V bistvu se da priti od Zagreba in do Pule vendar je pot zelo dolga bo treba malo zemljevid spremljatiklemenčič napisal/-a:Pa ne vem kako. Tudi jaz sem postavil tako vprašanje pa ni še odgovora tako, da mislim da to bolj iluzija.cokla napisal/-a:Kako le? Čez Slovenijo ? Ali kar po morju?klemenčič napisal/-a: Po informacijah iz drugih forumov pa bi želeli, da bi jih modernizirali in jih ponovno vključili v promet in to na direktni povezavi Zagreb- Pula.
Odpisana ali še aktivna na HŽ?
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
Lep pozdrav
Mario
Mario
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
ah kje...sploh bi bila škoda če bi šel v muzej prej bi rekel za našo gomulko..da bi šla v muzej ampak ne...ne damo je ..kar se tiče revizije..ima tžv Gredelj..novo lokacijo..kjer bodo (upam da ) imeli zadosti prostora..da naredijo revizijo še na teh garniturah sploh pa bi bilo super če bi se vrnile v prometklemenčič napisal/-a:Ta vlak je vozil na relacijah Zagreb - Kotoriba in Zagreb- Čakovec. Bil je najbolj udoben vlak na HŽ. Trenutno so vse garniture izven uporabe ker nimajo narete revizije. Rezmišljajo, da bi vlak preuredili za muzej.
Po informacijah iz drugih forumov pa bi želeli, da bi jih modernizirali in jih ponovno vključili v promet in to na direktni povezavi Zagreb- Pula.
Lep pozdrav
Mario
Mario
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
@Gorchi...kaj misliš z tem povedati, da je en izmed motorjev izpadel? ne razumemGorchi napisal/-a:O tem vlaku imaš napisano vse in še več na hrvaškem forumu, tukaj.
Vmes boš našel tudi tole sliko, ki jo je prilepil uporabnik "Toma":
Sicer pa je proti koncu njegovega obdobja bilo ogromno problemov zaradi slabega vzdrževanja, tudi to, da je en izmed motorjev izpadel. Menda so rabili dve strojevodji, enega v prednji in drugega v zadnji kabini v primeru takih težav... Je pa bil svojčas luksuzni vlak, vprašam pa se, če je obstajala kaka povezava med Gredljevim aluminijastim luksuznim vlakom in tem Francozom. Prvi je namreč bil narejen v treh primerkih in je vozil kratek zelo čas, par let, medtem ko je dotični Francoz vozil še pred 2-3 leti...toma @ http://www.zeljeznice.net/forum/ napisal/-a:Jedna fotka sa testiranja 610 001 / 002 u Francuskoj - ovo je u stanici la Rochelle i prototip TGV-a je 'oci u oci' sa nasim Francuzom!!!
Fotografija je iz arhiva Alstoma.
Lep pozdrav
Mario
Mario
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
Če smem pripomniti..."zeleni" bi lahko tole temo premestili v Fotografija
Namreč tri fotografije "francoza" niso ravno fotopis. Ali pač
Namreč tri fotografije "francoza" niso ravno fotopis. Ali pač
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
541-006:
Ta vlak ima dve "lokomotivi" in v zadnjem času se je dogajalo, da je ena crknila med vožnjo. In v vsaki izmed njih je svoj dieselski motor...
541-110:
Tudi med fotografijo ne paše, pa tudi ne med zgodovino (slovenskih) železnic ne. Bi jo prestavil pa nekak se ne morem odločit kam
Ta vlak ima dve "lokomotivi" in v zadnjem času se je dogajalo, da je ena crknila med vožnjo. In v vsaki izmed njih je svoj dieselski motor...
541-110:
Tudi med fotografijo ne paše, pa tudi ne med zgodovino (slovenskih) železnic ne. Bi jo prestavil pa nekak se ne morem odločit kam
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
Kaj pa Tuja železniška omrežja?Gorchi napisal/-a:541-006:
Tudi med fotografijo ne paše, pa tudi ne med zgodovino (slovenskih) železnic ne. Bi jo prestavil pa nekak se ne morem odločit kam
Aljaž
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
@leteči vlak, tudi tja bi se lahko prestavilo. Imaš prav.
