FS dizel grdavša D 345

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

FS dizel grdavša D 345

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Zbowe, akcija!


7.Slika


Pomagaj nam razvozljati misterijo okrog te FS D.345 dizel lokomotive. Malo sem sicer brskal, ampak kaj več, kot nekaj suhoparnih podatkov na Wikipediji nisem našel.

To naj bi bila dizel električna lokomotiva, ki so jih izdelovali od leta 1970 do 1979.
Ima Fiatov 8 valjni dizel "V" motor, tip: 218 SSF in 990 KW (1350 KM) in 1500 o/min.
Vlečni el. motorji so firme Ansaldo, s 5 šenti (shunti). Se pravi, hudo podobni našim, ki so na Mopedih 342 in Mehih 362.
Lokomotiva je dokaj lahka in švoh. Njen osni pritisk je slabih 16 t/os, njena trajna moč pa je 750 KW (cca 1000 KM).

Te podatke sem nekako skupaj sklanfal iz italijanske Wikipedije. Ne vem če ravno držijo, ker Igror naprimer trdi, tandem iz Nove Gorice odpelje dvojno Reganovo porcijo.

Torej zbowe, duša šempolajska, pomagaj nam, če moreš. Natrosi nam podatkov in znanja, pa če se forum spet sesuje. [-o<

Seveda, vabljeni vsi, ki kaj veste o tem stroju. :wink:


lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: FS dizel grdavša D 345

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ja, Dolfe, ma ta dva "mopeda" vozita po ravnini, regan pa po "gorski progi".... :roll:
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: FS dizel grdavša D 345

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Da ne boš gledal "samo lepoto" ti pošiljam.....
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MQE2q8Gp ... re=related[/youtube]
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: FS dizel grdavša D 345

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Dolfe napisal/-a:...tandem iz Nove Gorice odpelje dvojno Reganovo porcijo.
Seveda jo odpelje, če je pa ravnina. Če bi pa te mašine enkrat peljali s tovornim po Bohinjki, bi pa nekje na sredini ostale...
Btw. že po ravnini vlečeta precej počasneje kot regan. Toliko da se premikata....
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: FS dizel grdavša D 345

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Dolfe napisal/-a:Zbowe, akcija!

Ma kašna akcija, pusti te ropotije na miru.
Kaj bi hotel vedet, vse kar je važnega si že napisal (da so švoh). Motorji so Ansaldo, verjetno isto kot na Mehih in Mopedih (sigurno isti kot na E646). Krmili se s manipulatorjem, ki je podoben volanu (simil Brižita). Če se ne slabo spomnim (sem stopil samo enkrat na eno od teh) ima manipulator 13 pozicij. Slabitev polja ima 5 nivojev in se samodejno vklaplja ko je manipulator v 10-11-12-13 poziciji.

So samo za ravnino, in vlečejo vagone samo iz Nove Gorice do Gorice.
Eno tako imamo sedaj na Fernetičih, kjer vleče kontajnerje iz postaje Opčine do Fernetičev.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: FS dizel grdavša D 345

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ne zgovarjaj se. Povej vse in dodaj še kaj zraven. O 62 tonah žive vage se da še kaj več napisati, kot samo to. :wink:

Strojevodski kabini sta povezani s hodnikom ali je potrebno z marelo cefedrati naokrog?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori