SNCF

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 379
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a maxima » 26.04.2019, 17:06

Zanimivo :D
Nevem pa, kako mislijo vozit po CZ/SK in SI z enim odjemnikom toka :?:
Lp,Rok
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3399
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a mkx » 26.04.2019, 17:46

Ali kdo ve, kakšne so standardizirane dimenzije OT po različnih državah? Me prav zanima ali je med IT, SI, CZ in SK kakšna bistvena razlika.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 26.04.2019, 21:00

mkx napisal/-a:Ali kdo ve, kakšne so standardizirane dimenzije OT po različnih državah? Me prav zanima ali je med IT, SI, CZ in SK kakšna bistvena razlika.


Slovenija (Italija verjetno enako :?: )1450 mm, na progah, ki imajo obnovljeno vozno mrežo tudi 1600 mm. Zaenkrat samo Hodoš-Pragersko, dela pa se tudi do Zidanega Mosta.
Ostale naštete države 1600 mm. Na obnovljenih progah tudi 1950 mm. Madžari pa imajo 1950.

@maxima. Na strehi je dovolj prostora za še en odjemnik :D Če ga bodo vgradili je pa drugo vprašanje. :roll:
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4523
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a igor72 » 26.04.2019, 21:40

Re 4/4 napisal/-a:
mkx napisal/-a:Ali kdo ve, kakšne so standardizirane dimenzije OT po različnih državah? Me prav zanima ali je med IT, SI, CZ in SK kakšna bistvena razlika.


Slovenija (Italija verjetno enako :?: )1450 mm, na progah, ki imajo obnovljeno vozno mrežo tudi 1600 mm. Zaenkrat samo Hodoš-Pragersko, dela pa se tudi do Zidanega Mosta.
Ostale naštete države 1600 mm. Na obnovljenih progah tudi 1950 mm. Madžari pa imajo 1950.

@maxima. Na strehi je dovolj prostora za še en odjemnik :D Če ga bodo vgradili je pa drugo vprašanje. :roll:

Ne vem sicer za to 009, ampak Astride so trisistemske lokomotive (1.5, 3 in 25kV) z dvema odjemnikoma...
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.04.2019, 9:39

igor72 napisal/-a:Ne vem sicer za to 009, ampak Astride so trisistemske lokomotive (1.5, 3 in 25kV) z dvema odjemnikoma...


Drži, drži. Ampak teh 30 ali 31 je trenutno v Belfort tovarni Alstoma, kjer jih Alstom pripravlja za ta del Evrope

http://forum.e-train.fr/trains/download ... ?id=613117

http://www.forum-train.fr/forum/downloa ... 6001%20(17).jpg

http://www.forum-train.fr/forum/downloa ... 6001%20(16).jpg

Glede na slike, pa vgradnja tretjega dojemnika ni nemogoča :?:
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 379
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a maxima » 27.04.2019, 16:14

Astride (vsaj tiste ki jih je imel Captrain v najemu so imele po 3 pantografe). Enega zunanjega 1450mm za IT, enega notranjega 1450mm za FR - 25kV in drugega zunanjega 1950mm za FR - 25kV.

mkx napisal/-a:Ali kdo ve, kakšne so standardizirane dimenzije OT po različnih državah? Me prav zanima ali je med IT, SI, CZ in SK kakšna bistvena razlika.


FR, NL (1,5kV DC) : 1950mm

SI, IT (3kV DC) : 1450mm + 1600mm
ES, BE, CZ, SK (3kV DC) : 1950mm
PL (3kV DC) : 1950mm ali 2050mm

CH (15kV AC) : 1450mm
DE, AT, SE, NO (15kV AC) : 1950mm

FR, LU, GB (25 kV AC) : 1450mm
PT, IT-AV, HR, BIH, RS, ME, MA (25kV AC) : 1600mm
RO, BG, TR (25kV AC) : 1600mm ali 1950mm
BE-AV, NL-AV, ES-AV, DK, CZ, SK, FI (25kV AC) : 1950mm
HU (25kV AC) : 1950mm ali 2050mm

AV - hitre proge

Če sem pozabil katero državo, me opozorite
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.04.2019, 17:09

Za Francijo ne vem, če drži.

AC 1450 do 1600 mm
DC 1600 do 1950 mm

Kar pa je bistvo! Na DC so bakreni, na AC pa odjemniki z drsalkami z ogljikom.

Za Slovenijo pa samo nova vozna mreža omogoča 1600 mm.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4202
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 27.04.2019, 17:21

Kot laika me zanima kaj definira mera 1450, 1600, 1950, 2050 mm? Je to fizična širina odjemnika/drsalke toka, in če se ve, da se odjemnik obrablja sorazmerno širini, zakaj so na JŽI RS izbrani najožji 1450 mm (novo 1600 mm), podobno kot v Italiji, v vseh drugih navedenih državh z DC napajanejm pa 1950 do 2050 mm. Kaj pa omejujeo uporabo odjemnika recimo širine 1950 mm na našem omrežju. Načelno bi človek sklepal, da je lahko širši, ne sme pa biti ožji....
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1521
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 27.04.2019, 17:55

Ljubitelj napisal/-a:Kot laika me zanima kaj definira mera 1450, 1600, 1950, 2050 mm? Je to fizična širina odjemnika/drsalke toka, in če se ve, da se odjemnik obrablja sorazmerno širini, zakaj so na JŽI RS izbrani najožji 1450 mm (novo 1600 mm), podobno kot v Italiji, v vseh drugih navedenih državh z DC napajanejm pa 1950 do 2050 mm. Kaj pa omejujeo uporabo odjemnika recimo širine 1950 mm na našem omrežju. Načelno bi človek sklepal, da je lahko širši, ne sme pa biti ožji....


Ker imamo tudi mi italijansko omrežje. Tako kot so ga naredili Italijani do Postojne, so ga naši nadaljevali naprej. Torej je praktično identično.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 379
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a maxima » 27.04.2019, 19:04

Ljubitelj napisal/-a:Kot laika me zanima kaj definira mera 1450, 1600, 1950, 2050 mm? Je to fizična širina odjemnika/drsalke toka, in če se ve, da se odjemnik obrablja sorazmerno širini, zakaj so na JŽI RS izbrani najožji 1450 mm (novo 1600 mm), podobno kot v Italiji, v vseh drugih navedenih državh z DC napajanejm pa 1950 do 2050 mm. Kaj pa omejujeo uporabo odjemnika recimo širine 1950 mm na našem omrežju. Načelno bi človek sklepal, da je lahko širši, ne sme pa biti ožji....


To je širina od skrajno levega do skrajno desnega konca drsalke.
Širša ne sme biti zaradi nekaterih tunelov (skrajni kocni drsalke bi lahko drsali ob steno tunela, zaradi česar bi se polomil pantograf) in zaradi načina vpenjanja vozne mreže. Zadnje je problem tam, kjer lakt sega nižje od vozne mreže. Tako da ne sme biti ne preširok ne preozek :wink:

Aja, pa še ena informacija: Defectroni že cel čas vozijo z 1600mm po Sloveniji :wink:
Zadnjič spremenil maxima, dne 27.04.2019, 23:11, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 27.04.2019, 19:11

Čisto po kmečko. Vozna mreža gre cik-cak, zaradi enakomerne obrabe drsalke odjemnika. In večji, kot je ta odmik od sredine, zaradi svetlega profila, večji je odjemnik. 400 mm odmik (D, A) za 1950 mm in 150 do 200 mm (podatek za CH ) za 1450 mm

maxima napisal/-a:
Aja, pa še ena informacija: Defectroni že cel čas vozijo z 1600mm po Sloveniji :wink:



Kateri? ÖBB bi moral imeti 1450 mm.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 27.04.2019, 19:33, skupaj popravljeno 1 krat.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 379
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a maxima » 27.04.2019, 19:17

Vsi naj bi imeli 1600mm (vključno z plastičnim delom na koncu drsalke).

