TGV Angouleme - Bordeaux
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Ne gre mi v račun, da imajo tudi Francozi proge za "konjsko" hitrost, po kateri vozi TGV in to s povprečno hitrostjo 70 km/h.
Če tole izve naša direkcija za železniški promet, bodo mirno spali naslednih 20 let. O remontih ne bo ne duha ali sluha, kaj šele kakšne posodobitve prog na SŽ.
Če tole izve naša direkcija za železniški promet, bodo mirno spali naslednih 20 let. O remontih ne bo ne duha ali sluha, kaj šele kakšne posodobitve prog na SŽ.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Nisem jaz kriv, če razbijam mite o TGV-ju
Če pa pogledate mrežo TGV-jev, pa vidite, da "po širini" sploh ni TGV prog...in moraš potovanje opraviti preko Pariza...
http://www.shrani.si/f/3z/rP/3V1mlGxH/tgv7.jpg
Torej "čas posla" samo za določene proge (LGV)...
Jaz sem se samo vsedel v TGV in zadremal...mmatja napisal/-a:ŽC, a veš da v Franciji to opraviš z TGV-ji "čas posla"...železocestnik napisal/-a:...Ura je poldne, jaz pa moram do večera prevoziti Francijo po širini (skoraj do Atlantika)..
Če pa pogledate mrežo TGV-jev, pa vidite, da "po širini" sploh ni TGV prog...in moraš potovanje opraviti preko Pariza...
http://www.shrani.si/f/3z/rP/3V1mlGxH/tgv7.jpg
Torej "čas posla" samo za določene proge (LGV)...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
...pred leti sem potoval iz Ženeve v Pariz s TGV-jem......prvih cca 150 km čist navadna proga - postanki skoraj v vsaki večji vasi - dobri dve uri in pol, nato smo zapeljali na "autoban" (TGV proga Paris-Lyon).... ....cca 300 km v uri in 10 minut....šus, brez postanka...Dolfe napisal/-a:Ne gre mi v račun, da imajo tudi Francozi proge za "konjsko" hitrost, po kateri vozi TGV in to s povprečno hitrostjo 70 km/h.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Pa nadaljujmo z ogledom izvoza TGV za Pariz ob 14.21 uri...
Tako, ura je...
kar pomeni, da je začel res izvažati točno po voznem redu.
Tako, ura je...
kar pomeni, da je začel res izvažati točno po voznem redu.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Pogled proti postajnemu poslopju...
Približam spojko...
Pogled po peronih...
Malo grem pogledati v to smer...
Po nadvozu pripelje tramvaj...
Pogled nazaj po postaji, da vidim če se kaj dogaja...
Mimogrede si ogledam tirnice in pragove...
Izgleda, da so potniki izdatni kadilci...
Steber strešne konstrukcije je prav mogočen...
Signali...
Forumašem znano lokomotivo si približam, saj nočem stopiti na dež...
Približam spojko...
Pogled po peronih...
Malo grem pogledati v to smer...
Po nadvozu pripelje tramvaj...
Pogled nazaj po postaji, da vidim če se kaj dogaja...
Mimogrede si ogledam tirnice in pragove...
Izgleda, da so potniki izdatni kadilci...
Steber strešne konstrukcije je prav mogočen...
Signali...
Forumašem znano lokomotivo si približam, saj nočem stopiti na dež...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Forumašem znano lokomotivo sem približal kolikor se je dalo...
Vmes pa so pripeljali že drugi TGV-ji...
Stopil sem na dež, da sem lahko posnel pročelje mogočne strehe nad peroni. Razpon strešne konstrukcije: 56 m
Pokrita površina perona: 17.000 m2 (lahko si izračunate dolžino )
To je lahko takrat zgradil samo Gustave Eiffel
Ni pa postaja rezervirana samo za TGV-je. Dovolj prostora je tudi za lokalne vlake...
Vmes pa so pripeljali že drugi TGV-ji...
Stopil sem na dež, da sem lahko posnel pročelje mogočne strehe nad peroni. Razpon strešne konstrukcije: 56 m
Pokrita površina perona: 17.000 m2 (lahko si izračunate dolžino )
To je lahko takrat zgradil samo Gustave Eiffel
Ni pa postaja rezervirana samo za TGV-je. Dovolj prostora je tudi za lokalne vlake...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Tudi kovinski stebri strešne konstrukcije so prav mogočni...
Gustave Eiffel pa je zapustil v Bordeaux-ju še en tehnični spomenik - svoje prvo večje delo - železniški most preko reke Garonne z dvema tiroma...
leta 1861...
Vse fotke iz spletne strani: http://www.abelard.org/france/passerell ... rdeaux.php
Leta 2008 so zgradili nov betonski most s 4 tiri za TGV progo zraven Eifflovega in starega začeli podirati...
Začela se je bitka za ohranitev tehničnega spomenika in nazadnje je UNESCO zagrozil, da bo odvzel Bordeaux-ju ime UNESCO heritage, mesta s pomembnimi spomeniki za človeštvo. Takrat so se premaknili in minister za kulturo je zaščitil most kot tehnični spomenik.
Sedaj mostova stojita takole en ob drugem...
Kako je izgledal prevoz Eifflovega mostu in uvoz "lokalca" na postajo Bordeaux St. Jean, si lahko pogledamo na Youtube...
http://il.youtube.com/watch?v=r5PrhTZvm ... re=related
Na Youtube si lahko pogledamo tudi, kako so prvi vlaki zapeljali na nov most preko Garonne...
http://il.youtube.com/watch?v=_ehUvUBST ... re=channel
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Na postaji je suho pod streho in naredim še nekaj fotk...
Piščalka je še vedno v uporabi...
Prestavim se v postajno zgradbo...
detajl: francoski cucek
spodnji nivo postaje (prodaja kart itd.)...fotografiran iz zgornjega nivoja
S povezavo zgradb so uničili zemljevid
Kaj pa sedaj delajo za plankami, ne vem
Vsaka postaja mora imeti spominsko ploščo padlim v prvi in 2. svetovni vojni...
da ni v vreči kakšna bomba?
še malo bliže...
Piščalka je še vedno v uporabi...
Prestavim se v postajno zgradbo...
detajl: francoski cucek
spodnji nivo postaje (prodaja kart itd.)...fotografiran iz zgornjega nivoja
S povezavo zgradb so uničili zemljevid
Kaj pa sedaj delajo za plankami, ne vem
Vsaka postaja mora imeti spominsko ploščo padlim v prvi in 2. svetovni vojni...
da ni v vreči kakšna bomba?
še malo bliže...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Odpravim se pod nadstrešek postaje pri izhodu, da se malo razgledam, kam sem sploh prispel...
To že ne more biti center mesta
Tukaj se vidi nadstrešek, izpod katerega sem fotografiral, da se ne bi zmočil. V avtu sem imel tri dežnike, pa nisem hotel vzeti nobenega s seboj, da ne bi zaradi tega začelo deževati
Pred postajo je postajališče tramvaja in mestnega avtobusa...
Zalaufam pod to streho postajališča in naredim nekaj fotk postajnega poslopja...
Pogled v smer, odkoder bi moral pripeljati tramvaj proti centru mesta, ki je oddaljen 4 km
To že ne more biti center mesta
Tukaj se vidi nadstrešek, izpod katerega sem fotografiral, da se ne bi zmočil. V avtu sem imel tri dežnike, pa nisem hotel vzeti nobenega s seboj, da ne bi zaradi tega začelo deževati
Pred postajo je postajališče tramvaja in mestnega avtobusa...
Zalaufam pod to streho postajališča in naredim nekaj fotk postajnega poslopja...
Pogled v smer, odkoder bi moral pripeljati tramvaj proti centru mesta, ki je oddaljen 4 km
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Ne morem iz kože in kljub turobnemu dnevu (nedelja popoldne), posnamem nekaj nove tehnologije, ki si jo tako želijo na Ptuju in Pragerskem
še majhen detajl, da ga bodo znali uporabljati
še majhen detajl, da ga bodo znali uporabljati
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Odločim se, da se odpeljem proti centru s tramvajem. Poskusim si kupiti karto s kovanci pa ne gre, bančne kartice pa nočem uporabiti, da mi jo avtomat slučajno ne vzame...se nimaš kam pritožiti...
Vstopim na tramvaj in se "prešvercam" do centra mesta...
Izstopim iz tramvaja brez zapletov in malo naprej je...
V turističnem uradu se pozanimam, kje se še lahko kupijo vozovnice za tramvaj, pa mi razložijo, da le na avtomatih in da delujejo tudi na kovance...bomo videli...
Dežuje neusmiljeno, pozanimam se za vodeni ogled mesta z avtobusom, vendar je potrebno počakati skoraj eno uro, potem pa še traja eno uro. Ne preostane mi drugega, kot da kupim dežnik za 21 €
Ja, je pa lep, bi rekel Nurmi (črn z zlatim napisom Bordeaux...ja,ja, mi ga bojo vsi fovšn ).
Kupim še plan mesta z znamenitostmi za 1 € in odpravim se malo naokoli.
Najprej si malo približam kip na stebru...
...in se odpravim dalje...
Odpravim se do reke Garonne...
Luči so prav samosvoje...
Približam si obalno cesto...
Tam nekje je pristanišče Bordeaux...
Vstopim na tramvaj in se "prešvercam" do centra mesta...
Izstopim iz tramvaja brez zapletov in malo naprej je...
V turističnem uradu se pozanimam, kje se še lahko kupijo vozovnice za tramvaj, pa mi razložijo, da le na avtomatih in da delujejo tudi na kovance...bomo videli...
Dežuje neusmiljeno, pozanimam se za vodeni ogled mesta z avtobusom, vendar je potrebno počakati skoraj eno uro, potem pa še traja eno uro. Ne preostane mi drugega, kot da kupim dežnik za 21 €
Ja, je pa lep, bi rekel Nurmi (črn z zlatim napisom Bordeaux...ja,ja, mi ga bojo vsi fovšn ).
Kupim še plan mesta z znamenitostmi za 1 € in odpravim se malo naokoli.
Najprej si malo približam kip na stebru...
...in se odpravim dalje...
Odpravim se do reke Garonne...
Luči so prav samosvoje...
Približam si obalno cesto...
Tam nekje je pristanišče Bordeaux...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
V Garonni pa lahko vidimo potopljeno ladjo...
Pogled po reki navzgor...
Pa se le nekaj dogaja v nedeljo popoldne: zabaviščni park deluje...
Ob obalni cesti je borza...
Pogled po reki navzgor nam ponudi pogled na most...
Zabaviščni park...
Most je že malo bliže....
Obalna cesta...
Izvoz iz podzemne garaže...
Pogled po reki navzgor...
Pa se le nekaj dogaja v nedeljo popoldne: zabaviščni park deluje...
Ob obalni cesti je borza...
Pogled po reki navzgor nam ponudi pogled na most...
Zabaviščni park...
Most je že malo bliže....
Obalna cesta...
Izvoz iz podzemne garaže...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Dežja imam poln kufr, je nedelja popoldne in ugotovim, če bi si želel ogledati mesto, potrebujem cel dan. Pogledam še nekaj zanimivosti v centru in takrat počasi ponehava deževati.
Na vsak način pa hočem pogledati, kaj piše z zlatimi črkami na črnem dežniku poleg napisa Bordeaux. Ko tako nagibam dežnik, ugotovim, da je kovinska palica zvita.
Ejga, dal sem 21 €, sedaj pa se mi bodo vsi smejali, da še celega dežnika nisem dobil
Stopim nazaj do turističnega urada in zahtevam drug, cel dežnik. Odgovori mi, da sem kupil zadnjega. Sedaj mi je jasno, zakaj je bil zadnji
Potem se počasi dogovoriva, da mi vrne denar. S težkim srcem...
Ko povem doma to kolegom, mi rečejo: ja, seveda, si ga izkoristil, nehalo je deževati, pa si ga vrnil, pa še nič te ni stalo
To še Škotu ne bi uspelo
Vrnil sem se s tramvajem do železniške postaje Bordeaux St. Jean. Tokrat mi je uspelo kupiti vozovnico na avtomatu za kovance.
Imam samo še nekaj fotk iz železniške postaje Bordeaux, kjer sem moral čakati v vrsti pol ure, da sem lahko kupil vozovnico za TGV do Angoulema.
Vozovnica je za ob 17.33, kupil pa sem jo ob 17.23, ko je bila "kompostirana" na blagajni...
Vendar sem že ob 17.26 na peronu...
Bolje, da še enkrat pogledam, da se bom usedel v pravi vlak...
ja, ja...17.33 za Pariz...
Ja, ja, to je "moj" TGV...
Ali bo to pravi voz?
Številka voza je nad napisom za drugi razred.
Že varno sedim pri oknu in gledam, ali bo res odpeljal ob 17.33...
Ura je 17.33.03...ZAMUDA
Ura je 17.34.25... vlak je ukopan...
A je štrajk res predviden za jutri ali že danes malo vežbajo? Kako bom prišel sedaj nazaj v Angouleme?
Ura je 17.35.55...začnemo se premikati...skoraj 3 minute ZAMUDE!
Smo v odhajanju...
Na vsak način pa hočem pogledati, kaj piše z zlatimi črkami na črnem dežniku poleg napisa Bordeaux. Ko tako nagibam dežnik, ugotovim, da je kovinska palica zvita.
Ejga, dal sem 21 €, sedaj pa se mi bodo vsi smejali, da še celega dežnika nisem dobil
Stopim nazaj do turističnega urada in zahtevam drug, cel dežnik. Odgovori mi, da sem kupil zadnjega. Sedaj mi je jasno, zakaj je bil zadnji
Potem se počasi dogovoriva, da mi vrne denar. S težkim srcem...
Ko povem doma to kolegom, mi rečejo: ja, seveda, si ga izkoristil, nehalo je deževati, pa si ga vrnil, pa še nič te ni stalo
To še Škotu ne bi uspelo
Vrnil sem se s tramvajem do železniške postaje Bordeaux St. Jean. Tokrat mi je uspelo kupiti vozovnico na avtomatu za kovance.
Imam samo še nekaj fotk iz železniške postaje Bordeaux, kjer sem moral čakati v vrsti pol ure, da sem lahko kupil vozovnico za TGV do Angoulema.
Vozovnica je za ob 17.33, kupil pa sem jo ob 17.23, ko je bila "kompostirana" na blagajni...
Vendar sem že ob 17.26 na peronu...
Bolje, da še enkrat pogledam, da se bom usedel v pravi vlak...
ja, ja...17.33 za Pariz...
Ja, ja, to je "moj" TGV...
Ali bo to pravi voz?
Številka voza je nad napisom za drugi razred.
Že varno sedim pri oknu in gledam, ali bo res odpeljal ob 17.33...
Ura je 17.33.03...ZAMUDA
Ura je 17.34.25... vlak je ukopan...
A je štrajk res predviden za jutri ali že danes malo vežbajo? Kako bom prišel sedaj nazaj v Angouleme?
Ura je 17.35.55...začnemo se premikati...skoraj 3 minute ZAMUDE!
Smo v odhajanju...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 29.10.2010, 0:49, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
ŽeCe,
a tega...
pa nisi šel gledat???
Tu je svojo mašinerijo med II. Svetovno vojno garažirala nemška 12. podmorniška flotilja...
Lp,
T
a tega...
pa nisi šel gledat???
Tu je svojo mašinerijo med II. Svetovno vojno garažirala nemška 12. podmorniška flotilja...
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: TGV Angouleme - Bordeaux
Ja, sem bil nepripravljen in sem se odločil za skok (Dolfe reče temu cijazenje s TGV ) do Bordeaux-ja na podlagi prebliska. Še načrt mesta sem si moral kupiti tam. Ja, zaščitna cena 1€, zato da jih ne zmanjka
Bomo skočili na ogled enkrat potem, ko kupiva lokomotivo in dobiva vseevropsko dovoljenje z prevoz nostalgikov
Bomo skočili na ogled enkrat potem, ko kupiva lokomotivo in dobiva vseevropsko dovoljenje z prevoz nostalgikov
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers