Novembra letos so zaprli avtocesto A3 pri Kölnu čez vikend, ker jo širijo v 6-pasovnico. Zamenjali so železniški most in zato je tudi železniški promet obmiroval po tej progi čez vikend.
link: http://www.ksta.de/html/artikel/1256137024097.shtml
Most sam pa so zamenjali v rekordnih treh urah
link: http://www.ksta.de/portal/videos/index. ... 1821891001
Za tiste, ki jim je to delo prehitro, je v prvem linku 20 fotografij, ki si jih lahko ogledajo v miru
zamenjava železniškega mostu pri Kölnu
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
zamenjava železniškega mostu pri Kölnu
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: zamenjava železniškega mostu pri Kölnu
To je pa načrtovanje na nivoju.
Majhno vlogo odigra tudi sreča.
Drugače pa kapo dol.
Jernej
P.S. No, tudi denar (vložen, privarčevan) ima svoj nastop.
Majhno vlogo odigra tudi sreča.
Drugače pa kapo dol.
Jernej
P.S. No, tudi denar (vložen, privarčevan) ima svoj nastop.
Re: zamenjava železniškega mostu pri Kölnu
No ja, ni me prav preveč impresioniralo.
Samo konstrukcijo so res prepeljali v treh urah, toda avtocesta je bila zaprta dva dni (in proga približno enako).
'Horuk' akcija, ki bi bila možna tudi pri nas, če bi lahko (dvorne) izvajalce prisili, da pripeljejo optimalno tehniko (po potrebi iz tujine).
'Boljši' projektanti že pri projektiranju upoštevajo tehnologijo/tehniko (dvornih) izvajalcev.
'Slabši' tega ne in potem je štala, ko se izvedbe loti najcenejši ponudnik.
Samo konstrukcijo so res prepeljali v treh urah, toda avtocesta je bila zaprta dva dni (in proga približno enako).
'Horuk' akcija, ki bi bila možna tudi pri nas, če bi lahko (dvorne) izvajalce prisili, da pripeljejo optimalno tehniko (po potrebi iz tujine).
'Boljši' projektanti že pri projektiranju upoštevajo tehnologijo/tehniko (dvornih) izvajalcev.
'Slabši' tega ne in potem je štala, ko se izvedbe loti najcenejši ponudnik.