Mmg, hvala za popravek glede FR :)
Lp,Rok
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 02.07.2019, 8:57

Po napovedi, da bo Trenitalia začela voziti po LGV progah v Franciji (mmg Freccia 1000 s številko 25 je že v Franciji) in Flixtrainu, ki bi vozil po konvecionalnih progah, je svojo navzočnost napovedal še španski Renfee....

https://www.railjournal.com/regions/eur ... hs-market/

....vendar mu SNCF ne bo ostal dolžan, saj se zelo zanima za vstop na španski trg in prevzeti eno izmed ponudb, ki jih pripravlja španski upravljalec prog za visoke hitrosti. V ta namen, so že ustanovili špansko podružnico.

Ponudbe oziroma paketi v Španiji (ki bodo odvisni od geografske lege) pa so naslednji:
Paket A: obstoječi paket, ki ga ima Renfee
Paket B: 1/3 paketa A
Paket C: nizkocenovna ponudba.

Če se to razdeli v geografsko lego:
Območje 1: Zaragosa, Barcelona, Francija:
A: 48 parov vlakov (trije vlaki na uro)
B: 16 parov vlakov (en vlak na uro)
C: 5 parov vlakov

Območje 2: Albacete, Valencia, Alicante
A: 32 parov
B: 16 parov
C: 4 pari

Območje 3: Toledo, Sevilla, Malaga
A: 48 parov
B: 16 parov
C: 4 pari

Potrebno je poudariti, da so to minimalne številke. Ponudbe, ki bodo izbrane bodo začele veljati z decembrom 2020 in bodo veljale 10 let, z možnostjo podaljšanja za 10 let, v kolikor se gre tudi v naložbo v ustrezni vozni park.
Če je že govora o Španiji. Svoj prihod je napovedal tudi Flixtrain. Ampak, če bo njegova storitev enaka, kot v Nemčiji, bo kaj hitro odletel kot gumb iz gat.

https://de.trustpilot.com/review/flixtrain.com

Kar 66 % ankentirancev, je Flixtrainu dodelilo oceno Ungenügend (nezadostno)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 16.07.2019, 8:30

https://video.golem.de/wissenschaft/232 ... -sncf.html

Prvi zametki oziroma začetki avtonomnega vlaka. SNCF bo na TGV uporabljal stopnji 2 in 3. Razlika med njima je, da pri stopnji 3 oseba na vlaku skrbi samo za vrata in za odpravo težav. Pri stopnji 2 pa strojevodja še začne pospeševati, vlak pa potem deluje samodejno. Stopnja 4 bi bila popolnoma avtonomnost. Stopnja 0 pa se uporablja danes.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3113
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 01.08.2019, 10:37

SNCF naročil še zadnjih 12 TGV Oceane, ki so bili del okvirne pogodbe.

https://www.railjournal.com/passenger/h ... ex-trains/

In zakaj teh 12 starješe generacije, če so letos naročili 100 TGVjev najnovejše generacije? Razlog je v tem, da so že z letošnjim letom dosegli zasedenost vlakov, ki so jo pričakovali za leto 2021-2022! Zasedenost TGV vlakov je dosegla 77 %, na JV osi pa celo 89 %. Tako lahko ponudbo prilagodijo povpraševanju le z hitro nabavo novih TGVjev, saj najnovejši ne bo prišel na tire pred letom 2023. Poleg tega je SNCF med letom 2014 in 2019 zmanjšal floto TGV za 17 % in se bo v prihodnih letih še nadaljevala, vendar v zmernem tempu. Obstoječi TGVji morajo narediti več kilometrov, kar delno pripomore k zmanjšanju stroškov.

P.S. Skoraj 50 % cene vozovnic, pokriva strošek za traso na LGV progah.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov