marzio Smistamento", vidi se jo tudi z ceste.
Pred postajo ni le bar. Tista zgradba je terapevtski bazen "Acquamarina", svetilnik pa stoji tam še iz časov stare Avstrije.
Na tej sliki se vidi eno črno dvigalo. To je plovno dvigalo "Ursus", zgrajeno v Trstu leta 1914, največje tako dvigalce na Jadranu verjetno.
Tale je bil vhod na postajo za "Rivabahn" (slike je ZC objavil v temi druge tržaške postaje), ki je to postajo povezovala preko obale z postajo južne železnice.
Res je, da so postajo poimenovali v času fašizma, okoli nje pa je iz "hvaležnosti" do Avstro-Ogrske tržaška občina poimenovala vse ulice z imeni rimskih cesarjev (Via Giulio Cesare, Riva Traiana, Via Ottaviano Augusto itd). Kar se poitaljančevanja tiče pa neč se bat, se ne damo in skrbimo za naraščaj, na žalost pa se vseljuje vedno več golazni.
No pa muzej. Stare garniture, ki stojijo na področju muzeja so last muzeja samega. Muzej pa nima dovolj sredstev, da bi lahko vse to lepo dal na mesto in tako vse mirno propada. Še sam Rondo (Ale540+Ale840 EMG), ki je sicer vozen, propada na tirih ker mu je pretekla revizija. Še to 99% muzeja sloni na ramenih prostovoljcev, ki žtrvujejo svoj čas za vzdrževanje materijala, brez velikih pomoči s strani FS (še za vozne vlake ni denarja, kaj pa za stare). Imajo maketo Opčin iz leta 1910, par manjših, zadnja pa je maketa Hrpeljske proge, predstavljena of 50 obletnici zaprtja proge.
Novogradnja poleg postaje je pravzaprav starogradnje. Družba "Telecom Italia" je tam nameravala zgraditi nove prostore za aparture, potem pa so se skesali in premestili vse v Mestre, stavbo pa prodali v stanju, ki ga še dandanes vidimo.
Res da se blago prevaža na tovorjakih, ti pa pridejo v Trst na roli!
Pred postajo ni le bar. Tista zgradba je terapevtski bazen "Acquamarina", svetilnik pa stoji tam še iz časov stare Avstrije.
Na tej sliki se vidi eno črno dvigalo. To je plovno dvigalo "Ursus", zgrajeno v Trstu leta 1914, največje tako dvigalce na Jadranu verjetno.
Tale je bil vhod na postajo za "Rivabahn" (slike je ZC objavil v temi druge tržaške postaje), ki je to postajo povezovala preko obale z postajo južne železnice.
Res je, da so postajo poimenovali v času fašizma, okoli nje pa je iz "hvaležnosti" do Avstro-Ogrske tržaška občina poimenovala vse ulice z imeni rimskih cesarjev (Via Giulio Cesare, Riva Traiana, Via Ottaviano Augusto itd). Kar se poitaljančevanja tiče pa neč se bat, se ne damo in skrbimo za naraščaj, na žalost pa se vseljuje vedno več golazni.
No pa muzej. Stare garniture, ki stojijo na področju muzeja so last muzeja samega. Muzej pa nima dovolj sredstev, da bi lahko vse to lepo dal na mesto in tako vse mirno propada. Še sam Rondo (Ale540+Ale840 EMG), ki je sicer vozen, propada na tirih ker mu je pretekla revizija. Še to 99% muzeja sloni na ramenih prostovoljcev, ki žtrvujejo svoj čas za vzdrževanje materijala, brez velikih pomoči s strani FS (še za vozne vlake ni denarja, kaj pa za stare). Imajo maketo Opčin iz leta 1910, par manjših, zadnja pa je maketa Hrpeljske proge, predstavljena of 50 obletnici zaprtja proge.
Novogradnja poleg postaje je pravzaprav starogradnje. Družba "Telecom Italia" je tam nameravala zgraditi nove prostore za aparture, potem pa so se skesali in premestili vse v Mestre, stavbo pa prodali v stanju, ki ga še dandanes vidimo.
Res da se blago prevaža na tovorjakih, ti pa pridejo v Trst na roli!
