Kot piše tukaj:
Nemčija: vsak peti vagon ni varen
so v Nemčiji ugotovili da je okrog 18% vseh vagonov nevarnih zaradi okvar osi ali koles... Mislil bi, da se takšne številke bolj pritičejo kakšnim Rusom kot Nemcem. Je izven Nemčije še slabše?
18% vagonov v Nemčiji je varnostno neustreznih
Re: 18% vagonov v Nemčiji je varnostno neustreznih
Nemci so le prvi, ki so se pričeli zavedati tega problema. Drugi še mižijo.
Sicer je po (moji) hitri in površni statistiki podobnih izrednih dogodkov, stanje takšno: Zadnjih 15 let je bilo kar 6 iztirjenj zaradi zloma osi ali zaribanega ležaja. Od tega le 2 primera na domačem vagonu.
Sicer je po (moji) hitri in površni statistiki podobnih izrednih dogodkov, stanje takšno: Zadnjih 15 let je bilo kar 6 iztirjenj zaradi zloma osi ali zaribanega ležaja. Od tega le 2 primera na domačem vagonu.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 18% vagonov v Nemčiji je varnostno neustreznih
Me zanima, kaj poreče @Ljubitelj na tistih 18%, ker je DB oh in sploh ....
Re: 18% vagonov v Nemčiji je varnostno neustreznih
Ljubitelj nič porekati. Vprašanje, po kakšnih kriterijih so ugotovili teh 18% defektnosti dvojic. Če bi nekdo hotel primerjati stanje na SŽ, bi moral uporabiti enak kriterij.Me zanima, kaj poreče @Ljubitelj na tistih 18%, ker je DB oh in sploh ....
Sem pa skorajda prepričan, do so v veliki večini vozna sredstav po trenutnih kriterijih "varna" pri večini železniških uprav. Vprašanje pa je, ali so trenutno uporabljani kriteriji ustrezni. Si pa skorajda upam trditi, da vizuelni pregled dvojic ne bo izboljšal stanja. (Tudi ICE so vizuelno kontrolirali, pa se je razletel v Eschedeu). Bo potrebno uporabljati težje kanone.
Toliko od Ljubitelja
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: 18% vagonov v Nemčiji je varnostno neustreznih
Tukaj ni kaj za diskutirati.
Vzdrževanje železniških vozil je predpisano s Pravilnikom o vzdrževanju železniških vozil.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=2583
V njem so navedene odgovorne osebe, če se ne izvaja tako, kot je predvideno.
Glej članek, da SŽ izvajajo kontrolo:
Aktualno
Ukrepi za preprečitev lomov osi
kolesnih dvojic železniških vozil
Za večjo zanesljivost tovornega prometa
http://www.slo-zeleznice.si/uploads/pic ... 4_2007.pdf
Članek o preizkušanju gredi dieselskih lokomotiv brez porušitve:
http://www.dlib.si/v2/Details.aspx?page ... 3dzvo%e8ni*'
Vzdrževanje železniških vozil je predpisano s Pravilnikom o vzdrževanju železniških vozil.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp? ... vilka=2583
V njem so navedene odgovorne osebe, če se ne izvaja tako, kot je predvideno.
Glej članek, da SŽ izvajajo kontrolo:
Aktualno
Ukrepi za preprečitev lomov osi
kolesnih dvojic železniških vozil
Za večjo zanesljivost tovornega prometa
http://www.slo-zeleznice.si/uploads/pic ... 4_2007.pdf
Članek o preizkušanju gredi dieselskih lokomotiv brez porušitve:
http://www.dlib.si/v2/Details.aspx?page ... 3dzvo%e8ni*'
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers