TGV in njegovi ID

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Tudi francoski TGV ni ravno imun na nesreče.

MMG, večina izrednih dogodkov so doživeli na običajnih progah.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Ko se je zgodila nesreča ICEja pri Aschnu, so naši časopisi pisali, da TGV še ni imel nesreče. Tu jih je pa za celo zbirko. No ja, mogoče ni imel nesreče zaradi svoje lastne napake ampak je bil krivec vedno nekdo drug.
Slika
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe: Tudi francoski TGV ni ravno imun na nesreče.

MMG, večina izrednih dogodkov so doživeli na običajnih progah.
Kot pravi Dolfe večina nesreč je bila na navadnih progah, in to predvsem na cestnih prehodih.
Hriffith:
Ko se je zgodila nesreča ICEja pri Aschnu, so naši časopisi pisali, da TGV še ni imel nesreče. Tu jih je pa za celo zbirko. No ja, mogoče ni imel nesreče zaradi svoje lastne napake ampak je bil krivec vedno nekdo drug.
Izgleda, da francoski način konstrukcije podvozja (artikulirano podvozje) deluje mnogo bolje kot nemški. Imel je sicer 2 iztirjenji pri cca 300 km/h, toda nikoli ni bilo nobenemu nič hujšega. Od tega je bilo eno iztirjenje posledica okvare podvozja vlečne enote, eno pa udora proge. Problema z osmi pa nekako ni zaslediti! :!:

Tako pa Nemci korakajo od ene okvare/nesreče k drugi. Hudič je v odkrivanju tople vode in nacionalni ponos.

LPL
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Nemcem preprosto nove tehnologije ne gredo od rok, kar se še najbolj vidi pri nemških avtomobilih.
...
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1613
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a mmatja »

Dino S napisal/-a:....kar se še najbolj vidi pri nemških avtomobilih.
Glede slednjega napisanega, pa se ne bi ravno strinjal [-X . V katerih drugih avtomobilih razen BMW,AUDI in MERCEDES, pa je več nove tehnologije?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

mmatja napisal/-a:
Dino S napisal/-a:....kar se še najbolj vidi pri nemških avtomobilih.
Glede slednjega napisanega, pa se ne bi ravno strinjal [-X . V katerih drugih avtomobilih razen BMW,AUDI in MERCEDES, pa je več nove tehnologije?
Renaultu, npr. :wink:

Že res da imajo Nemci v avtomobilih najnovejšo tehnologijo, vendar le v dragih prestižnih modelih. Za običajno rajo pa namenijo le karjola-tehniko.
Francozi delajo ravno obratno. Tudi najmanjši njihovi modeli se ponašajo s sodobno tehnologijo.

Kar pa se železniške industrije tiče, so Nemci nasproti Francozom le Kitajčki, z velikimi, lačnimi očmi.

Delajo po sistemu, "moramo - pa naj košta kolikor hoče, mora pa biti poceni!". press :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Glede slednjega napisanega, pa se ne bi ravno strinjal . V katerih drugih avtomobilih razen BMW,AUDI in MERCEDES, pa je več nove tehnologije?
Večina novosti v avtomobilski tehnologiji je tako rekoč plod francoskih firm:

-brezšumni zobniki
-prednji pogon
-hidropnevmatično vzmetenje
-kontroliranje luči (po višini, vožnja v ovinek...)
-......
-ta zadnji primer pa naj bodo filtri za dizle. Ko so Francozi cca 10 let nazaj začeli s to tehnologijo, so Nemci rekli da je to šajs. Sedaj, ko so razvili tehnologijo pa se hvalijo z njo. Dokler je sami niso imeli, je EU tudi uzakoniti ni smela :!:

Na sploh pa s strinjam z Dolfetom
Že res da imajo Nemci v avtomobilih najnovejšo tehnologijo, vendar le v dragih prestižnih modelih. Za običajno rajo pa namenijo le karjola-tehniko.
Francozi delajo ravno obratno. Tudi najmanjši njihovi modeli se ponašajo s sodobno tehnologijo.

Kar pa se železniške industrije tiče, so Nemci nasproti Francozom le Kitajčki, z velikimi, lačnimi očmi.

Delajo po sistemu, "moramo - pa naj košta kolikor hoče, mora pa biti poceni!". press
LPL

PS.: Mogoče sem malo pristranski, ampak vse življenje zavestno vozim francoske avtomobile. Predvsem, ker imajo fedre in so nasploh udobni, narejeni za komod in varčno potovanje.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Dolfe napisal/-a: Renaultu, npr. :wink:
Dolfe, vprašal bi te samo to, kateri pa je njihov avto višjega cenovnega razreda. Laguna je skorajda že tako stara kot Golf pri WV.
Smo pa kvalitetno iz osnovne teme :oops: :oops:
Tine
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 436
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a SZ ljubitelj »

še nadaljujem off

Vel Satis
Lep pozdrav vsem

Tadej
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Francozi so pri TGV na srečo ostali pristarih, dobrih izračunih za premer gredi kolesne dvojice.
Nemci so zapadli v evforijo šparanja in "downsizanja". So že zapustili ta trend. Nove gredi za Špance so že po starih šegah in navadah...

Še malo OT:
imel sem amija in mu odlomil glavno gred ("Kurbelvelo"). Odletela je na najdebelšem delu :uuuaavv
Je pa res, da sem motor forsiral...Dolfe bi rekel: težka nogo od rojstva.press

Glede nemške tehnike pa: pri BMW dobiš mušice na stranskih šipah brez doplačila :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Francozi bodo morali k nam v Slovenijo po patent za sekundarno ventilacijo,da jo bodo vgradili na svoje TGVje in sneg ne bo več problem.Naša napredna tehnologija jim bo rešila problem :twisted: :twisted:
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a zbowe »

mmatja napisal/-a:
Dino S napisal/-a:....kar se še najbolj vidi pri nemških avtomobilih.
Glede slednjega napisanega, pa se ne bi ravno strinjal [-X . V katerih drugih avtomobilih razen BMW,AUDI in MERCEDES, pa je več nove tehnologije?

Fiat
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

zbowe napisal/-a: Fiat
Zbowe, vedeti moraš, da ima ime "Fiat" pri nas sinonim in asociacijo na "Zastava-Fiat". Ta pa v trenutku izniči vse dosežke celo samega Leonarda de Vinccija, ali pa vrhunsko vesoljsko tehnologijo. #-o
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Hehehe pri nas je isto tudi brez druženja z besedo "zastava".

Vsekakor jim je treba priznati tudi dobre stvari.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: TGV in njegovi ID

Odgovor Napisal/-a space »

Recesija Fiata ni udarila kot druge.
Odgovori