SNCF

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1471
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a preglednik » 04.08.2019, 9:23

Torej je prevoz potnikov po železnici lahko tudi dobičkonosen?
preglednik
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 434
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a andre85 » 04.08.2019, 9:29

preglednik napisal/-a:Torej je prevoz potnikov po železnici lahko tudi dobičkonosen?

Da ob predpostavki,da imaš ceno,ki je ekonomsko vzdržna, dobro zasedenost in,da ne stojiš pri vsaki lipi. Zraven tega pa obvezno čimmanj parazitov v upravi ( ta del število parazitov je finančno ubil DB)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3441
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 04.08.2019, 12:44

andre85 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Torej je prevoz potnikov po železnici lahko tudi dobičkonosen?

Da ob predpostavki,da imaš ceno,ki je ekonomsko vzdržna, dobro zasedenost in,da ne stojiš pri vsaki lipi. Zraven tega pa obvezno čimmanj parazitov v upravi ( ta del število parazitov je finančno ubil DB)


Točno tako. Sveto pravilo na železnici :!: Ampak Francozi @preglednik niso ravno za zgled...Nedolgo nazaj sem videl članek, ki je bil nekako v tem stilu. TGV zdravstveno poročilo se je izboljšalo. Če pa se ne bo nič spremenilo, pa gre v bankrot. Resno, brez reforme bi ta blagovna znamka šla v bankrot, no kar cel SNCF, ker....so Francozi na pol yugo socialisti. SNCF mora žonglirati med vzdržno ceno vozovnic, ki bi ji prinašala dobiček, ta mora biti dovolj nizka, da privabi potnike (kar so storili)....ampak, ker nič ni popolno, SNCFu je padla marža, ker na eni strani upravljalec infrastrukture redno zvišuje ceno uporabnine (saj do reforme njegov dolg ni bil državni, zato ga država ni rabila kriti), na drugi strani pa še preko države (na skrivaj, čeprav je na papirju ok. Tako kot Italijani, ki so vzeli Hitachi Dizel-električne garniture, Stadler pa dobil figo v drugem krogu, čeprav je imel največ točk v prvem krogu) mora kupovati od Alstoma, zato, da je v tovarni socialni mir in ni luknje v naročilih. In sedaj, kaj narediti? Kar se naroča, se tudi plača. Zraven še dodaš, da je plan pri Francozih slab in pride na trg vozni park, ki ni bil narejen za to, kar so si zamislili...Npr MI2N je industrijski odpadek, slabo oblikovan...in sedaj se ga bodo znebili iz regije, čeprav je bil drago plačan...ali pa BB 26000. Koval so jo v zvezde in v praksi bi morala vleči potniške 200 km/h, ponoči pa tovorne vlake. Pa se to ni zgodilo, ker so problematične, neekonomične in jih izločajo, del pa samo v rezervi. Letos je že šlo 8 lokomotiv iz prometa z letnico 95, Čeprav je življenska doba vsaj 30 let. Pa še strojevodje je potrebno učiti reševanja skozi okno, kar morajo tudi praktično pokazati. Povod pa je bila ena izmed nesreč, kjer se vrat ni dalo odpreti. No zadnje lokomotive, ki so prišle na trg leta 1998, so imele že urejeno, da se jih je dalo odpret, kasneje so predelali vse in dodali klimatsko napravo, ki pa je stala precej...V glavnem njihove železnice so za pogledat, ampak tisti del od zadaj pa...mais cela semble bien trop compliqué à comprendre pour certains contributeurs du forum... :wink:

Pa še ena zanimivost okoli SNCF. "Male" proge, ki imajo manj kot 30 vlakov na dan, predstavlja 32 % vsega omrežja v km in tam vozi le 9 % vlakov in 2 % potnikov. "Velike" proge pa predstavljajo 27 % km omrežja, vendar imajo 80 % vlakov. Če regije ne bodo vzele v svoje roke, bo v naslednjih treh letih ukinjenih 500 km prog, ampak, če vzameš SNCF ni poceni, ker tudi tam sindikati znajo špilajo socializem...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3441
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.02.2020, 12:34

Ferbruar je za Francoze, predvsem pa za SNCF, mesec zgodovine, nostalgije in žalosti.
Pri starosti 42 let, sta se upokojila Patrick in Sophie. Govora je o prvih dveh TGV-jih, ki so jih Francozi postavili na tire. TGV 01 in TGV 02. Za potrebe tega dogodka, so se Francozi odločili, da obudijo legendarno oranžno barvo. In tako je sedaj Patrick "preoblečen" v vse barve, ki jih je moč videti na TGV-jih. Seveda izstopa oranžna barva na krmilnem členu. Poleg tega so Patricka še "preoblekli" v barve atlantske modre in sedanje carmillon barve.

Povezava na video

11, 12, 17 in 25 februarja bo Patrick obiskal vse tehnične centre SNCF, Njegova (pred)zadnja vožnja bo v center Le Landy.

Patrick je skupaj s Sophie ugledal luč sveta leta 1978 iz tovarne Alstom Belfort. Prvi dve leti sta bila na preiskusu med Strasbourgom in Colmarjem. Na testrianjih je bila dosežena hitrost 260 km/h. Vlak je prelomen tudi v tem, saj so Francozi s tem dokončno opustili razvoj turbo vlaka iz leta 1972. Prototip tega je mogoče videti v Belfortu. TGV 01 je v rednem prometu od leta 1980 naprej, prevozil 13.478.014 kilometrov, kot blagovna znamka "sud-est". Razdalja ustreza vožnji 335 krat okoli ekvatorja ali 35 kratna razdalja med zemljo in luno. Prelomen trenutek komercialne uporabe je doživel leta 1981, ko so Francozi odpli LGV progo sud-est, ki je čas potovanja med Parizom in Lyonom skrajšala, za še danes impresivnih 2 uri 40 minut. 26. februarja leta 1981, je številka 16 podrla rekord v potovanju na železnici, s hitrostjo 380 km/h, ki ga Francozi z manjšim goljufanjem (napetost zvišali na 30 kV, nestandardni TGV), podrli leta 2007 na impresivnih 574,8 km/h. Tudi Le Post TGV je "krvni" sorodnik TGV 01, z prilagojenimi vzmetmi, ki pa je žal klavrno končal kariero. Ostali "krvni" sorodniki Patricka se umikajo naslednikom že od leta 2010. Zadnji se bo umaknil predvidoma leta 2028. Videti jih je še mogoče v regiji Hauts-de-France.

Un adieu, un au revoir, Patrick!

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3441
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.07.2020, 21:35

https://www.railwaygazette.com/freight/ ... 43.article

Evo, pa je uradno potrjeno. Astride BB 36000 pride tudi v Koper!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov