Stran 1 od 1
Slabi tiri
Objavljeno: 26.11.2009, 21:22
Napisal/-a mmatja
Mi se pa pritožujemo, kako slabe proge imamo. Poglejte tole:
http://rail-videos.net/video/view.php?id=7404
L.P.
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 26.11.2009, 22:30
Napisal/-a železocestnik
Neverjetno, česa je sposoben divji kapitalizem...
Vsaka čast strojevodji, ki je z občutkom zapeljal vlak čez ovire
Najprej sem mislil, da je optična prevara
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 26.11.2009, 22:31
Napisal/-a Dirigent
Po taki progi še peš nebi šel.....
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 26.11.2009, 22:57
Napisal/-a Tin€
Deviacija je res huda, zamislite si tisto Madžarsko gajbico kako bi poskočila tukaj. Proga pa bi bila itak zaprta v tistem trenutku, seveda govorim o primeru, da bi bilo nekaj takega pri nas.
Poučena novinarska srenja pa prezre dejstvo, kaj je pri nas prepovedano in kaj se na drugih celinah dogaja, kar je nenormalno za naše kriterije o varnosti prometa.
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 26.11.2009, 23:58
Napisal/-a Brižita
Neverjetno, česa je sposoben divji kapitalizem...
Ne razumem kaj ima tu kapitalizem zraven. Pač proga je izredno slaba. Itak imajo Američani bolj slab odnos do te vrste infrastrukture.
Čudno, da vlak ni iztiril.
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 27.11.2009, 6:49
Napisal/-a Tomy
Ali ni nekdo od naših članov nekaj podobnega doživljal z Mehom, nekje na Štajerskem? @Dolfe?
LP Tomaž
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 27.11.2009, 9:38
Napisal/-a Dolfe
železocestnik napisal/-a:Neverjetno, česa je sposoben divji kapitalizem...
..... podivjani, bolj bi pasal pridevnik
podivjani kapitalizem.
Tole je sicer industrijski tir, s katerim se lastniki ne delajo nobenih stroškov. Na lokomotivi prižgejo rotacijsko luč, kao da so na nujni vožnji in gooooo!
Ko takele vidiš, pomisliš da je amerika čisto preveč blizu. Lahko bi se še česa nalezli.
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 27.12.2011, 21:42
Napisal/-a jankonc
Na internetu sem naletu na zlo zanimive proge pa se mi zdi da spadajo u to temo!
http://youtu.be/QiIzUZUGROY
http://youtu.be/1oIXg11xrIA
Svaka čast strojevodjem!!!
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 27.12.2011, 22:49
Napisal/-a Barbarpapa1
Pozdrav
Hvala za prispevek @jankonc
. Sploh drugi je, vsaj zame, zelo zanimiv. Gre namreč za progo Guayaquil - Quito, kapske tirne širine (1067mm), ki je žal že v večjem delu zaprta. Bojda je prevozen njen najzanimivejši del, ki ga prikazuje link, ki ga je dal @jankonc. Gre za odsek Alaushi - Riobamba, ki gre preko "Hudičevega nosa" - Nariz del diablo. Proga ima tukaj enega najdrznejših trasiranj v svetovnem merilu, kjer preko cik-cak položenih tirov, ki so dobesedno vklesani v skoraj navpične stene, premaga največjo višinsko razliko na celi progi. Bolje je to vidno z drugega posnetka istega avtorja:
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=1M8bB6km ... ure=relmfu[/youtube]
Še bolje pa na naslednjem posnetku, kjer je lepo viden vlak s parno lokomotivo, ko premaguje "hudičev nos"
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=v_vKPYS9 ... re=related[/youtube]
In ja, višine so že blizu tistim v "okolici" Triglava, saj je Riobamba že na 2754m nadmorske višine.
Za iztočnico še mogoče povezava na Wikipedio:
http://en.wikipedia.org/wiki/Empresa_de ... uatorianos
Upam, da bo Ekvadorcem uspelo obdržati pri življenju vsaj ta del proge, ki je že postala "romarska pot" za ljubitelje železnice in je, priznam, tudi ena od mojih skritih želja....
LP
Jože
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 27.12.2011, 23:07
Napisal/-a Tono
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 28.12.2011, 11:08
Napisal/-a Florjan
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 28.12.2011, 12:35
Napisal/-a jankonc
Barbarpapa1 napisal/-a:
Upam, da bo Ekvadorcem uspelo obdržati pri življenju vsaj ta del proge, ki je že postala "romarska pot" za ljubitelje železnice in je, priznam, tudi ena od mojih skritih želja....
LP
Jože
No da te pomirim iz navdušenja nad progo sem ogledal še druge malo novejše posnetke pa po njih sodeč progo prenavlajo
zdj pa sam sedmico na lotu zadanem
in grem pogledat progo u živo
Re: Slabi tiri
Objavljeno: 28.12.2011, 19:07
Napisal/-a grikos
Edini razlog, da vlak ni iztiril je, da usedline potekajo dokaj vzporedno (leva in desna tirnica sta pogreznjeni približno enako).
V primeru, da se tako usede samo ena tirnica pride do vegavosti, kar ima za posledico naplezanje kolesnega venca preko tirnice in iztirjenje.
Osebno ne verjamem, da bi kak strojevodja v Sloveniji upal zapeljati preko takega mesta. Če pa bi, pa bi ga bilo potrebno takoj poslati na izredni zdravniški pregled