LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Pokrećem temu parnih lokomotiva RMU Banovići. Ja ću u više navrata objaviti fotografije i podatke o svakoj pojedinačno lokomotivi. Za početak najstariji pisani trag u pogonu ŽT kaže:
U lokomotivskoj knjizi LO6 od 01.10 1977 na prvoj starnici postoji spisak lokomotiva u ŽT i to:
1. Lokomotiva ČKD (serija 25) težina 20,5 t, uslužbi 27,5 t, pritisak 14 atm, brzina 30 km/h, godina prizvodnje 1947, ima 10 komada
2. Mavag (serija 55) 17,6 t, u službi 22,6 t, pritisak 14 atm, brzina 35 km/h, godina proizvodnje 1947, ima 2 komada,
3. 144 R03, 65 t, pritisak 12 atm, brzina 45 km/h, ima 1komad
4. 62 serija, 50 t, 14 atm, brzina 45 km/h, 1956 godište, ima 2 komada
5. 83 serija, 12 atm, 32t težina, u službi 36t, godište 1948, ima 6 komada

SPISAK LOKOMOTIVA U BANOVIĆKOM RUDNIKU PO GODINAMA I LO6:
1977 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 19 uzana: 19-32 i 19-35
7. serija 55: 55-98 i 55-99
1978 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 19 uzana: 19-32
7. serija 55: 55-98 i 55-99
1979 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 19 uzana: 19-32
7. serija 55: 55-98
1980 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-154, 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
1981 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-154, 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
1982 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-154, 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
1983 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-154, 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 55: 55-99
1984 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-154, 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 55: 55-99
7. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
1985 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 55: 55-99
7. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
1986 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
1987 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001
1988 godina:
1. serija 25: 25-25, 25-26, 25-27, 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33, 25-34
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001
1989 godina:
1. serija 25: (25-25 kasirana koa neupotrebljiva), 25-26, (25-27 predata kao muzejski eksponat u Beograd U. Požega), 25-28, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32,
25-33, (25-34 prebačena nu PEU za kao stabilni kotao za pranje holpak kamiona)
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-156, 83-157, 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001, 740-002
1990 godina:
1. serija 25: (25-26 rashodovana 1990 godine), (25-28 rashodovana 1990 godine), 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, (25-33 rashodovana 1990 godine)
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: (83-156 rashodovana u 1990 godini), (83-157 rashodovana u 1990 godini), 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001, 740-002
1991 godina:
1. serija 25: 25-26, 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001, 740-002
8. TMD MIN Niš
1992 godina:
1. serija 25: (25-26 prebačena za eksponat u Tuzli), 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: 62-111, 62-125, 62-677
4. serija 144R: 144R 03
5. serija 83: 83-158, 83-159, 83-180 i 83-181
6. serija 740: 740-106, 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: 740-001, 740-002
8. TMD MIN Niš
Ratni period:
1. serija 25: 25-29, 25-30, 25-31, 25-32, 25-33
2. serija 19 normalna: 19-12
3. serija 62: (62-111 nakon odvajanja RMU iz Rudnika Tuzla predato Rudniku Đurđevik 1999 godine), 62-125, 62-677
4. serija 144R: (144R 03 lokomotiva devastirana u toku rata, nekompletna u vrlo lošem stanju, ista se ne može revitalizirati, moguće improvizovati i postaviti
kao eksponat)
5. serija 83: 83-158, 83-159, (83-180 1999 godine urađena GO i priodata klubu U4 Graz Austrija) i 83-181
6. serija 740: (740-106 30.07.1998 godine priodata Štajerskim željeznicama Graz Austrija) , 740-107, 740-108 i 740-113
7. serija 740 MIN Niš: ( od 740-001, 740-002 u toku rata napravljene 3 lokomotive serije 720 i to 720-001, 720-002 i9 720-003)
8. TMD MIN Niš neispravna čeka opravku ako ista zatreba
2010 godina:
1. serija 25: 25-29 čeka opravku, 25-30 ispravna u radu, 25-31 čeka opravku, 25-32 čeka opravku , 25-33 čeka opravku
2. serija 19 normalna: 19-12 ispravna u radu
3. serija 62: 62-125 ispravna u radu, 62-677 ispravna u radu
4. serija 144R: (144R 03 lokomotiva devastirana u toku rata, nekompletna u vrlo lošem stanju, ista se ne može revitalizirati, moguće improvizovati i postaviti
kao eksponat)
5. serija 83: 83-158 ispravna u radu, 83-159 na istoj je u toku GR i 83-181 čeka opravku
6. serija 740: 740-107 ispravna u radu, 740-108 ispravna u radu i 740-113 ispravna u radu
7. serija 720: 720-001 ispravna u radu, 720-002 ispravna u radu i 720-003 u toku GR sa remotorizacijom
8. TMD MIN Niš neispravna čeka opravku ako ista zatreba


