TGV ali ICE
Re: TGV ali ICE
Pardon THSR na Tajvanu sta delala Alstom in Kawasaki.Shanghai Maglev je že lebdeča zadeva.Boljši,recimo najnovejši ONIX Alstom IGBT vlečni sistem.Posebna razporeditev vlečnih vozičkov,razporejena preko cele 200m garniture.30% manjša poraba energije,10% več potnikov na garnituro,15% večja hitrost.Primerjava AGV in TGV samo v grobem.
European Railway Agency (ERA) komentarji strokovnjakov so v presežkih,kakor tudi ocene v railwaygazette,Railway Technical Research Institute Japan (komentar:only France can follow us with AGV technology...).
AGV je direktna nadgradnja TGV,konceptualno in tudi tehnološko.
To je kar je komentarjev stroke na to tematiko.Da bi pa midva strokovno ocenjevala in primerjala Velarota pa AGV sva pa svetlobna leta prekratka.
Znanstvena fantastika.Že sam Japonski pristop,koncept hitrih vlakov je vanzemaljski za Evropske pojme.Francozi so prvi povzeli njihov način razmišljanja in pristopa,zato so se jim tudi najbolj približali.To kar so imeli Japonci 1964 na tirih imajo Evropejci počasi na risalni mizi.
European Railway Agency (ERA) komentarji strokovnjakov so v presežkih,kakor tudi ocene v railwaygazette,Railway Technical Research Institute Japan (komentar:only France can follow us with AGV technology...).
AGV je direktna nadgradnja TGV,konceptualno in tudi tehnološko.
To je kar je komentarjev stroke na to tematiko.Da bi pa midva strokovno ocenjevala in primerjala Velarota pa AGV sva pa svetlobna leta prekratka.
Znanstvena fantastika.Že sam Japonski pristop,koncept hitrih vlakov je vanzemaljski za Evropske pojme.Francozi so prvi povzeli njihov način razmišljanja in pristopa,zato so se jim tudi najbolj približali.To kar so imeli Japonci 1964 na tirih imajo Evropejci počasi na risalni mizi.
Zadnjič spremenil Nurmi, dne 07.09.2010, 17:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: TGV ali ICE
Ne vem če tale tvoja trditev drži. Prečitaj si naslednji članek:TGV Lyria napisal/-a:Mislim, da ne. AGV je bil zasnovan na novo, prevzel je le TGV-jevo zasnovo vagonov s skupnimi podvozji...mmatja napisal/-a:Sicer pa, a ni AGV iz "družine" TGV
http://www.transportal.si/vozila_oprema ... l_agv.html v katerem lepo piše, da je to nadgradnja TGV, to se pravi da je njihov "družinski" član.
Re: TGV ali ICE
Revček se je moral izdivjati v Franciji, ker se doma skorajda ne more.grikos:
ICE vozi tudi do Pariza, torej progi, ki je bila narejena predvsem za TGV. Tam ga pa res piči:
Ampak zares, kakšno leto nazaj je bilo govora, da ICE3 vlaki na LGV progah ne bodo smeli razvijati zaradi možnih poškodb od tolčenca na podvozju hitrosti večje od kakšnih 250 km/h. Sedaj so to potemtakem rešili?
Kar se pa tiče signalizacije na LGV. Seveda je stara, razvita je bila namreč pred več kot 30 leti, ko še ni bilo na voljo računalnikov za splošno uporabo. Vendar vseeno sistem TVM 430 omogoča 3 minutno zaporedje vlakov s hitrostjo 300 km/h. V članku Integrating ETCS Level 2 with TVM430 on TGV Est pa se vidijo prednosti sistema ERTMS, ki je novejši in računalniško podprt. Toda postavlja se večno vprašanje, kako zamenjati obstoječi sistem z novim, boljšim, toda povsem nekompatibilnim. Primerjaj zamenjavo analognih televizorjev z digitalnimi, ki so sicer na voljo že več kot destletje.
LPL
Re: TGV ali ICE
Naj dodam še nekaj mojih opažanj iz mojega letošnjega popotovanja v francoski Toulouse.
ICE-ji so definitivno boljše opremljeni z informacijsko tehnologijo ( nad vsakim sedežem je ekranček, ki prikazuje do katere postaje je sedež rezerviran, prikazovalniki hitrosti in naslednjih postaj, steklena vrata med vagoni na dotik,...), ob odhodu vlaka dobiš tudi zgibanko z voznim redom vlaka in vsemi možnimi prestopi. Sedeži so dokaj udobni.
