SNCF
SNCF
Talgo, ki je veliko časa povezoval Francijo in Španijo (več kot 40 let), se je prejšnji vikend poslovil...za vedno.
Namesto njega je naslednji dan že vozil TGV.
Kako so njegovo slovo zabeležili francozi:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZaDwrDFky-U&hd=1[/youtube]
Namesto njega je naslednji dan že vozil TGV.
Kako so njegovo slovo zabeležili francozi:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZaDwrDFky-U&hd=1[/youtube]
LEP DAN
Igor
Igor
Re: SNCF
Ja, brez Bacha ni šlo.....pav lepo se ujema z nastopom TGV garniture....
Re: SNCF
Ja, tudi vlak in vetrnica si lahko prideta nasproti :
http://www.creusot-infos.com/article.ph ... 28&thold=0
http://www.creusot-infos.com/article.ph ... 28&thold=0
LEP DAN
Igor
Igor
Re: SNCF
Pa naj še kdo reče, da se na železnici ne da pompati gumigor72 napisal/-a:Ja, tudi vlak in vetrnica si lahko prideta nasproti :
http://www.creusot-infos.com/modules/up ... SVRES6.jpg
Zanimiva pritrditev tirnic na pragove
http://www.creusot-infos.com/modules/up ... VRES20.jpg
verjetno za več kot 20 t/os
Tine
Re: SNCF
LEP DAN
Igor
Igor
Re: SNCF
Tudi Francozi imajo svojo Lavrico in to na zavarovanem cestnem prehodu z zapornicami. Regionalc trčil v tovornjak. Dva mrtva in 23 ranjenih med njimi 13 huje. Nesreča se je zgodila na SZ Francije.
http://www.2424actu.fr/actualite-social ... ad-3092809
V fotopise sem prilepil kronologijo TGV. Ker je bila odprta nova tema SNCF sem jo prilepil še tu.
http://www.lesechos.fr/entreprises-sect ... 222436.php
http://www.2424actu.fr/actualite-social ... ad-3092809
V fotopise sem prilepil kronologijo TGV. Ker je bila odprta nova tema SNCF sem jo prilepil še tu.
http://www.lesechos.fr/entreprises-sect ... 222436.php
Re: SNCF
Z novim voznim redom, se bo francoska LGV zopet podaljšala, tokrat za 140km.
Projekt z imenom: "TGV Rhin - Rhone", ki simbolično povezuje reki Ren in Rhono, v praksi pa mesti Dijon in Mulhouse.
10.Novembra so z Duplexom po novem odseku peljali novinarje in odličen prispevek (z slikami in videom) je nastal tule:
http://www.ferrovie.it/ferrovie.vis/tim ... hp?id=1167
Projekt z imenom: "TGV Rhin - Rhone", ki simbolično povezuje reki Ren in Rhono, v praksi pa mesti Dijon in Mulhouse.
10.Novembra so z Duplexom po novem odseku peljali novinarje in odličen prispevek (z slikami in videom) je nastal tule:
http://www.ferrovie.it/ferrovie.vis/tim ... hp?id=1167
LEP DAN
Igor
Igor
Re: SNCF
Francozi so včeraj upokojili "Grosses bleues" oziroma dizel Brižito. Zamenjala jo jo Coradia.
http://www.sncf.com/fr/Presse/article/d ... s/28082017
Au revoir, et Merci pour tout
http://www.sncf.com/fr/Presse/article/d ... s/28082017
Au revoir, et Merci pour tout
Re: SNCF
Ravno oni dan je v drugi temi tekla beseda o remotorizaciji Đuric in o smiselnost le-tega. Zato je zanimivo, da je bila tale "velika modra" ena izmed 30 lokomotiv te serije, ki so jih remotorizirali med letoma 2002 in 2004. Cilj takratne remotorizacije je bil menda znižanje emisij, kar je dobro uspelo.
LP, Metod
Re: SNCF
Medtem ko njena električna izpeljanka - CC6500 - ni zdržala niti 40 let.Re 4/4 napisal/-a:Francozi so včeraj upokojili "Grosses bleues" oziroma dizel Brižito. Zamenjala jo jo Coradia.
http://www.sncf.com/fr/Presse/article/d ... s/28082017
Au revoir, et Merci pour tout
Re: SNCF
Če se obesim samo na dve tehnični karakteristiki lokomotive CC72000: max moč okoli 2,5MW in max hitrost 160km/h ... to dvoje kaže na to, kako zelo zmogljiva dizelska lokomotiva je to (bila). Podobne karakteristike še današnji evropski dizli komajda dosegajo oz. presegajo. Obenem pa CC6500 ne dosega niti minimalnih performans sodobnih električnih lokomotiv. Električne Brižite je pač povozil čas že pred desetletjem ali tremi, dizelske pa je čas ujel šele sedaj.jž 363 napisal/-a:Medtem ko njena električna izpeljanka - CC6500 - ni zdržala niti 40 let.
LP, Metod
Re: SNCF
Tale elektro Brižita (Francosko nez cassé ) je bila vrhunska ~ 5,9! MW, 160/200 km/h. Odpeljala je ogromno slavnih vlakov (mistral, aquitaine...) Da je končala kariero je krivo samo, da je za 1,5 kV sistem. Predelali pa so samo eno za 1,5 in 25 kV, ko so ugotovili, da so z njo preveliki stroški. Zato pa je odšla... Imajo pa sedaj tako Alstomove digitalke, samo kaj, ko trenutno Alstom za Evropski trg ne izdeluje več lokomotoiv. Škoda, znanje majo, promocije pa ne znajo naredit.mkx napisal/-a:Obenem pa CC6500 ne dosega niti minimalnih performans sodobnih električnih lokomotiv.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: SNCF
Ajme koliko groblje! Vide se nebrojene mašine tipa Brižite, naše Marijane 341, pa čak i TGV!