Stran 1 od 5

SNCF

Objavljeno: 25.12.2010, 17:35
Napisal/-a igor72
Talgo, ki je veliko časa povezoval Francijo in Španijo (več kot 40 let), se je prejšnji vikend poslovil...za vedno.
Namesto njega je naslednji dan že vozil TGV.

Kako so njegovo slovo zabeležili francozi:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZaDwrDFky-U&hd=1[/youtube]

Re: SNCF

Objavljeno: 25.12.2010, 21:30
Napisal/-a Dirigent
Ja, brez Bacha ni šlo.....pav lepo se ujema z nastopom TGV garniture....

Re: SNCF

Objavljeno: 01.06.2011, 13:51
Napisal/-a igor72
Ja, tudi vlak in vetrnica si lahko prideta nasproti :

http://www.creusot-infos.com/article.ph ... 28&thold=0

Re: SNCF

Objavljeno: 01.06.2011, 15:06
Napisal/-a Tin€
igor72 napisal/-a:Ja, tudi vlak in vetrnica si lahko prideta nasproti :
Pa naj še kdo reče, da se na železnici ne da pompati gum
http://www.creusot-infos.com/modules/up ... SVRES6.jpg

Zanimiva pritrditev tirnic na pragove
http://www.creusot-infos.com/modules/up ... VRES20.jpg
verjetno za več kot 20 t/os

Re: SNCF

Objavljeno: 27.09.2011, 21:11
Napisal/-a igor72
Kdor zna, pač zna...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=T8vQTw5K ... r_embedded[/youtube]

Re: SNCF

Objavljeno: 12.10.2011, 21:21
Napisal/-a Florjan
Tudi Francozi imajo svojo Lavrico in to na zavarovanem cestnem prehodu z zapornicami. Regionalc trčil v tovornjak. Dva mrtva in 23 ranjenih med njimi 13 huje. Nesreča se je zgodila na SZ Francije.
http://www.2424actu.fr/actualite-social ... ad-3092809
V fotopise sem prilepil kronologijo TGV. Ker je bila odprta nova tema SNCF sem jo prilepil še tu.
http://www.lesechos.fr/entreprises-sect ... 222436.php

Re: SNCF

Objavljeno: 19.11.2011, 15:31
Napisal/-a igor72
Z novim voznim redom, se bo francoska LGV zopet podaljšala, tokrat za 140km.
Projekt z imenom: "TGV Rhin - Rhone", ki simbolično povezuje reki Ren in Rhono, v praksi pa mesti Dijon in Mulhouse.
10.Novembra so z Duplexom po novem odseku peljali novinarje in odličen prispevek (z slikami in videom) je nastal tule:
http://www.ferrovie.it/ferrovie.vis/tim ... hp?id=1167

Re: SNCF

Objavljeno: 28.03.2016, 10:00
Napisal/-a Tapetar
Film o žandarju iz leta 1982. :)

Slika

Slika

Re: SNCF

Objavljeno: 01.09.2017, 12:32
Napisal/-a Re 4/4
Francozi so včeraj upokojili "Grosses bleues" oziroma dizel Brižito. Zamenjala jo jo Coradia.

http://www.sncf.com/fr/Presse/article/d ... s/28082017

Au revoir, et Merci pour tout

Re: SNCF

Objavljeno: 01.09.2017, 15:12
Napisal/-a mkx
Ravno oni dan je v drugi temi tekla beseda o remotorizaciji Đuric in o smiselnost le-tega. Zato je zanimivo, da je bila tale "velika modra" ena izmed 30 lokomotiv te serije, ki so jih remotorizirali med letoma 2002 in 2004. Cilj takratne remotorizacije je bil menda znižanje emisij, kar je dobro uspelo.

Re: SNCF

Objavljeno: 01.09.2017, 20:51
Napisal/-a jž 363
Re 4/4 napisal/-a:Francozi so včeraj upokojili "Grosses bleues" oziroma dizel Brižito. Zamenjala jo jo Coradia.

http://www.sncf.com/fr/Presse/article/d ... s/28082017

Au revoir, et Merci pour tout
Medtem ko njena električna izpeljanka - CC6500 - ni zdržala niti 40 let.

Re: SNCF

Objavljeno: 02.09.2017, 8:38
Napisal/-a mkx
jž 363 napisal/-a:Medtem ko njena električna izpeljanka - CC6500 - ni zdržala niti 40 let.
Če se obesim samo na dve tehnični karakteristiki lokomotive CC72000: max moč okoli 2,5MW in max hitrost 160km/h ... to dvoje kaže na to, kako zelo zmogljiva dizelska lokomotiva je to (bila). Podobne karakteristike še današnji evropski dizli komajda dosegajo oz. presegajo. Obenem pa CC6500 ne dosega niti minimalnih performans sodobnih električnih lokomotiv. Električne Brižite je pač povozil čas že pred desetletjem ali tremi, dizelske pa je čas ujel šele sedaj.

Re: SNCF

Objavljeno: 02.09.2017, 11:23
Napisal/-a Re 4/4
mkx napisal/-a:Obenem pa CC6500 ne dosega niti minimalnih performans sodobnih električnih lokomotiv.
Tale elektro Brižita (Francosko nez cassé ) je bila vrhunska ~ 5,9! MW, 160/200 km/h. Odpeljala je ogromno slavnih vlakov (mistral, aquitaine...) Da je končala kariero je krivo samo, da je za 1,5 kV sistem. Predelali pa so samo eno za 1,5 in 25 kV, ko so ugotovili, da so z njo preveliki stroški. Zato pa je odšla... Imajo pa sedaj tako Alstomove digitalke, samo kaj, ko trenutno Alstom za Evropski trg ne izdeluje več lokomotoiv. Škoda, znanje majo, promocije pa ne znajo naredit. :|

Re: SNCF

Objavljeno: 04.09.2017, 19:52
Napisal/-a Re 4/4

Re: SNCF

Objavljeno: 05.09.2017, 1:04
Napisal/-a Ri Majstor
Ajme koliko groblje! Vide se nebrojene mašine tipa Brižite, naše Marijane 341, pa čak i TGV!