Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
Tablo si moramo povečati, da bomo sploh kaj razpoznali na njej...
Z nadhoda naredim še en posnetek železniške postaje Chamonix iz ptičje perspektive...
Da je nadhod res iz časa parne vleke in da se je res dalo snifati na njem, dokazujejo kovice na nadvozu...
Pogled z nadhoda na postajo železnice na Montenvers (v sonce)...
Zastrl sem sonce, zato pa postaja ni cela...
Takoj zagledam razstavljeno staro lokomotivo pred postajo...
...vendar grem takoj fotografirati vlak proti Montenversu, saj izgleda, da se pripravlja za odhod...
Z nadhoda naredim še en posnetek železniške postaje Chamonix iz ptičje perspektive...
Da je nadhod res iz časa parne vleke in da se je res dalo snifati na njem, dokazujejo kovice na nadvozu...
Pogled z nadhoda na postajo železnice na Montenvers (v sonce)...
Zastrl sem sonce, zato pa postaja ni cela...
Takoj zagledam razstavljeno staro lokomotivo pred postajo...
...vendar grem takoj fotografirati vlak proti Montenversu, saj izgleda, da se pripravlja za odhod...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 16.10.2010, 22:17, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
...in vlak odpelje...
Prodaja kart je tukaj...
Karte so po...
Na postajo pa so že pripeljali novo garnituro...
Kako poteka vožnja do ledenika Mer de Glace oz postaje Montenvers vam ne bi vedel povedati, ker sem bil tukaj sedaj prvič...
Lahko pa si pogledamo več kot 30 let stare razglednice...
Kako pa se ledenik Mer de Glace "pripelje" v dolino, si pa lahko pogledate na naslednji razglednici...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 16.10.2010, 22:18, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
Več o tej železnici je na wikipediji...
http://en.wikipedia.org/wiki/Chemin_de_ ... Montenvers
...kjer si lahko pogledate tudi fotografije s poti na linkih, ki so navedeni v članku.
En letni video s spleta...
http://www.youtube.com/watch?v=nVGHoBDB ... re=related
...in ena zimska vožnja v dolino...
http://www.dailymotion.com/video/x1mbmw ... ace_travel
http://en.wikipedia.org/wiki/Chemin_de_ ... Montenvers
...kjer si lahko pogledate tudi fotografije s poti na linkih, ki so navedeni v članku.
En letni video s spleta...
http://www.youtube.com/watch?v=nVGHoBDB ... re=related
...in ena zimska vožnja v dolino...
http://www.dailymotion.com/video/x1mbmw ... ace_travel
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
Preostane nam samo še to, da si pogledamo obisti razstavljenih tehničnih spomenikov na postaji...
Najprej predhodnika vlakov
Potem pa 6-tica...
Malo obisti...za tiste, ki jih zanima "podvozje"
Še ena z dvignjeno fotografovo hrbtenico...
Detajl parnega stroja...
...in vzvodovja
Najprej predhodnika vlakov
Potem pa 6-tica...
Malo obisti...za tiste, ki jih zanima "podvozje"
Še ena z dvignjeno fotografovo hrbtenico...
Detajl parnega stroja...
...in vzvodovja
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
Nadaljevanje fotk podvozja...
Malo vežbanja francoščine
frajhand prevod (povzetek):
Od leta 1908 do 1954 je na tej progi iz Chamonix-a do Montenversa služilo 8 lokomotiv na paro.
Lokomotive so izdelali v Winterthur-ju v Švici.
Teža lokomotive je znašala 22 ton, zmogla pa je 250 KM.
Vzpon proge znaša 22%, 2 vagomna (s po 60 potniki) pa je lokomotiva lahko vlekla z 8 km/H.
Potovanje je trajalo 53 minut (vključno napajanje z vodo).
Lokomotiva je porabila 400 kg premoga za eno vožnjo.
To je naša št.6...
ki je vozila na progi Chamonix-Montenvers
izdelovalec: Winterthur, Švica
leto izdelave: 1923
Pogled na komandni prostor...
Nekaterim je ta "vinta" poznana že iz uganke
Nosilnost dvigalke znaša 11 ton...
Še en pogled na lokomotivo...
Prihajajo pa že novi potniki za naslednjo vožnjo...
Še cene vožnje...
Malo vežbanja francoščine
frajhand prevod (povzetek):
Od leta 1908 do 1954 je na tej progi iz Chamonix-a do Montenversa služilo 8 lokomotiv na paro.
Lokomotive so izdelali v Winterthur-ju v Švici.
Teža lokomotive je znašala 22 ton, zmogla pa je 250 KM.
Vzpon proge znaša 22%, 2 vagomna (s po 60 potniki) pa je lokomotiva lahko vlekla z 8 km/H.
Potovanje je trajalo 53 minut (vključno napajanje z vodo).
Lokomotiva je porabila 400 kg premoga za eno vožnjo.
To je naša št.6...
ki je vozila na progi Chamonix-Montenvers
izdelovalec: Winterthur, Švica
leto izdelave: 1923
Pogled na komandni prostor...
Nekaterim je ta "vinta" poznana že iz uganke
Nosilnost dvigalke znaša 11 ton...
Še en pogled na lokomotivo...
Prihajajo pa že novi potniki za naslednjo vožnjo...
Še cene vožnje...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
Odpravim se okoli postaje...obenem tudi alibi, saj ura deluje...
...in najdem muzej na planem...prva lokomotiva je "osmica"...
Naslednja lokomotiva je "sedmica"...
Premikalka Valente iz Italije (ima že CE oznako, novejša zadeva)...
...in najdem muzej na planem...prva lokomotiva je "osmica"...
Naslednja lokomotiva je "sedmica"...
Premikalka Valente iz Italije (ima že CE oznako, novejša zadeva)...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
Še en pogled za postajo...
Ob poti pa najdem še eno podvozje...verjetno od drezine
...in to je konec potepanja po postaji vlaka za Montenvers.
Samo še nekaj podatkov o tej progi:
zobata železnica je izdelana po sistemu Strub, razmak med tiri: 1m
Dovoljenje za gradnjo proge je dobil ing. Julien Chapuis leta 1892, vendar so začeli z deli šele leta 1906, končali pa leta 1909.
Zgornja postaja Montenvers je na višini 1913 m, spodnja Chamonix pa na višini 1040 m.
Leta 1907 so kupili pri firmi SLM v Švici 5 mokroparnih lokomotiv HG 2/3, v letih od 1922 do 1926 pa so sledile še tri pregretoparne lokomotive.
Od leta 1954 je proga elektrificirana (10,5 kV, 50 Hz).
Vožnja sedaj traja okoli 25 minut.
Skoraj vse o tej progi pa lahko izveste na francoski enciklopediji:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Chemin_de_ ... Montenvers
Odpravim se nazaj v Chamonix in naletim na zapornice proge Chamonix expressa...
Bivša čuvajnica?
Ob progi so drogih elektrovod...
Elektrovod poteka tudi nad cesto...
potem pa je napeljan na dovodno tirnico.
Tukaj je tudi postaja Chamonix expressa... opozorila, da se ne sme prehajati preko proge zaradi nevarnosti električnega toka so povsod...
Na tole napravo za dvig in spust zapornic pa bi se brez skrbi naslonil pri fotografiranju, da me nebi preganjali železničarji
ALSTHOM, še stari model, dobre vage (konstrukter stare šole )
Ob poti pa najdem še eno podvozje...verjetno od drezine
...in to je konec potepanja po postaji vlaka za Montenvers.
Samo še nekaj podatkov o tej progi:
zobata železnica je izdelana po sistemu Strub, razmak med tiri: 1m
Dovoljenje za gradnjo proge je dobil ing. Julien Chapuis leta 1892, vendar so začeli z deli šele leta 1906, končali pa leta 1909.
Zgornja postaja Montenvers je na višini 1913 m, spodnja Chamonix pa na višini 1040 m.
Leta 1907 so kupili pri firmi SLM v Švici 5 mokroparnih lokomotiv HG 2/3, v letih od 1922 do 1926 pa so sledile še tri pregretoparne lokomotive.
Od leta 1954 je proga elektrificirana (10,5 kV, 50 Hz).
Vožnja sedaj traja okoli 25 minut.
Skoraj vse o tej progi pa lahko izveste na francoski enciklopediji:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Chemin_de_ ... Montenvers
Odpravim se nazaj v Chamonix in naletim na zapornice proge Chamonix expressa...
Bivša čuvajnica?
Ob progi so drogih elektrovod...
Elektrovod poteka tudi nad cesto...
potem pa je napeljan na dovodno tirnico.
Tukaj je tudi postaja Chamonix expressa... opozorila, da se ne sme prehajati preko proge zaradi nevarnosti električnega toka so povsod...
Na tole napravo za dvig in spust zapornic pa bi se brez skrbi naslonil pri fotografiranju, da me nebi preganjali železničarji
ALSTHOM, še stari model, dobre vage (konstrukter stare šole )
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
SMRTNA NEVARNOST...
Postaja je malo nižje, dohod je zavarovan...
Še pogled z druge strani prehoda....
Fotografiranje je trajalo skoraj dve uri.
Ura je poldne, jaz pa moram do večera prevoziti Francijo po širini (skoraj do Atlantika)...
Skozi okno avta posnamem še zaključek ledenika Bossons...
Postaja je malo nižje, dohod je zavarovan...
Še pogled z druge strani prehoda....
Fotografiranje je trajalo skoraj dve uri.
Ura je poldne, jaz pa moram do večera prevoziti Francijo po širini (skoraj do Atlantika)...
Skozi okno avta posnamem še zaključek ledenika Bossons...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
ŽC, a veš da v Franciji to opraviš z TGV-ji "čas posla"...železocestnik napisal/-a:...Ura je poldne, jaz pa moram do večera prevoziti Francijo po širini (skoraj do Atlantika)..
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Chamonix in "Ledeno morje"/Mer de Glase:železnica Montenvers
Ja, po nekaterih linijah gre to res ekspresno, nekaterih povezav pa tudi Francozi nimajo s TGV-ji.
Poleg tega je bil ravno v času mojega potovanja štrajk
Kolegi in kolegice so imeli velike težave pravočasno priti s TGV-ji do letalskih prevozov
Sem pa se kljub avtu tudi jaz poskusno zapeljal s TGV-jem do Bordeaux-a na kozarček njihovega vina
Poleg tega je bil ravno v času mojega potovanja štrajk
Kolegi in kolegice so imeli velike težave pravočasno priti s TGV-ji do letalskih prevozov
Sem pa se kljub avtu tudi jaz poskusno zapeljal s TGV-jem do Bordeaux-a na kozarček njihovega vina
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers