Shinkansen E5
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Shinkansen E5
Tega Shinkansena E5 se bo verjetno prijel nadimek: "Mickey Mouse". Ali kdo ve zakaj
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Shinkansen E5
That is really horrible - even worse than some of the previous ones.
Alan Curtis
http://www.andersley.co.uk/
http://www.andersley.co.uk/
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Shinkansen E5
Japonci so pač narod zase...
Iz vsake napake se hočejo kaj naučiti
Pri nas je vse bolje...ko se nam "pripeti" neumnost (tako se reče, čeprav jo sami povzročimo...), jo želimo čimprej pozabiti, da bomo potem, ko se zopet "pojavi", presenečeni
Torej, na Japonskem imajo velike probleme s potresi. Ko se začne potres, je potrebno vlak čimprej zaustaviti.
Do sedaj jim je nekako uspevalo, razen leta 2004, ko je Shinkansen iztiril, vendar ni bil nihče poškodovan.
To iztirjenje smo že obdelali v temi viewtopic.php?f=15&t=2316&hilit=shinkansen
Japonci so se takoj začeli ukvarjati s projektom, kako preprečiti takšne dogodke.
V okviru projekta poviševanje hitrosti Shinkansenov (projekt FASTECH 360S in FASTECH 360Z), ki so ga zastavili leta 2002, so se začeli ukvarjati tudi s problemom, kako najhitreje zaustaviti vlak v primeru potresa.
O projektu FASTECH nas seznani tudi wikipedija...
http://en.wikipedia.org/wiki/Fastech_360
V okviru projekta, ki se je zaključil s testnimi vožnjami leta 2005, so razvili tudi občutljivejše sezorje za zaznavanje potresa, razvili hitrejšo obdelavo podatkov in hitrejšo reakcijo z...zračnimi zavorami v obliki.... ušes
Pa si poglejmo takšen FASTECH 360...
http://images.google.si/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1
Še fotka FASTECHA 360...
Wikipedija pravi, da te novosti niso uporabili pri Shinkansenu E5...bomo videli, kakšen učinkovitejši način zaviranja so pogruntali...
Iz vsake napake se hočejo kaj naučiti
Pri nas je vse bolje...ko se nam "pripeti" neumnost (tako se reče, čeprav jo sami povzročimo...), jo želimo čimprej pozabiti, da bomo potem, ko se zopet "pojavi", presenečeni
Torej, na Japonskem imajo velike probleme s potresi. Ko se začne potres, je potrebno vlak čimprej zaustaviti.
Do sedaj jim je nekako uspevalo, razen leta 2004, ko je Shinkansen iztiril, vendar ni bil nihče poškodovan.
To iztirjenje smo že obdelali v temi viewtopic.php?f=15&t=2316&hilit=shinkansen
Japonci so se takoj začeli ukvarjati s projektom, kako preprečiti takšne dogodke.
V okviru projekta poviševanje hitrosti Shinkansenov (projekt FASTECH 360S in FASTECH 360Z), ki so ga zastavili leta 2002, so se začeli ukvarjati tudi s problemom, kako najhitreje zaustaviti vlak v primeru potresa.
O projektu FASTECH nas seznani tudi wikipedija...
http://en.wikipedia.org/wiki/Fastech_360
V okviru projekta, ki se je zaključil s testnimi vožnjami leta 2005, so razvili tudi občutljivejše sezorje za zaznavanje potresa, razvili hitrejšo obdelavo podatkov in hitrejšo reakcijo z...zračnimi zavorami v obliki.... ušes
Pa si poglejmo takšen FASTECH 360...
http://images.google.si/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1
Še fotka FASTECHA 360...
Wikipedija pravi, da te novosti niso uporabili pri Shinkansenu E5...bomo videli, kakšen učinkovitejši način zaviranja so pogruntali...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Shinkansen E5
ja to se pa da reči ja
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Shinkansen E5
Ker so zgornji video odstranili, še enkrat "ušesa" Fastech-a 360...
http://www.youtube.com/watch?v=sPa5CNaZ ... L&index=39
http://www.youtube.com/watch?v=sPa5CNaZ ... L&index=39
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Shinkansen E5
Razvoj Fastech-a 360: del 1 od 7
...govori predvsem o tem, kako so Japonke navdušene nad njegovo....obliko
http://www.youtube.com/watch?v=X5gID1hRUcM
...govori predvsem o tem, kako so Japonke navdušene nad njegovo....obliko
http://www.youtube.com/watch?v=X5gID1hRUcM
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 14.12.2009, 23:39, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Shinkansen E5
Razvoj Fastech-a 360: del 6
Kako so prišli pri razvoju do te oblike...
http://www.youtube.com/watch?v=n5L7OhYz ... re=related
Kako so prišli pri razvoju do te oblike...
http://www.youtube.com/watch?v=n5L7OhYz ... re=related
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Shinkansen E5
Razvoj Fastech-a 360: del 7
Hrup in reševanje problemov v zvezi s hrupom...
http://www.youtube.com/watch?v=kP9BxNBD ... re=related
Hrup in reševanje problemov v zvezi s hrupom...
http://www.youtube.com/watch?v=kP9BxNBD ... re=related
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Shinkansen E5
Glede na to, da se na vlaki.info ne dogaja nič pretresljivega, pa zapolnimo prostor z japonskim izobraževalnim programom.
