Hitrostni rekord
Hitrostni rekord
Simens si je zadal, s svojim novim tipom lokomotive ES64U4 postaviti tudi nov hitrostni rekord. Ta je že zelo star (331 km/h) in je bil dosežen davnega leta 1953 in to s Francosko lokomotivo BB 9004.
Meja novega rekorda pa je 350 km/h. Za ta namen so Avstrijsko lokomotivo 1216-050 malce preuredili. Poseg je bil na pantografih in na podstavnih vozičkih. Naj dodam še to, da jim je predvčerajšnjem uspelo peljati že z hitrostjo 315 km/h.
Vse to se v teh dneh odvija na novi progi Munchen - Nurenberg.
Sestra naših Živ (SŽ 541) se zelo dobro drži in upam da ji rekord tudi uspe doseči. Mimogrede, povsod je navedeno, da je naša 541-101 dosegla 253 km/h, vendar je to le uradni podatek za statistiko. Dejansko pa je vozila še 10 km/h hitreje.
Meja novega rekorda pa je 350 km/h. Za ta namen so Avstrijsko lokomotivo 1216-050 malce preuredili. Poseg je bil na pantografih in na podstavnih vozičkih. Naj dodam še to, da jim je predvčerajšnjem uspelo peljati že z hitrostjo 315 km/h.
Vse to se v teh dneh odvija na novi progi Munchen - Nurenberg.
Sestra naših Živ (SŽ 541) se zelo dobro drži in upam da ji rekord tudi uspe doseči. Mimogrede, povsod je navedeno, da je naša 541-101 dosegla 253 km/h, vendar je to le uradni podatek za statistiko. Dejansko pa je vozila še 10 km/h hitreje.
Tine
Re: Hitrostni rekord
Hitrostni poizkusi z električnimi lokomotivami SNCF so se odvijali leta 1955, natančneje 28. in 29. marca 1955.Tine Jarm napisal/-a: leta 1953
Lokomotiva, ki je dosegla hitrostni rekored je bila CC 7107 (331km/h), ki pa bi poizkus lahko nadaljevala, če se ji ne bi razletela drsalka pantografa.Tine Jarm napisal/-a: s Francosko lokomotivo BB 9004.
Naslednji dan je rekord dosegla lokomotiva BB 9004, pri tem poizkusu se je drsalka pantografa razletela že pri 290 km/h, zato je BB 9004 dosegla hitrostni rekord s prednjim pantografom.
Me zanima kakšne predelave so za presego rekordne hitrosti opravili na 1216 in kolikšno težo bo pri tem vlekla.
Naj jim uspe!
LP
Re: Hitrostni rekord
Priznam mojo napako glede letnice, res je bilo leta 1955. Lokomotiva pa je bila BB 9004 , kar se da videti tudi na Railfaneurore.net .Urban napisal/-a:Hitrostni poizkusi z električnimi lokomotivami SNCF so se odvijali leta 1955, natančneje 28. in 29. marca 1955.Tine Jarm napisal/-a: leta 1953
Lokomotiva, ki je dosegla hitrostni rekored je bila CC 7107 (331km/h), ki pa bi poizkus lahko nadaljevala, če se ji ne bi razletela drsalka pantografa.Tine Jarm napisal/-a: s Francosko lokomotivo BB 9004.
Naslednji dan je rekord dosegla lokomotiva BB 9004, pri tem poizkusu se je drsalka pantografa razletela že pri 290 km/h, zato je BB 9004 dosegla hitrostni rekord s prednjim pantografom.
Naj jim uspe!
LP
na sredini nosi ta lokomotiva simbolno ploščico z datumom in tudi doseženo hitrostjo tega dne. Je pa za sabo pustila pravo razdejanje tako na voznem vodu kot na tirnicah.
In še ena slika ravno tako iz te spletne strani, katera dokazuje, da gre za to lokomotivo
Tine
Včeraj je padel nov hitrostni rekord. Dosežena je bila hitrost 357 km/h. Tudi naša Živa je bila prisotna tam. Gre za lokomotivo 541-004. Več si lahko ogledate in preberete na nemško govorečemu forumu http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... ?4,3022857 .
Tine
Sem si ogledal stran. Zanimivo.
Siemens je rekord dosegel na novi hitri progi München-Nürnberg, ali točneje na relaciji Nürnberg-Ingolstadt z Avstrijsko 1216 050 .
Ampak na veselje ali žalost nekaterih pri nas, naj vam zagotovim, da povsod v tujini naše nove lokomotive serije 541 imenujejo Slowensicher Taurus (Slovenski Taurus), kar lahko za dokaz preberete na omenjenei strani, kjer je bila prisotna tudi 541 004.
Siemens je rekord dosegel na novi hitri progi München-Nürnberg, ali točneje na relaciji Nürnberg-Ingolstadt z Avstrijsko 1216 050 .
Ampak na veselje ali žalost nekaterih pri nas, naj vam zagotovim, da povsod v tujini naše nove lokomotive serije 541 imenujejo Slowensicher Taurus (Slovenski Taurus), kar lahko za dokaz preberete na omenjenei strani, kjer je bila prisotna tudi 541 004.
uuuuuuuuuuuuu zmaga je TAURUS 1216-050 (541-050), zraven skupaj za 1116-250+541-004+103 sem ponosem za 541-004 slovenske železnice,hehekit napisal/-a:Sem si ogledal stran. Zanimivo.
Siemens je rekord dosegel na novi hitri progi München-Nürnberg, ali točneje na relaciji Nürnberg-Ingolstadt z Avstrijsko 1216 050 .
Ampak na veselje ali žalost nekaterih pri nas, naj vam zagotovim, da povsod v tujini naše nove lokomotive serije 541 imenujejo Slowensicher Taurus (Slovenski Taurus), kar lahko za dokaz preberete na omenjenei strani, kjer je bila prisotna tudi 541 004.
mislim, da se motiš.Regan 664 napisal/-a:To pa zato, ker zahodna Evropa ni sposobna, ne more oz. ne zna izgovoriti slovanske besede Živa. Mi pa znamo izgovorit Taurus. Ampak vseeno se mi tudi zdi, da na Zahodu niti ne vejo, kako smo ji dali ime.
Tudi v zahodni Europi znajo izgovarjat črke z šumniki, vendar, ker jih nimajo v črkah zanje uporabijo več črk
Nemci bi nekako takole zapisali ime Živa: "Zachiva".
A ni mal smešno, da bi imela takšn ime, ko se bo zapeljala skozi Karavanški predor proti Villachu
Beseda Taurus je pa latonsko ime za žival, ki se imenuje bik in je izgovirljiva po celem svetu
Lahko smo ponosni, da je sestra naše 541 dosegla hitrostni rekord 357 km/h.
Zadnjič spremenil kit, dne 03.09.2006, 16:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Danes je bil prispevek o tem rekordu na POP TV in so, seveda, med drugim pokazali tudi našo naslednjo lokomotivo 541-004.
In potem se je našel nekdo tam v Nemčji, ki je omenil, da se bo dalo z njo priti od Munchna do Ljubljane (400 km) v dveh urah. Sam sem se spomnil, da naši potniški vlaki vozijo razdaljo LJ-jesenice (60 km) malo manj kot uro.
In potem se je našel nekdo tam v Nemčji, ki je omenil, da se bo dalo z njo priti od Munchna do Ljubljane (400 km) v dveh urah. Sam sem se spomnil, da naši potniški vlaki vozijo razdaljo LJ-jesenice (60 km) malo manj kot uro.