Os Baltik - Jadran

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Tukaj si lahko pogledate avstrijske železniške plane ...

v nemščini in angleščini....z načrti vred

http://www.baltic-adriatic.eu/downloads/
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a jakaklec »

Zanimivo branje... Če bi to kdo od naših taglavnih dobil v branje, bi ga/jih moglo upravičeno skrbet...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

jakaklec napisal/-a:Zanimivo branje... Če bi to kdo od naših taglavnih dobil v branje, bi ga/jih moglo upravičeno skrbet...
Naprimer kar našega Ljubitelja.
On je solastnik Slo-železniške infrastrukture, s katero se po eni strani osebno okorišča, po drugi strani pa mačehovsko škrtari pri denarju za vlaganje v njen razvoj. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a dingo »

Sami smo si krivi. Medtem ko se mi kregamo pa vlečemo politične zgodbe iz leta 1945, se samo išče kje bi se kradlo in navsezadnje nastavljajo popolne bedake na vrh SŽ... Avstrijci in Italijani pa med tem že lepo delajo svoje načrte. In čisto prav imajo. Nevem kdo bo čakal na slovenijo in njene načrte za leto 2020. Pri vsej mehanizaciji bodo gradili proge počasneje kot v 19. stol z lopatami in krampi. Lep primer je drugi tir v Koper, ki se ga naj bi začelo graditi drugo leto in naj bi bil končan v letu 2015 (če sploh). Ajde človek bi razmel da rabjo 2 leti (pač zahtevnost->veliko predorov) ne pa 5. Isto z elektrifikacijo Pragersko-Hodoš. Mislim za vsak projekt minimalno 5 let.
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a jakaklec »

Če bodo delali galerijo (330 m) na glavni cesti v moji bližini eno leto in pol, potem kar razumem da bodo delali drugi tir 5 let :lol:

#-o
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe:
Naprimer kar našega Ljubitelja.
On je solastnik Slo-železniške infrastrukture, s katero se po eni strani osebno okorišča, po drugi strani pa mačehovsko škrtari pri denarju za vlaganje v njen razvoj.
Tale izjava pa je malo neprimerna. Od vsega "okoriščanja" JŽI velja le to, da se na leto cca 10-15 peljem z vlakom. Če bi pa imel možnost soodločanja pri vlaganju, bi bila pa druga pesem.

Vendar se pri stanju duha v SVN bojim, da bo kdo res financiral v novogradnje, ker potem bom še mnogo let s kolesom (vsaj po klancu navzdol) hitrejši od vlakov na novi progi. Primer je edina proga, ki jo je za mojega življenja skorajda 60 letnega življenja gradil železniški lobi v SVN in polno obratuje. Ena je namreč deloma ukinjena, ta drugo, danes glavni vir naklada/razklada, pa dalekovidni železniški lobi ni hotel graditi, in so jo začeli graditi privatno kot industrijski tir. Forumaši bodo že vedeli za katere proge gre.

LPL
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Vidim, da se tema ni prijela, ker nima poleg udarnega naslova: " NOVA JUŽNA ŽELEZNICA BO OBŠLA SLOVENIJO"

Ja res je...vse kar pobiramo iz interneta je izredno neosebno in ne vemo kaj vse je "zadaj"...

Za "Staro južno železnico" vemo, kako in s kakšnimi stroški je nastala, predvsem zaradi nadvojvode Janeza, štajerskega princa, ki nikakor ni hotel dopustiti, da bi novi transportni tokovi obšli Štajersko in Gradec ter odšli iz Dunaja po ravni Madžarski do Trsta.

Šele Josef Dultinger je prišel na misel, da bi "Južno železnico" poimenovali po nadvojvodi Janezu...

Slika

Zamislite, kakšen šok za Avstrijce je bil, ko so izgubili Slovenijo in prost prevoz do Trsta po 1. svetovni vojni.
Kakšen šok je šele bil po 2. svetovni vojni, ko je Jugoslavija zasedla Trst in je preteklo ker nekaj časa, da je prišlo do razmejitve TSO, v tem času pa smo izpulili drugi tir iz proge proti Gradcu. Če ti to ne da nekaj vedeti. No, potem pa leta "železne zavese"...

Italijani so se hitro preorentirali in pričeli graditi Pontebano (avtocesto in hitro železniško progo), ker nikakor niso zaupali Titovi Jugoslaviji...

No sedaj se da dobiti tudi kaj osebnega iz članka Haralda Eicherja: Die Europäische Dimension der Neuen Südbahn, ki je bil objavljen v tejle knjigi...

Slika
Ko bo delal shrani.si jo bom povečal...

