SNCF
Re: SNCF
Zanimivo
Nevem pa, kako mislijo vozit po CZ/SK in SI z enim odjemnikom toka
Nevem pa, kako mislijo vozit po CZ/SK in SI z enim odjemnikom toka
Re: SNCF
Ali kdo ve, kakšne so standardizirane dimenzije OT po različnih državah? Me prav zanima ali je med IT, SI, CZ in SK kakšna bistvena razlika.
LP, Metod
Re: SNCF
Slovenija (Italija verjetno enako )1450 mm, na progah, ki imajo obnovljeno vozno mrežo tudi 1600 mm. Zaenkrat samo Hodoš-Pragersko, dela pa se tudi do Zidanega Mosta.mkx napisal/-a:Ali kdo ve, kakšne so standardizirane dimenzije OT po različnih državah? Me prav zanima ali je med IT, SI, CZ in SK kakšna bistvena razlika.
Ostale naštete države 1600 mm. Na obnovljenih progah tudi 1950 mm. Madžari pa imajo 1950.
@maxima. Na strehi je dovolj prostora za še en odjemnik Če ga bodo vgradili je pa drugo vprašanje.
Re: SNCF
Ne vem sicer za to 009, ampak Astride so trisistemske lokomotive (1.5, 3 in 25kV) z dvema odjemnikoma...Re 4/4 napisal/-a:Slovenija (Italija verjetno enako )1450 mm, na progah, ki imajo obnovljeno vozno mrežo tudi 1600 mm. Zaenkrat samo Hodoš-Pragersko, dela pa se tudi do Zidanega Mosta.mkx napisal/-a:Ali kdo ve, kakšne so standardizirane dimenzije OT po različnih državah? Me prav zanima ali je med IT, SI, CZ in SK kakšna bistvena razlika.
Ostale naštete države 1600 mm. Na obnovljenih progah tudi 1950 mm. Madžari pa imajo 1950.
@maxima. Na strehi je dovolj prostora za še en odjemnik Če ga bodo vgradili je pa drugo vprašanje.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: SNCF
Drži, drži. Ampak teh 30 ali 31 je trenutno v Belfort tovarni Alstoma, kjer jih Alstom pripravlja za ta del Evropeigor72 napisal/-a: Ne vem sicer za to 009, ampak Astride so trisistemske lokomotive (1.5, 3 in 25kV) z dvema odjemnikoma...
http://forum.e-train.fr/trains/download ... ?id=613117
http://www.forum-train.fr/forum/downloa ... 20(17).jpg
http://www.forum-train.fr/forum/downloa ... 20(16).jpg
Glede na slike, pa vgradnja tretjega dojemnika ni nemogoča
Re: SNCF
Astride (vsaj tiste ki jih je imel Captrain v najemu so imele po 3 pantografe). Enega zunanjega 1450mm za IT, enega notranjega 1450mm za FR - 25kV in drugega zunanjega 1950mm za FR - 25kV.
SI, IT (3kV DC) : 1450mm + 1600mm
ES, BE, CZ, SK (3kV DC) : 1950mm
PL (3kV DC) : 1950mm ali 2050mm
CH (15kV AC) : 1450mm
DE, AT, SE, NO (15kV AC) : 1950mm
FR, LU, GB (25 kV AC) : 1450mm
PT, IT-AV, HR, BIH, RS, ME, MA (25kV AC) : 1600mm
RO, BG, TR (25kV AC) : 1600mm ali 1950mm
BE-AV, NL-AV, ES-AV, DK, CZ, SK, FI (25kV AC) : 1950mm
HU (25kV AC) : 1950mm ali 2050mm
AV - hitre proge
Če sem pozabil katero državo, me opozorite
FR, NL (1,5kV DC) : 1950mmmkx napisal/-a:Ali kdo ve, kakšne so standardizirane dimenzije OT po različnih državah? Me prav zanima ali je med IT, SI, CZ in SK kakšna bistvena razlika.
SI, IT (3kV DC) : 1450mm + 1600mm
ES, BE, CZ, SK (3kV DC) : 1950mm
PL (3kV DC) : 1950mm ali 2050mm
CH (15kV AC) : 1450mm
DE, AT, SE, NO (15kV AC) : 1950mm
FR, LU, GB (25 kV AC) : 1450mm
PT, IT-AV, HR, BIH, RS, ME, MA (25kV AC) : 1600mm
RO, BG, TR (25kV AC) : 1600mm ali 1950mm
BE-AV, NL-AV, ES-AV, DK, CZ, SK, FI (25kV AC) : 1950mm
HU (25kV AC) : 1950mm ali 2050mm
AV - hitre proge
Če sem pozabil katero državo, me opozorite
Re: SNCF
Za Francijo ne vem, če drži.
AC 1450 do 1600 mm
DC 1600 do 1950 mm
Kar pa je bistvo! Na DC so bakreni, na AC pa odjemniki z drsalkami z ogljikom.
Za Slovenijo pa samo nova vozna mreža omogoča 1600 mm.
AC 1450 do 1600 mm
DC 1600 do 1950 mm
Kar pa je bistvo! Na DC so bakreni, na AC pa odjemniki z drsalkami z ogljikom.
Za Slovenijo pa samo nova vozna mreža omogoča 1600 mm.
Re: SNCF
Kot laika me zanima kaj definira mera 1450, 1600, 1950, 2050 mm? Je to fizična širina odjemnika/drsalke toka, in če se ve, da se odjemnik obrablja sorazmerno širini, zakaj so na JŽI RS izbrani najožji 1450 mm (novo 1600 mm), podobno kot v Italiji, v vseh drugih navedenih državh z DC napajanejm pa 1950 do 2050 mm. Kaj pa omejujeo uporabo odjemnika recimo širine 1950 mm na našem omrežju. Načelno bi človek sklepal, da je lahko širši, ne sme pa biti ožji....
Re: SNCF
Ker imamo tudi mi italijansko omrežje. Tako kot so ga naredili Italijani do Postojne, so ga naši nadaljevali naprej. Torej je praktično identično.Ljubitelj napisal/-a:Kot laika me zanima kaj definira mera 1450, 1600, 1950, 2050 mm? Je to fizična širina odjemnika/drsalke toka, in če se ve, da se odjemnik obrablja sorazmerno širini, zakaj so na JŽI RS izbrani najožji 1450 mm (novo 1600 mm), podobno kot v Italiji, v vseh drugih navedenih državh z DC napajanejm pa 1950 do 2050 mm. Kaj pa omejujeo uporabo odjemnika recimo širine 1950 mm na našem omrežju. Načelno bi človek sklepal, da je lahko širši, ne sme pa biti ožji....
Re: SNCF
To je širina od skrajno levega do skrajno desnega konca drsalke.Ljubitelj napisal/-a:Kot laika me zanima kaj definira mera 1450, 1600, 1950, 2050 mm? Je to fizična širina odjemnika/drsalke toka, in če se ve, da se odjemnik obrablja sorazmerno širini, zakaj so na JŽI RS izbrani najožji 1450 mm (novo 1600 mm), podobno kot v Italiji, v vseh drugih navedenih državh z DC napajanejm pa 1950 do 2050 mm. Kaj pa omejujeo uporabo odjemnika recimo širine 1950 mm na našem omrežju. Načelno bi človek sklepal, da je lahko širši, ne sme pa biti ožji....
Širša ne sme biti zaradi nekaterih tunelov (skrajni kocni drsalke bi lahko drsali ob steno tunela, zaradi česar bi se polomil pantograf) in zaradi načina vpenjanja vozne mreže. Zadnje je problem tam, kjer lakt sega nižje od vozne mreže. Tako da ne sme biti ne preširok ne preozek
Aja, pa še ena informacija: Defectroni že cel čas vozijo z 1600mm po Sloveniji
Zadnjič spremenil maxima, dne 27.04.2019, 23:11, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: SNCF
Čisto po kmečko. Vozna mreža gre cik-cak, zaradi enakomerne obrabe drsalke odjemnika. In večji, kot je ta odmik od sredine, zaradi svetlega profila, večji je odjemnik. 400 mm odmik (D, A) za 1950 mm in 150 do 200 mm (podatek za CH ) za 1450 mm
Kateri? ÖBB bi moral imeti 1450 mm.
maxima napisal/-a:
Aja, pa še ena informacija: Defectroni že cel čas vozijo z 1600mm po Sloveniji
Kateri? ÖBB bi moral imeti 1450 mm.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 27.04.2019, 19:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: SNCF
Vsi naj bi imeli 1600mm (vključno z plastičnim delom na koncu drsalke).
Mmg, hvala za popravek glede FR
Mmg, hvala za popravek glede FR
Re: SNCF
Po napovedi, da bo Trenitalia začela voziti po LGV progah v Franciji (mmg Freccia 1000 s številko 25 je že v Franciji) in Flixtrainu, ki bi vozil po konvecionalnih progah, je svojo navzočnost napovedal še španski Renfee....
https://www.railjournal.com/regions/eur ... hs-market/
....vendar mu SNCF ne bo ostal dolžan, saj se zelo zanima za vstop na španski trg in prevzeti eno izmed ponudb, ki jih pripravlja španski upravljalec prog za visoke hitrosti. V ta namen, so že ustanovili špansko podružnico.
Ponudbe oziroma paketi v Španiji (ki bodo odvisni od geografske lege) pa so naslednji:
Paket A: obstoječi paket, ki ga ima Renfee
Paket B: 1/3 paketa A
Paket C: nizkocenovna ponudba.
Če se to razdeli v geografsko lego:
Območje 1: Zaragosa, Barcelona, Francija:
A: 48 parov vlakov (trije vlaki na uro)
B: 16 parov vlakov (en vlak na uro)
C: 5 parov vlakov
Območje 2: Albacete, Valencia, Alicante
A: 32 parov
B: 16 parov
C: 4 pari
Območje 3: Toledo, Sevilla, Malaga
A: 48 parov
B: 16 parov
C: 4 pari
Potrebno je poudariti, da so to minimalne številke. Ponudbe, ki bodo izbrane bodo začele veljati z decembrom 2020 in bodo veljale 10 let, z možnostjo podaljšanja za 10 let, v kolikor se gre tudi v naložbo v ustrezni vozni park.
Če je že govora o Španiji. Svoj prihod je napovedal tudi Flixtrain. Ampak, če bo njegova storitev enaka, kot v Nemčiji, bo kaj hitro odletel kot gumb iz gat.
https://de.trustpilot.com/review/flixtrain.com
Kar 66 % ankentirancev, je Flixtrainu dodelilo oceno Ungenügend (nezadostno)
https://www.railjournal.com/regions/eur ... hs-market/
....vendar mu SNCF ne bo ostal dolžan, saj se zelo zanima za vstop na španski trg in prevzeti eno izmed ponudb, ki jih pripravlja španski upravljalec prog za visoke hitrosti. V ta namen, so že ustanovili špansko podružnico.
Ponudbe oziroma paketi v Španiji (ki bodo odvisni od geografske lege) pa so naslednji:
Paket A: obstoječi paket, ki ga ima Renfee
Paket B: 1/3 paketa A
Paket C: nizkocenovna ponudba.
