Ameriške železnice
Re: Ameriške železnice
Jaz sem samo vrgel kost,da vidim......!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ameriške železnice
@Nurmi sem že začel delati na tem. Barvam model Regana v msts. Če bo koliko toliko lepo izpadlo bom pokazal končni izdelek.
LP
Re: Ameriške železnice
super,me prav zanima
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ameriške železnice
A lahko podanm še kak predlog barvne sheme za parne mašine? V beli barvi bi bile prav lepe
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Ameriške železnice
Kurjači in mazalci bi morali nositi bele delovne halje. Dohtarji za paro. pressTono napisal/-a:A lahko podanm še kak predlog barvne sheme za parne mašine? V beli barvi bi bile prav lepe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Ameriške železnice
Delavničarji pri vzdrževanju parnih lokomotiv SŽ že nosijo bela oblačila!
Re: Ameriške železnice
Ufffff al jih uzdržujejo.Če ne bi bilo Uroša,Dareta,Župce,Metličarja,Rudija pa še kakega zanesenjaka,bi jih gledali samo na kavaletih.
Če ni Uroša ali pa Dareta v delavnici,hodijo kot ginekologi okoli babe in ne vejo kje bi začeli.
Če ni Uroša ali pa Dareta v delavnici,hodijo kot ginekologi okoli babe in ne vejo kje bi začeli.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: Ameriške železnice
Da, v tem je jedro resnice, jedro "blišča in bede" parne vleke na SŽ.Nurmi napisal/-a:Ufffff al jih uzdržujejo.Če ne bi bilo Uroša,Dareta,Župce,Metličarja,Rudija pa še kakega zanesenjaka,bi jih gledali samo na kavaletih.
Če ni Uroša ali pa Dareta v delavnici,hodijo kot ginekologi okoli babe in ne vejo kje bi začeli.
Re: Ameriške železnice
Da nadaljujemo z Obama ajzenponom.
Tukaj si lahko ogledate Ameriški Iltis in Roman Anywhere:
http://www.ge.com/products_services/rail.html
Tukaj pa novo hibridno lokomotivo GE-ja.Naročenih jih je cca 400 za vse Ameriške prevoznike.Novost v zdaj že preteklem letu 2010.Subvencionira jih država,ker glupi Američani so toliko pametni,da raje svojim prevoznikom subvencionirajo lokomotive,kot pa mečejo denar v neki jebiveter Kjoto sklad.
V sliki:
Pa še z zvokom:
http://www.youtube.com/watch?v=HuhmUuzN ... re=related
Pa še nekaj novosti v zvezi z porabo goriva,da ne bo spet kakih jao kao nisam znao,kolko so Američani odzadaj s tehnologijo diesel vleke,saj zadimijo pol kontinenta in še mars zdraven.
Govorim o motorjih 4000HP naprej,prdalice za premik zna spraviti skupaj tudi legenda "Đuro Đ"
http://www.getransportation.com/rail/ra ... rview.html
Tukaj si lahko ogledate Ameriški Iltis in Roman Anywhere:
http://www.ge.com/products_services/rail.html
Tukaj pa novo hibridno lokomotivo GE-ja.Naročenih jih je cca 400 za vse Ameriške prevoznike.Novost v zdaj že preteklem letu 2010.Subvencionira jih država,ker glupi Američani so toliko pametni,da raje svojim prevoznikom subvencionirajo lokomotive,kot pa mečejo denar v neki jebiveter Kjoto sklad.
V sliki:
Pa še z zvokom:
http://www.youtube.com/watch?v=HuhmUuzN ... re=related
Pa še nekaj novosti v zvezi z porabo goriva,da ne bo spet kakih jao kao nisam znao,kolko so Američani odzadaj s tehnologijo diesel vleke,saj zadimijo pol kontinenta in še mars zdraven.
Govorim o motorjih 4000HP naprej,prdalice za premik zna spraviti skupaj tudi legenda "Đuro Đ"
http://www.getransportation.com/rail/ra ... rview.html
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ameriške železnice
Nurmi, bo treba nekam zapisati, da je Kitajska že leta 2005 dohitela Amere (U.S) v emitiranju CO2 iz fosilnih goriv (okoli 20 bilijonov ton...krivulja pada)
...sedaj pa Kitajska prehiteva U.S. za količino izpustov, ki jo oddaja Rusija in Japonska skupaj (vsaka približno 5 bilijonov ton na leto)
...leta 1990 pa je Kitajska začela s takšno količino kot Rusija in Japonska skupaj...
Le kdo jih bo ustavil
Glej članek: A Scientist, His Work And a Climate Reckoning (Slowing the Runaway Train Of Greenhouse Gas Emissions), The New York Times
link:
http://www.nytimes.com/2010/12/22/scien ... semissions
Lahko pa si celoten članek ogledate tudi v tiskani prilogi Dela, 31.12.2010 (The New York Times; Articles selected for DELO)
Našel, ko sem iskal Tonotove "pobegle" vlake
...sedaj pa Kitajska prehiteva U.S. za količino izpustov, ki jo oddaja Rusija in Japonska skupaj (vsaka približno 5 bilijonov ton na leto)
...leta 1990 pa je Kitajska začela s takšno količino kot Rusija in Japonska skupaj...
Le kdo jih bo ustavil
Glej članek: A Scientist, His Work And a Climate Reckoning (Slowing the Runaway Train Of Greenhouse Gas Emissions), The New York Times
link:
http://www.nytimes.com/2010/12/22/scien ... semissions
Lahko pa si celoten članek ogledate tudi v tiskani prilogi Dela, 31.12.2010 (The New York Times; Articles selected for DELO)
Našel, ko sem iskal Tonotove "pobegle" vlake
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ameriške železnice
Aja sem še pozabil,zakaj nov design dizelk.Predvsem zato ker je barvna shema skoraj past copy stare barvne sheme Pacific national železnic Avstralije.In ker so prve dizelke prišle k nam ravno iz tega kontingenta proizvedenih lokomotiv v ZDA....
