OBB Railjet - slikce
Re: OBB Railjet - slikce
Možno, to pa ne bom trdil, a zakaj je bilo potem treba menjati lokomotivi na neelektrificiranem delu poti?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: OBB Railjet - slikce
Pozdrav
Malo ugibanja, a kljub povezljivosti Herkulesa in Taurusa, verjetno krmiljenje ne dela iz "mrtve" lokomotive, kar električna lokomotiva zagotovo je, če ni napajana preko kontaktnega voda. Zakaj pa "vekslanje" lokomotiv, mi ni čisto jasno. Možno, da so na elektrificiranem delu imeli Herkulesa "mrtvega" (šparanje, da ni dizla žrl...) in tudi iz njega v tem primeru vodenje najverjetneje ne dela....
Kot sem rekel, samo ugibam.....
LP
Jože
Malo ugibanja, a kljub povezljivosti Herkulesa in Taurusa, verjetno krmiljenje ne dela iz "mrtve" lokomotive, kar električna lokomotiva zagotovo je, če ni napajana preko kontaktnega voda. Zakaj pa "vekslanje" lokomotiv, mi ni čisto jasno. Možno, da so na elektrificiranem delu imeli Herkulesa "mrtvega" (šparanje, da ni dizla žrl...) in tudi iz njega v tem primeru vodenje najverjetneje ne dela....
Kot sem rekel, samo ugibam.....
LP
Jože
Re: OBB Railjet - slikce
Da ne boste preveč ugibali , možno je krmilit tako z Helge na Herkulesa kot obratno seveda ob spetih UIC kablih.Ne grejo samo nekatere operacije kot je recimo iz Herkulesa ne moreš zamenjati sistema napetosti na Helgi.
- digital life
- Poznavalec
- Prispevkov: 16
- Pridružen: 13.12.2006, 11:40
Re: OBB Railjet - slikce
In to pomeni, če je Herkules uporabljen kot "master" ni mogoče voziti pod 3 Kv, ker bo vedno dvignjen OT 1 ali 4. Če je Herkules "slave" ni problema.
Re: OBB Railjet - slikce
a je s "Helgo" vedno mišljena lokomotiva E 189 ?
ker na OBB Hercules in Taurus ( E 182) včasih vozita brez problemov (upam )
M.
ker na OBB Hercules in Taurus ( E 182) včasih vozita brez problemov (upam )
M.
Re: OBB Railjet - slikce
JA mišljeno je 189 in 190.milchy napisal/-a:a je s "Helgo" vedno mišljena lokomotiva E 189 ?
ker na OBB Hercules in Taurus ( E 182) včasih vozita brez problemov (upam )
M.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 230
- Pridružen: 14.08.2006, 22:14
- Kraj: LJUBLJANA
Re: OBB Railjet - slikce
A pa bo sploh prišel v Slovenijo?TGV Lyria napisal/-a:Super slike!!!!
Si kar želim, da bi res čimprej prišel v Slovenijo.
Re: OBB Railjet - slikce
April 2010 ali jeseni 2010!parni lokomotivček napisal/-a:A pa bo sploh prišel v Slovenijo?TGV Lyria napisal/-a:Super slike!!!!
Si kar želim, da bi res čimprej prišel v Slovenijo.
Re: OBB Railjet - slikce
Točno tako Miro!! Z Brižito na čelu in menjavo lokomotiv v Špiljah, seveda.363.007 napisal/-a:April 2010 ali jeseni 2010!parni lokomotivček napisal/-a:A pa bo sploh prišel v Slovenijo?TGV Lyria napisal/-a:Super slike!!!!
Si kar želim, da bi res čimprej prišel v Slovenijo.
Re: OBB Railjet - slikce
NE BO , ŽALNejc napisal/-a:Točno tako Miro!! Z Brižito na čelu in menjavo lokomotiv v Špiljah, seveda.
drugoleto december 2010 (Ab Dezember 2010) !!!
Re: OBB Railjet - slikce
Mislim, da lahko pride kar v popolni kompoziciji s Taurusom. Le da bo moral voziti na relaciji Dunaj - Beljak - Jesenice - Ljubljana.Nejc napisal/-a: Točno tako Miro!! Z Brižito na čelu in menjavo lokomotiv v Špiljah, seveda.
Smiselno bi bilo, da bi npr. peljala dvojna garnitura do Beljaka, nato pa bi se razdelila za Benetke in Ljubljano.
Re: OBB Railjet - slikce
nemore za Dunaj-Beljak-Jesneice-Ljubljana- NIKOLI! preveč ČAS, samo v Špilju, bo december 2011 leta (pej 2010 upam ne bo in TEŽKO)TGV Lyria napisal/-a:Mislim, da lahko pride kar v popolni kompoziciji s Taurusom. Le da bo moral voziti na relaciji Dunaj - Beljak - Jesenice - Ljubljana.Nejc napisal/-a: Točno tako Miro!! Z Brižito na čelu in menjavo lokomotiv v Špiljah, seveda.
Smiselno bi bilo, da bi npr. peljala dvojna garnitura do Beljaka, nato pa bi se razdelila za Benetke in Ljubljano.
lp,miro
Re: OBB Railjet - slikce
Ja in kdo bo obnovil progo za Taurusa???363.007 napisal/-a:nemore za Dunaj-Beljak-Jesneice-Ljubljana- NIKOLI! preveč ČAS, samo v Špilju, bo december 2011 leta (pej 2010 upam ne bo in TEŽKO)TGV Lyria napisal/-a:Mislim, da lahko pride kar v popolni kompoziciji s Taurusom. Le da bo moral voziti na relaciji Dunaj - Beljak - Jesenice - Ljubljana.Nejc napisal/-a: Točno tako Miro!! Z Brižito na čelu in menjavo lokomotiv v Špiljah, seveda.
Smiselno bi bilo, da bi npr. peljala dvojna garnitura do Beljaka, nato pa bi se razdelila za Benetke in Ljubljano.
lp,miro
Če bo Railjet res v Sloveniji v roku naslednjih 2 let, potem bo to čez Jesenice in nikjer drugje.
V resnici imajo Avstrijci v načrtu Railjet Dunaj - Ljubljana že naslednje leto, a zagotovo ne čez Gradec.
Re: OBB Railjet - slikce
TGV Lyria napisal/-a:Ja in kdo bo obnovil progo za Taurusa???363.007 napisal/-a:nemore za Dunaj-Beljak-Jesneice-Ljubljana- NIKOLI! preveč ČAS, samo v Špilju, bo december 2011 leta (pej 2010 upam ne bo in TEŽKO)TGV Lyria napisal/-a:
Mislim, da lahko pride kar v popolni kompoziciji s Taurusom. Le da bo moral voziti na relaciji Dunaj - Beljak - Jesenice - Ljubljana.
Smiselno bi bilo, da bi npr. peljala dvojna garnitura do Beljaka, nato pa bi se razdelila za Benetke in Ljubljano.
lp,miro
Če bo Railjet res v Sloveniji v roku naslednjih 2 let, potem bo to čez Jesenice in nikjer drugje.
V resnici imajo Avstrijci v načrtu Railjet Dunaj - Ljubljana že naslednje leto, a zagotovo ne čez Gradec.
mogoče bo December 2010 ali December 2011 za EMONA - RailJet 7x vagon , ampak e.lok 1216.xxx je vozi do Špilje ali pa do Mariboru.
V Gradcu je že večkrat vozi 1216.2xxx, redko , prej staro vozni red za EC 100/101 "JožePlečnik" je vedno skupaj 1216.2xx od Semmmrau-Spielfeld Strass in nazaj .
Tudi EC 151 potem EC100, še EC 101 potem EC 156 za 1216.2xx od nekoč vozni red !!!
lp,miro