Ameriške železnice

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

cokla napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:... ( le kje je stari dobri Meh, ki je zares znal pognati kri po žilah? :mrgreen: ).
Hej, jaz vem za enega pa ne okol govort. Sicer je trenutno mrzel. Spomin na njegove cajte pa vseno zakurbla tisto pumpo za kri. :-$

Cokla, strinjam se s tistim, kar si napisal. Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Američani so že dolgo tega začeli s tem...vir: wikipedija

http://en.wikipedia.org/wiki/Reliabilit ... neering%29

Slovenska wikipedija je "mrzla" na tem področju...pa tudi druge velikih narodov so "brezzobe"...

Ja, kaj pa NASA?

http://satc.gsfc.nasa.gov/support/OSMAS ... odels.html

(poročilo)

Slika
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 25.12.2010, 16:47, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Težko prepričevati prepričane a ne! :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a cokla »

Nurmi napisal/-a:Težko prepričevati prepričane a ne! :lol:

A ne ?....Fuj in fej.... in in še malo....uživajte.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Sem že mislil pripopat slike termoelektraren,ki te butnejo na rit,pa sem si rekel,Nurmić ne bodi otročji. :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Tono »

Ljubitelj napisal/-a:
Tono:
Še en zanimiv, svež spisek rabljene robe: http://www.vdmt.de/download/sal.pdf. Serija 52 (=SŽ 33) od 65 do 100 TEUR.
Tale dampfarca pa je pošastno draga, glej Wikipedio za razlago kratice T(tera)=1.000.000.000.000, ki velja od 1960 leta.
Kratica za tisoč je "k (kilo)", in to že od 1795 leta

LPL
Ljubitelj, nisi na tekočem. V deželi Štajerski uporabljamo predpono T za "tavžent". Tisoč torej. Nekoč pa smo uporabljali tudi predpono J za "Jurja". Da bi lahko moji pisariji sledili tudi akademsko izobraženi ljudje, v imenu celega razreda izjavljam, da bom odslej naprej dosledno uporabljal predpone, ki veljajo na Kranjskem, pa i šire :).
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Tono »

Pri debati o mašineriji smo se dotaknili problema emisij. Jasno je, da standardni ameriški kramp verjetno "od prve" ne ustreza najnovejšim emsijskim standardom, npr. evropskemu normativu za izpušne pline necestnih dieselskih aplikacij, stopnja III oz. IV oz. podrejenim UIC standardom.

Nekaj malega o plinih na tirih najdete na povezavah http://www.dieselnet.com/standards/inter/uic_loco.php oz. http://www.dieselnet.com/standards/eu/nonroad.php Ameriške emisije: http://www.dieselnet.com/standards/us/loco.php

Profesionalno sem doma pri emisijah cestnih vozil, in lahko povem, da je sistem za nadzor motorja (vbrizgovalni sistem in sistem za obdelavo emisij), ki se bo uporabljal v čistih evropskih pašalukih, dokaj kompleksnejši od tistega, ki se bo uporabljal v culokafriji, kjer je dovoljeno malce dimiti. Da bi vse skupaj delovalo, mora biti ustrezno načrtovana in grajena tudi mehanika motorja. Vendar so razlike v proizvajalčevih cenah sorazmerno male. Pa pustimo avte in podobno low-cost šaro na stran: tam, kjer varčujejo z denarjem in seveda obvladajo tehniko, znajo industrijske pogonske agregate starejših generacij tako predelati, da ustrezajo najsodobnejšim emisijskim normativom. Živ primer je npr. nemška serija lokomotiv BR218. Več o tehničnih specifikacijah in vgradnji oz. optimizaciji motorjev MTU TB11 lahko preberete na http://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_218.

Američanov kot tehnikov sicer posebej ne čislam, toda dvomim, da niso sposobni za normalne denarje zgraditi mašine, ki ustreza evropskim predpisom, in nedvomno vedo, kako graditi lokomotive, ki bodo delovale 50 let. Ne pozabiti, da je Kalifornija ena od zveznih dežel ZDA, ki ima najostrejše predpise kar se emisij tiče. In tam tudi vozijo dizelce. Če koga zanima, kaj si o plinih misli kalifornijski emisijski bog-i-batina (ki je med drugim v vaše avte vpeljal še vtičnico za diagnozo in rumeno lučko za napako na motorju), lahko prične z branjem tukaj: http://www.arb.ca.gov/msprog/offroad/loco/loco.htm. Sicer pa ameriška EPA na zveznem nivoju ne zastavlja nič kaj milih standardov.

Če povlečem črto: tržno ceno nekega izdelka določa kup dejavnikov. Še najmanjši vpliv ima proizvajalčeva cena. Pri tako velikih biznisih, kot je nabava lokomotiv, ceno določa kup netehničnih dejavnikov, še najbolj pa na koncu zakonodaja, ki lahko pod najrazličnejšimi krinkami regulira trg. In če evropski proizvajalec ponudi in naivnežem uspe prodati mašino, ki stane 4x10^6 EUR (pozor @Ljubitelj, uspelo mi je!), potem tudi američan ne bo neumen, in na istem trgu ustrezne mašine prodajal za samo 2 milijona Evrov. Ker pri nas o nakupih na koncu odločajo "hajeki" (tudi vozeki; gre za štajerski sinonim za nesposobne osebe), ki se za nedvomno kakovostne izdelke, izbrane na osnovi tehničnih meril, ne znajo izpogajati še v ekonomskem smislu, pač precenjeno robo kupujemo od take firme, ki v istem času, ko se izvaja nakup, v Sloveniji ukinja delovna mesta.

Moj foter vedno pravi: svet je večji kot zeljni vrt. In tega se je potrebno držati v vseh ozirih, pa tudi pri nakupu lokomotiv.

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Hmmm Tono :-k Ko bi se vsaj lahko malo naučil,tvoje prefinjene umirjenosti,ki ti polzi izpod peresa.Pa še vedno pico na glavico.
Poklon kralj ulice!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a cokla »

Tono, niti jaz ne dvomom, da so sposobni zgraditi tako lokomotivo....ali pa je interes je pa drugo vprašanje. In tudi to je res, da večino okoljevarstvenih zahtev oblikujejo s figo v žepu.

Sicer smo pa zares "potonili" ....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Bravo Tono, napreduješ, čim opustiš štajerski dialekt =D> Kar se pa tiče ameriških lokomotiv, še enkrat bravo. Ceno pač določa več dejavnikov, predvsem pa so ameriške družbe stroškovno orientirane, pri nas (tudi v Evropi) bi pa vsi imeli neke ferarije na kolovozih in pa kup lokalnih zahtev kar močno podraži izdelek.

LPL
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Tono »

Ljubitelj, nikoli ne smeš zatajiti, kdo si in od kod prihajaš.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tono, bo že tako, že 25 let se izdajam za ta pravga Ljubljančana, pa mi še nihče ni verjel.....


LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Primorci ti verjamemo,da ne moreš biti drugega kot Žabar. :wink:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nurmi:
Primorci ti verjamemo,da ne moreš biti drugega kot Žabar.
Kak si pa ti mimo fseka........

LPL
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Ameriške železnice

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Aha,toti "undercover"! :)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Odgovori