Pravkar sem se vrnil iz potovanja po Bosni, no samo tranzitno od Šćepan polja do Broda. Kar je videti od železnice je ena sama žalost, še tam, kjer ni bilo nekih posebnih spopadov (okolica Zenice) je uničena večina signalizacije, vsaj kar se tiče APB, postaje pa so neusahljiv vir starega železa..... Vsem forumašem priporočam izlet v Bosno, da bodo videli, kaj naredi ljudska norost in kaj pomeni, če se ustavi čas.
očevidno še nista videla podrobnosti v Bosni, da dajeta izjave, da se kaj takega vidi pri nas. Seveda se najdejo neumnosti, toda do sedaj še ni nobenemu prišlo na pamet, da bi odmontiral vozne vode in odstranil signalizacijo, no to so storili tudi vrli borci za svobodo (ne vem sicer katero) tudi med Vinkovci in Beogradom, tako pred nekaj leti ni bilo nobenih predsignalov, samo opozorilna plošča...... Torej hajd v Bosno in spoznat kaj je ljudska neumnost.
Signali v temi, ker ni več kablov.
Telefonija ne dela, ker ni več kablov,
Telefonske omarice in več, ker je aluminijasta.
Andrejevih križev ni več, ker so aluminijasti.
Pokrovov jaškov ni več, so železni.
Ščitnih tirnic na NPr ni več.
Drobnotirnega materiala, ki se res čvrsto ne drži, ni več.
Luči za razsvetljavo perona ni več.
Kretniških nastavkov ni več.
Avto vzdrževalcev je zjutraj brez koles.
Da ne govorimo o razstavljanju lokomotiv v Fužinah.
Ko pa ugotovijo, kateri deli VM niso pod napetostjo, pa tudi teh ne bo več.
Ampak v Bosno bi pa vseeno bilo zanimivo iti malo pofirbcat
Fantje, ljubitelj dobro ve o čem govori in verjemite mi, tako kot je v Bosni ni v Sloveniji. Tu smo 20 let pred njimi ali še več, tam se je dobesedno čas ustavil. V Banja Luki je zakladnica JŽ vagonov, podobno v Doboju. Signali zgledajo kot duhovi itd, mel sem priliko videt našega bivšega Fiata 813-034 in na povabilo, da si ogledam strojevodsko kabino sem raje ostal na peronu, ker je že tam smrdelo po skretu. Zgledal pa je tudi tak, kot da bi bil pobruhan od vsepovsod... Ne da se opisat, treba videt