TGV in njegovi ID
TGV in njegovi ID
Tudi francoski TGV ni ravno imun na nesreče.
MMG, večina izrednih dogodkov so doživeli na običajnih progah.
MMG, večina izrednih dogodkov so doživeli na običajnih progah.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: TGV in njegovi ID
Ko se je zgodila nesreča ICEja pri Aschnu, so naši časopisi pisali, da TGV še ni imel nesreče. Tu jih je pa za celo zbirko. No ja, mogoče ni imel nesreče zaradi svoje lastne napake ampak je bil krivec vedno nekdo drug.
Re: TGV in njegovi ID
Kot pravi Dolfe večina nesreč je bila na navadnih progah, in to predvsem na cestnih prehodih.Dolfe: Tudi francoski TGV ni ravno imun na nesreče.
MMG, večina izrednih dogodkov so doživeli na običajnih progah.
Izgleda, da francoski način konstrukcije podvozja (artikulirano podvozje) deluje mnogo bolje kot nemški. Imel je sicer 2 iztirjenji pri cca 300 km/h, toda nikoli ni bilo nobenemu nič hujšega. Od tega je bilo eno iztirjenje posledica okvare podvozja vlečne enote, eno pa udora proge. Problema z osmi pa nekako ni zaslediti!Hriffith:
Ko se je zgodila nesreča ICEja pri Aschnu, so naši časopisi pisali, da TGV še ni imel nesreče. Tu jih je pa za celo zbirko. No ja, mogoče ni imel nesreče zaradi svoje lastne napake ampak je bil krivec vedno nekdo drug.
Tako pa Nemci korakajo od ene okvare/nesreče k drugi. Hudič je v odkrivanju tople vode in nacionalni ponos.
LPL
Re: TGV in njegovi ID
Nemcem preprosto nove tehnologije ne gredo od rok, kar se še najbolj vidi pri nemških avtomobilih.
...
Re: TGV in njegovi ID
Glede slednjega napisanega, pa se ne bi ravno strinjal . V katerih drugih avtomobilih razen BMW,AUDI in MERCEDES, pa je več nove tehnologije?Dino S napisal/-a:....kar se še najbolj vidi pri nemških avtomobilih.
Re: TGV in njegovi ID
Renaultu, npr.mmatja napisal/-a:Glede slednjega napisanega, pa se ne bi ravno strinjal . V katerih drugih avtomobilih razen BMW,AUDI in MERCEDES, pa je več nove tehnologije?Dino S napisal/-a:....kar se še najbolj vidi pri nemških avtomobilih.
Že res da imajo Nemci v avtomobilih najnovejšo tehnologijo, vendar le v dragih prestižnih modelih. Za običajno rajo pa namenijo le karjola-tehniko.
Francozi delajo ravno obratno. Tudi najmanjši njihovi modeli se ponašajo s sodobno tehnologijo.
Kar pa se železniške industrije tiče, so Nemci nasproti Francozom le Kitajčki, z velikimi, lačnimi očmi.
Delajo po sistemu, "moramo - pa naj košta kolikor hoče, mora pa biti poceni!". press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: TGV in njegovi ID
Večina novosti v avtomobilski tehnologiji je tako rekoč plod francoskih firm:Glede slednjega napisanega, pa se ne bi ravno strinjal . V katerih drugih avtomobilih razen BMW,AUDI in MERCEDES, pa je več nove tehnologije?
-brezšumni zobniki
-prednji pogon
-hidropnevmatično vzmetenje
-kontroliranje luči (po višini, vožnja v ovinek...)
-......
-ta zadnji primer pa naj bodo filtri za dizle. Ko so Francozi cca 10 let nazaj začeli s to tehnologijo, so Nemci rekli da je to šajs. Sedaj, ko so razvili tehnologijo pa se hvalijo z njo. Dokler je sami niso imeli, je EU tudi uzakoniti ni smela
Na sploh pa s strinjam z Dolfetom
LPLŽe res da imajo Nemci v avtomobilih najnovejšo tehnologijo, vendar le v dragih prestižnih modelih. Za običajno rajo pa namenijo le karjola-tehniko.
Francozi delajo ravno obratno. Tudi najmanjši njihovi modeli se ponašajo s sodobno tehnologijo.
Kar pa se železniške industrije tiče, so Nemci nasproti Francozom le Kitajčki, z velikimi, lačnimi očmi.
Delajo po sistemu, "moramo - pa naj košta kolikor hoče, mora pa biti poceni!". press
PS.: Mogoče sem malo pristranski, ampak vse življenje zavestno vozim francoske avtomobile. Predvsem, ker imajo fedre in so nasploh udobni, narejeni za komod in varčno potovanje.
Re: TGV in njegovi ID
Dolfe, vprašal bi te samo to, kateri pa je njihov avto višjega cenovnega razreda. Laguna je skorajda že tako stara kot Golf pri WV.Dolfe napisal/-a: Renaultu, npr.
Smo pa kvalitetno iz osnovne teme
Tine
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV in njegovi ID
Francozi so pri TGV na srečo ostali pristarih, dobrih izračunih za premer gredi kolesne dvojice.
Nemci so zapadli v evforijo šparanja in "downsizanja". So že zapustili ta trend. Nove gredi za Špance so že po starih šegah in navadah...
Še malo OT:
imel sem amija in mu odlomil glavno gred ("Kurbelvelo"). Odletela je na najdebelšem delu
Je pa res, da sem motor forsiral...Dolfe bi rekel: težka nogo od rojstva.press
Glede nemške tehnike pa: pri BMW dobiš mušice na stranskih šipah brez doplačila
Nemci so zapadli v evforijo šparanja in "downsizanja". So že zapustili ta trend. Nove gredi za Špance so že po starih šegah in navadah...
Še malo OT:
imel sem amija in mu odlomil glavno gred ("Kurbelvelo"). Odletela je na najdebelšem delu
Je pa res, da sem motor forsiral...Dolfe bi rekel: težka nogo od rojstva.press
Glede nemške tehnike pa: pri BMW dobiš mušice na stranskih šipah brez doplačila
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: TGV in njegovi ID
Francozi bodo morali k nam v Slovenijo po patent za sekundarno ventilacijo,da jo bodo vgradili na svoje TGVje in sneg ne bo več problem.Naša napredna tehnologija jim bo rešila problem
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: TGV in njegovi ID
mmatja napisal/-a:Glede slednjega napisanega, pa se ne bi ravno strinjal . V katerih drugih avtomobilih razen BMW,AUDI in MERCEDES, pa je več nove tehnologije?Dino S napisal/-a:....kar se še najbolj vidi pri nemških avtomobilih.
Fiat
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: TGV in njegovi ID
Zbowe, vedeti moraš, da ima ime "Fiat" pri nas sinonim in asociacijo na "Zastava-Fiat". Ta pa v trenutku izniči vse dosežke celo samega Leonarda de Vinccija, ali pa vrhunsko vesoljsko tehnologijo.zbowe napisal/-a: Fiat
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: TGV in njegovi ID
Hehehe pri nas je isto tudi brez druženja z besedo "zastava".
Vsekakor jim je treba priznati tudi dobre stvari.
Vsekakor jim je treba priznati tudi dobre stvari.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: TGV in njegovi ID
Recesija Fiata ni udarila kot druge.