"Dolančev vagon" je bil samo salonski voz v lasti takratnega "Repupliškega Izvršnega Sveta SR Slovenije". Nikoli ni bil sestavni del znamenitega "Modrega vlaka".BREMZA napisal/-a:A nimajo v Šiški tudi parne lokomotive od Titovega-modrega vlaka?
Zakaj pa v muzeju ne uštimanjo te mašine + Dolančev vagon in začnejo furat Titov-modri vlak po Sloveniji?
Ta vagon je takratna republiška vlada v glavnem koristila za svoj prevoz na relaciji Ljubljana - Beograd. Najpogosteje je bil uvrščen v Avto-vlak 9601 / 9600 in v Poslovni vlak 101 / 100, ki sta vozila na tej relaciji in imela zelo visok rang.
"Dolančev" se je pa reklo za to, ker ga je on osebno največ koristil. Bojda ni ravno maral letalskega prevoza, tako se je govorilo in ne vem če je to res.
V takratnem obdobju je imela ŽTO Ljubljana tudi salonski vagon, ( mislim da je bila to dvojka - 002, ne me držat za besedo), ki je bil spalnik z osrednjim bivalnim prostorom. Ta je tudi vozil po potrebi (naročilu) v omenjenih vlakih, kot tudi v drugih z višjim rangom.
Vožnjo "Titovega Modrega vlaka - specialnega vlaka" je urejal, mislim da pravilnik št.7. Med tem ko vožnjo omenjenega "salonskega voza" pa pravilnik 49 ali nekaj takega.
Ta dva pravilnika sta bila "državna skrivnost" in sta bila strogo pod ključem "v sefu" pri takratnih direktorjih TOZD- ov.
O poučevanju in izpitih iz vsebine teh pravilnikov pa kdaj drugič.
lp
matr, sem se razpisal