Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Zgodilo se je v najdaljšem tunelu na progi Firenze-Bologna. Lokomotiva E444-034, ki je vlekla IC585 Milan-Firence, je malo pred izhodom tunela naletela na poškodovan napajalni vod pri hitrosti približno 180kmh in ga dokončno strgala.
Strgana žica je močno udarila na šipo lokomotive in delci šipe so lažje ranili strojevodjo.
Slika Batavia (Il Tirreno)
Strgana žica je močno udarila na šipo lokomotive in delci šipe so lažje ranili strojevodjo.
Slika Batavia (Il Tirreno)
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Odlično je šipa prenesla udarec in ni je prebilo.
Pred leti se je zgodil precej podoben in nenavaden primer pri brzem vlaku, mislim da nekje blizu Krškega. Lokomotiva (Moped 342) je strgala vozno žico pri 100 km/h in seveda, odletel je OT. Strgan konec žice je takoj za lokomotivo "zašel" skozi čelna vrata prvega vagona za lokomotivo in kot podivjana strela napolnil celoten hodnik. Sreča Božja je bila, da je to bilo v jutranjih urah in da je tisti trenutek bil hodnik prazen. V nasprotnem primeru bi imeli ražnjiče .......
Pred leti se je zgodil precej podoben in nenavaden primer pri brzem vlaku, mislim da nekje blizu Krškega. Lokomotiva (Moped 342) je strgala vozno žico pri 100 km/h in seveda, odletel je OT. Strgan konec žice je takoj za lokomotivo "zašel" skozi čelna vrata prvega vagona za lokomotivo in kot podivjana strela napolnil celoten hodnik. Sreča Božja je bila, da je to bilo v jutranjih urah in da je tisti trenutek bil hodnik prazen. V nasprotnem primeru bi imeli ražnjiče .......
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Dolfe napisal/-a:Odlično je šipa prenesla udarec in ni je prebilo.
Pred leti se je zgodil precej podoben in nenavaden primer pri brzem vlaku, mislim da nekje blizu Krškega. Lokomotiva (Moped 342) je strgala vozno žico pri 100 km/h in seveda, odletel je OT. Strgan konec žice je takoj za lokomotivo "zašel" skozi čelna vrata prvega vagona za lokomotivo in kot podivjana strela napolnil celoten hodnik. Sreča Božja je bila, da je to bilo v jutranjih urah in da je tisti trenutek bil hodnik prazen. V nasprotnem primeru bi imeli ražnjiče .......
...
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Povprej ni bilo še nič strganega in tudi skorajda nikoli ni. Zaradi obrabe pride pač do napake na vozni mreži, OT jo zajame in potlej gre vse združeno v maloro.karbidovka napisal/-a:A je bil strgan OT, ali žica?
Kaj se je držalo napetosti?
Odslej bo gledal vlake samo še od daleč.
N'č bat. Statistika varnosti na SŽ je na zavidljivi ravni. Boš prej iz češnje padel ....
MMG, omenjeni dogodek je star približno 20 let.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Kaj pa razne zaščite? Verjetno je vod udaril (švasal) tudi po kakšnih "ozemljenih" delih na mopedu, oziroma vagona. SIcer sem zanalašč ozemljenih napisal v narekovaju, ker če bi meril ozemljitev, ne bi bila prav močna, vendar verjetno dovolj, da bi v ENP lahko kaj "ven vrglo".Dolfe napisal/-a: Strgan konec žice je takoj za lokomotivo "zašel" skozi čelna vrata prvega vagona za lokomotivo in kot podivjana strela napolnil celoten hodnik. Sreča Božja je bila, da je to bilo v jutranjih urah in da je tisti trenutek bil hodnik prazen. V nasprotnem primeru bi imeli ražnjiče .......
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Čakaj malo. Lokomotiva, vagoni in tirnice so vedno "ozemljeni". V bistvu predstavljajo - minus pol električne napetosti. Se pravi: vozni (kontaktni) vod je + (plus), zunanja tirnica je - (minus) pol. Vse skupaj pa je neposredno zvezano z napajalno postajo.Tomy napisal/-a:Dolfe napisal/-a:
Kaj pa razne zaščite? Verjetno je vod udaril (švasal) tudi po kakšnih "ozemljenih" delih na mopedu, oziroma vagona. SIcer sem zanalašč ozemljenih napisal v narekovaju, ker če bi meril ozemljitev, ne bi bila prav močna, vendar verjetno dovolj, da bi v ENP lahko kaj "ven vrglo".
Če se vrnemo na omenjeni primer, vedno "švasa", kadar koli pride do kratkega stika. In v tem primeru vrže obe napajalni ven. ..... Ali pa tudi ne. Elektrika je carica med kurbami.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Ja, res je, morda sem malo nerodno napisal. S tem v narekovaju sem mislil še na lak karoserije in še kaj zraven vagona in lokomotive in zato sem napisal, da ta ozemljitev ni tako močna, kakor tista prava na tirih in ostalih vodnikih in ohišju lokomotive. In verjetno je bilo res premalo toka pri "švasanju", da se je lahko takle vod brez karte "šfrecal" v hodniku prvega vagona. Pa da še zraven prištejemo oddaljenost do ENP postaje, torej upornost voznega in povratnega voda...Dolfe napisal/-a:
Čakaj malo. Lokomotiva, vagoni in tirnice so vedno "ozemljeni".
Sam sem včasih delal na telefonskih centralah (še na starih tipih central je bil + pol ozemljen) in če si meril ozemljitev na lakirani površini, jo praktično ni bilo, si moral malo zdrgniti lak in potem je bila ozemljitev prava.
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Hehehe, Tomy. Lak, rja ali pa kar koli drugega pri dobrih 3000 Voltih, je toliko kot nič.
Sicer pa je bil v tistem obdobju še en zanimiv primer. Pri strganju vozne mreže je naredilo na srehi strojevodske kabine "šibedah"! Prežgalo je streho, da je strojevodja lahko gledal zvezde.
Imel je hotel s 5+ zvezdicami. Toliko jih je namreč lahko videl skozi svojo streho.
Sicer pa je bil v tistem obdobju še en zanimiv primer. Pri strganju vozne mreže je naredilo na srehi strojevodske kabine "šibedah"! Prežgalo je streho, da je strojevodja lahko gledal zvezde.
Imel je hotel s 5+ zvezdicami. Toliko jih je namreč lahko videl skozi svojo streho.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Ko so mopede prodali v Italijo, so jim morali dati debelejša čelna okna, mogoče je to tudi eden izmed vzrokov?
Goran
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Čelne šipe so "bulletproof", veliko še voznih E636 je šlo iz prometa prav ker so manjkale te šipe.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Za kaj pa morjo bit bulletproff?
Lp Nejc
Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Dragi moji ,doživeti morate občutke,srečevanja dveh mimo vozečih brzih vlakov na dvotirni progi,ko ti nekdo iz sosednega vlaka skozi okno vrže steklenico in ti ta prileti v čelo lokomotive.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Ali pa "nedolzne" igrice otrok, ki z mostov kamenje mecejo.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Ajej... kako pa je s tem na naših progah, je veliko tega kamenjanja, metanja odpadkov skozi okno...?
Goran
Re: Strgana napajalna mreža razbila šipo lokomotive
Moram malce potrkati po kakšnem štoru ......
K sreči zadnje čase ni tega. Kaže, da so objestneži odrasli, mlajših pa to vrstna dejavnost (še) ne zanima. Pozna se tudi to, da ima veliko vlakov, vsaj kar se dvotirnih prog tiče, enojna okna. Pa tudi to, da je tistih "džungelskih" tranzitnih potnikov precej manj, kot pa jih je bilo včasih. Pri tovornem prometu pa je tudi občutna sprememba. Včasih se je vozilo ogromno tovora v odprtih vagonih. Sedaj je praviloma vse v kontejnerjih, Hbisih, ......
Da bi le ostalo tako. Naše šipe so tanke in krhke, kot dih.
K sreči zadnje čase ni tega. Kaže, da so objestneži odrasli, mlajših pa to vrstna dejavnost (še) ne zanima. Pozna se tudi to, da ima veliko vlakov, vsaj kar se dvotirnih prog tiče, enojna okna. Pa tudi to, da je tistih "džungelskih" tranzitnih potnikov precej manj, kot pa jih je bilo včasih. Pri tovornem prometu pa je tudi občutna sprememba. Včasih se je vozilo ogromno tovora v odprtih vagonih. Sedaj je praviloma vse v kontejnerjih, Hbisih, ......
Da bi le ostalo tako. Naše šipe so tanke in krhke, kot dih.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!