Če se to razdeli v geografsko lego:
Območje 1: Zaragosa, Barcelona, Francija:
A: 48 parov vlakov (trije vlaki na uro)
B: 16 parov vlakov (en vlak na uro)
C: 5 parov vlakov
Območje 2: Albacete, Valencia, Alicante
A: 32 parov
B: 16 parov
C: 4 pari
Območje 3: Toledo, Sevilla, Malaga
A: 48 parov
B: 16 parov
C: 4 pari
Potrebno je poudariti, da so to minimalne številke. Ponudbe, ki bodo izbrane bodo začele veljati z decembrom 2020 in bodo veljale 10 let, z možnostjo podaljšanja za 10 let, v kolikor se gre tudi v naložbo v ustrezni vozni park.
Če je že govora o Španiji. Svoj prihod je napovedal tudi Flixtrain. Ampak, če bo njegova storitev enaka, kot v Nemčiji, bo kaj hitro odletel kot gumb iz gat.
https://de.trustpilot.com/review/flixtrain.com
Kar 66 % ankentirancev, je Flixtrainu dodelilo oceno Ungenügend (nezadostno)
Re: SNCF
https://video.golem.de/wissenschaft/232 ... -sncf.html
Prvi zametki oziroma začetki avtonomnega vlaka. SNCF bo na TGV uporabljal stopnji 2 in 3. Razlika med njima je, da pri stopnji 3 oseba na vlaku skrbi samo za vrata in za odpravo težav. Pri stopnji 2 pa strojevodja še začne pospeševati, vlak pa potem deluje samodejno. Stopnja 4 bi bila popolnoma avtonomnost. Stopnja 0 pa se uporablja danes.
Prvi zametki oziroma začetki avtonomnega vlaka. SNCF bo na TGV uporabljal stopnji 2 in 3. Razlika med njima je, da pri stopnji 3 oseba na vlaku skrbi samo za vrata in za odpravo težav. Pri stopnji 2 pa strojevodja še začne pospeševati, vlak pa potem deluje samodejno. Stopnja 4 bi bila popolnoma avtonomnost. Stopnja 0 pa se uporablja danes.
Re: SNCF
SNCF naročil še zadnjih 12 TGV Oceane, ki so bili del okvirne pogodbe.
https://www.railjournal.com/passenger/h ... ex-trains/
In zakaj teh 12 starješe generacije, če so letos naročili 100 TGVjev najnovejše generacije? Razlog je v tem, da so že z letošnjim letom dosegli zasedenost vlakov, ki so jo pričakovali za leto 2021-2022! Zasedenost TGV vlakov je dosegla 77 %, na JV osi pa celo 89 %. Tako lahko ponudbo prilagodijo povpraševanju le z hitro nabavo novih TGVjev, saj najnovejši ne bo prišel na tire pred letom 2023. Poleg tega je SNCF med letom 2014 in 2019 zmanjšal floto TGV za 17 % in se bo v prihodnih letih še nadaljevala, vendar v zmernem tempu. Obstoječi TGVji morajo narediti več kilometrov, kar delno pripomore k zmanjšanju stroškov.
P.S. Skoraj 50 % cene vozovnic, pokriva strošek za traso na LGV progah.
https://www.railjournal.com/passenger/h ... ex-trains/
In zakaj teh 12 starješe generacije, če so letos naročili 100 TGVjev najnovejše generacije? Razlog je v tem, da so že z letošnjim letom dosegli zasedenost vlakov, ki so jo pričakovali za leto 2021-2022! Zasedenost TGV vlakov je dosegla 77 %, na JV osi pa celo 89 %. Tako lahko ponudbo prilagodijo povpraševanju le z hitro nabavo novih TGVjev, saj najnovejši ne bo prišel na tire pred letom 2023. Poleg tega je SNCF med letom 2014 in 2019 zmanjšal floto TGV za 17 % in se bo v prihodnih letih še nadaljevala, vendar v zmernem tempu. Obstoječi TGVji morajo narediti več kilometrov, kar delno pripomore k zmanjšanju stroškov.
P.S. Skoraj 50 % cene vozovnic, pokriva strošek za traso na LGV progah.