SNCF

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1373
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a preglednik » 04.08.2019, 9:23

Torej je prevoz potnikov po železnici lahko tudi dobičkonosen?
preglednik
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 300
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a andre85 » 04.08.2019, 9:29

preglednik napisal/-a:Torej je prevoz potnikov po železnici lahko tudi dobičkonosen?

Da ob predpostavki,da imaš ceno,ki je ekonomsko vzdržna, dobro zasedenost in,da ne stojiš pri vsaki lipi. Zraven tega pa obvezno čimmanj parazitov v upravi ( ta del število parazitov je finančno ubil DB)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3229
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.08.2019, 12:44

andre85 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Torej je prevoz potnikov po železnici lahko tudi dobičkonosen?

Da ob predpostavki,da imaš ceno,ki je ekonomsko vzdržna, dobro zasedenost in,da ne stojiš pri vsaki lipi. Zraven tega pa obvezno čimmanj parazitov v upravi ( ta del število parazitov je finančno ubil DB)


Točno tako. Sveto pravilo na železnici :!: Ampak Francozi @preglednik niso ravno za zgled...Nedolgo nazaj sem videl članek, ki je bil nekako v tem stilu. TGV zdravstveno poročilo se je izboljšalo. Če pa se ne bo nič spremenilo, pa gre v bankrot. Resno, brez reforme bi ta blagovna znamka šla v bankrot, no kar cel SNCF, ker....so Francozi na pol yugo socialisti. SNCF mora žonglirati med vzdržno ceno vozovnic, ki bi ji prinašala dobiček, ta mora biti dovolj nizka, da privabi potnike (kar so storili)....ampak, ker nič ni popolno, SNCFu je padla marža, ker na eni strani upravljalec infrastrukture redno zvišuje ceno uporabnine (saj do reforme njegov dolg ni bil državni, zato ga država ni rabila kriti), na drugi strani pa še preko države (na skrivaj, čeprav je na papirju ok. Tako kot Italijani, ki so vzeli Hitachi Dizel-električne garniture, Stadler pa dobil figo v drugem krogu, čeprav je imel največ točk v prvem krogu) mora kupovati od Alstoma, zato, da je v tovarni socialni mir in ni luknje v naročilih. In sedaj, kaj narediti? Kar se naroča, se tudi plača. Zraven še dodaš, da je plan pri Francozih slab in pride na trg vozni park, ki ni bil narejen za to, kar so si zamislili...Npr MI2N je industrijski odpadek, slabo oblikovan...in sedaj se ga bodo znebili iz regije, čeprav je bil drago plačan...ali pa BB 26000. Koval so jo v zvezde in v praksi bi morala vleči potniške 200 km/h, ponoči pa tovorne vlake. Pa se to ni zgodilo, ker so problematične, neekonomične in jih izločajo, del pa samo v rezervi. Letos je že šlo 8 lokomotiv iz prometa z letnico 95, Čeprav je življenska doba vsaj 30 let. Pa še strojevodje je potrebno učiti reševanja skozi okno, kar morajo tudi praktično pokazati. Povod pa je bila ena izmed nesreč, kjer se vrat ni dalo odpreti. No zadnje lokomotive, ki so prišle na trg leta 1998, so imele že urejeno, da se jih je dalo odpret, kasneje so predelali vse in dodali klimatsko napravo, ki pa je stala precej...V glavnem njihove železnice so za pogledat, ampak tisti del od zadaj pa...mais cela semble bien trop compliqué à comprendre pour certains contributeurs du forum... :wink:

Pa še ena zanimivost okoli SNCF. "Male" proge, ki imajo manj kot 30 vlakov na dan, predstavlja 32 % vsega omrežja v km in tam vozi le 9 % vlakov in 2 % potnikov. "Velike" proge pa predstavljajo 27 % km omrežja, vendar imajo 80 % vlakov. Če regije ne bodo vzele v svoje roke, bo v naslednjih treh letih ukinjenih 500 km prog, ampak, če vzameš SNCF ni poceni, ker tudi tam sindikati znajo špilajo socializem...

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov