Najzmoglivejša zobata lokomotiva

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Najzmoglivejša zobata lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sem mislil, da so zobate železnice izumrle, oziroma imajo samo še turistični pomen. Pa preberem, da Švicarski Stadler Rail gradi 7 velikih zobatih lokomotiv (41M€) za Brazilsko družbo MRS Logistica S.A. Namenjene bodo prevozu železne rude od Sao Paolo do pristanišča Santos. Upam, da bo kaj več podatkov.

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Najzmoglivejša zobata lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Evo nekaj podatkov:
Stadler:
The most powerful locomotive ever
The large Brazilian cargo company MRS Logística S.A. ordered the seven powerful rack-and-pinion freight locomotives from Stadler Rail mainly for use with heavy trains carrying iron ore. The freight line from São Paulo to the Santos docks is a 1,600-millimetre broad-gauge track with a 9-kilometre-long ramp, along which the rack runs. With a power of 5,000 kW, 700 kN tractive force at starting and a length of almost 18 metres per vehicle, they will be the largest and most powerful rack-and-pinion locomotives ever. Two of these locomotives in double traction will have a towing capacity of 750 tonnes on the 104‰ ramps, meaning they will be 50% more powerful than those currently in use.

The four-axle locomotives have two bogies, which in turn each have two pinion transmission systems engaging with the triple-lamella Abt rack. Support is provided by two separate adhesion transmission systems, which contribute about 25% of the traction as the train goes uphill. The regenerative ability of modern traction equipment also enables massive energy savings to be made on the 3 kV DC line.
LPL

PS.:

Opažam, da so črke iz naslova kar odpadle. A zna naslov kdo popravit?

LPL
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Najzmoglivejša zobata lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ljubitelj napisal/-a:
Opažam, da so črke iz naslova kar odpadle. A zna naslov kdo popravit?

LPL

Na http://www.vlaki.info zmoremo in znamo vse. Urejeno.
Mod. Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Najzmoglivejša zobata lokomotiva

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Dolfe napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Opažam, da so črke iz naslova kar odpadle. A zna naslov kdo popravit?

LPL

Na http://www.vlaki.info zmoremo in znamo vse. Urejeno.
Mod. Dolfe
Men pokaže slovenski črkovalnik (Spell checker) pri besedi Najzmoglivejša :lol: :lol:
(rdeče pomeni NAPAČNO :lol: :lol: )
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Najzmoglivejša zobata lokomotiva

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

železocestnik napisal/-a: Men pokaže slovenski črkovalnik (Spell checker) pri besedi Najzmoglivejša :lol: :lol:
(rdeče pomeni NAPAČNO :lol: :lol: )

Rdeče je pocahnano zaradi vpliva avtoritete. Slika

lp
Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
tango
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 05.11.2009, 0:35

Re: Najzmoglivejša zobata lokomotiva

Odgovor Napisal/-a tango »

Najzmogljivejša .. :wink:

Zato podčrta rdeče..
Odgovori