Dlok "Ljudmila"

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Dlok "Ljudmila"

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Spet eno vprašanje za navdušence železnic, gre za rusko diesel lokomotivo Ljudmilo. Me zanima, če jo je kdo že videl "v živo" oz. od blizu? Ali je to res ruski proizvod in velja za eno najmočnejših in najboljših dlok v Evropi. Se mi zdi, da jih imajo nemše železnice nekaj, pa ne vem ali so jih podedovali od Vzhodne nemčije. Tudi poljaki jih imajo veliko.

Aja, med drugim ljudmilo v pomanjšanem merilu 1:72, pride tudi v tisti škatljici modelov, ki so plastični in jih s pomočo lima sestavljaš skupej. Ne vem zdej naslov te firme.

Sem brskal po internetu, pa ni veliko o njej gor, zato raje vprašam na forumi in izven iz prve roke od prekaljenih ajzenponarjev. Mislim, da vsi vemo za kakšno lokomotivo gre, tako da ne bom popal slik po forumu, ali...?

http://locopage.fotopic.net/p32629802.html
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

modele izdeluje Rewell, je veren posnetek prav e lokomotive in je v merilu 1:87 ter je možno celo, da se gornji del postavi na podvozje in potem lokomotiva vozi ......
kit

Odgovor Napisal/-a kit »

Diesel električno lokomotivo Ljudmilo so Nemške železnice DB AG podedovale ob združitvi od vzhodne Nemčije. Sedaj se vodi kot serija 234 (bivša-232). Imel sem jo možnost videti tudi v zahodnem delu Nemčije, točneje v Nürenbergu.
Dolžina lokomotive znaša 20.260mm.
Vgrajen ima 12 cilinderski dizel motor z močjo 2200kW / 3000PS.
Z lastno težo 122t (osni pritisk 20,5t) doseže max. Hitrost 140 km/h. Ni mi pa znana vlečna sila pri speljevanju.
Za takrat je veljala za dokaj zmogljivo mašino, vendar tok razvoja gre svojo pot dalje in tudi pri izdelavi lokomotiv se uveljavljajo novi standardi.
Naj napišem samo nekaj novejših lokomotiv:
Kot sem ti že zadnjič v enem postu omenil dvokabinsko dizel-hidravlično lokomotivo G 2000 z močjo 2240kW.
Naslednja je šest osna diesel električna tovorna lokomotiva Class 66 z močjo 2238 kW. Zagonski moment lokomotive pri speljevanju je 409 kN. Ker gre za tovorno lokomotivo ne dosega velikih hitrosti in je njena največja hitrost 120 km/h.
Nedvomno je pa ena izmed zelo uspešnih diesel električnih tovornih lokomotiv Blue Tiger proizvajalca Bombardier (bivši AdTranz) z močjo 2.460 kW in zagonskim momentom pri speljevanju 517 kN.

Življenska doba Ljudmil pa naj bi bila približno še nekje okoli 10 let. Seveda je pa vse odvisno od železniških družb po Evropi, ki jih imajo v lasti.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

milchy napisal/-a:modele izdeluje Rewell, je veren posnetek prav e lokomotive in je v merilu 1:87 ter je možno celo, da se gornji del postavi na podvozje in potem lokomotiva vozi ......
Jaz imam ta model je kar dobro detajliran.
LP
Matic
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ja, sem se zmotil v merilu, rewel ga izdeluje. Sem potem ko sem objavil temo šel brskat po netu o tej lokomotivi. Delane so istega leta,kot naše Brižite, se pravi okrog 30 let.
In so jim nemci že menjali motorje (ne vem zakaj) in zanimivo, da so jim motorje dobavili Rusi. Baje da imajo neke druge serije te ljudmile (DB ima menda 3 ali 4 serije te lokomotive z različno močjo) in imajo nekatere tudi po 16 valjev.
Po moje je Ljudmila kar stroj, ker če so jih DB obdržale od bivših Vzhodnih železnic, mora biti še vedno špica. Samo pomoje so kar požrešne pri nafti (katera ruska mašina pa ni??), so pa vzdržljive, kompaktne in robustne. Ja pa še dve kabini imajo, ko sem zadnjič postavljal neko neumno vprašanje, ljudmilo sem čisto spregledal. :lol:

Če bi se na odprti progi na enem tiru srečali naša Živa in pa "Ljudmila", mislim, da od naše žive ne bi veliko ostalo. :lol:
Odgovori