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
@zbowe, hvala za odgovore...sem zmeraj govoril, da imajo domačini prednost...
Glede "Aquamarine" me je pa takrat samo zanimal, kje pridem do enega
Glede dvigalca pa...ja, ni mi ušel...lepim par fotk, da se vidi, kaj zmore...
Naše dvigalce iz cestne perspektive...
Naše dvigalce iz prekomorske perspektive...
Malo bliže...
Zelo blizu...detajli...opa, od sedaj naprej je to DVIGALO...
Ja, to je "URSUS"...DVIGALO...
Še pogled v nebo...
Še pogled po rivi...Akvarij, če koga zanima...
Še nekaj podatkov o DVIGALU...
iz linka http://triestedailyphoto.blogspot.com/2 ... ursus.html
"Erik Zorzin (from Trieste) said...
It is really a crane. They started working on it in 1913 and finished the following year. It weights 2200 tons and it is 75m high. The platform is 54 by 24 meters wide and 2.5m deep. It could lift a weight of 300 tons up to the height of 70m. Later it was modified and a rotational vertical axes has been added, reducing the maximum load to 150 tons. I has 2 engines, allowing the platform to autonomously move. It was designed in order to move engines inside the body of transatlantic ships and to load austrian navy ship with cannons. It was a jewel of the technology of its time, it has been used for lifting trains and to rescue sinked ships from the bottom of the sea. Now it has been restored, the engine doesn't move it anymore and it became a floating archaeological industrial piece of museum and it hosts a contemporary art museum in it too.
I visited it today, I recommend it for those who like the feeling of jumping back in past, quite far from our plastic and electronic era. When life was hard and things were made up from different concepts: this iron giant had to work forever, in the mind of the engineers of the previous century. Nowa in sea of Trieste it is as like as silent guardian of a world that does not exist anymore.
May 3, 2009 10:31 PM"
Izgleda, da ima @zbowe neke tajne veze...do podatkov
Glede "Aquamarine" me je pa takrat samo zanimal, kje pridem do enega
Glede dvigalca pa...ja, ni mi ušel...lepim par fotk, da se vidi, kaj zmore...
Naše dvigalce iz cestne perspektive...
Naše dvigalce iz prekomorske perspektive...
Malo bliže...
Zelo blizu...detajli...opa, od sedaj naprej je to DVIGALO...
Ja, to je "URSUS"...DVIGALO...
Še pogled v nebo...
Še pogled po rivi...Akvarij, če koga zanima...
Še nekaj podatkov o DVIGALU...
iz linka http://triestedailyphoto.blogspot.com/2 ... ursus.html
"Erik Zorzin (from Trieste) said...
It is really a crane. They started working on it in 1913 and finished the following year. It weights 2200 tons and it is 75m high. The platform is 54 by 24 meters wide and 2.5m deep. It could lift a weight of 300 tons up to the height of 70m. Later it was modified and a rotational vertical axes has been added, reducing the maximum load to 150 tons. I has 2 engines, allowing the platform to autonomously move. It was designed in order to move engines inside the body of transatlantic ships and to load austrian navy ship with cannons. It was a jewel of the technology of its time, it has been used for lifting trains and to rescue sinked ships from the bottom of the sea. Now it has been restored, the engine doesn't move it anymore and it became a floating archaeological industrial piece of museum and it hosts a contemporary art museum in it too.
I visited it today, I recommend it for those who like the feeling of jumping back in past, quite far from our plastic and electronic era. When life was hard and things were made up from different concepts: this iron giant had to work forever, in the mind of the engineers of the previous century. Nowa in sea of Trieste it is as like as silent guardian of a world that does not exist anymore.
May 3, 2009 10:31 PM"
Izgleda, da ima @zbowe neke tajne veze...do podatkov
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Ursus je drugače latinsko ime za medveda..... pa znamka Poljskih traktorjev, pa znamka piva....
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška postaja Sv. Andrej /sedaj Campo Marzio/ v Trstu
Sem našel v zakladih "Digitalne knjižnice Slovenije - dLib.si" še eno fotografijo kolodvora Sv. Andreja...
(Dom in svet 1906)
(Dom in svet 1906)
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers