Tramvaj na Mont Blanc
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Tramvaj na Mont Blanc
Temo je treba nekje začeti...
V nedeljo zvečer, po popoldanskem "skoku" s TGV-jem iz Angoulema v Bordeaux, sem se z avtom vračal proti domu.
Odločil sem se, da bom vozil do poznega večera, poiskal prenočišče in potem naslednji dan nadaljeval pot proti domu.
Nekje proti polnoči sem se odločil, da lahko brez problema vozim dalje...
...dokler nisem proti jutru zaznal upadanje koncentracije (v avtu nimam vgrajenega sistema za zaznavanje voznikove utrujenosti ).
Zapeljal sem na parkirni prostor ob avtocesti, kjer je bil samo en tovornjak, premaknil malo sedež v malo bolj udoben položaj, in si rekel, da bi zadremal za ene pol urice. Pol urice se je zavleklo v nekaj ur trdega spanja.
Sem si rekel, da bom v rubriki Fotografija odprl temo: Pogled iz mojega hotelskega okna
No, in kako bi izgledalo to jutro, ko sem se zbudil v avtu, pogled naokoli?
Takole...
Fotografirano skozi vetrobransko steklo...
Pogled na Abort/aport...tukaj v Franciji:
Priznam, da tega ponoči nisem videl
Pogled skozi stransko steklo (vidno je, da ni nobenih mušic na steklu...)...
Pogled skozi stransko steklo pri šoferju v nebo mi pokaže, da tod poteka kar nekaj daljnovodov...
Še ena fotka okolice, predno se skorajžim in stopim v mrzlo jutro...
Sploh ne vem, kje sem, garmin sem izklopil...na parkirnem prostoru pa so informacije...
Torej sem se zgodaj zjutraj "privlekel" v deželo pod Mont Blancom...
Mapi se moram malo približati, saj še vedno ne vem, kje sem
Sedaj pa se že da najti krogec z napisom ""vi ste (se zbudili) tukaj"
Poiščem še, kje poteka proga montblanškega tramvaja...
Ugotovim, da sem čisto blizu kraja Le Fayet, kjer se prične tramvajska proga...
Sedaj se lahko malo razgledam po parkirnem prostoru...dokaz za Tonota
V nedeljo zvečer, po popoldanskem "skoku" s TGV-jem iz Angoulema v Bordeaux, sem se z avtom vračal proti domu.
Odločil sem se, da bom vozil do poznega večera, poiskal prenočišče in potem naslednji dan nadaljeval pot proti domu.
Nekje proti polnoči sem se odločil, da lahko brez problema vozim dalje...
...dokler nisem proti jutru zaznal upadanje koncentracije (v avtu nimam vgrajenega sistema za zaznavanje voznikove utrujenosti ).
Zapeljal sem na parkirni prostor ob avtocesti, kjer je bil samo en tovornjak, premaknil malo sedež v malo bolj udoben položaj, in si rekel, da bi zadremal za ene pol urice. Pol urice se je zavleklo v nekaj ur trdega spanja.
Sem si rekel, da bom v rubriki Fotografija odprl temo: Pogled iz mojega hotelskega okna
No, in kako bi izgledalo to jutro, ko sem se zbudil v avtu, pogled naokoli?
Takole...
Fotografirano skozi vetrobransko steklo...
Pogled na Abort/aport...tukaj v Franciji:
Priznam, da tega ponoči nisem videl
Pogled skozi stransko steklo (vidno je, da ni nobenih mušic na steklu...)...
Pogled skozi stransko steklo pri šoferju v nebo mi pokaže, da tod poteka kar nekaj daljnovodov...
Še ena fotka okolice, predno se skorajžim in stopim v mrzlo jutro...
Sploh ne vem, kje sem, garmin sem izklopil...na parkirnem prostoru pa so informacije...
Torej sem se zgodaj zjutraj "privlekel" v deželo pod Mont Blancom...
Mapi se moram malo približati, saj še vedno ne vem, kje sem
Sedaj pa se že da najti krogec z napisom ""vi ste (se zbudili) tukaj"
Poiščem še, kje poteka proga montblanškega tramvaja...
Ugotovim, da sem čisto blizu kraja Le Fayet, kjer se prične tramvajska proga...
Sedaj se lahko malo razgledam po parkirnem prostoru...dokaz za Tonota
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Začnem si ogledovati gore v okolici...
Ugotovim, da to nima nobenega smisla, saj se sploh ne znam orientirati.
Kot da bi vedeli, kaj se plete turistom po glavi, so pripravili hribček z...orientacijsko tablo
Eno goro sem že odkril: Aiguille de Waran (2544 m)
Ja, to je ta s table...
Pa zopet pogled na orientacijsko tablo...tokrat v smeri Mont Blanca...
...in zopet fotka v tej smeri...
Še orientacijska tabla zahodnih gora....
...ki izgledajo takole...
Ugotovim, da to nima nobenega smisla, saj se sploh ne znam orientirati.
Kot da bi vedeli, kaj se plete turistom po glavi, so pripravili hribček z...orientacijsko tablo
Eno goro sem že odkril: Aiguille de Waran (2544 m)
Ja, to je ta s table...
Pa zopet pogled na orientacijsko tablo...tokrat v smeri Mont Blanca...
...in zopet fotka v tej smeri...
Še orientacijska tabla zahodnih gora....
...ki izgledajo takole...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
...in tako...
Na orientacijski tabli so tudi podatki za tramvaj na Mont Blanc...
Dokončno se odločim, da bom šel pogledati vsaj izhodiščno postajo v Le Fayet-u...
Kot smo videli na orientacijski tabli, do tam sploh ni več daleč...par kilometrov, torej moram zapustiti "Belo avtocesto" na naslednjem izvozu...
Na orientacijski tabli so tudi podatki za tramvaj na Mont Blanc...
Dokončno se odločim, da bom šel pogledati vsaj izhodiščno postajo v Le Fayet-u...
Kot smo videli na orientacijski tabli, do tam sploh ni več daleč...par kilometrov, torej moram zapustiti "Belo avtocesto" na naslednjem izvozu...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Pripeljal sem se v Le Fayet in si najprej privoščil v bistroju zajtrk: kavico z rogljičkom
Potem pa se je zunaj že toliko ogrelo, da sem si lahko šel ogledati železniško postajo Saint Gervais le Bains - Le Fayet...
Zunaj je preveč , grem še na en čaj, potem pa nadaljujem fotkanje na postaji...
Najprej malo orientacije...
Da ne boste takoj leteli k okulistu...
Pa še povečava za tiste, ki so na meji z dioptrijo
lepo se vidi trasa tramvajske proge na Mont Blanc (do Nid d*Aigle).
Fotka za alibi...
Vstopim na postajo...
Za tiste, ki ne verjamejo analognim mehanskim uram...pogled po peronu normalnotirne železnice...
...še v drugo smer...
Potem pa se je zunaj že toliko ogrelo, da sem si lahko šel ogledati železniško postajo Saint Gervais le Bains - Le Fayet...
Zunaj je preveč , grem še na en čaj, potem pa nadaljujem fotkanje na postaji...
Najprej malo orientacije...
Da ne boste takoj leteli k okulistu...
Pa še povečava za tiste, ki so na meji z dioptrijo
lepo se vidi trasa tramvajske proge na Mont Blanc (do Nid d*Aigle).
Fotka za alibi...
Vstopim na postajo...
Za tiste, ki ne verjamejo analognim mehanskim uram...pogled po peronu normalnotirne železnice...
...še v drugo smer...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Normalnotirni vlak...
v ozadju ozkotirni vlak (Mont Blanc Express)
...in v prvem planu...
Pogled na peron ozkotirne železnice, ki povezuje Le Fayet z Martignyjem v Švici (Mont Blanc Express)...
Za tema mostovoma je celo industrijski tir normalne širine speljan na ozkotirno progo v smer proti Martignyju (okoli 2 km do postaje Chedde, ki ga je včasih uporabljala kemična tovarna), tako da je to skupen tir...
Fotografijo skupnega tira pa si moramo sposoditi na spletni strani: Christophe Jacquet: Trains du Mont-Blanc
za nejeverne Tomaže...
z linka: http://train-mont-blanc.fr/infrastructure/voie/
Poglejmo še v čakalnico....potnikov ni
Pogled še v halo postaje, kjer se prodajajo vozovnice...
...in zopet smo pred info tablo pred postajo...
v ozadju ozkotirni vlak (Mont Blanc Express)
...in v prvem planu...
Pogled na peron ozkotirne železnice, ki povezuje Le Fayet z Martignyjem v Švici (Mont Blanc Express)...
Za tema mostovoma je celo industrijski tir normalne širine speljan na ozkotirno progo v smer proti Martignyju (okoli 2 km do postaje Chedde, ki ga je včasih uporabljala kemična tovarna), tako da je to skupen tir...
Fotografijo skupnega tira pa si moramo sposoditi na spletni strani: Christophe Jacquet: Trains du Mont-Blanc
za nejeverne Tomaže...
z linka: http://train-mont-blanc.fr/infrastructure/voie/
Poglejmo še v čakalnico....potnikov ni
Pogled še v halo postaje, kjer se prodajajo vozovnice...
...in zopet smo pred info tablo pred postajo...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 31.10.2010, 14:32, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
...in zopet smo pred info tablo pred postajo...
Tudi to moramo povečati, ker sem šele sedaj videl, da sem prvi tabli na postaji odrezal...Mont Blanc
Tukaj vidimo tudi vzpon na Mont Blanc, ki je včasih potekal od zadnje postaje tramvaja pri Le Nid d*Aigle.
O tem, do kod vozi tramvaj sedaj pa pozneje...
Še ena tabla...akcija, da bi ohranili gore čiste...
Pogled proti centru Le Fayeta izpred postaje...
Sedaj pa je že čas, da poiščemo tramvaj na Mont Blanc
Postajo naj bi imel izpred železniške postaje St. Gervais-Le Fayet...
Ali je to
Tudi to moramo povečati, ker sem šele sedaj videl, da sem prvi tabli na postaji odrezal...Mont Blanc
Tukaj vidimo tudi vzpon na Mont Blanc, ki je včasih potekal od zadnje postaje tramvaja pri Le Nid d*Aigle.
O tem, do kod vozi tramvaj sedaj pa pozneje...
Še ena tabla...akcija, da bi ohranili gore čiste...
Pogled proti centru Le Fayeta izpred postaje...
Sedaj pa je že čas, da poiščemo tramvaj na Mont Blanc
Postajo naj bi imel izpred železniške postaje St. Gervais-Le Fayet...
Ali je to
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Poglejmo, kaj imamo:
zaključek tira pred železniško postajo Le Fayet...
Tablo s cenikom za tramvaj na Mont Blanc...
...na kateri zaznamo prvo komplikacijo...zato si jo moramo povečati
Evo, vozi samo do Mont-Lachat-a. Treba pa je priznati, da so fer, saj so znižali ceno vozovnice
Še ena tabla nas vabi na tramvaj in na vse ostalo v dolini Chamonix-ja: Mont Blanc Multipass
To so 1, 2, 3, 4, 5 ali 6 dnevne vožnje s čimerkoli, kar je narisano na tabli...
Poglejmo pa si postajo malo podrobneje...
grem naokoli...
Opa, tole bo pa treba popraviti...
Tir pa tudi imamo, ki nas bi lahko peljal proti Mont Blancu...
zaključek tira pred železniško postajo Le Fayet...
Tablo s cenikom za tramvaj na Mont Blanc...
...na kateri zaznamo prvo komplikacijo...zato si jo moramo povečati
Evo, vozi samo do Mont-Lachat-a. Treba pa je priznati, da so fer, saj so znižali ceno vozovnice
Še ena tabla nas vabi na tramvaj in na vse ostalo v dolini Chamonix-ja: Mont Blanc Multipass
To so 1, 2, 3, 4, 5 ali 6 dnevne vožnje s čimerkoli, kar je narisano na tabli...
Poglejmo pa si postajo malo podrobneje...
grem naokoli...
Opa, tole bo pa treba popraviti...
Tir pa tudi imamo, ki nas bi lahko peljal proti Mont Blancu...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Pogledam še malo okoli postajice in najdem eksponat...
Poglejmo, kaj piše na tabli ob lokomotivi...
krstili so jo za "gospodična iz Angervilla", po drugi ženski, ki se je povzpela na Mont Blanc 4. septembra 1838.
Pogled od zadaj na "gospodično iz Angervila"...
Pogled pod kiklo
še malo dlje...
Fotka v profil...
"en face"
Še profil iz druge strani...
Pogled pod kiklo še iz druge strani...
...in še "ročna zavora"...
Poglejmo, kaj piše na tabli ob lokomotivi...
krstili so jo za "gospodična iz Angervilla", po drugi ženski, ki se je povzpela na Mont Blanc 4. septembra 1838.
Pogled od zadaj na "gospodično iz Angervila"...
Pogled pod kiklo
še malo dlje...
Fotka v profil...
"en face"
Še profil iz druge strani...
Pogled pod kiklo še iz druge strani...
...in še "ročna zavora"...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Še zadnja fotografija trojke...
Toliko je že potrebno povedati, da so imeli pri TMB-ju 5 parnih lokomotiv izdelanih pri SLM-ju (izdelanih leta 1906, številke 1 do 5) in eno gradbeno lokomotivo iz proge Martigny-Chatelard, ki pa je bila zgrajena leta 1903.
Elektrifikacija se je dogodila leta 1957, ko so nabavili 3 lokomotive z vagoni.
Mi pa se napotimo dalje po tiru...
Ta zgradba je že sumljiva...
Kar predstavljam si, kako bi iz delavnice prišel Tono z zamazanimi rokami in zašmiran po obrazu
Najbolje, da jih pustim v miru šraufati, odpravim se naprej ob tirih...
Ob progi pa je skladišče odsluženih delov in novih lesenih pragov...
Delavca v remizi sta polno zaposlena in se zame ne zmenita...
Toliko je že potrebno povedati, da so imeli pri TMB-ju 5 parnih lokomotiv izdelanih pri SLM-ju (izdelanih leta 1906, številke 1 do 5) in eno gradbeno lokomotivo iz proge Martigny-Chatelard, ki pa je bila zgrajena leta 1903.
Elektrifikacija se je dogodila leta 1957, ko so nabavili 3 lokomotive z vagoni.
Mi pa se napotimo dalje po tiru...
Ta zgradba je že sumljiva...
Kar predstavljam si, kako bi iz delavnice prišel Tono z zamazanimi rokami in zašmiran po obrazu
Najbolje, da jih pustim v miru šraufati, odpravim se naprej ob tirih...
Ob progi pa je skladišče odsluženih delov in novih lesenih pragov...
Delavca v remizi sta polno zaposlena in se zame ne zmenita...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Mi pa kar naprej ob progi, dokler nas ne naženejo...
Dovod električne energije na tire (10,5 kV)...
Še ena remiza...
Dva garažirana voza...
Poškilil sem v delavnico in zagledal Ivano...
Izgleda, da sem zbral korajžo in naredil še en bližji posnetek garažiranih voz...
V delavnici ni bilo nikogar...igral je samo radioaparat, ki naj bi preganjal vsiljivce na privatnem zemljišču
Tako sem si privoščil še eno fotke Ivane, tokrat iz drugega profila...
Tukaj izpelje tramvaj na javno cesto...
Mislim, da lepo piše po francosko, da je prepovedan dostop...samo kaj, ko ne znam francosko
Nasprotna zgradba so pisarne TMB-ja...
Tramvaj pa najprej zapelje čez jašek...
Detajl za gradbenike
Dovod električne energije na tire (10,5 kV)...
Še ena remiza...
Dva garažirana voza...
Poškilil sem v delavnico in zagledal Ivano...
Izgleda, da sem zbral korajžo in naredil še en bližji posnetek garažiranih voz...
V delavnici ni bilo nikogar...igral je samo radioaparat, ki naj bi preganjal vsiljivce na privatnem zemljišču
Tako sem si privoščil še eno fotke Ivane, tokrat iz drugega profila...
Tukaj izpelje tramvaj na javno cesto...
Mislim, da lepo piše po francosko, da je prepovedan dostop...samo kaj, ko ne znam francosko
Nasprotna zgradba so pisarne TMB-ja...
Tramvaj pa najprej zapelje čez jašek...
Detajl za gradbenike
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Ja, to je pa že javna cesta...
Počakam, da pripelje kakšen avto, da vidim, kako se držijo predpisov...
Čim so videli, da imam fotoapat v rokah, so začeli vsi voziti počasi...ja, seveda je k temu doprinesel moj izgled, saj so si mislili, da je to kakšen inšpektor iz Pariza
Potem tramvaj prečka dovozno cesto do "bele avtoceste" (A40)...
...in po njej zapelje navkreber...
Na cesti je lepo viden opozorilni znak za tramvaj...
...in še znak za križanje s tramvajsko progo...
Takoj za mostom tramvaj zavje desno v hrib...
Da pa si Tono in cokla ne bosta pokvarila oči, ko bosta gledala, kaj za hudiča je to ena deklica med rožami...pa povečava iz prejšnje fotke
Ja, ja, masaža je odprta celo leto
Ne morem iz kože, ko grem preko mostu, da ne pogledam kakšna je reka...
...in hidroelektrarno...
Počakam, da pripelje kakšen avto, da vidim, kako se držijo predpisov...
Čim so videli, da imam fotoapat v rokah, so začeli vsi voziti počasi...ja, seveda je k temu doprinesel moj izgled, saj so si mislili, da je to kakšen inšpektor iz Pariza
Potem tramvaj prečka dovozno cesto do "bele avtoceste" (A40)...
...in po njej zapelje navkreber...
Na cesti je lepo viden opozorilni znak za tramvaj...
...in še znak za križanje s tramvajsko progo...
Takoj za mostom tramvaj zavje desno v hrib...
Da pa si Tono in cokla ne bosta pokvarila oči, ko bosta gledala, kaj za hudiča je to ena deklica med rožami...pa povečava iz prejšnje fotke
Ja, ja, masaža je odprta celo leto
Ne morem iz kože, ko grem preko mostu, da ne pogledam kakšna je reka...
...in hidroelektrarno...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Tale voda, ki teče iz hidroelektrarne, "prileti" po tejle črni cevi iz gora...
Elektrarna je last Electricite de France in jo verjetno "vozijo" iz Pariza...če kdo hoče, mu lahko zrihtam načrte
Mi pa naprej čez most do tam, kjer tramvaj zapusti javno cesto...
Videli ste, da je dobil ime tramvaj samo zato, ker poteka njegova pot par sto metrov po cesti
Tukaj se prične njegova strma pot...seveda zobata...
Korajžno se postavim na sredo tirov..
Zobati del izgleda takole...
Pa še čisto od blizu...
Elektrarna je last Electricite de France in jo verjetno "vozijo" iz Pariza...če kdo hoče, mu lahko zrihtam načrte
Mi pa naprej čez most do tam, kjer tramvaj zapusti javno cesto...
Videli ste, da je dobil ime tramvaj samo zato, ker poteka njegova pot par sto metrov po cesti
Tukaj se prične njegova strma pot...seveda zobata...
Korajžno se postavim na sredo tirov..
Zobati del izgleda takole...
Pa še čisto od blizu...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Forenzijska raziskava je pokazala, da že nekaj časa ni peljal tukaj tramvaj...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
Tukaj se moja pot konča...
Vrnem se nazaj pred železniško postajo, na poti pa zagledam med zgradbami...
...vozove montblanškega tramvaja...
Pogledam si jih malo od bliže...
Izgleda, da so zvedeli, da lahko pride naokoli tudi Tono, in da obstaja nevarnost, da se navduši nad eno od hčera in si jo odpelje domov. Pa so jo raje priklenili...
Vrnem se nazaj pred železniško postajo, na poti pa zagledam med zgradbami...
...vozove montblanškega tramvaja...
Pogledam si jih malo od bliže...
Izgleda, da so zvedeli, da lahko pride naokoli tudi Tono, in da obstaja nevarnost, da se navduši nad eno od hčera in si jo odpelje domov. Pa so jo raje priklenili...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Tramvaj na Mont Blanc
V zgradbi TMB-ja ni nikogar in skozi steklo naredim fotko omarice z vozovnicami, ki je eksponat v izložbi...
...in zobnika zobate železnice, ki pa ga je snažilka z metlo vrgla iz oprijema in ga potem samo naslonila ob zobato letev
Tako, fotografij mi je zmanjkalo, sedaj pridejo na vrsto le še zgodbe in podobno...
Jaz pa sem se še isti dan pripeljal do doma.
...in zobnika zobate železnice, ki pa ga je snažilka z metlo vrgla iz oprijema in ga potem samo naslonila ob zobato letev
Tako, fotografij mi je zmanjkalo, sedaj pridejo na vrsto le še zgodbe in podobno...
Jaz pa sem se še isti dan pripeljal do doma.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers