Željeznice Federacije BiH
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Željeznice Federacije BiH
Pa naj ustanovijo skupno firmo "TALGO SFRJ" in vozijo . Ja, kaj dela politika!
preglednik
Re: Željeznice Federacije BiH
Kaka pralnica denarja mora biti ta ''Talgo '' v BiH,kupljeno leta 2006 - dobavljeno leta 2010,zdaj smo leta 2016 pa še kar niso v rednem prometu,pa glede na to da so sedeže rajši še pustili v folijo zavite ,vprašanje kdaj bodo v rednem prometu.Joj balkanska posla
Re: Željeznice Federacije BiH
Tale je svetovna argumentacija :
ki se nanaša naVoz je napravljen za pruge Željeznica FBiH, tačnije za ovaj promjer šina ...
Čisto po balkansko, pa ne samo vodstva ŽFBiH ampak (kot vedno) tudi novinarjev (pa naši niso prav nič boljši).Razlozi za dugogodišnje kupljenje prašine na 81 vagonu kretali su se od navodne nekompatibilnosti sa bh. prugama pa do skupog održavanja.
LP, Metod
Re: Željeznice Federacije BiH
Nikad? A možda ni tad.SIMY napisal/-a: vprašanje kdaj bodo v rednem prometu.
Ne resno. Problem je v tem, da imaš v eni državi dve družbi. ŽRS in ŽFBiH, ki imata razdeljen vozni park. In, če hočejo vagoni ene izmed družb voziti po teritoriju drugega, mora ta drugi plačati uporabnino vagonov. Torej bi morala ŽRS plačati lep kupček za to, da bi talgo prešel k njim. Ampak sta obe družbi na robu propada in le tisti majhen del težke industrije jih drži nad vodo. Druga težava pa je, da sta Republika Srbska in Federacija BiH v zelo slabih odnosih. Pač nacionalizem pri polikitih in zato ni rešitve.
Re: Željeznice Federacije BiH
Pa niti niso izključno balkanske zadeve. Ali mogoče veste kako so Italijanske železnice (že davnih 80-ih) načrtovale elektrifikacijo prog na Sardiniji z monofaznim sistemom, v ta namen pa so naročili in dobavili tudi električne lokomotive – ki pa nikoli niso bile dane v promet, ker so projekt elektrifikacije ustavili. Se zgodi tudi drugim...
Drugače je res škoda da nove garniture stojijo in propadajo medtem ko voznih sredstev rabijo bolj kot kruha.
Drugače je res škoda da nove garniture stojijo in propadajo medtem ko voznih sredstev rabijo bolj kot kruha.
Re: Željeznice Federacije BiH
Vozi Talgo naposled?
Re: Željeznice Federacije BiH
Mednarodni viri Railway Gazette
LPL
Seveda so pa mojstri kupili 5 dnevnih garnitur in 4 nočne garniture, omejeno (1 par voženj dnevno) pa vozi samo ena.iz dne 28.9.2016 pravijo da vozi,
BOSNIA: Railways of the Federation of Bosnia & Herzegovina launched revenue services with a Talgo trainset between Sarajevo and Doboj on September 26, five years after the nine trainsets were delivered from Spain.
ŽFBH and Talgo signed a contract for the nine-car trainsets in July 2005, backed by a €67·7m loan from the Spanish government. They were delivered in 2011, and since then they have been stored at Rajlovac depot in Sarajevo. Five of the trainsets are fitted out for daytime use with 201 second and 26 first class seats, and four are equipped for overnight services.
The initial service is branded as BH voz. It leaves Sarajevo at 16.28 and arrives at Doboj at 19.35, with the return journey departing 03.49 and arriving in the capital at 06.53. The train calls at Maglaj, Zavidovići, Žepče, Zenica, Kakanj and Visoko. The service is expected to be extended south to Mostar and Čapljina from early 2017, and will run through to the Croatian port of Ploče in duing the summer.
An extension of the Talgo service north to Banja Luka is envisaged, along with use on the Bihać line where a €1·1m rehabilitation project is planned. An international train to Zagreb is also proposed.
LPL
Re: Željeznice Federacije BiH
Glede naLjubitelj napisal/-a:Seveda so pa mojstri kupili 5 dnevnih garnitur in 4 nočne garniture, omejeno (1 par voženj dnevno) pa vozi samo ena.
in zapisani vozni red pričakujem, da vozita dve garnituri, ena dnevna iz Sarajeva v Doboj in ena nočna v obratni smeri. Seveda je treba neuporabljeno garnituro vrniti na začetno postajo z režijsko vožnjo. Morda to optimizirajo tako, da v resnici kroži 8 garnitur (po 4 vsake) in z režijsko vožnjo na enkrat prepeljejo 4 garniture?Railway Gazette napisal/-a:... Five of the trainsets are fitted out for daytime use with 201 second and 26 first class seats, and four are equipped for overnight services.
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Željeznice Federacije BiH
Nočna garnitura Doboj - Sarajevo ?? S spalnikom sem se včasih peljal iz Ljubljane v Beograd, pa še je bilo treba zjutraj prezgodaj vstati.
preglednik
Re: Željeznice Federacije BiH
Kakšna je pa razlika med dnevno in nočno garnituro? Je ponoči spalnik?
Re: Željeznice Federacije BiH
Nočne garniture Talgo imajo običajno spalnike s po 2 ali 4 posteljami v kabini + "Gran Classe" (2 postelji + tuš + WC v kabini) ter ležalne sedeže (t.i. "sleeperette"). Nekdanji nemški CNL Talgo vlaki so imeli tudi posebne "kajutne" ležalne vagone z vzdolžnimi ležišči (prehod po sredini).Mičo napisal/-a:Kakšna je pa razlika med dnevno in nočno garnituro? Je ponoči spalnik?
Re: Željeznice Federacije BiH
Ne ga srat. Vožnja traja samo tri ure. In trenutno vozi samo garnitura na sliki. V načrtu je seveda več voženj (Zagreb, Ploče, Čapljina, Bihač, tudi na Dunaj). Ampak to je Bosna. Karkoli bo že, bo vrhunsko, dokler ne bo prišel račun za vzdrževanje.preglednik napisal/-a:Nočna garnitura Doboj - Sarajevo ??
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Željeznice Federacije BiH
Ma kaj se res ne upamo zmeniti s Hrvati in Bosanci skupaj, da bi uvedli TALGO linijo Ljubljana - Sarajevo? Marsikomu od naših bivših "zdomcev" najbrž avtocesta že preseda, medsebojne vezi pa so gotovo obstale.
preglednik