Zapora proge Pliberk-Holmec
Re: Zapora proge Pliberk-Holmec
Ja, ja, se je že začelo:
Prevalje štuc
Jesenice štuc
čez nekaj časa pa še Maribor štuc.
Zakaj Jesenice? Pripravljajo se papirji in dokumentacija - še v zelo začetni fazi, da se v predoru vrže ven en tir, tako da je predor enotiren. Avstrijci se zgovarjajo na varnost in svetli profil. Dejansko pa bi najraje ves promet speljali na Pontebo. Karavanke pa zaprli.....
Prevalje štuc
Jesenice štuc
čez nekaj časa pa še Maribor štuc.
Zakaj Jesenice? Pripravljajo se papirji in dokumentacija - še v zelo začetni fazi, da se v predoru vrže ven en tir, tako da je predor enotiren. Avstrijci se zgovarjajo na varnost in svetli profil. Dejansko pa bi najraje ves promet speljali na Pontebo. Karavanke pa zaprli.....
Re: Zapora proge Pliberk-Holmec
Same "vzpodbudne" besede!
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Zapora proge Pliberk-Holmec
Regan 664 napisal/-a:Ja, ja, se je že začelo:
Prevalje štuc
Jesenice štuc
čez nekaj časa pa še Maribor štuc.
Zakaj Jesenice? Pripravljajo se papirji in dokumentacija - še v zelo začetni fazi, da se v predoru vrže ven en tir, tako da je predor enotiren. Avstrijci se zgovarjajo na varnost in svetli profil. Dejansko pa bi najraje ves promet speljali na Pontebo. Karavanke pa zaprli.....
http://www.ots.at/presseaussendung/OTS_ ... unnel-bildStöger unterzeichnet Abkommen mit Slowenien zum Karawanken-Eisenbahntunnel
Lp
Re: Zapora proge Pliberk-Holmec
Pontebanna je del V koridorja, Tauernbahn s karavanškim predorom pa del X koridorja. Ta dva koridorja si ne konkurirata. Obstaja pa upravičen strah, da se bo tovor X koridorja selil na Dunaj. (Istanbul, Beograd, Črno morje) - Budimpešta - Dunaj in naprej. Tauernbahn ima določene neugodne karakteristike in vprašanje, če bodo Avstrijci izvedli bistvene optimizacije. Je pač tako, da je tovor bistveno lažje voziti skozi Dunajska vrata kot preko alp.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Zapora proge Pliberk-Holmec
Saj je skozi karavanški tunel svojčas že bil samo enotirni promet
preglednik
Re: Zapora proge Pliberk-Holmec
Včasih je bilo rečeno, da bosta V in X koridor imela križanje v Ljubljani... Velika verjetnost, kot že omenja @Ledeni je, da se bo to križanje preselilo na Dunaj... Turska proga bo postala nekonkurenčna, ker baznega predora ne bo in tudi nedorečenost drugega tira na vrhu tur je še nejasna. Za naš del proge pa ni treba zgubljati besed. Verjetno bodo Avstrijci posodobili do te mere, da bo Avstrija lahko vozila čez Pontebanno in v Koper...Za ostalo pa trenutno ni časa in denarja saj imajo tri velike projekte v teku: Korarlmbahn, Semmering bazni predor in Brenner bazni predor, ki naj bi postal drugi najdaljši na svetu (55 km), z začetkom obratovanja, čez približno 11 let...
Re: Zapora proge Pliberk-Holmec
Zelo zanimiva tema in dobro razmišljanje. Ne bom oporekal tvojim ugotovitvam in razmišljanju ampak bom vzel v razmislek. Dejstvo vsakegadobrega gospdoarja je, da naredi izračune, ki so realni in to pri nas manjka.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Zapora proge Pliberk-Holmec
Avstrijci lahko po Pontebani že sedaj pripeljejo vlak brez prestavljanja lokomotiv direktno v Koper. Če pa bodo zlobirali povezavo Trst - Koper, bo to še toliko lažje.
preglednik