Željeznice Federacije BiH
Re: Željeznice Federacije BiH
Sem gledal zadnjič nekaj na RTS Satelit (srbska TV), in je skoraj polovica oglasov raznih avtobusnih prevoznikov, ki večkrat dnevno vozijo med Beogradom in večjimi mesti v Avstriji, Nemčiji ter Švici Pa tudi, ko sem hodil v šolo v Celje, je vsak dan z avtobusne peljal avtobus za Bosno.
...
Re: Željeznice Federacije BiH
Hvala za info, zanimivo, sliši se kar fensi.TGV Lyria napisal/-a:Nočne garniture Talgo imajo običajno spalnike s po 2 ali 4 posteljami v kabini + "Gran Classe" (2 postelji + tuš + WC v kabini) ter ležalne sedeže (t.i. "sleeperette"). Nekdanji nemški CNL Talgo vlaki so imeli tudi posebne "kajutne" ležalne vagone z vzdolžnimi ležišči (prehod po sredini).Mičo napisal/-a:Kakšna je pa razlika med dnevno in nočno garnituro? Je ponoči spalnik?
Re: Željeznice Federacije BiH
Saj tudi je. Talgo nočne povezave v Španiji (v preteklosti tudi iz Španije v Francijo, Švico in Italijo) zato nosijo kar pomenljivo ime: Trenhotel.Mičo napisal/-a:Hvala za info, zanimivo, sliši se kar fensi.TGV Lyria napisal/-a:Nočne garniture Talgo imajo običajno spalnike s po 2 ali 4 posteljami v kabini + "Gran Classe" (2 postelji + tuš + WC v kabini) ter ležalne sedeže (t.i. "sleeperette"). Nekdanji nemški CNL Talgo vlaki so imeli tudi posebne "kajutne" ležalne vagone z vzdolžnimi ležišči (prehod po sredini).Mičo napisal/-a:Kakšna je pa razlika med dnevno in nočno garnituro? Je ponoči spalnik?
Mučenje potnikov, tudi glede na starost in izrabljenost njihovih busov. En nočni Talgo bi bil kar prijeten - v načrtu je baje bila obuditev "Mostar-Dalmacije" s Talgom, ampak...Dino S napisal/-a:Sem gledal zadnjič nekaj na RTS Satelit (srbska TV), in je skoraj polovica oglasov raznih avtobusnih prevoznikov, ki večkrat dnevno vozijo med Beogradom in večjimi mesti v Avstriji, Nemčiji ter Švici
Re: Željeznice Federacije BiH
Kakorkoli obračas zadnjo besedo ima cena, večinoma se na teh relacijah vozijo delavci, ki delajo v tujini (minimalna plača) in gledajo predvsem nato kako jim bo ostalo čimveč denarja za domače. Težko jih boš prepričal naj plačajo še enkrat dražjo karto...TGV Lyria napisal/-a:Mučenje potnikov, tudi glede na starost in izrabljenost njihovih busov. En nočni Talgo bi bil kar prijeten - v načrtu je baje bila obuditev "Mostar-Dalmacije" s Talgom, ampak...Dino S napisal/-a:Sem gledal zadnjič nekaj na RTS Satelit (srbska TV), in je skoraj polovica oglasov raznih avtobusnih prevoznikov, ki večkrat dnevno vozijo med Beogradom in večjimi mesti v Avstriji, Nemčiji ter Švici
Re: Željeznice Federacije BiH
Avtobusarji so bolj konkurenčni zaradi večje frekvence odhodov in krajšega časa vožnje, cene so nekje enake.Matevz96 napisal/-a:Kakorkoli obračas zadnjo besedo ima cena, večinoma se na teh relacijah vozijo delavci, ki delajo v tujini (minimalna plača) in gledajo predvsem nato kako jim bo ostalo čimveč denarja za domače. Težko jih boš prepričal naj plačajo še enkrat dražjo karto...TGV Lyria napisal/-a:Mučenje potnikov, tudi glede na starost in izrabljenost njihovih busov. En nočni Talgo bi bil kar prijeten - v načrtu je baje bila obuditev "Mostar-Dalmacije" s Talgom, ampak...Dino S napisal/-a:Sem gledal zadnjič nekaj na RTS Satelit (srbska TV), in je skoraj polovica oglasov raznih avtobusnih prevoznikov, ki večkrat dnevno vozijo med Beogradom in večjimi mesti v Avstriji, Nemčiji ter Švici
...
Re: Željeznice Federacije BiH
Še vozijo. Večina 2-3 krat tedensko. Povezani so pa z večjimi kraji po Sloveniji.Dino S napisal/-a:Pa tudi, ko sem hodil v šolo v Celje, je vsak dan z avtobusne peljal avtobus za Bosno.
Glede cene pa. V Bosni je karta za talgo 3 marke dražja od navadnega vlaka. To je približno 1,5 evra. Ampak vse pove podatek, da ljudje niso navdušeni nad tem doplačilom.
Re: Željeznice Federacije BiH
http://www.poslovni.hr/domace-kompanije ... ura-328855
Končar dobil arbitražo, glede neplačanega "soma".
Končar dobil arbitražo, glede neplačanega "soma".