Malo domišljije SLOVENIJA
pa še link:
http://www.flickr.com/photos/lowndesj51 ... otostream/
In če ste se kdaj spraševali če bi sparili Regana in Brižito,bi nastalo nekaj takega
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=150771
lp
Malo domišljije SLOVENIJA
pa še link:
http://www.flickr.com/photos/lowndesj51 ... otostream/
In če ste se kdaj spraševali če bi sparili Regana in Brižito,bi nastalo nekaj takega
http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=150771
lp
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ameriške železnice
Meni osebno se še najbolj dopadejo barvne sheme:
BNSF
http://www.railpictures.net/viewphoto.p ... 04&nseq=10
in pa Norfolk Southern
http://www.railpictures.net/viewphoto.p ... 142&nseq=3
BNSF
http://www.railpictures.net/viewphoto.p ... 04&nseq=10
in pa Norfolk Southern
http://www.railpictures.net/viewphoto.p ... 142&nseq=3
L.P.
Benjamin
Benjamin
Re: Ameriške železnice
BNSF definitivno,imajo pa Američani dosti več domišljije kot pa Evropejci.
Pa samo za intermezzo ker vidim,da si človek ki ga to zanima,da z drugimi ne izgubljam časa.Na teh linkih,ki si jih prilepil imaš SD 40-2 lokomotive,ki imajo isto osnovo motorjev,kot naši Regani.Regani imajo 16 645 E motorje 1641kW,SD 40-2 pa (2,240 kW) EMD 16-645-E3 motorje s turbo polnilnikom.Gre v osnovi za ene najboljših motorjev vseh časov.In ravno osnova SD 40-2 lokomotive,je priromala tudi v našo Jugoslavijo.16-645E3C motor na lokomotivi serije GT26CW-2 oz. JŽ 663 legendarna Karavela,najmočnejša dizel lokomotiva,ki je kdaj glodala naše tire.
Pa samo za intermezzo ker vidim,da si človek ki ga to zanima,da z drugimi ne izgubljam časa.Na teh linkih,ki si jih prilepil imaš SD 40-2 lokomotive,ki imajo isto osnovo motorjev,kot naši Regani.Regani imajo 16 645 E motorje 1641kW,SD 40-2 pa (2,240 kW) EMD 16-645-E3 motorje s turbo polnilnikom.Gre v osnovi za ene najboljših motorjev vseh časov.In ravno osnova SD 40-2 lokomotive,je priromala tudi v našo Jugoslavijo.16-645E3C motor na lokomotivi serije GT26CW-2 oz. JŽ 663 legendarna Karavela,najmočnejša dizel lokomotiva,ki je kdaj glodala naše tire.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ameriške železnice
Na začetku sem mislil prilepiti linke lokomotiv GE C44-9w dash9, vendar so se mi zdele bol primerne EMD sd40-2 glede strukture lokomotive.
Dosti krat sem zasledil pri kakšnih oddajah ali pa slikah, da se na ameriških lokomotivah kar pogosto menjavajo turbopolnilniki (predvsem GE ) ali je to v sklopu rednih servisov, ali odpovedujejo?
Okvare:
http://www.rail-videos.net/video/view.php?id=9619
druga lok (BNSF c44-9w) vidne sledi ognja
http://www.rail-videos.net/video/view.php?id=5877
druga lok - vrjetno kakšno pregrevanje motorja?
http://www.rail-videos.net/video/view.php?id=873
Dosti krat sem zasledil pri kakšnih oddajah ali pa slikah, da se na ameriških lokomotivah kar pogosto menjavajo turbopolnilniki (predvsem GE ) ali je to v sklopu rednih servisov, ali odpovedujejo?
Okvare:
http://www.rail-videos.net/video/view.php?id=9619
druga lok (BNSF c44-9w) vidne sledi ognja
http://www.rail-videos.net/video/view.php?id=5877
druga lok - vrjetno kakšno pregrevanje motorja?
http://www.rail-videos.net/video/view.php?id=873
L.P.
Benjamin
Benjamin
Re: Ameriške železnice
Ja tukaj na prvem linku imaš GE AC4400CW,ki jo največkrat zamenjujejo z DASH9-44cw.Sta skoraj identični.Da bi zasledil v vsej literaturi,ki jo preglodam o dizelkah kake serijske napake na turbu nisem.Te mašine delajo 24/7 "Across the Continent" tako da......Črn dim je lahko posledica puščanja olja na razgret izpušni sistem,gori kaka plastična izolacija,...... v tej smeri.Nekaj z oljem no.Nisem strokovnjak za lokomotivsko mehaniko.Kolikor sem prešravfal Tomo Vinkovičev,IMT-jev in mopedov,bi lahko sklepal v tej smeri.
Da bi pa imele te lokomotive kake resne težave pa nisem zasledil,sploh glede na to,da počitka ne poznajo in so tako tudi skonstruirane.
Tretji link je pa puščanje goriva na razgret izpušni sistem.Tisti ki so bili v vojski vedo,da so tako tanki delali dimno zaveso.
Lp
Da bi pa imele te lokomotive kake resne težave pa nisem zasledil,sploh glede na to,da počitka ne poznajo in so tako tudi skonstruirane.
Tretji link je pa puščanje goriva na razgret izpušni sistem.Tisti ki so bili v vojski vedo,da so tako tanki delali dimno zaveso.
Lp
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!