Sada ću započeti sa podacima i slikama o svakoj lokomotivi posebno. Prvo krećem sa serijom 25.
Parne lokomotive serije 25 su lokomotive koje su izgrađene 1949 godine u fabrici Českomoravska-Kolben-Danek-Praha. Proizvedeno je deset komada i
sve su došle u tadašnji Rudnik uglja Tito Banovići. To je lokomotiva sljedećih karakteristika podaci iz LO49 iz 1949 godine:
1. Po načinu dejstva pare blizna
2. Broj cilindara 2
3. Vrsta pare zasićena
4. Prečnik kruga kotrljanja 850 mm
5. Težina lokomotive:
- Prazna 20,5 t
- U službi 27,5 t
- Atheziona 25,5 t
6. Razmak krajnjih osovina 7.900 mm
7. Sistem krmila Hensinger-Walscanert
8. Parna kočnica koja je 1983 prepravljena na kočnicu na zbijeni vazduh pri čemu je
- Kočnik Božić
- Rasporednik Erlikon
9. Kotao ima sljedeće karakteristike:
- Dozvoljeni maksimalni pritisak 14 atm
- Grejna površina 14,81 m2
- Površina roštilja 1,22 m2
- Ložište dimenzija 1,259x1x1,09
- Dimenzije vodogrejnih cijevi Ø49,5/Ø44,5x2850, ima 133 cijevi u kotlu
- Oznaka vrste je 0-3-0
- Širina kolosijeka je 760 mm
- Najveća dozvoljena brzina je 30 km/h
- Brzinomjera nema
- Vazdušna dvostepena crpka
Sve lokomotive serije 25 došle su u Banoviće 1949 godine. Njihov vijek po lokomotivama izgleda ovako (podaci datiraju od 1973 godine od kada se vodi LO49):
1. Lokomotiva 25-25 nema LO49, od podataka imamo da je 1988 bila na broju u rudniku u Banovićima a 1989 je otpisana i isječena,
2. Lokomotiva 25-26 postoji LO49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1973 godine nema podataka a do 1973 bila u Banovićima do 28 januara 1998 godine kada je predata direkciji željeznica u Tuzli i postavljena
kao eksponat ispred zgrade direkcije.
b. Radila u sljedećim periodima: januar 1973 do marta 1975 godine, od septembra 1976 do decembra 1979, od februara 1981 do marta 1987 godine,
od juna 1991 do januara 1994 godine, nakon čega više nije potpaljivana.
3. Lokomotiva 25-27 postoji lokomotivska knjiga LO49 koja daje sljedeće podatke:
a. U avgustu mjesecu 1999 godine lokomotiva je predata muzeju Beograd
b. Radila u sljedećim periodima: januar 1976 do januara 1977 godine, od februara 1979 do avgusta 1981, od februara 1982 do januara 1985 godine,
od aprila 1986 do jula 1989 godine, nakon čega se ista prebacuje u Srbiju, a sada se nalazi na Mokroj Gori.
c. Kolege iz Srbije koje vode brigu o ovoj lokomotivi neka se jave istu ću ustupiti.
4. Lokomotiva 25-28 nema LO49, od podataka imamo da je 1989 bila na broju u rudniku u Banovićima a 1990 je rashodovana i prodata Resod-gumingu kao
stabilni kotao,
5. Lokomotiva 25-29 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Za lokomotivu imam originalnu knjigu koja datira od 1949 godine po kojo su rađene opravke i to:
1. 20. marta 1949 godine lokomotiva kao nova došla u Rudni Banovići,
2. U junu 1950 urađena opravka u cjelosti
3. U martu 1952 urađena GO
b. U LO49 podaci su od 1976 godine i to:
1. Radila u periodima: mart 1976 godine do februara 1979 godine, od septembra 1979 godine do aprila 1982 godine, od septembra 1982
godine do oktobra 1984 godine, od aprila 1985 godine do marta 1992 godine,
c. Sada čeka opravku
6. Lokomotiva 25-30 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1976 godine nema podataka a radila u sljedećim periodima : januar 1976 do jun 1978 godine, od juna 1978 do decembra 1981, od juna 1982 do
maja 1985 godine, od maj 1986 do juna 1991 godine, od septembra 1993 do februara 1998 godine, od marta 2000 do decembra 2003 godine, od
oktobra 2009 godine te je sada u eksploataciji.
b. U radu do 2006 godine.
7. Lokomotiva 25-31 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1976 godine nema podataka a radila u sljedećim periodima : januar 1976 do maj 1976 godine, od maja 1980 do avgusta 1983, od februara 1984
do januara 1988 godine, od marta 1988 do avgusta 1994 godine, od februara 1998 do decembra 2002.
b. Čeka GO.
8. Lokomotiva 25-32 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1976 godine nema podataka a radila u sljedećim periodima : maj 1976 do decembar 1979 godine, od avgusta 1981 do februara 1985, od
septembra 1985 do juna 1991.
b. Čeka GO.
9. Lokomotiva 25-33 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1976 godine nema podataka a radila u sljedećim periodima : januar 1976 do jun 1976 godine, od oktobra 1980 do septembra 1983, od
decembra 1983 do novembra 1986, od septembra 1991 godine do septembra 1996 godine, od septembra 1998 godine do septembra 2002 godine i
od novembra 2003 godine do septembra 2009 godine.
b. Čeka GO
10. Lokomotiva 25-34 postoji lokomotivska knjiga Lo49 koja daje sljedeće podatke:
a. Do 1976 godine nema podataka a radila u sljedećim periodima : januar 1976 do jul 1976 godine, od decembra 1977 do novembra 1980, od jula
1981 do jula 1984, od marta 1985 godine do marta 1988 godine.
b. 1990 godine prebačena na PEU kao stabilni kota za pranje kamiona holpaka.

A sada neke od slika lokomotiva serije 25:

Slika lokomotive 25-30 (remontovana 2009 godine ispravna u radu) sa vožnje prilikom inspekcijskog pregleda Federalnog inspektora za sudove pod pritiskom 02 novembra 2009 godine:
Slika
SlikaSlika
Slika
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Lokomotiva 25-26 snimljena 17 februara u Tuzli mobitelom. Lokomotiva kao eksponat u izuzetno dobrom stanju. Očigledno neko vodi računa o eksponatu, od čišćenja pa do antikorozivne zaštite.

Slika
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Lokomotiva 25-33 čeka opravku, najvjerovatnije ide GO u drugoj polovini 2011 godine. Evo nešto slike iz januara 2008 godine kada je radila na separaciji na istovaru:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
totimato
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 615
Pridružen: 02.01.2009, 11:00
Kraj: Zg. Polskava

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a totimato »

=D>

Zelo zanimivo!
Počasi. Sem na delu in ne na begu. Moj hobi, moja pravila.
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Lokomotiva 25-33 snimljeno danas u krugu radionice (lokomotiva čeka opravku i kompletna je).

Slika

Slika
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Lokomotiva 25-32 snimljeno danas u krugu radionice (lokomotiva čeka opravku i kompletna je).

Slika
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Lokomotiva 25-29 snimljeno danas u krugu radionice (lokomotiva čeka opravku i kompletna je ali u lošem stanju).

Slika

Slika
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Evo ostataka lokomotive 25-34 na PEU Banovićkog rudnika, a ista je služila kao kotao za zagrijavanje vode za pranje kamiona na kopu.

Slika
Slika
Slika
Slika
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Poslužiću se slikom kolege Ela za lokomotivu 25-31 na kojoj mje montiran plug za čišćenje snijega, trčeći stroj jem u dobrom stanju dok kotao i armatura moraju da se rade u GR.

Slika
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Evo slike lokomotive 25-27 na Mokroj Gori iz 2004 godine.

Slika
Slika
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Parne lokomotive serije 83 proizvedene 1948 i 1949 godine u fabrici Đuro Đaković Sklavonski Brod. U banovićima se pojavljuju od 1976, 1977 i 1978 a došle su iz Čapljine.
Iz Lo 49 najznačajniji podaci za ovu seriju su:
1. Vrsta pare.....blizna
2. Vmax=35 km/h
3. Vučna snaga 6750 kg
4. Adheziona snaga 6256 kg
5. Prečnik kruga kotrljanja:
a. Spojne osovine 890 mm
b. Slobodne osovine 640 mm
6. Težina lokomotive:
a. Prazna 33 t
b. U službi 36 t
c. Adheziona u službi 32 t
7. Karakteristike tendera:
a. Težina tendera prazan 6,4 t, u službi 16 t
b. Sadržaj vode 7 m3
c. Sadržaj uglja 3 t
8. Dužina preko odbojnika 13700 mm
9. Maksimalni pritisak p=12 atm
10. Broj cijevi u kotlu 64 komada
11. Dužina cijevi 4200 mm
12. Prečnik cijevi: dv/du=52 mm/46 mm
13. Dimne cijevi 20 komada
14. Dužina dimnih cijevi 4200 mm
15. Prečnik dimnih cijevi: dv/du=121 mm/112 mm
16. Vodogrejna površina 100,50 m2
17. Površina ložišta 1,72 m2

