Željeznice Federacije BiH

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1489
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Željeznice Federacije BiH

OdgovorNapisal/-a Dino S » 06.10.2016, 18:29

Sem gledal zadnjič nekaj na RTS Satelit (srbska TV), in je skoraj polovica oglasov raznih avtobusnih prevoznikov, ki večkrat dnevno vozijo med Beogradom in večjimi mesti v Avstriji, Nemčiji ter Švici :roll: Pa tudi, ko sem hodil v šolo v Celje, je vsak dan z avtobusne peljal avtobus za Bosno.
...
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 315
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Željeznice Federacije BiH

OdgovorNapisal/-a Mičo » 06.10.2016, 18:54

TGV Lyria napisal/-a:
Mičo napisal/-a:Kakšna je pa razlika med dnevno in nočno garnituro? Je ponoči spalnik?


Nočne garniture Talgo imajo običajno spalnike s po 2 ali 4 posteljami v kabini + "Gran Classe" (2 postelji + tuš + WC v kabini) ter ležalne sedeže (t.i. "sleeperette"). Nekdanji nemški CNL Talgo vlaki so imeli tudi posebne "kajutne" ležalne vagone z vzdolžnimi ležišči (prehod po sredini).


Hvala za info, zanimivo, sliši se kar fensi. :)
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1594
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Željeznice Federacije BiH

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 06.10.2016, 19:48

Mičo napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Mičo napisal/-a:Kakšna je pa razlika med dnevno in nočno garnituro? Je ponoči spalnik?


Nočne garniture Talgo imajo običajno spalnike s po 2 ali 4 posteljami v kabini + "Gran Classe" (2 postelji + tuš + WC v kabini) ter ležalne sedeže (t.i. "sleeperette"). Nekdanji nemški CNL Talgo vlaki so imeli tudi posebne "kajutne" ležalne vagone z vzdolžnimi ležišči (prehod po sredini).


Hvala za info, zanimivo, sliši se kar fensi. :)


Saj tudi je. Talgo nočne povezave v Španiji (v preteklosti tudi iz Španije v Francijo, Švico in Italijo) zato nosijo kar pomenljivo ime: Trenhotel.

Dino S napisal/-a:Sem gledal zadnjič nekaj na RTS Satelit (srbska TV), in je skoraj polovica oglasov raznih avtobusnih prevoznikov, ki večkrat dnevno vozijo med Beogradom in večjimi mesti v Avstriji, Nemčiji ter Švici :roll:


Mučenje potnikov, tudi glede na starost in izrabljenost njihovih busov. En nočni Talgo bi bil kar prijeten - v načrtu je baje bila obuditev "Mostar-Dalmacije" s Talgom, ampak...
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 133
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Željeznice Federacije BiH

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 06.10.2016, 20:04

TGV Lyria napisal/-a:
Dino S napisal/-a:Sem gledal zadnjič nekaj na RTS Satelit (srbska TV), in je skoraj polovica oglasov raznih avtobusnih prevoznikov, ki večkrat dnevno vozijo med Beogradom in večjimi mesti v Avstriji, Nemčiji ter Švici :roll:


Mučenje potnikov, tudi glede na starost in izrabljenost njihovih busov. En nočni Talgo bi bil kar prijeten - v načrtu je baje bila obuditev "Mostar-Dalmacije" s Talgom, ampak...


Kakorkoli obračas zadnjo besedo ima cena, večinoma se na teh relacijah vozijo delavci, ki delajo v tujini (minimalna plača) in gledajo predvsem nato kako jim bo ostalo čimveč denarja za domače. Težko jih boš prepričal naj plačajo še enkrat dražjo karto...
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1489
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Željeznice Federacije BiH

OdgovorNapisal/-a Dino S » 06.10.2016, 21:37

Matevz96 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
Dino S napisal/-a:Sem gledal zadnjič nekaj na RTS Satelit (srbska TV), in je skoraj polovica oglasov raznih avtobusnih prevoznikov, ki večkrat dnevno vozijo med Beogradom in večjimi mesti v Avstriji, Nemčiji ter Švici :roll:


Mučenje potnikov, tudi glede na starost in izrabljenost njihovih busov. En nočni Talgo bi bil kar prijeten - v načrtu je baje bila obuditev "Mostar-Dalmacije" s Talgom, ampak...


Kakorkoli obračas zadnjo besedo ima cena, večinoma se na teh relacijah vozijo delavci, ki delajo v tujini (minimalna plača) in gledajo predvsem nato kako jim bo ostalo čimveč denarja za domače. Težko jih boš prepričal naj plačajo še enkrat dražjo karto...


Avtobusarji so bolj konkurenčni zaradi večje frekvence odhodov in krajšega časa vožnje, cene so nekje enake.
...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3232
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Željeznice Federacije BiH

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 07.10.2016, 8:13

Dino S napisal/-a:Pa tudi, ko sem hodil v šolo v Celje, je vsak dan z avtobusne peljal avtobus za Bosno.


Še vozijo. Večina 2-3 krat tedensko. Povezani so pa z večjimi kraji po Sloveniji.

Glede cene pa. V Bosni je karta za talgo 3 marke dražja od navadnega vlaka. To je približno 1,5 evra. Ampak vse pove podatek, da ljudje niso navdušeni nad tem doplačilom.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3232
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Željeznice Federacije BiH

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.11.2016, 11:34

jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 266
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Željeznice Federacije BiH

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 19.12.2016, 17:44

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3232
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Željeznice Federacije BiH

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.06.2017, 8:09

http://www.poslovni.hr/domace-kompanije ... ura-328855

Končar dobil arbitražo, glede neplačanega "soma".

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov