modri vlak

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

BREMZA napisal/-a:A nimajo v Šiški tudi parne lokomotive od Titovega-modrega vlaka?
Zakaj pa v muzeju ne uštimanjo te mašine + Dolančev vagon in začnejo furat Titov-modri vlak po Sloveniji?
"Dolančev vagon" je bil samo salonski voz v lasti takratnega "Repupliškega Izvršnega Sveta SR Slovenije". Nikoli ni bil sestavni del znamenitega "Modrega vlaka".
Ta vagon je takratna republiška vlada v glavnem koristila za svoj prevoz na relaciji Ljubljana - Beograd. Najpogosteje je bil uvrščen v Avto-vlak 9601 / 9600 in v Poslovni vlak 101 / 100, ki sta vozila na tej relaciji in imela zelo visok rang.
"Dolančev" se je pa reklo za to, ker ga je on osebno največ koristil. Bojda ni ravno maral letalskega prevoza, tako se je govorilo in ne vem če je to res.

V takratnem obdobju je imela ŽTO Ljubljana tudi salonski vagon, ( mislim da je bila to dvojka - 002, ne me držat za besedo), ki je bil spalnik z osrednjim bivalnim prostorom. Ta je tudi vozil po potrebi (naročilu) v omenjenih vlakih, kot tudi v drugih z višjim rangom.

Vožnjo "Titovega Modrega vlaka - specialnega vlaka" je urejal, mislim da pravilnik št.7. Med tem ko vožnjo omenjenega "salonskega voza" pa pravilnik 49 ali nekaj takega.

Ta dva pravilnika sta bila "državna skrivnost" in sta bila strogo pod ključem "v sefu" pri takratnih direktorjih TOZD- ov.
O poučevanju in izpitih iz vsebine teh pravilnikov pa kdaj drugič.

lp

matr, sem se razpisal :roll:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
BREMZA

Odgovor Napisal/-a BREMZA »

OK, ne me takoj napast, če kej vprašam.
Milchy vem da lokomotive ne moreš čez noč usposobiti za vožnjo, ampak če bi predvidel sredstva za obnovo letos, jo drugo leto obnovili, potem bi pa začela vračat vloženei denar in morda tudi kaj služiti. Vsaj zdi se mi da druge železniške uprave delajo tako.
Dolfe tebi pa najlepša hvala za pojasnilo glede vagona, da ne bom več živel v zmoti o vagonu Titovega vlaka.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

BREMZA napisal/-a:OK, ne me takoj napast, če kej vprašam.
Milchy vem da lokomotive ne moreš čez noč usposobiti za vožnjo, ampak če bi predvidel sredstva za obnovo letos, jo drugo leto obnovili, potem bi pa začela vračat vloženei denar in morda tudi kaj služiti. Vsaj zdi se mi da druge železniške uprave delajo tako.
Dolfe tebi pa najlepša hvala za pojasnilo glede vagona, da ne bom več živel v zmoti o vagonu Titovega vlaka.
Vožnje vseh takih vlakov, kot tudi našega slavnega "muzejca," so povezane z visokimi stroški. ŠŽ pač daje nekaj denarja za svojo promocijo in upa da del tega denarja dobi povrjenega v drugačni obliki. Lastna reklama pač.
Že običajni potniški promet ne pokriva svojih stroškov, kaj šele priprava in vožnja muzejca. Kar na hitro skup vrži število potnikov na eni vožnji muzejca, s ceno vozovnice in ti bo takoj jasno, da niti za kolm ni dovolj.

Verjamem pa, da je to enkratno doživetje in veselje za oči vseh, ki to vožnjo vidijo od od blizu in daleč .

Neka družba je skušala oživiti znameniti "Orient expres". Ni kaj dosti slišati o tem.