Tisti, ki sledi programu, je videl, da imajo na japonski televiziji izobraževalni program s področja tehnike, kjer nastopajo tudi univerzitetni profesorji, ki so razvijali fastech 360...
(kdaj ste videli kakšnega profesorja tehnike slovenskih fakultet na slovenski televiziji , seveda če ni "politik")
Nadaljevanje: del 2
http://www.youtube.com/watch?v=mQa-QrIB ... re=related
Kako hitro se da ustaviti fastech 360 pri hitrosti 335 km/h
Poleg tega pa še nagibni
Tisti, ki sledi programu, je videl, da imajo na japonski televiziji izobraževalni program s področja tehnike, kjer nastopajo tudi univerzitetni profesorji, ki so razvijali fastech 360...
(kdaj ste videli kakšnega profesorja tehnike slovenskih fakultet na slovenski televiziji , seveda če ni "politik")
Nadaljevanje: del 2
http://www.youtube.com/watch?v=mQa-QrIB ... re=related
Kako hitro se da ustaviti fastech 360 pri hitrosti 335 km/h
Poleg tega pa še nagibni
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Shinkansen E5
@Anzee, ta je bila pa dobra ''kot v kaksni podmornici'' ..heh..me prav zanima čigava je bila zamisel za ''zunanji izgled''Anzee napisal/-a:Hehe ja kaksnemu takemu ki je tule na prvi sliki http://www.toftop.si/toftop/dogodki.aspx?d=410 (ups ni primerno za pod 18let!Dirigent napisal/-a:sposojenemu na festivalu erotike v Celju....
Tale vlak res ni lep (ceprav je verjetno ucinkovit). Poleg nosa mi niso vsec tudi izjemno majhna okna na boku, kot v kaksni podmornici
Lep pozdrav
Mario
Mario
Re: Shinkansen E5
Majhna okna so zaradi varnosti potnikov. Pri velikih hitrostih pač ni heca, če pride do česa nepredvidenega in ne željenega.Anzee napisal/-a: .... Poleg nosa mi niso vsec tudi izjemno majhna okna na boku, kot v kaksni podmornici
Lep primer je bil poletni "kraš" hrvaškega nagibnega, kjer so ravno okna bila kriva za smrt in hude poškodbe potnikov.
Varnost mora biti vedno na prvem mestu. Estetika je zgolj luksuz ter šminka za oči in prav nič drugega.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Shinkansen E5
saj..okna so podobna kot na letalih Dolfe..glede oken se strinjam s teboj. A misliš da bomo tudi mi kdaj dobili takšnega podobnega z majhnimi okni?Dolfe napisal/-a:Majhna okna so zaradi varnosti potnikov. Pri velikih hitrostih pač ni heca, če pride do česa nepredvidenega in ne željenega.Anzee napisal/-a: .... Poleg nosa mi niso vsec tudi izjemno majhna okna na boku, kot v kaksni podmornici
Lep primer je bil poletni "kraš" hrvaškega nagibnega, kjer so ravno okna bila kriva za smrt in hude poškodbe potnikov.
Varnost mora biti vedno na prvem mestu. Estetika je zgolj luksuz ter šminka za oči in prav nič drugega.
Lep pozdrav
Mario
Mario
Re: Shinkansen E5
Ga že imamo. Pendolino ICS 310 (ETR 460) jih ima. Nasploh je vožnja v njem kot v podmornici.SZ541-006 napisal/-a: Dolfe..glede oken se strinjam s teboj. A misliš da bomo tudi mi kdaj dobili takšnega podobnega z majhnimi okni?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Shinkansen E5
To pa ne drži, po slikah sodeč ima Shinkansen veliko manjša okna od Pendolina, Pendolino pa sploh nima tako majhnih oken in meni bolj deluje kot letalo.Dolfe napisal/-a:Ga že imamo. Pendolino ICS 310 (ETR 460) jih ima. Nasploh je vožnja v njem kot v podmornici.SZ541-006 napisal/-a: Dolfe..glede oken se strinjam s teboj. A misliš da bomo tudi mi kdaj dobili takšnega podobnega z majhnimi okni?
...
Re: Shinkansen E5
Pendolino morda vizuelno deluje kot letalo, vendar, ko sem se peljal s Shinkansenom iz Tokya v Kyoto (Nozomi, 700 Series), sem se pa jaz počutil kot v letalu, morda še bolje, saj sem skoraj vso pot odlično spal.Dino S napisal/-a: To pa ne drži, po slikah sodeč ima Shinkansen veliko manjša okna od Pendolina, Pendolino pa sploh nima tako majhnih oken in meni bolj deluje kot letalo.
LP; V