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
Enako kot 711...vsak voz svoja enota.Gorchi napisal/-a:541-006:
Ta vlak ima dve "lokomotivi" in v zadnjem času se je dogajalo, da je ena crknila med vožnjo. In v vsaki izmed njih je svoj dieselski motor...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
torej..če sem prav razumel..obe dve lokomotivi vozita vsaka v svojo smer..ali obe dve vozita v isto smerGorchi napisal/-a:541-006:
Ta vlak ima dve "lokomotivi" in v zadnjem času se je dogajalo, da je ena crknila med vožnjo. In v vsaki izmed njih je svoj dieselski motor...
541-110:
Tudi med fotografijo ne paše, pa tudi ne med zgodovino (slovenskih) železnic ne. Bi jo prestavil pa nekak se ne morem odločit kam
Lep pozdrav
Mario
Mario
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
Goran, že vem
Prestavimo v temo: Tuja železniška omrežja.
Prestavimo v temo: Tuja železniška omrežja.
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
No pa dejmo541-110 napisal/-a:Goran, že vem
Prestavimo v temo: Tuja železniška omrežja.
Goran
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
ŽTP Zagreb je nabavil "Francoze" v začetku 70-tih let. V začetku eksploatacije so bili uvrščeni na progi Zagreb-Beograd in Zagreb-Split. Ta vlak je bil konkurenca našemu Mercedesu. Odhod je imel le nekaj minut pred našo Emono. Vendar se je ta vlak napravil včasih pravega "FRANCOZA" in zaradi okvare obstal med startom in ciljem. Potniki so prestopili na našega Mercedesa. Potniki, kateri so zahtevali karte za Emono (pogoste okvare na Francozu in prijaznejše osebje vlaka Emona) so na blagajnah dobili odgovor, da je vlak že zaseden in so bili prisiljeni potovati z njihovim vlakom, čeprav je bila Emona le delno zasedena. Naši sosedje so imeli s temi vlaki vseskozi velike probleme. Leta 1991 je bila izvršena modifikacija z vgradnjo dodatnih dveh DM moči 157kW za pomožne naprave in ogrevanje. Problemi so bili tudi z vlečnimi motorji in pregrevanjem glavnega DM. Večkrat sem bil v motornem prostoru in lahko rečem, da je bilo vse zamaščeno. Če se prav spomnim so imeli tudi požar v motornem prostoru.
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
Očitno so močno in kar "po domače" predelali avtomatske spenjače.
MMG, enkrat pred dokaj leti sem stopil v motorni prostor (strojnico) tega "kornat expressa". Po tleh rjav linolej, na njem pa dobra dva cm motornega olja. Čevlje (semiš) sem po tem vrgel stran.
Po mojem mnenju je za neuspeh te DMG bilo krivo zgolj šlampasto vzdrževanje in slab odnos do stroja.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Odpisana ali še aktivna na HŽ?
@Dolfe...hvala ker si povedal kakšno je stanje znotraj te garniture sam..po eni strani pa je žalostno mislim..zdaj se lahko še samo tolčejo po glavah glede tega kar so naredili z to garnituro pol pa pravijo da je hrvaška bolj napredna od nas...nooot! kar se tiče glede železnice in lokomotiv...smo bolj napredni!Dolfe napisal/-a:Očitno so močno in kar "po domače" predelali avtomatske spenjače.
MMG, enkrat pred dokaj leti sem stopil v motorni prostor (strojnico) tega "kornat expressa". Po tleh rjav linolej, na njem pa dobra dva cm motornega olja. Čevlje (semiš) sem po tem vrgel stran.
Po mojem mnenju je za neuspeh te DMG bilo krivo zgolj šlampasto vzdrževanje in slab odnos do stroja.
Lep pozdrav
Mario
Mario