Žal je v življenju vse povezano z denarjem in se ne da kaj dosti pomagat. :?
Brez vsestranske prizadevnosti in iznajdljivosti ljudi, ki so v muzejski skupini, pa tako ali tako ne bi bilo nič. 8)
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
BREMZA

Odgovor Napisal/-a BREMZA »

Še vedno trdim, da se da, če ima železniška uprava posluh za to. Če pa vse zavisi od entuzijastov je pa bolj tako, razen, če si le ti ne kupijo lokomotive in proge in se gredo zasebno muzejsko žeeznico. Mislim, da je en tak primer v Borovljah na avstrijskem Koroškem.
Pa tudi Šarganska osmica pod okriljem Železnic Srbije v Srbiji funkcionira v sezoni vsak dan. Več na http://www.yurail.co.yu/prezentacije/sa ... snjost.htm
BREMZA

Odgovor Napisal/-a BREMZA »

Dokaz da nekateri znajo, je da so podaljšali obnovljeno progo na Šarganu-sedaj skupaj znaša cca 32 km. Hkrati so šli v obnovo lokomotive, ki je nekoč vlekla Čirota, od leta 1974 pa je stala pred ŽP Čačak. po obnovi jo bodo vključili v promet na Šarganski progi.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Katere vse lokomtoive so pa vozile modri vlak?
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

664-111 napisal/-a:Katere vse lokomtoive so pa vozile modri vlak?
V časih parne vleke serija 11, od katerih lahko eno vidiš v Šiški. V časih dizelske vleke so bile to lokomotive 761, katere lahko vidiš, če se boš z vlakom peljal od Beograda proti jugu tam nekje v Rakovici. Kasneje so jih nadomestile 666, katere lahko zelo pogosto vidiš v okolici Beograda. Naj še povem, da sem imel v njihovih najboljših časih priliko biti v eni od teh 666 :wink:

LPB
LPB
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

BREMZA napisal/-a: Pa tudi Šarganska osmica pod okriljem Železnic Srbije v Srbiji funkcionira v sezoni vsak dan. Več na http://www.yurail.co.yu/prezentacije/sa ... snjost.htm
Prepričan sem, da bi ta proga ne bila v takšnem stanju kot je, če ne bi ogromno stvari na novo zgradili in obnovili zaradi snemanja filma Lepa sela lepo gore... kar malce hecno, mar ne?! :wink:
LPB
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

bojan napisal/-a:
664-111 napisal/-a:Katere vse lokomtoive so pa vozile modri vlak?
V časih parne vleke serija 11, od katerih lahko eno vidiš v Šiški. V časih dizelske vleke so bile to lokomotive 761, katere lahko vidiš, če se boš z vlakom peljal od Beograda proti jugu tam nekje v Rakovici. Kasneje so jih nadomestile 666, katere lahko zelo pogosto vidiš v okolici Beograda. Naj še povem, da sem imel v njihovih najboljših časih priliko biti v eni od teh 666 :wink:

LPB
Imaš mogoče kakšno sliko kabine od 666?
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Imam, samo niso moje... ampak so pa iz današnjih časov. Zgrozil bi se, če bi jih videl :shock: :wink:
LPB
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

zakaj če je tako grozna?

Še eno vprašanje ni 761 ista kot nemška lokomotiva DB V200
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

664-111 napisal/-a:zakaj če je tako grozna?

Še eno vprašanje ni 761 ista kot nemška lokomotiva DB V200

serija vrste 666-001 / 002/ 003 je bil lastnik TITO JOSIP je bil vozi iz ljubljane do beograd JŽ (4.maj.1980) , tito je bil umrl z vlakom do beograd potem pogreb. :)
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

664-111 napisal/-a:zakaj če je tako grozna?

Še eno vprašanje ni 761 ista kot nemška lokomotiva DB V200
NE,
V200 je 4-osna lokomotiva z enim motorjem, medtem ko je 761 (ali V300) 6-osna lokomotiva z dvema motorjema
BREMZA

Odgovor Napisal/-a BREMZA »

Bojan je napisal:
Prepričan sem, da bi ta proga ne bila v takšnem stanju kot je, če ne bi ogromno stvari na novo zgradili in obnovili zaradi snemanja filma Lepa sela lepo gore... kar malce hecno, mar ne?!
A je kaj pomembno iz kakšnega razloga je bila proga obnovljena/zgrajena? Po moje je važno le to, da ponovno funkionira v veselje ljubiteljev železnic in turistov terdober poslovni uspeh lastnika.
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Mogoče bi lahko naredili kaj "majstri" v Mariboru, saj so včasih vagone in lokomotive vozili tja na revizijo in investicijska popravila
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Odgovori