Ameriške železnice
Ameriške železnice
No ker še nisem zasledil teme o ameriških železnicah naj bo ena tukaj,skratka vse ameriške železnice in kar spada zraven.
Začel bom z novo generacijo premikalk ki jo razvijajo pri National Railway Equipment (NRE) največji napredek je da ima lokomotiva zelo nizko raven emisij razvijajo jo skupaj z nekaterimi železnicami(BNSF,CSX,UP...).prvič je predstavljena leta 2005 in ima 3 motorje po vsega skupaj 700KM brez turbin.
Ravno tako pa BNSF v sodelovanju z ameriško vojsko od leta 2006 razvija premikalko z 0 emisij na gorivne celice v BNSF Topeka delavnicah prvi prototip pa je na proge zapeljal leta 2008 in je zdaj z še nakaterimi sestrskimi lokomativami na testiranju v Kaliforniji.http://www.bnsf.com/communities/environmental/fuel.html
http://fuelcellsworks.com/news/2009/06/ ... ocomotive/
Začel bom z novo generacijo premikalk ki jo razvijajo pri National Railway Equipment (NRE) največji napredek je da ima lokomotiva zelo nizko raven emisij razvijajo jo skupaj z nekaterimi železnicami(BNSF,CSX,UP...).prvič je predstavljena leta 2005 in ima 3 motorje po vsega skupaj 700KM brez turbin.
Ravno tako pa BNSF v sodelovanju z ameriško vojsko od leta 2006 razvija premikalko z 0 emisij na gorivne celice v BNSF Topeka delavnicah prvi prototip pa je na proge zapeljal leta 2008 in je zdaj z še nakaterimi sestrskimi lokomativami na testiranju v Kaliforniji.http://www.bnsf.com/communities/environmental/fuel.html
http://fuelcellsworks.com/news/2009/06/ ... ocomotive/
Re: Ameriške železnice
Tudi pri gigantu General Electrics (GE) ne spijo,saj od leta 2004 razvijajo hibridno diesel električno lokomativo ki naj bi stroške goriva zmanjšala za 15% delovanje pa je takorekoč enako kot pri f1 kers sistem,shranjuje energijo ki se nabira med bremzanjem 207t.težke lokomative in jo shranjuje v baterijah,nato jo strojevodja koristi kjer je to potrebno,speljevanje ali za kakšen vzpon in podobno.
http://ge.ecomagination.com/products/ev ... otive.html
http://ge.ecomagination.com/products/ev ... otive.html
Re: Ameriške železnice
EMD SD70 serija
Leta 1992 je EMD predstavil novo serio lokomotive SD70 ki so jo razvili iz serije SD60 prvič je bil predstavljen nov motor z 16 valji serije 710G3B z 4000 konjskimi močmi,kasneje so sledile izboljšave motorja 710G3C 4500KM in 1000 obrati/min,novim alternatorjem AR20 in novimi trakcijskimi motorji D70TR,največja noviteta je pa bil mikroprocesor ki je bil kar 2xhitrejši kot v SD60 modelih.
Izvedbe modelov SD70,SD70M,SD70i za Kanado z dodatno izolirano kabino,SD70MAC,SD70ACE in SD70M-2
Kupci:
EMD 3 enote 7000,7001,7002 demonstratorj
BN 315 MAC enot
BHP iron ore 10 ACE in 46 ACE/IC,BHP je edini naročnik ACE/IC enot
NS-56 enot 1993-1994 2501 do 2556
SP-25 enot 1994-1995 9800 do 9824
IC-20 enot 1995 1000 do 1019
CN-26 enot 1996 5600 do 5625
Santa Fe 51 enot 1995 200 do 250
BNSF 594Mac enot in do zdaj 270 ACE enot
CSX 25M enot 245Mac enot do zdaj 20 ACE enot
UP 1452M enot 365 ACE enot
ALASKA RR 28Mac enot
Ter še nekaj drugih naročnikov,skupaj narejenih je kar 3277 razlišnih izvedb te lokomotive ki pa je še v proizvodnji.
Leta 1992 je EMD predstavil novo serio lokomotive SD70 ki so jo razvili iz serije SD60 prvič je bil predstavljen nov motor z 16 valji serije 710G3B z 4000 konjskimi močmi,kasneje so sledile izboljšave motorja 710G3C 4500KM in 1000 obrati/min,novim alternatorjem AR20 in novimi trakcijskimi motorji D70TR,največja noviteta je pa bil mikroprocesor ki je bil kar 2xhitrejši kot v SD60 modelih.
Izvedbe modelov SD70,SD70M,SD70i za Kanado z dodatno izolirano kabino,SD70MAC,SD70ACE in SD70M-2
Kupci:
EMD 3 enote 7000,7001,7002 demonstratorj
BN 315 MAC enot
BHP iron ore 10 ACE in 46 ACE/IC,BHP je edini naročnik ACE/IC enot
NS-56 enot 1993-1994 2501 do 2556
SP-25 enot 1994-1995 9800 do 9824
IC-20 enot 1995 1000 do 1019
CN-26 enot 1996 5600 do 5625
Santa Fe 51 enot 1995 200 do 250
BNSF 594Mac enot in do zdaj 270 ACE enot
CSX 25M enot 245Mac enot do zdaj 20 ACE enot
UP 1452M enot 365 ACE enot
ALASKA RR 28Mac enot
Ter še nekaj drugih naročnikov,skupaj narejenih je kar 3277 razlišnih izvedb te lokomotive ki pa je še v proizvodnji.