TGV pa je v povprečju hitrejši, pohvalen je prostor za prtljago, ki ga je na ICE-jih premalo. Na vlaku je prijetnejša atmosfera, tudi ljudje so večinoma prijaznejši. Na ICE-ju so bili v mojem primeru sami poslovneži in počutil sem se že kar malce nerodno, ker nisem imel kravate Na TGV-ju pa nam je nek Francoz razlagal kje se vozimo in nam tudi razkazal vlak. Glede sedežev: sedeži so zelo majhni in brez prostora na TGV POS-u, na drugih TGV-jih pa so sedeži po mojem mnenju dokaj udobni. Osebje pa je na obeh vlakih zelo urejeno, prijazno in skratka zelo profesionalno. Oba vlaka sta name naredila zelo dober vtis, vseeno pa bi dal malce prednosti TGV-ju.
ICE-ji so definitivno boljše opremljeni z informacijsko tehnologijo ( nad vsakim sedežem je ekranček, ki prikazuje do katere postaje je sedež rezerviran, prikazovalniki hitrosti in naslednjih postaj, steklena vrata med vagoni na dotik,...), ob odhodu vlaka dobiš tudi zgibanko z voznim redom vlaka in vsemi možnimi prestopi. Sedeži so dokaj udobni.
TGV pa je v povprečju hitrejši, pohvalen je prostor za prtljago, ki ga je na ICE-jih premalo. Na vlaku je prijetnejša atmosfera, tudi ljudje so večinoma prijaznejši. Na ICE-ju so bili v mojem primeru sami poslovneži in počutil sem se že kar malce nerodno, ker nisem imel kravate Na TGV-ju pa nam je nek Francoz razlagal kje se vozimo in nam tudi razkazal vlak. Glede sedežev: sedeži so zelo majhni in brez prostora na TGV POS-u, na drugih TGV-jih pa so sedeži po mojem mnenju dokaj udobni. Osebje pa je na obeh vlakih zelo urejeno, prijazno in skratka zelo profesionalno. Oba vlaka sta name naredila zelo dober vtis, vseeno pa bi dal malce prednosti TGV-ju.
Lp, Filipinho
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: TGV ali ICE
Sam mislim da so primerjave med TGV in ICE nesmiselne, saj sta oba vlaka proizvod evropske industrije. Bolj zanimiva bi bila primerjava med evropskimi in japonskimi hitrimi vlaki. Mislim, da Japonci gredo bolj v smeri hitrih masovnih prevozov, tudi na račun udobja, hitrosti pa so podobne, kot pri evropskih hitrih vlakih. Raje malo manjše. Sam bi sestavil rang listo držav z najhitrejšimi vlaki takole:
- Francija (Benelux)
- Japonska
- Nemčija
- Španija, Italija itd..
- Francija (Benelux)
- Japonska
- Nemčija
- Španija, Italija itd..
preglednik
Re: TGV ali ICE
No no, ta pa je malo mimo udarjena. Resnici na ljubo gre ICE med Frankfurtom in Koelnom 330 km/h, v Franciji pa "le" 320 km/h. Torej so take pripombe neumestne...Ljubitelj napisal/-a:Revček se je moral izdivjati v Franciji, ker se doma skorajda ne more.grikos:
ICE vozi tudi do Pariza, torej progi, ki je bila narejena predvsem za TGV. Tam ga pa res piči:
@filipinho: Da, sedeži na POS, pa tudi na večini TGV Reseau in Atlantique niso najboljši. Gre za prenovo notranjosti, ki jo je zasnoval modni oblikovalec Christian Lacroix in ki izstopa po barvah in oblikah, po udobju pa...
Se opravičujem, očitno je AGV zame še velika neznanka...mmatja napisal/-a:Ne vem če tale tvoja trditev drži. Prečitaj si naslednji članek:TGV Lyria napisal/-a:Mislim, da ne. AGV je bil zasnovan na novo, prevzel je le TGV-jevo zasnovo vagonov s skupnimi podvozji...mmatja napisal/-a:Sicer pa, a ni AGV iz "družine" TGV
http://www.transportal.si/vozila_oprema ... l_agv.html v katerem lepo piše, da je to nadgradnja TGV, to se pravi da je njihov "družinski" član.
Re: TGV ali ICE
Hitra proga Kőln -Rhein/Main omogoča voznoredno hitrost do 300 km/h, Poiskusno so sicer vozili že preko 320 km/h, nikakor pa ne voznoredno.No no, ta pa je malo mimo udarjena. Resnici na ljubo gre ICE med Frankfurtom in Koelnom 330 km/h, v Franciji pa "le" 320 km/h. Torej so take pripombe neumestne...
Ko sem se nazadnje vozil po tej progi je bila tole Vmax:
Re: TGV ali ICE
Med Koelnom in Franfurtom (Neubaustrecke Köln-Rhein/Main) je cca 177 km in ICE 3 vlak potrebuje cca 70 min s 4 postanki po podatkih na spletni enciklopediji. Hitrost ne preseže 300 km/h, pa še to samo na odseku Siegburg/Bonn-Frankfurt dolgem cca 150 km/h. Toliko o mimo udarjanju.
LPL
LPL
Re: TGV ali ICE
Tudi letos sem med dopustom potoval z ICE-jem, čeprav z enko. Udobje v drugem razredu je dobesedno konfortno. Če ga primerjam z letali, kateri naj bi imeli prednost v hitrosti (pogojno), je seveda tehtnica nagnjena v smeri ICE-ja. Kot je bilo že omenjeno, so označbe za rezervirane sedeže vidne nad njimi. Prav na vsakem rezerviranem sedežu se nahaja terminski plan potovanja z določenim vlakom, na katerem je ogromno informacij, med drugimi tudi vse možne povezave za dotični vlak na vmesnih in seveda tudi na končni postaji. Da ne govorim o taki malenkosti, kot je dolžina posameznega odseka proge med dvema postankoma.
Žal do sedaj še nisem imel priložnosti potovati s TGV-jem, upam da se bo to v prihodnje tudi zgodilo, zato pač ne morem ničesar reči o njem. Je pa zanimiva primerjava, vsaj po moje, z "avijacijo".
Žal do sedaj še nisem imel priložnosti potovati s TGV-jem, upam da se bo to v prihodnje tudi zgodilo, zato pač ne morem ničesar reči o njem. Je pa zanimiva primerjava, vsaj po moje, z "avijacijo".
Tine
Re: TGV ali ICE
Ljubitelj, imaš zelo zanimiv način merjenja dolžino namreč meriš v Km/h.Ljubitelj napisal/-a:Siegburg/Bonn-Frankfurt dolgem cca 150 km/h. Toliko o mimo udarjanju.
LPL
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: TGV ali ICE
Desiro,
če bi tipkal v Wordu bi rekel, da je avtomatsko napisal "km/h", tako pač ni kriv računalnik ampak moji prsti, ki so hitrejši kot buča.
Vsekakor pa imajo Nemci hitrih prog (v>= 300 km/h) komaj za vzorec v primerjavi z Francozi.
LPL
če bi tipkal v Wordu bi rekel, da je avtomatsko napisal "km/h", tako pač ni kriv računalnik ampak moji prsti, ki so hitrejši kot buča.
Vsekakor pa imajo Nemci hitrih prog (v>= 300 km/h) komaj za vzorec v primerjavi z Francozi.
LPL
Re: TGV ali ICE
Nekaj takega ima vsak piškav IC, EC v Avstriji. Udobje ICE, pa ne vem katere verzije, pa postane preiskušeno na lastni koži hudičeva piškavo, ko crkne klima in ima 90 min zamude, kar me je med brati stalo eno novo letalsko karto do Ljubljane in nočitev v hotelu na Frankurtskem letališču.Tin€:
Prav na vsakem rezerviranem sedežu se nahaja terminski plan potovanja z določenim vlakom, na katerem je ogromno informacij, med drugimi tudi vse možne povezave za dotični vlak na vmesnih in seveda tudi na končni postaji. Da ne govorim o taki malenkosti, kot je dolžina posameznega odseka proge med dvema postankoma.
LPL
Re: TGV ali ICE
TGV, ICE in (upajmo), da se bo kmalu pridružil tudi novi Bombadier Zefiro. Za domačo uporabo lahko uporabite prevajalnik.
http://www.bahnaktuell.net/BA2/wordpress/?p=45016
http://www.bahnaktuell.net/BA2/wordpress/?p=45016
Re: TGV ali ICE
Problem s tolčencem naj bi bil rešen z dodatnimi spojlerji, so pa še težave z "elektro-magnetnimi" zavorami.Ljubitelj napisal/-a:Ampak zares, kakšno leto nazaj je bilo govora, da ICE3 vlaki na LGV progah ne bodo smeli razvijati zaradi možnih poškodb od tolčenca na podvozju hitrosti večje od kakšnih 250 km/h. Sedaj so to potemtakem rešili?
Vir: ICE 3 - Wikipediahttp://en.wikipedia.org/wiki/File:Anbauteil_ICE3MF.jpg
Additional spoiler (marked red) to limit the creation of vorticles that pick up gravel and to protect the bogie and the underframe