Izvemo, kakšni so plani predvsem Gradca, ki bi rad "zadihal" in da bi lahko potniki in tovor hitro prišli v Trst in Benetke.
Koroška pa je izkoristila priložnost.
Izvemo tudi, kako so se pogovarjali v Bruslju na prometnih komisijah(off record) in seveda, da so ugotovili, da s Slovenci ni nič, da še načrtov ne naredijo v roku...
Po drugi strani pa so se zbali obvoza mimo Štajerske z našo povezavo z Madžarsko in potem Bratislavo, ki bi obšla celo Avstrijo...

Ko hodi Pahor na SŽ bi lahko en dan pogledali malo v to knjigo, trenutno jih je v SLO ravno toliko kot na predstavitvi na zgornji fotki :lol: :lol:

Sicer pa je večina knjige posvečena gradnji stare dobre "Južne železnice" in tudi proučevalcem zgodovine železnic ter umetnikom, ki jih je fascinirala.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Slika
...
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Sem pogledal na DB, kakšne šanse imaš, da prideš hitro iz Dunaja v Trst (pobrateni mesti)...

a)Iz Dunaja v Beljak, potem Pontebana (Videm) in Trst: 7 ur 44 min

b) Iz Dunaja V Beljak-Jesenice-N.Gorica-prestop Gorica-Trst: 10ur 41 min

Pa kdo se bo vozil po slovenski strani, ko bo narejen predor Koralalpe in še kakšen, se bo vožnja še skrajšala za uro ali dve?
Pa še konfort si lahko izbereš, kakršnega si lahko privoščiš. Pa kdo bo prestopal :roll:

Če pa potuješ iz Dunaja preko Maribora in Ljubljane ter Sežane oz Kopra in potem z avtobusom do Trsta, pa tudi ne prideš prej kot v 9 urah.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a darko06 »

Zdaj bom podal lastni komentar na avstrijske načrte, ne glede na to ali bom baniran ali pa ne.
Če zberete avstrijsko (oz. štajersko brošuro), lahko ugotovite da so pred petnajstimi, ali pred dvajstimi leti obstajali načrti za potek petega koridorja po črti Budimpešta-Zagreb-Ljubljana-Trst, in to je priroden potek tega koridorja. Po izbruhu vojne na Hrvaškem so l. 1993. (če se ne motim) na eni med konferencami o europskih koridorjih slovenski politiki uklenili Zagreb in dosegli, da je na tisti konferenci tale koridor bil načrtan edino čez Slovenijo.
Jaz denim, da bi brza proga po izvornem poteku koridorja do zdaj bla več pred uporabo, in to tudi slovenski kot hrvaški del. Zdaj, očitno je da Slovenija nima denar za brzo progo Ljubljana-Maribor, katera bi potekala vzporedno avtocesti, ampak bo Hrvaška verjetno do l. 2020. zgotovila drugega tiru na odcepu Karlovac-Zagreb-madžarska meja, a delo na novi brzi progi Karlovac-Reka bo verjetno pri kraju. Sapienti sat.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Boste videli: edini koridor ki bo preostal Sloveniji bo Soški koridor :wink:
preglednik
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a holding »

....TUJEGA NOČEMO - SVOJEGA NE DAMO!!!.... [-X ...(pa tud če samo regrat papcamo)...
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Slabo se piše naši severni konkurenci. Morda jih bomo prehiteli. :D
http://steiermark.orf.at/stories/410817/
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a dingo »

Ja upajmo da jih bomo vsaj dohiteli (seveda bi bilo bolje če jih prehitimo), čeprav je možno da bodo (v vladi) rekli, da se sedaj nikamor ne mudi ker bo tunel odprt šele 2020.
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Os Baltik - Jadran

Odgovor Napisal/-a jakaklec »

železocestnik napisal/-a:Sem pogledal na DB, kakšne šanse imaš, da prideš hitro iz Dunaja v Trst (pobrateni mesti)...

a)Iz Dunaja v Beljak, potem Pontebana (Videm) in Trst: 7 ur 44 min

b) Iz Dunaja V Beljak-Jesenice-N.Gorica-prestop Gorica-Trst: 10ur 41 min
Res je... ni povezave Nova Gorica-Gorizia, še bolj pomembno pa se mi zdi, da ne vem kdo bo vstopal in izstopal na relaciji Nova Gorica-Jesenice? Na celotnem tem območju ne živi toliko ljudi kot v Vidmu - skozi katerega gre prva omenjena varianta. Enostavno Bohinjska proga je speča kraljica. Bo oživela ko bo prišel princ v belem vlaku :mrgreen:
Odgovori