Re: Ameriške železnice
Amtrak je sprejel plan o gradnji visokohitrostne železnice ob vzhodni obali ZDA od Bostona do Washingtona. Celotna proga (686km) bi naj bila zgrajena do leta 2040, posamezni odseki pa bodo predani v promet že do leta 2015. Proga bo omogočala hitrost do 220 mph (354 km/h), potovanje od Bostona do Washingtona pa bo trajalo 3h 23min.
Cena projekta pa bo 117 miljard dolarjev.
Celotna novica (v angleščini)
Projekt
Cena projekta pa bo 117 miljard dolarjev.
Celotna novica (v angleščini)
Projekt
...
Re: Ameriške železnice
Bnsf
Drugo leto definitivno na izlet v LaGrange ZDA.Potom prijateljev si pripravljam ogled EMD,ki ga je pa "by the way" za 820 mio$ kupil Caterpillar.
Drugo leto definitivno na izlet v LaGrange ZDA.Potom prijateljev si pripravljam ogled EMD,ki ga je pa "by the way" za 820 mio$ kupil Caterpillar.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ameriške železnice
No ker je ravno tema o ameriki, mene zanima, kakšen signalni pravilnik imajo v ameriki da imajo vlaki uitripajoče luči na čelu?????
Lp Nejc
Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Ameriške železnice
ameriski...
Re: Ameriške železnice
Jembah napisal/-a:ameriski...
to je tudi meni jasno, zanima me v čemu je point teh utripajočih luči?????
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Ameriške železnice
Point je povsem enak kot za modre, rumene in ne vem še kakšne utripajoče luči. Lepo se ločijo/izstopajo od ostalih neutripajočih luči. Varnost na prvem mestu. Verjetno bi koristile tudi pri nas.Desiro:
.....to je tudi meni jasno, zanima me v čemu je point teh utripajočih luči?????
LPL
- jure_sporn
- Strojevodja I
- Prispevkov: 368
- Pridružen: 18.09.2010, 10:51
- Kontakt:
Re: Ameriške železnice
... kot pravi "ljubitelj", gre predvsem za varnost. Včasih so imele varnostno funkcijo Mars Lights z uporabo zvonca, potem Rotary bacon, itd. Vsake toliko časa so spreminjali varnostna pravila, in danes so to t.i. Ditch lights.
LP
LP
Jure
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
Re: Ameriške železnice
Kaj pa v temi??
Ali takrat vlak tudi vozi z utripajočimi lučmi(kako potem strojevodja sploh kaj vidi, mene bi utripajoče luči grozno motile)
Ali tudi express vlaki vozijo z utripajočimi lučmi( v mislih imam vlake kot so "Acella Express", ki vozijo na posebnih hitrih progah, kjer je zelo malo ali pa sploh ni nivojskih prehodov????
Lp Nejc
Ali takrat vlak tudi vozi z utripajočimi lučmi(kako potem strojevodja sploh kaj vidi, mene bi utripajoče luči grozno motile)
Ali tudi express vlaki vozijo z utripajočimi lučmi( v mislih imam vlake kot so "Acella Express", ki vozijo na posebnih hitrih progah, kjer je zelo malo ali pa sploh ni nivojskih prehodov????
Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- jure_sporn
- Strojevodja I
- Prispevkov: 368
- Pridružen: 18.09.2010, 10:51
- Kontakt:
Re: Ameriške železnice
To so dodatne luči, za varnost. Glavne so itak prižgane. Ko se vlak približuje želežniškemu prehodu, postaji,... se vklopijo. Na teh predelih veljajo tudi omejitve hitrosti. Ne letijo s polnim šusom.desiro napisal/-a:Kaj pa v temi??
Ali takrat vlak tudi vozi z utripajočimi lučmi(kako potem strojevodja sploh kaj vidi, mene bi utripajoče luči grozno motile)
Ali tudi express vlaki vozijo z utripajočimi lučmi( v mislih imam vlake kot so "Acella Express", ki vozijo na posebnih hitrih progah, kjer je zelo malo ali pa sploh ni nivojskih prehodov????
Lp Nejc
LP
Jure
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
Re: Ameriške železnice
Ja malo z zamudo ampak naj bo utripajoče luči kot predhodnik pravi ditch lights utripajo ko strojevodja potrobi to lahko največkrat vidiš pri prehodih čez progo in na postajah ko imajo uklopljen zvonec.
Pa še ena zanimivost CSX je dobil novo GenSet lokomotivo.
Pa še ena zanimivost CSX je dobil novo GenSet lokomotivo.
Re: Ameriške železnice
ampak notri je še vedno klasika ....ameri fineBnsf napisal/-a: http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 5326_n.jpg
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Ameriške železnice
Ja itak sej pomoje za premikalko nerabijo kaj dosti modernizirat,je pa vseno še vedno funkcionalno kar je nazadnje najbolj pomembno.