Slovo Južnemu kolodvoru
Slovo Južnemu kolodvoru
Zadnji dnevi Dunajskega Južnega kolodvora se iztekajo. Tako bo danes ponoči zadnjikrat po 126-ih letih odpeljal legendarni Orient ekspres. Številni ljudje si želijo še kakšen posnetek na postaji katera v nedeljo zapira vrata za približno 4 leta. V Meidlingu naj bi bilo vse pripravljeno za prevzem potnikov v tem času.
http://wien.orf.at/stories/409154/
http://wien.orf.at/stories/409153/
http://www.oebb.at/infrastruktur/de/Pro ... /index.jsp
http://wien.orf.at/stories/409154/
http://wien.orf.at/stories/409153/
http://www.oebb.at/infrastruktur/de/Pro ... /index.jsp
Re: Slovo Južnemu kolodvoru
Dokler boš z googlom prevajal, ne bom kliknil na zgornji link.363.007 napisal/-a:tudi naši novice ECC ; http://eurocitycard.blogspot.com/2009/1 ... t-eno.html
lp,miro
Re: Slovo Južnemu kolodvoru
Železniška postaja WIEN SUDBAHNOHOF je konec- slovo!
Zadnji vlak je IC 350 "Maribor-Wien" je prihod v dunaj za Zadnji ob 00.05 uri in e.lok ->1116.147 (prej EC 159).
slika!
PRIHOD ZADNJI VLAK IC350 "Maribor-Wien SUDBAHNOHOF ! tudi ni več vlak IC350!
ZADNJI NI VEČ PROMET VLAK za WIEN SUDBAHNOHOF!!!! POGREB!!!!!!
Zadnji vlak je IC 350 "Maribor-Wien" je prihod v dunaj za Zadnji ob 00.05 uri in e.lok ->1116.147 (prej EC 159).
slika!
PRIHOD ZADNJI VLAK IC350 "Maribor-Wien SUDBAHNOHOF ! tudi ni več vlak IC350!
ZADNJI NI VEČ PROMET VLAK za WIEN SUDBAHNOHOF!!!! POGREB!!!!!!
Dunajski Južni kolodvor je zgodovina
Minulo soboto, 12. decembra ob 23.59 je z dunajskega Južnega kolodvora (Sűdbahnhof) odpeljal poslednji vlak, napolnjen z železniškimi ljubitelji. Začasno je ostalo v uporabi še nekaj tirov, a z močno skrajšanimi peroni in brez dostopa do postajnega poslopja, medtem ko podzemna postaja S-bahna obratuje normalno.
Razlog za ukinitev Južnega ter Vzhodnega kolodvora - oba sta se stikala in koristila isto postajno poslopje - je, da bo na tem prostoru zrasla nova dunajska Centralna postaja. Za razliko od ljubljanske Emonike, od kater niso ostale niti slike na ograji, bo ta ne samo veliko lepša in mogočnejša, ampak bo po vsej verjetnosti tudi zgrajena do predvidenega roka leta 2014
Nam pa ostanejo sanje...
Na spodnjih linkih lahko vidite nekaj slik stare postaje ter makete nove...
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=488081
ter nekaj podatkov v nemščini
http://www.hauptbahnhof-wien.at/#
Miško
Razlog za ukinitev Južnega ter Vzhodnega kolodvora - oba sta se stikala in koristila isto postajno poslopje - je, da bo na tem prostoru zrasla nova dunajska Centralna postaja. Za razliko od ljubljanske Emonike, od kater niso ostale niti slike na ograji, bo ta ne samo veliko lepša in mogočnejša, ampak bo po vsej verjetnosti tudi zgrajena do predvidenega roka leta 2014
Nam pa ostanejo sanje...
Na spodnjih linkih lahko vidite nekaj slik stare postaje ter makete nove...
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=488081
ter nekaj podatkov v nemščini
http://www.hauptbahnhof-wien.at/#
Miško
Re: Dunajski Južni kolodvor je zgodovina
zakaj novo tema foruma , že ima forum -tema vse za novo model ŽP WIEN HBF za 2013 leta in več ; http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=4&t=5264 , poglej!
dolfe mora naredil za staro tema forum že ima !
lp,miro
dolfe mora naredil za staro tema forum že ima !
lp,miro
Re: Dunajski Južni kolodvor je zgodovina
Nisem vedel, ker žal nimam časa slediti vsem prispevkom. Če je to tako narobe, bo pač Dolfe to prestavil - ali pa tudi ne. Svet se bo podrl zaradi tega...
Miško
Miško