Ameriške železnice
Re: Ameriške železnice
Evo še kinder jajček diesel v ameriki samo v kaliforniji in to samo na primestnih progah ker kabina ne ustreza ameriškim varnostnim standardom drugje nesme voziti.
Re: Ameriške železnice
Ah, kaj bi to! Važno je, da pri nas ustreza standardom...
Re: Ameriške železnice
Nekaj takega bi potrebovali na Goriškem,samo z pantografom namesto ledolomilca,ali pa blindirano izvedbo.Zlati so Fiati,kaj vse doživijo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ameriške železnice
Siemens,please buy here:Gorchi napisal/-a:Troblja slabša od avtomobila ...
http://www.hornblasters.com/
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ameriške železnice
Svašta. Še yugo trobi boljše.
Re: Ameriške železnice
Kakšna troblja neki le? To je samo avtostop stisnil "po nalogu".Gorchi napisal/-a:Troblja slabša od avtomobila ...
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Ameriške železnice
Ja, ameriške železnice....vseeno so evropski modeli za naše okolje najlepši in najboljši.
Re: Ameriške železnice
Ko smo že pri zgodovini : a veste kateri dogodki so bili za Jugoslovanske oz. Slovenski del Jugo. železnic usodni?
1. kmalu po osvoboditvi so morali železničarji vso tehniško dokumentacijo, ostale dokumente lokomotiv, vagonov, postaj.. uničiti v papirnici Vevče. S tem so uničili stare dokumente in podatke. Gradil se je pač nov svet....starega nismo potrebovali...taka je bila takrat parola. Ta, veleumna, odločitev Beograda je povzročala železničarjem še desetletja preglavice.
2. za dokumentacijo, so šli na uničenje tudi tramvaji. Parne lokomotive vzhodnega bloka smo po nalogu Beogrda morali vrniti Češki, Poljski, Madžarski. Lokomotive imperialistov (Zahoda) pa smo morali dati na uničenje- med njimi tudi zelo dobre lokomotive.
3. Po vojni so na slovenskih tirih ostali dobri parni stroji npr.:
- 46 lokomotiv serije BRD 52,
- leta 1946 je 65 lokomotiv vrste JDŽ 37 je prispelo preko Trsta v Ljubljano,
- lokomotive JDŽ 38 tudi 65 komadov,
- lokomotive JDŽ 62, 105 komadov, vse to kot mednarodna pomoč UNRRE.
Vse te lokomotive so po ukazu iz Beograda odpotovale na jug Jugoslavije, prav tako tudi lokomotive vrste 33.
Torej vse kar je bilo takrat dobrega in modernega so po ukazu poslali v Balkanske republike. V zameno za te stroje so iz Like, v izropano in osiromašeno Slovenijo, poslali nekaj uničenih lokomotiv vrste 29, 28 in 07, ki pa ni bila nikoli več usposoblejna za obratovanje.
3. Vse stranske proge so po vzoru g. Beechinga tudi po Sloveniji ukinjali. To so počeli po paroli.."železnice morajo biti rentabilne, pa naj nas to stane kolikor hoče.."No ker so bile Slovenske železnice v tistih časih rentabilne in so poslovale z dobičkom 5.000.000 dinarjev (fičko je koštal 2.300.000) nismo iz Beograda dobili več nobene finančne pomoči. Finančno pomoč si je slovenski del železnic pridobival kasneje z odprodajo zgodovinskih parnih lokomotiv in vagonov tako, da se je uničevala kulturna dediščina.
Toliko o naših zgodovinskih dogodkih in opevanem maršalu, ki so vplivali na splošen razvoj in razvoj železnic.
Podatki so povzeti po knjigi, Zadnje parne lokomotive na slovenskem, Tadej Brate.
1. kmalu po osvoboditvi so morali železničarji vso tehniško dokumentacijo, ostale dokumente lokomotiv, vagonov, postaj.. uničiti v papirnici Vevče. S tem so uničili stare dokumente in podatke. Gradil se je pač nov svet....starega nismo potrebovali...taka je bila takrat parola. Ta, veleumna, odločitev Beograda je povzročala železničarjem še desetletja preglavice.
2. za dokumentacijo, so šli na uničenje tudi tramvaji. Parne lokomotive vzhodnega bloka smo po nalogu Beogrda morali vrniti Češki, Poljski, Madžarski. Lokomotive imperialistov (Zahoda) pa smo morali dati na uničenje- med njimi tudi zelo dobre lokomotive.
3. Po vojni so na slovenskih tirih ostali dobri parni stroji npr.:
- 46 lokomotiv serije BRD 52,
- leta 1946 je 65 lokomotiv vrste JDŽ 37 je prispelo preko Trsta v Ljubljano,
- lokomotive JDŽ 38 tudi 65 komadov,
- lokomotive JDŽ 62, 105 komadov, vse to kot mednarodna pomoč UNRRE.
Vse te lokomotive so po ukazu iz Beograda odpotovale na jug Jugoslavije, prav tako tudi lokomotive vrste 33.
Torej vse kar je bilo takrat dobrega in modernega so po ukazu poslali v Balkanske republike. V zameno za te stroje so iz Like, v izropano in osiromašeno Slovenijo, poslali nekaj uničenih lokomotiv vrste 29, 28 in 07, ki pa ni bila nikoli več usposoblejna za obratovanje.
3. Vse stranske proge so po vzoru g. Beechinga tudi po Sloveniji ukinjali. To so počeli po paroli.."železnice morajo biti rentabilne, pa naj nas to stane kolikor hoče.."No ker so bile Slovenske železnice v tistih časih rentabilne in so poslovale z dobičkom 5.000.000 dinarjev (fičko je koštal 2.300.000) nismo iz Beograda dobili več nobene finančne pomoči. Finančno pomoč si je slovenski del železnic pridobival kasneje z odprodajo zgodovinskih parnih lokomotiv in vagonov tako, da se je uničevala kulturna dediščina.
Toliko o naših zgodovinskih dogodkih in opevanem maršalu, ki so vplivali na splošen razvoj in razvoj železnic.
Podatki so povzeti po knjigi, Zadnje parne lokomotive na slovenskem, Tadej Brate.
Re: Ameriške železnice
Imaš prav, @logist, čeprav ne vem, kaj si hotel s tem povedati.
Zgodovina se ponavlja. Sedaj nove SŽ Helge vozijo po tujini, (ops, po severnejši domovini, ). Domači pa vozijo večinoma le Brižite, ker te pač zunaj ne morejo. In bojda že tudi škilijo za Mehi ......
Zgodovina se ponavlja. Sedaj nove SŽ Helge vozijo po tujini, (ops, po severnejši domovini, ). Domači pa vozijo večinoma le Brižite, ker te pač zunaj ne morejo. In bojda že tudi škilijo za Mehi ......
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Ameriške železnice
sem želel samo dodati našo zgodovino razvoja železnic, ker je nekdo omenjal ameriško in še nekaj naše nostalgije. No morda ni na pravi strani...pa vseeno.
Naše 541 vozijo po Avstriji ampak le kot kompenzacija, ker avstrijske vozijo določene vlake pri nas (pa ne mislim na prevoznika RCA). Meh je v zgodovini in revizija stane okrog 600.000 eur. Dvomim, da bi šli v to revizijo, ker na enako revizijo čakajo neše 363.
Naše 541 vozijo po Avstriji ampak le kot kompenzacija, ker avstrijske vozijo določene vlake pri nas (pa ne mislim na prevoznika RCA). Meh je v zgodovini in revizija stane okrog 600.000 eur. Dvomim, da bi šli v to revizijo, ker na enako revizijo čakajo neše 363.
Re: Ameriške železnice
Koliko je pa cena npr. Herculesa? Na srbskem forumu sem prebral, da je cena EMD 70 AC 2 milijona $. Naši so pred leti dali za Siemense 541 okoli 70 mio €, če se ne motim. To je nekje med 3,7 - 3,8 € za komad. Skoraj ne morem verjeti, da bi bila taka razlika. Ve kdo kaj več o tem?
Re: Ameriške železnice
Za lokomotive ne vem,vem pa iz prve roke,da se giblje cena novega potniškega vagona od 1,8-3 mio EUR,odvisno od opreme.Mislim pa,da tudi za lokomotive ni fiksne cene.Odvisno od odpreme,števila,...... predvsem pa za koga.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Ameriške železnice
Specifična cena lomotive je hudo relativen pojem. Se pravi, končna cena je kakor za koga. Vse izhaja iz osnovne cene, katero nastavi proizvajalec in jo kot "poslovno skrivnost" skrbno skriva. Prava, in kot končna cena, se pojavi šele na koncu, ko so obračunane tudi provizije raznih "botrov", ko je nafilan še kašen štumf ali dva ......
Takšen zaključek nastane samposebi, če se primerja minule dve investiciji za nakup serije 541, kateri se močno razlikujeta.
Skupna vrednost investicije 1. kontigenta 20. lokomotiv iz leta 2004, naj bi bil 77,8 mio€. Kar znaša približno 3,9 mio€ na lokomotivo.
Skupna vrednost investicije 2. kontigenta iz leta 2007, pa je znašala 58.856.468 €, in to za 12 malce slabše opremljenih lokomotiv. Cena na lokomotivo pride cca 4,9 mio€.
Torej, kar cel milion € več z le tri letno razliko. In ravno takrat je EU blestela z minimalno, skorajda ničelno inflacijo. Pri tem se zanemarja dejstvo, da je v ceno 1.ivesticije treba všteti še infrastrukturni segment začetnega vzdrževanja. Druga investicija s tem ne bi smela biti obremenjena, saj je 12 lokomotiv prišlo že na "postlano posteljo".
Vir: novinarjev prispevek, če mu gre verjeti.
Takšen je pač povzetek teh številk. Fajn bi pa bilo, da bi se našel nekdo bolj kompententen in pravilno raztolmačil ta čuden ekonomski pojav.
lp
Dolfe
Takšen zaključek nastane samposebi, če se primerja minule dve investiciji za nakup serije 541, kateri se močno razlikujeta.
Skupna vrednost investicije 1. kontigenta 20. lokomotiv iz leta 2004, naj bi bil 77,8 mio€. Kar znaša približno 3,9 mio€ na lokomotivo.
Skupna vrednost investicije 2. kontigenta iz leta 2007, pa je znašala 58.856.468 €, in to za 12 malce slabše opremljenih lokomotiv. Cena na lokomotivo pride cca 4,9 mio€.
Torej, kar cel milion € več z le tri letno razliko. In ravno takrat je EU blestela z minimalno, skorajda ničelno inflacijo. Pri tem se zanemarja dejstvo, da je v ceno 1.ivesticije treba všteti še infrastrukturni segment začetnega vzdrževanja. Druga investicija s tem ne bi smela biti obremenjena, saj je 12 lokomotiv prišlo že na "postlano posteljo".
Vir: novinarjev prispevek, če mu gre verjeti.
Takšen je pač povzetek teh številk. Fajn bi pa bilo, da bi se našel nekdo bolj kompententen in pravilno raztolmačil ta čuden ekonomski pojav.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!