Podaci o svakoj lokomotivi po broju:
1. Lokomotiva 83-154
a. Ne posjedujem Lo49, trag za lokomotivu datira iz Lo6 i to od juna 1980 godine, pojavljuje se do februara 1984 godine kada se gubi svaki trag.
b. U Lo49 lokomotive 83-158 ima trag da je na istu ugrađen kotao sa lokomotive 83-154, međutim kotao broj 399 bio je na lokomotivi 83-180 koja je otišla u Austriju a sa nje kotao je prebačen na lokomotivu 83-158. Nemam traga kada ali pretpostavka je da je kotao 399 sa lokomotive 83-154 prebačen 1984 godine na lokomotivu 83-180, pa je vjerovatnoća da je 83-154 isječena u toku 1984 godine

2. Lokomotiva 83-156
a. Za ovu lokomotivu postoji originalna Lo49 iz koje se vidi da je lokomotiva radila:
Od 1948 do 1951 godine u Mostaru
Od 1951 do 1952 godine Dolac
Od 1952 do 1955 godine u Mostaru
1954 godine od 07.03. do 29.04. radila je na Mokroj Gori
Od 1952 do 1968 godine u Mostaru
Od 1968 do 1977 bila je u Čapljini
Od 1978 do 1989 godine radila u RMU Banovići da bi inspektor za kotlove istu proglasio neupotrebljivom te je ista 1989 godine rashodovana i isječena.


3. Lokomotiva 83-157
a. Za ovu lokomotivu postoji originalna Lo49 od dolaska u RMU iz koje se vidi da je lokomotiva radila:
Radila je od 1977 godine do 1987 godine kada je zbog loma osovine i lošeg stanja kotla rashodovana. Ista se sada nalazi pred zgradom suda u Banovićima, nekompletna i u vrlo lošem stanju.


4. Lokomotiva 83-158
a. Za ovu lokomotivu postoji originalna Lo49 od dolaska u RMU iz koje se vidi da je lokomotiva radila:
Radila je od 1977 godine do 1991 godine, zatim od 1999 do 2005 godine ČO kada je urađen GO te je puštena u rad 2006 godine. Lokomotiva u dobrom stanju i trenutno u radu.


5. Lokomotiva 83-159.
Za ovu lokomotivu postoji originalna Lo49 iz koje se vidi da je lokomotiva radila:
Od 1948 do 1968 godine u Mostaru
Od 1968 do 1970 godine Čapljina
Od 1970 do 1977 čeka opravku u Čapljini
Od 1977 radi u RMU. Radila je do marta 2009 godine kada je započet GR naistoj.


6. Lokomotiva 83-180
Za ovu lokomotivu nemam Lo49, pa podaci iz Lo6 kažu:
Radila u Banovićima od 1976 godine do 1996 godine od kada je čekaja opravku, ista ja
1998 i 1999 godine urađena GR i prodata klubu U4 u Gracu Austrija


7. Lokomotiva 83-181
Za ovu lokomotivu postoji originalna Lo49 iz koje se vidi da je lokomotiva radila:
Od 1950 do 1965 godine u Mostaru
Od 1965 do 1978 godine Čapljina
Od 1973 do 1977 čeka opravku u Čapljini
Od 1977 radi u RMU. Radila je do oktobra 1991. Lokomotiva čeka opravku mada je u
lošem stanju ali je kompletna.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Evo Kolska,svaka čast,po dolgem času nekaj za mojo dušo! =D>
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Hvala kolega biće još i podataka i slika nešto kasnije.
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Evo ako trenutno izgledaju ostaci lokomotive 83-157 (slikano 22.02.2010.godina), ista je nakon loma osovine ostavljena pred bivšom zgradom ŽT-a rudnika, korišteni su neki dijelovi za popravak drugih 83-ki. Da ne govorim više evo slika:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
kolska
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 34
Pridružen: 12.01.2010, 17:51

Re: LOKOMOTIVE BANOVIĆKOG RUDNIKA

Odgovor Napisal/-a kolska »

Evo lokomotive 83-158, trenutno u radionici u TO, a i neke slike iz januara kada je radila:

Slika

Slika
Slika
Odgovori